Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je FuManchu napisal:

Taka vožnja ubija dizel motor.  Pa še laže računalnik verjetno za liter, kot vsem bmw-jem.

Jaz imam porabo okroglih 7litrov. Šparam že ne. 

Meni je res vseeno koliko tebi laže, osebno se zanašam na matematiko, ko ob tankanju preračunan litre in kilometre. 

 

Aja, brez skrbi, nisem bil za tovornjaki, še manj da bi jih zadrževal. Res ste črnogledi, kapo dol! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Ene peče k maš tako dobro porabo :D

Veš kaj mi je nenavadno, da ko je nekdo zadovoljen oz. navdušen, že to nekomu ne paše in poskuša to 'začiniti'. To moraš biti kar precej zagrenjen. 

 

Kakorkoli, za mano je odličen dan, imejte ga tudi vi oz. si ga takšnega naredite sami. :)

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Kaj ti pomaga, če voziš po avtocesti 110/uro, pa pride stari stričko kontra in greš. Ni vse v počasni vožnji. Velikokrat je prav počasna vožnja kriva za nesreče. Pa velikokrat taki počasneti tudi ne dajejo žmigavcev, izsiljujejo, napačno vozijo v križiščih...

Moje mnenje je, da vozi vedno tako hitro, da se vedno lahko izogneš oviri na cesti in da lahko v vsakem trenutku pravočasno reagiraš (zabremzaš, ko vidiš stoječo kolono pred seboj). 

(Tu igrajo veliko vlogo refleksi, dober vid, da si v dobri kondiciji, da te nobeden ne moti med vožnjo in si skoncentriran. Pri počasni vožnji velikokrat prav koncentracija popusti, ker voziš relaksirajoče, gledaš rožice na travnikih. Kot bikec Ferdinand. 😊

No,pri nenadoma vstavljajoči koloni pred teboj na avtocesti ima lahko en  tak počasno vozeči stričko na svojem 20 let starem oldtajmerju zlizane, stare zimske gume in je seveda velika verjetnost, da se ti bo fajn  zakantal v rit. Pa, ko govorimo o "hitri",,normalni vožnji je mišljeno to 130-140dpo 150 na avtocesti.

Ne pa 180 in več...

A kaj, ko je za nekoga že 130 nadzvočna hitrost in ne obvlada več svojega avtomobila. To je pa že druga zgodba. 😉

 

Glej, omejitev 130 km/h je 36,1 metra na sekundo. Pika. To ni 41,6 metra na sekundo. Štekaš? Tudi ne 38,8 metra na sekundo. Ampak 36,1 metra na sekundo. Bo šlo ali je bilo v preteklosti kdaj premočno sonce? 

 

Sem videl že v živo take primerke, kot si ti. Ležali na posteljah v bolnici ali pa celo na mizah nad koritom v secirnici. In so bili vsi drugi krivi samo oni ne, ki so vozili prehitro. Pa čeprav samo 10 km/h... Omejitve niso zato, da voziš toliko preko, da ti policaj ne napiše kazni, ampak da se je drži. 

In zame je 130 povsem zadosti, a hkrati dovolj umirjena, da sem za volanom lahko sproščen. Razen, ko se najde kakšen napsihiran pubertetniki (ne glede na leta), ki se mora dokazovat svojemu egu, pa misli, da bo življenje prehitel, če bo vozil hitreje od ostalih...

pred 1 uro je TiEn napisal:

Ene peče k maš tako dobro porabo :D

 

pred 32 minutami je Z M A J napisal:

Veš kaj mi je nenavadno, da ko je nekdo zadovoljen oz. navdušen, že to nekomu ne paše in poskuša to 'začiniti'. To moraš biti kar precej zagrenjen. 

:)

 

 

Ja, mislim, da sta zadela bistvo.

  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Slivka napisal:

 

Glej, omejitev 130 km/h je 36,1 metra na sekundo. Pika. To ni 41,6 metra na sekundo. Štekaš? Tudi ne 38,8 metra na sekundo. Ampak 36,1 metra na sekundo. Bo šlo ali je bilo v preteklosti kdaj premočno sonce? 

