Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

 

zdaj pa ti prosiš, da bi dobil z lopato.... tud jaz mam namreč neki lopat doma tko, da bom že našel pravo.

 

Lahko ti najdeš pravo lopato, ma preden mene najdeš u teh hribih, te bo že vse minilo...

Napisano

No ja, sej če me bo minilo, greva pa lahko pol na pivo, ko te najdem.

  • Všeč 3
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

No ja, sej če me bo minilo, greva pa lahko pol na pivo, ko te najdem.

 

Ja, to se pa lahko potrudim, da me najdeš...

Napisano
pred 35 minutami je Slivka napisal:

 

Lahko ti najdeš pravo lopato, ma preden mene najdeš u teh hribih, te bo že vse minilo...

Tebe najdit je pa ja enostavno...

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

zdaj pa ti prosiš, da bi dobil z lopato.... tud jaz mam namreč neki lopat doma tko, da bom že našel pravo.

Vzemi ono za sneg, ker če ga boš predolgo iskal se boš lahko v tem času lahko vsaj skidal domow.... :zvizga:

pred 3 urami je Boss napisal:

 

zdaj pa ti prosiš, da bi dobil z lopato.... tud jaz mam namreč neki lopat doma tko, da bom že našel pravo.

Vzemi ono za sneg, ker če ga boš predolgo iskal se boš lahko v tem času lahko vsaj skidal domow.... :zvizga:

Napisano

Sem razmišljal o @Bini,k je gledal Fordove zarustane feltne😕...ajd,te sem zrihtal😃...samo,kaj če se spomni,in začne pljuvati zarustane vijake😬....

 

Malo heca mora biti🤪😉...bolj zarustani vijaki motijo mene,pa čeprav so radkapne čez🙄...in ker me zanimajo razni postopki,kateri se uporabljajo v restavratorstvu,sem se spravil zraven k bruniranju vijakov...tako za gušt,in da vidim,kako to gre...pač probaš,in se še kaj naučiš...

 

In sem vijake najprej namočil za dva tedna v alkoholni kis-prvič sem preizkusil metodo z kisom,in moram priznati,da sem postal zelo navdušen nad tem načinom...zelo temeljita metoda za dele,ki jih lahko popolnoma potopiš v to tekočino...prec začnejo mehurčki-prav impresivno,ker odstrani tudi plasti nikljanja.

Nato sem vijake namočil v nitro razredčilo...pač za vsak slučaj je treba vsa maščoba in olja dol...po tem pa DIY metoda "peskanja"...prevrtaš pokrovček steklene posode (pri meni od marmelade...upam,da žena ne bo pogruntala,da ena manjka😅) vijak in matica z podložkami in vpneš v bormašinco...naštimaš na relativno počasno vrtenje in sem pustil cca. eno uro.

Nato pa spet pranje z vodo,temeljito sušenje,in na to bruniranje.....

Tukaj sem uporabil metodo hladnega bruniranja,ki se uporablja za dele,katere ne smeš kaliti...ker vijaki morajo ostati relativno mehki,da niso krhki,torej metoda vročega bruniranja odpade.

In sem uporabil "Super Blue" znamke Birchwood Casey...zelo priljubljeno pri puškarjih.

Izvedel sem 3x bruniranje...vsakič spiranje z vodo,na grobo podrgnil z kuhinjskim papirjem,temeljito posušil z fenom,in spet bruniranje....

Seveda bi bilo še boljše,če bi po vsakem bruniranju vijake poliral...z tem načinom puškarji dosežejo neverjetno lepo in odporno površino...a pri vijakih "lepota" ni tako važna,bolj mi gre za korozijsko odpornost.

In po treh postopkih bruniranja,pranja,drgnjenja in sušenje...vse zmeraj brez dotika z kožo,da se na vijake ne prenese maščoba in kislina z kože!!!...na koncu "fiksiranje bruna z oljem. Jaz sem uporabil kar motorno olje Castrol,ki ga uporabljam za Forda.

