Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Temperatura več kot dovolj za marec:bravo:

IMG_20230323_103409.jpg

Kar toplo. V mojem avtu je pa že za kratke rokave. 😊

IMG_20230323_133637.jpg

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 34 minutami je Alex napisal:

Kar toplo. V mojem avtu je pa že za kratke rokave. 😊

IMG_20230323_133637.jpg

To si ga imel pa direkt na soncu parkiranega. 🙂

 

 

Napisano
pred 41 minutami je Alex napisal:

Kar toplo. V mojem avtu je pa že za kratke rokave. 😊

IMG_20230323_133637.jpg

In to pri odprtih vratih.... 🙃😂👍😉

Napisano
pred 15 minutami je MazdaBoy napisal:

To si ga imel pa direkt na soncu parkiranega. 🙂

Niti ni. Je v senci. 😊

 

 

Napisano

Na vrtičku posadiw naslednje zadeve;

- bele čebulčke

- rdeče čebulčke

- korenje 

- zeleno solato in 

- peteršilj.

 

Nekih pričakovanj nimam, tako da razočaranja ne bo v nobenem primeru, je pa fajn na zraku in na svoji zemlji ustvarjati. :)

 

 

  • Všeč 4
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glede na objavo v 'Jamralnik' - si spotoma pogledal, če imaš na svoji parceli kaj kremenčevega peska in apnenca?

 

 

 

 

 

(apnenec zmelješ, dodaš kremenčev pesek in sodo, segreješ do kakšnih 600°C in dobiš steklo)

Napisano

Bolj ko berem tale forum, bolj ugotavljam, da se moram pohvalit, ker vozim staro Mazdo 5 dizel s več kot 352000 km. Zakaj? Zato:

- povprečna poraba, od kar jo imamo do sedaj je 6,3 litra nafte na 100 km - kljub vleki počitniške prikolice in življenju v hribih

- volanski obroč je še tovarniški in se ne lušči

- prestavna ročica je še tovarniška in se ne lušči

- električno zapiranje zunanjih ogledal je še tovarniško in deluje ne glede na vreme in ne glede na pranje

- sedeži so še tovarniški in se na njih ne pozna 'vdrtina' od denarnice

- pravzaprav je skoraj cel avto še vedno tak, kot so ga sestavili v tovarni (z izjemo sprednjih zavornih diskov, končnikov volana in sprednje leve nihajne roke) kljub vsej kilometrini

- avto nikoli ni bil deležen poliranja, keramične zaščite in podobnih tretmajev - in vendar lak še ni padel dol z avta, še več, ko je opran, je še vedno lep

 

Bolj ko premišljujem, bolj se mi zdi, da bom naredil napako, če ga bom prodal...

  • Všeč 5
  • Haha 4
  • Ljubim 2
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Bolj ko berem tale forum, bolj ugotavljam, da se moram pohvalit, ker vozim staro Mazdo 5 dizel s več kot 352000 km. Zakaj? Zato:

- povprečna poraba, od kar jo imamo do sedaj je 6,3 litra nafte na 100 km - kljub vleki počitniške prikolice in življenju v hribih

- volanski obroč je še tovarniški in se ne lušči

- prestavna ročica je še tovarniška in se ne lušči

- električno zapiranje zunanjih ogledal je še tovarniško in deluje ne glede na vreme in ne glede na pranje

- sedeži so še tovarniški in se na njih ne pozna 'vdrtina' od denarnice

- pravzaprav je skoraj cel avto še vedno tak, kot so ga sestavili v tovarni (z izjemo sprednjih zavornih diskov, končnikov volana in sprednje leve nihajne roke) kljub vsej kilometrini

- avto nikoli ni bil deležen poliranja, keramične zaščite in podobnih tretmajev - in vendar lak še ni padel dol z avta, še več, ko je opran, je še vedno lep

 

Bolj ko premišljujem, bolj se mi zdi, da bom naredil napako, če ga bom prodal...