 

Sem videl že v živo take primerke, kot si ti. Ležali na posteljah v bolnici ali pa celo na mizah nad koritom v secirnici. In so bili vsi drugi krivi samo oni ne, ki so vozili prehitro. Pa čeprav samo 10 km/h... Omejitve niso zato, da voziš toliko preko, da ti policaj ne napiše kazni, ampak da se je drži. 

In zame je 130 povsem zadosti, a hkrati dovolj umirjena, da sem za volanom lahko sproščen. Razen, ko se najde kakšen napsihiran pubertetniki (ne glede na leta), ki se mora dokazovat svojemu egu, pa misli, da bo življenje prehitel, če bo vozil hitreje od ostalih...

 

 

Ja, mislim, da sta zadela bistvo.

Pride mulc pred pol ure ves pretresen domov in pove, da ga je na prehodu sredi našega kraja skoraj zbil avto. Na njegovi levi ustavi kombi, mulc je že na sredini prehoda nakar na polno z desne pridivja avto, brez zaviranja. Mulc v zadnjem trenutku odskoči nazaj.

 

Težko me bo kdo prepričal, da je hitra vožnja bolj varna od počasne. Pri 60 km/h ima avto 4 x toliko energije kot pri 30 km/h, časa za ukrepanje je pol manj, itd, itd, ...

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 41 minutami je Janez007 napisal:

Pride mulc pred pol ure ves pretresen domov in pove, da ga je na prehodu sredi našega kraja skoraj zbil avto. Na njegovi levi ustavi kombi, mulc je že na sredini prehoda nakar na polno z desne pridivja avto, brez zaviranja. Mulc v zadnjem trenutku odskoči nazaj.

 

Težko me bo kdo prepričal, da je hitra vožnja bolj varna od počasne. Pri 60 km/h ima avto 4 x toliko energije kot pri 30 km/h, časa za ukrepanje je pol manj, itd, itd, ...

 

 

Sedaj si ti malo zavil s teme. Govorili smo hitrosti 130/140 po avtocesti. Za sivko izgleda je že to preveč. 😊😊

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Sedaj si ti malo zavil s teme. Govorili smo hitrosti 130/140 po avtocesti. Za sivko izgleda je že to preveč. 😊😊

 

Ko boš ti vozil poltovornjake z gumami za v gmajno in prenapolnjene enoprostorce s prikolo zadi boš pa drugač govoril 🤪🤣- lahko tebi, k maš premium CX-30 in skoraj premium Mazdo 6 pa še v rdeči barvi.

 

OK, šalo na stran... dejstvo je da dobro vzdrževan avto, z boljšimi gumami primernimi letnemu času in podlagi z voznikom, ki je z mislimi pri vožnji in ne na telefonu. Da je avto pravilno naložen znotraj maksimalne obremenitve ali raje manj, brez prikolic, tuletov na strehi in koles na kljuki zadaj je varen tudi pri hitrostih, ki jih Alex omenja. Po drugi strani pa vemo zakaj so hitrostne omejitve za avtobuse, šleperje bistveno nižje na AC kot za avtomobile. Torej se razume zakaj različna vozila ne smejo vozit z enako hitrostjo in predvsem občutek vožnje neke limuzine je čisto drugačen pri hitrosti 130km/h kot pa nekega višje nasajenega poltovornjaka.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Pride mulc pred pol ure ves pretresen domov in pove, da ga je na prehodu sredi našega kraja skoraj zbil avto. Na njegovi levi ustavi kombi, mulc je že na sredini prehoda nakar na polno z desne pridivja avto, brez zaviranja. Mulc v zadnjem trenutku odskoči nazaj.

 

Težko me bo kdo prepričal, da je hitra vožnja bolj varna od počasne. Pri 60 km/h ima avto 4 x toliko energije kot pri 30 km/h, časa za ukrepanje je pol manj, itd, itd, ...

 

Pa kdo govori o divjanju v naseljih, da ne govorim v tem primeru gre očitno za kretena, ki ne ve kaj je to prehod za pešce. Jih imamo tud pri nas dovolj in so zelo predrzni, saj vozijo tudi skozi rdečo (semafor samo za prehod). In guess what... sploh niso mulci za volanom, ampak na pol opravilni starčki - ja tisti, ki bodo morali it na zdravniški pregled in psihoteste, da se vidi ali so še za na cesto.

