Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 17. 2. 2022 ob 20:39 je Alex napisal:

Danes sem tankal super duper maxx nafto. Bomo videli, kako se bo obneslo vse skupaj. Če bo kaj manjša poraba. 🤔

Evo, rezultat je tu. Po prevoženih 550 kilometrih do Dolomitov in nazaj se je poraba s tem super duper dizlom ustavila pri 6,1 l/100. V avtu smo bili štirje odrasli, poln prtljažnik robe in thule na strehi. Po avtocesti sem vozil kulturnih 130 ( tempomat), ostalo po regionalkah - po omejitvah. 

Zadnjič sem z navadnim dizlom, podobno naloženim avtom do Zoncolana (razen prtljažnika, ki je bil prazen) pristal na 6,3l/ 100. S tem, da sem vozil malenkost  počasneje po avtocesti (tempomat na 125km/uro).

Moje mnenje je, da je poraba res malenkost manjša s tem gorivom. Tudi motor, imam vsaj tak občutek, da deluje bolje. 

Ni pa to nekaj, kar bi tankal vsakokrat. No, ko pa vidiš cene navadnega dizla ponekod v Italiji  (tudi 2€/liter je že) je ta naš maxx dizel še vedno dokaj poceni proti njim. 😊

 

 

Napisano

Kaj pa tisti dizel priboljšek,ki si ga nazadnje zlil v gorivo🤔 misliš,da je kaj pripomogel k manjši porabi?

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Kaj pa tisti dizel priboljšek,ki si ga nazadnje zlil v gorivo🤔 misliš,da je kaj pripomogel k manjši porabi?

 

Tudi. Predvsem pa sedaj motor lepše teče, se ga sploh ne sliši. Tudi regeneracije so se podaljšale na 250 km +. 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

DATACOL- DIZEL 👍

Res je. Ta aditiv prečisti celoten sistem dovoda goriva kakor tudi samega rezervoarja goriva. Skrbi tudi, da v nafti ni vode in posledično le ta ne more zamrzniti, ker se ne more tvoriti parafin. Nisem prodajalec tega, a mene so prepričali z dokazi na predstavitvi. 😉

pred 58 minutami je Slivka napisal:

Tudi pri nas že kakšne tri dni se motorja sploh ne sliši. Ampak nikoli nisem pomislil, da je to zaradi nafte...

 

Kaj je zaribal? 😉

 

 

Napisano

To men liči na neko podobno zgodbo kot tista z metabond. Nekaj časa je pol foruma to vlivalo v olje oz v gorivo, sčasoma je pa potem kar poniknilo. A to še kdo uporablja?

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

To men liči na neko podobno zgodbo kot tista z metabond. Nekaj časa je pol foruma to vlivalo v olje oz v gorivo, sčasoma je pa potem kar poniknilo. A to še kdo uporablja?

Jaz nisem metabonda nikoli uporabljal v nobenem avtu. To pa bom. 

 

 

Napisano
pred 37 minutami je SpEkTr napisal:

To men liči na neko podobno zgodbo kot tista z metabond. Nekaj časa je pol foruma to vlivalo v olje oz v gorivo, sčasoma je pa potem kar poniknilo. A to še kdo uporablja?

 

Jaz sem... težko kaj rečem a je boljši al ne je pa edina stvar, ki se pa res pozna in to je štart mrzlega motorja. Ta zadeva ne steče v karter in ostane na gibljivih delih, tam, kjer mora biti in avto kresene tudi pri oreng minusu kot bi bil ravnokar ugasnjen in ogret. Sem takrat mislil, da bom moral akumulator menjat pa sem to vliv noter pa sem ga menjal nato šele čez tri zime, ker je vsakič še vedno imel čist dovolj moči, da je normalno obrnil motor.

 

Pri trenutni Mazdi pa ga še nisem dal notri, ker je načeloma bolje, da je motor dobro utečen predno se to vliva not,

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Res je. Ta aditiv prečisti celoten sistem dovoda goriva kakor tudi samega rezervoarja goriva. Skrbi tudi, da v nafti ni vode in posledično le ta ne more zamrzniti, ker se ne more tvoriti parafin. Nisem prodajalec tega, a mene so prepričali z dokazi na predstavitvi. 😉

 

Kaj je zaribal? 😉

Ne, nasankal.

 

Pa nasmučal tudi. Saj na koncu šolskih počitnic se ju bo spet slišalo. Oba, 2-literskega in 2,5-literskega turbo dizla.

Najbrž.

Mogoče.

Upam...

 

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je AmpeR napisal:

Kje sem😁?

20220222_092923.jpg

🙊🤩Jo že ni več.... 🙈😉

16455962887047114045452091637563.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano

Letel v kungoto po novo kljucavnico po poti nazaj sem se se vstavil na trojanih da sem nabavil krofe popoldne pa nazaj mazdo sestavil da se zdaj zaklepa. Pa seveda pelu se hcerko na pusta

Uspesen dan 20220226_182840.jpg

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
pred 14 minutami je TiEn napisal:

A sm jst edini k mu niso trojanski krofi sploh baš nekaj ?

Nisi edini. Meni niso prov nič posebnega. Sem jedel že boljše in cenejše.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.