Pol praviš, kot nov 😉

 

 

Napisano

Sicer ti ful prvoščim nov avto, ampak po drugi strani neki na silo kupovat in pol bit nekako premalo zadovoljen je pač velika napaka. Najbolje je počakat pa videt, kaj čas prinese in lahko naključno pride naokoli en dober deal pa takrat zagrabiš. Do takrat pa voziš Mazdo 5, sploh če ti bo služila tako dobro kot do zdaj.

33112_1.png

Napisano

Načeloma imaš prav. Ampak...

 

Zakaj koji ku##c mora biti vedno nek 'ampak'?

 

Avto se bliža 360.000 kilometrom, kar pomeni, da je na vrsti menjava zobatega jermena: 500€.

Lameli sklopke se pozna, da je če naredila nekaj kilometrov in da je bilo precej teh kilometrov s prikolico, vsekakor pa velika večina po hribih: 500€.

Občutek imam, da bi počasi bilo dobro zamenjat podložke pod injektorji. Pa bi spotoma injektorje še preverili, očistili in nastavili: 500€.

Niti ne počasi se poslavlja DPF: 500€.

Na zadnji premi bi bilo treba zamenjat 'silent-bloke', končnike stabilizatorja in zavorne diske: 500€.

Na avtu so zvožene zimske gume, v garaži na zidu visijo zvožene letne gume: 500€.

 

Iz tega sledi, da bo 'servis' prišel 3.000€... 

 

Vsaj 3.000€...

 

Poleg tega ima žena strah, ker ima avto že veliko kilometrov in je (teoretično) večja verjetnost, da kaj crkne. Najbolj jo je strah, da crkne takrat, ko prevaža otroke. Saj pride asistenca, ja, ampak majhni otroci ne morejo pri miru počakati niti 5 minut, kaj šele kakšno uro. In če je še vreme 'napačno', je še hujše. Sedeti v avtu na odstavnem pasu ni ravno pametno. So jih že nekaj takole 'nabili'. Če pa dežuje, pa tudi ne moreš otroke počičnit v travo ob ograji... 

Napisano

Ampak...z novim avtom lahko tudi pričakuješ probleme...pa ta senzor, pa un senzor...podvozje novih avtov je čingalunga...

Ne vem sicer, kak avto čakaš... 

Napisano

Prvi čevapčiči te sezone so nam dobro uspeli. :)

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 minutama je Z M A J napisal:

Prvi čevapčiči te sezone so nam dobro uspeli. :)

20230325_134713.jpg

  • Všeč 5
  • Haha 1
  • Ljubim 2

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 16 minutami je TiEn napisal:

5 let odkar sem kupil mazdo.

 

20230323_165110.jpg

Kot pri službi, čas za menjavo🤣😂🤭😉

  • Všeč 1
  • Haha 5
  • Začuden 1
Napisano
pred 29 minutami je sportman333 napisal:

Kot pri službi, čas za menjavo🤣😂🤭😉

Še vsaj 100k :D

 

image.jpeg

 

Napisano

Tako ja na dalinca si ga pripelem pred vhodna vrata pa naložim pol svojo debelo rit notr.

 

image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Še vsaj 100k :D

 

Ups, sem najprej mislil, da moraš zaslužit še 100k€ pa da zamenjaš službo. 😁

33112_1.png

Napisano

En mal večji asortiment sem nabavil. Pa zgleda bo treba še kakšnega😄

IMG_20230326_123453.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ugodno kupil Geckota, ta je 3-vratni. Lušten mali in zelo zanesljiv stroj. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj pa boš s tolko avti? A računaš, da bodo 2035 vredni full?

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

Kaj pa boš s tolko avti? A računaš, da bodo 2035 vredni full?

Moderna potrošniška družba razmišlja takole; če je nekaj ugodno, kupim, pa čeprav trenutno ne potrebujem. :))))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na koliko bi pa ti postavil ceno  
    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.