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Pride mulc pred pol ure ves pretresen domov in pove, da ga je na prehodu sredi našega kraja skoraj zbil avto. Na njegovi levi ustavi kombi, mulc je že na sredini prehoda nakar na polno z desne pridivja avto, brez zaviranja. Mulc v zadnjem trenutku odskoči nazaj.

 

Težko me bo kdo prepričal, da je hitra vožnja bolj varna od počasne. Pri 60 km/h ima avto 4 x toliko energije kot pri 30 km/h, časa za ukrepanje je pol manj, itd, itd, ...

 

 

Je imel pešec mogoče telefon v roki...

Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je Shrek napisal:

Je imel pešec mogoče telefon v roki...

NE. Mogoče šofer avta. Tudi take se opazi, ki vozijo po cesti in gledajo dol v telefon. Kar veliko takih.

 

Šofer mora ustaviti, če je pešec na prehodu za pešce ali je moč sklepati, da bo stopil na prehod. Mora ustaviti.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

 

Ko boš ti vozil poltovornjake z gumami za v gmajno in prenapolnjene enoprostorce s prikolo zadi boš pa drugač govoril 🤪🤣- lahko tebi, k maš premium CX-30 in skoraj premium Mazdo 6 pa še v rdeči barvi.

 

OK, šalo na stran... dejstvo je da dobro vzdrževan avto, z boljšimi gumami primernimi letnemu času in podlagi z voznikom, ki je z mislimi pri vožnji in ne na telefonu. Da je avto pravilno naložen znotraj maksimalne obremenitve ali raje manj, brez prikolic, tuletov na strehi in koles na kljuki zadaj je varen tudi pri hitrostih, ki jih Alex omenja. Po drugi strani pa vemo zakaj so hitrostne omejitve za avtobuse, šleperje bistveno nižje na AC kot za avtomobile. Torej se razume zakaj različna vozila ne smejo vozit z enako hitrostjo in predvsem občutek vožnje neke limuzine je čisto drugačen pri hitrosti 130km/h kot pa nekega višje nasajenega poltovornjaka.

Tu ti glede omejitev avtobusov in tovornjakov ne dam prav. Mogoče veš, kakšni tovornjaki in avtobusi so se vozili 40 let nazaj in so bile omejitve iste. Zdaj se tovornjak ali avtobus ustavi enako kot osebni avto. Tudi varnost je večja sedaj. V Ameriki so omejitve za tovornjake in osebna vozila na AC ista. 

pred 2 urama je Janez007 napisal:

NE. Mogoče šofer avta. Tudi take se opazi, ki vozijo po cesti in gledajo dol v telefon. Kar veliko takih.

 

Šofer mora ustaviti, če je pešec na prehodu za pešce ali je moč sklepati, da bo stopil na prehod. Mora ustaviti.

Pešec se MORA prepričati, če lahko VARNO prečka cestišče. 😁

Napisano
pred 16 minutami je Shrek napisal:

Pešec se MORA prepričati, če lahko VARNO prečka cestišče. 😁

 

Če je pešec že na sredini ceste (kot je nekaj takega bilo omenjeno malo višje) in nasproti vozeči že stoji pred prehodom, potem bi nekako domneval, da se je pešec odločil prečkati, ko je bil prepričan, da je varno... Seveda pa še vedno obstaja možnost, da s kakšnega letala odpade kakšna matica in te zadene v glavo. Ali pa kdo ni pozoren med vožnjo in ga povozi. Ali pa lovec nekje daleč zgreši ptiča in kakšna šibra prileti in ga ustreli...

Napisano
pred 13 urami je Janez007 napisal:

Pride mulc pred pol ure ves pretresen domov in pove, da ga je na prehodu sredi našega kraja skoraj zbil avto. Na njegovi levi ustavi kombi, mulc je že na sredini prehoda nakar na polno z desne pridivja avto, brez zaviranja. Mulc v zadnjem trenutku odskoči nazaj.

 

Težko me bo kdo prepričal, da je hitra vožnja bolj varna od počasne. Pri 60 km/h ima avto 4 x toliko energije kot pri 30 km/h, časa za ukrepanje je pol manj, itd, itd, ...

