Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 27. 10. 2022 ob 18:03 je Alex napisal:

Obe hitro pobira. Katera je boljša je druga pesem. 

Razširi  

Tudi pilot sport mi je pobralo v dveh sezonah. Ampak je držala ko pjanc plota.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 27. 10. 2022 ob 18:07 je FuManchu napisal:

Tudi pilot sport mi je pobralo v dveh sezonah. Ampak je držala ko pjanc plota.

Razširi  

Moje GY F1 pa začuda ne pobira hitro, čeprav držijo kot pribite na cesto. 

Ravno danes sem gledal, da imajo po treh sezonah še veliko profila. 

 

 

Napisano
  dne 27. 10. 2022 ob 19:13 je Slivka napisal:

Za profil niso važne sezone ampak kilometri...

Razširi  

No, da bom bolj natančen in boš zadovoljen, po prevoženih kar nekaj kilometrih. 😊

 

 

Napisano

Da se bolje razumemo: Unirojal zdrži dve sezoni tako, na silo (na koncu druge sezone že vprašanje, če sploh imajo še tisti zakonski minimum), Nexen zdrži eno sezono. 

 

Pri meni ena sezona pomeni okoli 25.000 km zmerno do pretežno hribovskih ovinkastih cest. Kaj pa pri tebi pomeni ena sezona?

Napisano
  dne 28. 10. 2022 ob 4:49 je Slivka napisal:

Da se bolje razumemo: Unirojal zdrži dve sezoni tako, na silo (na koncu druge sezone že vprašanje, če sploh imajo še tisti zakonski minimum), Nexen zdrži eno sezono. 

 

Pri meni ena sezona pomeni okoli 25.000 km zmerno do pretežno hribovskih ovinkastih cest. Kaj pa pri tebi pomeni ena sezona?

Razširi  

Recimo 17000 km, odpeljanih večinoma precej hitro, po urejenih asfaltnih cestah. Gume imajo 3 leta. Res pa je, da je letos 6-ka od julija bolj zapostavljena. 

 

 

Napisano (urejeno)

No, "precej hitro" je precej relativen pojem. Po teh naših ovinkih je 80 km/h že precej hitro. Za primerjavo: zmagovalci na rejliju dosegajo povprečno hitrost malo čez 100 km/h...

 

 

Ja, bistveno sem pa skoraj pozabil: vplačal avans za nov dvokolesnik. Dobava v marcu.

Popravljeno od Slivka
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Boč osvojil danes s podmladkom. 

IMG_20221029_125738.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Čestitam vama za vzpon na Boč.....

Jaz sem se pa povzpel na Mariborsko Piramido od koder je lep razgled na celoten Maribor in tudi na Donačko gori in Boč.....😉👍

IMG_20221029_160244.jpg

IMG_20221029_154917.jpg

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Bini, ju3 pa menda na najlepši jesenski sprehod; Slemenovo špico, a brez podmladka, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Hitro sprazni baterijo. Ko začne padat napetost, je slika prižgana 2 s max.
    • V mojih 40 letih in cca 2mio km sem za relacije vožnje vedno vozil diesle  od golfa 1 generacije preko tudi hdi.. in z motorji,  čeprav sem jih vozil do 400kkm nisem imel nikoli težav. Je pa res, da imam sedaj še cx30 g150 Awd za krajše vožnje in lažje vožnje po slabših terenih in je tudi Ok, tudi po Vrhnike klancu. Samo prestavit je treba.... včasih. Imamo pa v službi BMW 530i xdrive. To pa je povsem drugi razred.
    • Antonelli je dobil 2 pod rebra. Upam, da jim pokaže na dirki.
    • Socerb traili imajo vse sestavine: kamenje iglice storže suho zemljo suhe veje 😁   Maj mesec bom težko dobil prost vikend dan (z avtom vred).
    • Pozdravljeni ... sodelavec me je presenetil z izjavo, da mu je na mazdi 2.2D skyactive letnik 2017 cca 170.000km (vse isto kot pri moji) ... razen sledeče izjave (hvala bogu), prepihalo tesnilo na glavi motorja. Še bolj me je presenetila izjava njegovega mehanika, da popravlja že tretjo mazdo skyactive, podobnega letnika in podobnih prevoženih kilometrov. Pri vseh treh enak problem. Zaradi prenizkih vbrizgalnih šob okrog katerih se naberejo saje in posledično oteži pravilno vbrizgavanja in izgorevanje goriva. Rešitev: Menjava tesnila in dvig šob. To naj bi rešilo težavo. Drug zelo pogost problem naj bi bila slaba kovica oz zakovica lopute turbine. Ko oz. če popusti, kar je baje dokaj pogost pojav, se le ta znajde na nepravem mestu ... nekje med loputami turbine. To naj bi se rešilo z varom na glavi zakovice. Slišal sem, da je nek mehanik "specializiran" za preventivno odpravljanje naštetih vzrokov oz. potencialnih težav. Če ga kdo izmed članov mazda foruma pozna, bi ga prosil za njegov kontakt. In še eno vprašanje ... Daljinsko centralno zaklepanje mi je počasi zatajevalo in sedaj dokončno zatajilo. Menjal baterijo. Uporabil tudi rezervni ključ, ampak brez uspeha. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok za takšno odpoved delovanja daljinskega zaklepanja oz možna rešitev? Hvala vnaprej za odgovore in lep pozdrav vsem, Robert Š.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.