Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Evo ga, vodikov motor: De Rivaz engine - Wikipedia EN.WIKIPEDIA.ORG
-
0.5% odbitne kasko (ostal obrez odbitne), divjad, kraja, stekla, objestnost, toča
-
Maj, kar se tlačnih posod tiče, ni tak problem. Ohladiš na -253°C, pa ga lahko shraniš pri tlaku 1 bar... Rezervoarje in cevovode za vodik je res izredno težko narediti. Topen je v mnogih kovinah in povzroča "vodikovo krhkost kovin", ki ima za posledico razpoke v cevovodih in rezervoarjih, iztekanje ter požare in eksplozije. Iztekajoči vodik se v zraku lahko spontano vžge. Plamen je izredno vroč in skoraj neviden, ker seva v ultravijoličnem spektru in ga s prostim očesom skoraj ne vidiš... Dejstvo pa je, da se vodik ne uporablja kot energent zato, ker se za njegovo pridobivanje porabi več energije, kot se je pri zgorevanju sprosti. Uporablja se samo v gorivnih celicah. Pa še to: gostota energije na enoto volumna tako tekočega kot komprimiranega vodika je znatno manjša od gostote energije "tradicionalnih" goriv, čeprav je gostota energije na enoto mase večja. So pa avto na vodik preizkušali še preden je Karl Benz sestavil svoj tricikel - tako kot električne. Pa nekako niso doživeli nekega preboja...
-
Za prevoženih 8kkm na leto in plačati 420€(v mojem primeru) namesto jurja je drugače kot pa prevoziti 100kkm in plačati jurja...🥴 To bi zavarovalnice morale nekako upoštevat....
-