 

 

 

Namesto števca hitrosti bi vozniki potrebujejo merilnik kinetične energije - bi jim povedal mnogo več. 

 

Grozljivo mi je bilo ene pol leta nazaj opazovat skozi okno, kako poizkušajo vozniki povozit mojega sina. S kolesom je zavijal z glavne ceste k nam domov, po šolsko se je pravočasno nakazal smer, se pravilno postavil v križišču za zavijanje na levo. Imel je prižgano tako prednjo kot zadnjo dnevno luč, oblečen flourescenten odsevni brezrokavnik. Avtomobili so šli prehitevat po nasprotnem pasu v nepregleden ovinek in ga dobesedno zrinil povsem na desen rob, čeprav bi morali ustavit (ustavil je šele 6ti avto)

Naš tamal je bil čist zaprepaden. "a veš da so me eni poizkušal kar povozit" mi je rekel.

 

Ampak vozniki so imeli opravičilo - mudalo se jim je na ogled košarke (Slo reprezentanca je takrat spušila)  v Moravče v Žogabar.

 

 

 

  • Žalosten 2
  • Ni všeč 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

NE. Mogoče šofer avta. Tudi take se opazi, ki vozijo po cesti in gledajo dol v telefon. Kar veliko takih.

 

Šofer mora ustaviti, če je pešec na prehodu za pešce ali je moč sklepati, da bo stopil na prehod. Mora ustaviti.

 

To je teorija, praksa je pa taka, da se tudi kot pešec moram obnašati samoohranitveno in samozaščitno in NIKAKOR ne puščati lastnega življenja v roke neznancu.

 

Pravilno gre tako gledano s strani pešca.

 

1. približam se prehodu za pešce in se USTAVIM, da preverim situacijo.

2. pogledam levo nato desno (če je enosmerna gledam v smer proti smeri vožnje) in če ni nobenega vozila lahko začnem prečit cesto.

3. predno stopim, še enkrat pogledam levo in nadaljujem.

4. predno pridem čez sredino še enkrat pogledam desno, da preverim ali je še varno za prečenje.

 

2a. če se prehodu za pešce približuje vozilo poskušam stopiti v očesni kontakt z voznikom, da preverim ali me vidi. Če se ustavlja preverim še desno stran, kjer velja enako.

3a. še enkrat pogledam levo, da se prepričam ali bo voznik ustavil in če ja oziroma že stoji, nadaljujem s prečenjem.

4a. predno pridem do sredine, pogledam še desnega, če je ravno tako ustavil. Če ni, se ustavim in ne preizkušam sreče - ni vredno.

 

To velja tudi prehode s semaforjem. Še enkrat ne se zanašat na zdravo pamet in razumnost ostalih udeležencev. Kot sem že nepisal je ogromno faktorjev, da ne gre vse tako kot je zapisal Janez v zgolj enem stavku.

 

Pa še nekaj - v Sloveniji imamo kar dobro označene prehode in pravilno prometno obravnavane kritične točke. Recimo, na več pasovnih cestah nimamo nikjer prehoda brez, da bi bil zavarovan s semaforjem. Tako, da v kolikor je vsaj malo previdnosti vsaj enega od obeh sodelujočih v situaciji skoraj ne more priti do nesreče. Če pa sta oba raztrešenca vsak s svojim egom imeti vedno prav in miselnostjo kaj vse morajo drugi narest z njegovo varno bivanje, pač pride do situacije, ko se ne izzide. Sej bo kriv un, ki je povzročil, ampak ti boš pa mrtev al pa še huje invalid.

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Tu ti glede omejitev avtobusov in tovornjakov ne dam prav. Mogoče veš, kakšni tovornjaki in avtobusi so se vozili 40 let nazaj in so bile omejitve iste. Zdaj se tovornjak ali avtobus ustavi enako kot osebni avto. Tudi varnost je večja sedaj. V Ameriki so omejitve za tovornjake in osebna vozila na AC ista. 

Pešec se MORA prepričati, če lahko VARNO prečka cestišče. 

 

Seveda, ti kot šofer kamiona bi verjetno rad vozil 130km/h. Zdaj pa poglej kakšno imaš kinetično energijo v kamionu in kakšno v avtu. In če prileti v stoječo kolono 2-tonski avto al pa 42-tonski kamion, ko je treba vso to kinetično energijo spremenit v notranjo, da se zadeva ustavi. Tu sploh ni primerjave.

 

Se pa strinjam, da kamioni in avtobusi so mnogo boljši kot pred 40 leti, ampak *spoiler alert* tudi avti so bistveno boljši kot pred 40 leti pa so omejitve enake ali pa celo strožje.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je Boss napisal:

 

To je teorija, praksa je pa taka, da se tudi kot pešec moram obnašati samoohranitveno in samozaščitno in NIKAKOR ne puščati lastnega življenja v roke neznancu.

 

Pravilno gre tako gledano s strani pešca.

 

1. približam se prehodu za pešce in se USTAVIM, da preverim situacijo.

2. pogledam levo nato desno (če je enosmerna gledam v smer proti smeri vožnje) in če ni nobenega vozila lahko začnem prečit cesto.

3. predno stopim, še enkrat pogledam levo in nadaljujem.

4. predno pridem čez sredino še enkrat pogledam desno, da preverim ali je še varno za prečenje.

 

2a. če se prehodu za pešce približuje vozilo poskušam stopiti v očesni kontakt z voznikom, da preverim ali me vidi. Če se ustavlja preverim še desno stran, kjer velja enako.

3a. še enkrat pogledam levo, da se prepričam ali bo voznik ustavil in če ja oziroma že stoji, nadaljujem s prečenjem.

4a. predno pridem do sredine, pogledam še desnega, če je ravno tako ustavil. Če ni, se ustavim in ne preizkušam sreče - ni vredno.

 

To velja tudi prehode s semaforjem. Še enkrat ne se zanašat na zdravo pamet in razumnost ostalih udeležencev. Kot sem že nepisal je ogromno faktorjev, da ne gre vse tako kot je zapisal Janez v zgolj enem stavku.

 

Pa še nekaj - v Sloveniji imamo kar dobro označene prehode in pravilno prometno obravnavane kritične točke. Recimo, na več pasovnih cestah nimamo nikjer prehoda brez, da bi bil zavarovan s semaforjem. Tako, da v kolikor je vsaj malo previdnosti vsaj enega od obeh sodelujočih v situaciji skoraj ne more priti do nesreče. Če pa sta oba raztrešenca vsak s svojim egom imeti vedno prav in miselnostjo kaj vse morajo drugi narest z njegovo varno bivanje, pač pride do situacije, ko se ne izzide. Sej bo kriv un, ki je povzročil, ampak ti boš pa mrtev al pa še huje invalid.

 

 

Sem všečkal ob pripombi, da je pešec neprimerno bolj ranljiv udeleženec v primeru napake enega ali drugega - v obeh primerih pokasira pešec. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 36 minutami je Boss napisal:

 

Seveda, ti kot šofer kamiona bi verjetno rad vozil 130km/h. Zdaj pa poglej kakšno imaš kinetično energijo v kamionu in kakšno v avtu. In če prileti v stoječo kolono 2-tonski avto al pa 42-tonski kamion, ko je treba vso to kinetično energijo spremenit v notranjo, da se zadeva ustavi. Tu sploh ni primerjave.

 

Se pa strinjam, da kamioni in avtobusi so mnogo boljši kot pred 40 leti, ampak *spoiler alert* tudi avti so bistveno boljši kot pred 40 leti pa so omejitve enake ali pa celo strožje.

Poln tovornjak, se pravi 40 skupne teže se iz 80 na uro ustavi prej, kot osebni avto s 100 na uro.

Ne, tudi s tovornjakom se vozim po predpisih. Po lokalnih cestah 73, po AC pa 82 na uro tempomat. Z busom po lokalnih cestah 78, po AC pa 95.

Če vozim otroke, pa po lokalnih cestah 73, AC pa 95.

Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

Poln tovornjak, se pravi 40 skupne teže se iz 80 na uro ustavi prej, kot osebni avto s 100 na uro.

Ne, tudi s tovornjakom se vozim po predpisih. Po lokalnih cestah 73, po AC pa 82 na uro tempomat. Z busom po lokalnih cestah 78, po AC pa 95.

Če vozim otroke, pa po lokalnih cestah 73, AC pa 95.

Si siguren v prvo trditev🤔

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

 

To je teorija, praksa je pa taka, da se tudi kot pešec moram obnašati samoohranitveno in samozaščitno in NIKAKOR ne puščati lastnega življenja v roke neznancu.

 

Pravilno gre tako gledano s strani pešca.

 

1. približam se prehodu za pešce in se USTAVIM, da preverim situacijo.

2. pogledam levo nato desno (če je enosmerna gledam v smer proti smeri vožnje) in če ni nobenega vozila lahko začnem prečit cesto.

3. predno stopim, še enkrat pogledam levo in nadaljujem.

4. predno pridem čez sredino še enkrat pogledam desno, da preverim ali je še varno za prečenje.

 

2a. če se prehodu za pešce približuje vozilo poskušam stopiti v očesni kontakt z voznikom, da preverim ali me vidi. Če se ustavlja preverim še desno stran, kjer velja enako.

3a. še enkrat pogledam levo, da se prepričam ali bo voznik ustavil in če ja oziroma že stoji, nadaljujem s prečenjem.

4a. predno pridem do sredine, pogledam še desnega, če je ravno tako ustavil. Če ni, se ustavim in ne preizkušam sreče - ni vredno.

 

To velja tudi prehode s semaforjem. Še enkrat ne se zanašat na zdravo pamet in razumnost ostalih udeležencev. Kot sem že nepisal je ogromno faktorjev, da ne gre vse tako kot je zapisal Janez v zgolj enem stavku.

 

Pa še nekaj - v Sloveniji imamo kar dobro označene prehode in pravilno prometno obravnavane kritične točke. Recimo, na več pasovnih cestah nimamo nikjer prehoda brez, da bi bil zavarovan s semaforjem. Tako, da v kolikor je vsaj malo previdnosti vsaj enega od obeh sodelujočih v situaciji skoraj ne more priti do nesreče. Če pa sta oba raztrešenca vsak s svojim egom imeti vedno prav in miselnostjo kaj vse morajo drugi narest z njegovo varno bivanje, pač pride do situacije, ko se ne izzide. Sej bo kriv un, ki je povzročil, ampak ti boš pa mrtev al pa še huje invalid.

 

 

 

Pešec nima vpliva na to, za koliko bo voznik prekoračil hitrost. Prehod za pešce sme in mora varno prečkati tudi stara mama ki ne more na hitro odskočit.

 

Vozniška kultura tako kot kultura na sploh je različna že, naprimer, med severnim in južnim delom germanije. Na sončni strani alp se pa definitivno začne Balkan. 

  • Všeč 2
  • Haha 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Glede na naslov teme je čas, da se kdo kaj pohvali. :)

 

za mano je odličen dan, ki ga še ni konec. :)

  • Všeč 4
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 3 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Pešec nima vpliva na to, za koliko bo voznik prekoračil hitrost. Prehod za pešce sme in mora varno prečkati tudi stara mama ki ne more na hitro odskočit.

 

Vozniška kultura tako kot kultura na sploh je različna že, naprimer, med severnim in južnim delom germanije. Na sončni strani alp se pa definitivno začne Balkan. 

 

A to po sebi sklepaš? :nevem: Ne vem jaz nimam težav pri prečkanju ceste... ne vem mogoče zato, ker ne izsiljujem prednosti, mogoče pa zato ker me je kr dost skup pa vsak ve, da bo škoda na avtu velika, če me podre.

 

Prvega stavka pa ne razumem najboljš - al pa ti ne razumeš kako se prečka cesto? Ravno zato, ker ne veš kdo je za volanom pač ne greš v riziko. Jebat ga bo nekaj sekund izgubljenih, al pa minuta - pač počakaš, ker krona ne bo z glave padla, mogoče boš malo kasneje na cilju - boš pa.

 

Še enkrat, če ni ustavil, prvii pa drugi je pa tretji ziher - res ne vem kje je problem.

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Ja 

Potem pa ne vem zakaj na semaforju pri rdeči ne more pravi čas ustavit.....🤔 Na polno zavira ustavi pa na sredini križišča......☹️ 

Še vedno dvomim.....🤔

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.