 

Rezultat se mi kar dopade...bom uporabil še kdaj kje drugje.

 

In,ker sem jaz-spet slike in dva videa...želim prijeten ogled😉

IMG_20241104_143737.jpg

IMG_20241108_130039.jpg

IMG_20241108_135010.jpg

IMG_20241108_152918.jpg

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 16 urami je skritikrt napisal:

In sem vijake najprej namočil za dva tedna v alkoholni kis-prvič sem preizkusil metodo z kisom,in moram priznati,da sem postal zelo navdušen nad tem načinom...zelo temeljita metoda za dele,ki jih lahko popolnoma potopiš v to tekočino...prec začnejo mehurčki-prav impresivno,ker odstrani tudi plasti nikljanja.

Tukaj imam problem. Težko imam avto 2 tedna na klocnih. 🫣

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Tukaj imam problem. Težko imam avto 2 tedna na klocnih. 🫣

Te matice ima žena na fordu samo za pozimi...za letne-alu platišča ima gor D1-SPEC iz 7075 duraluminija...dolge,črne,na koncu zaprte.

Podobne kot te v linku,a starejši design iz enega kosa aluminija.

 

WWW.D1SPEC.COM.TW

Detailed information of Aluminum Steel bolts two in...

 

Napisano

Jaz furam stock matice. Pa ker so oboje Ford/Ronal felne imam ene matice.

 

Na Alfi so secgrdo lupili vijaki, tu so še ok.

Napisano

Se spomnim, ko je sodelavc pizdil nad Fordovimi maticami. Svoje sem takoj olupil. Res bedasto tole z maticami so pogruntal.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz sem jih olupil preventivno, ker vem da so pizdarije z njimi. Ni bilo veliko dela, če se jih lotiš prav:prstgor:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Jaz sem kupil v sloveniji črne matice(mat sport) ker imam črna platišča,..zdej po 4 letih so tu pa tam kje popraskane ampak še vedno v redu

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano

Nove za službo:

20241112_113055.jpg

 

Stare Sennheiser HD 555 še delajo, ampak se pene trgajo, originalnih pa ni več. Sem jih že pred leti menjal. Narejen je tudi mod na HD 595. Če koga zanima, prodam zelo ugodno in si kupi nove pene pri kitajcih.

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Napisano
pred 35 minutami je godlike napisal:

Stare Sennheiser HD 555 še delajo, ampak se pene trgajo, originalnih pa ni več. Sem jih že pred leti menjal. Narejen je tudi mod na HD 595. Če koga zanima, prodam zelo ugodno in si kupi nove pene pri kitajcih.

 

595 mam pa sam, kupljene za prvo študentsko plačo :D

Ampak tako malo nošene, da so kot nove :) 

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

A to so od walkmana.:lol:

 

Zgledajo lepo in nič kaj poceni.

To so za puriste. Preprosto kvalitetne slušalke.

Zraven imam še usb slušalke z mikrofonom za sestanke.

Cena je relativna stvar. Za nekoga dosti, za drugega osnovni rang.

 

pred 53 minutami je g.Wankel napisal:

 

595 mam pa sam, kupljene za prvo študentsko plačo :D

Ampak tako malo nošene, da so kot nove :) 

Moje so limited edition (modre), kupljene 2007 leta.

Mod na 595 nisem delal, dokler se nisem prepričal, da imajo isti driver in so samo s koščkom pene pridušene.

20241112_171250.jpg

20241112_171322.jpg

20241112_171305.jpg

20241112_171258.jpg

Pene sem 6-7 let nazaj dobil. Zdaj jih ni več. Kitajske ne bi probaval....

 

Nove so zaprte, ker v tej pisarni imajo radio in mi noter tolče.

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Nove za službo:

20241112_113055.jpg

 

Stare Sennheiser HD 555 še delajo, ampak se pene trgajo, originalnih pa ni več. Sem jih že pred leti menjal. Narejen je tudi mod na HD 595. Če koga zanima, prodam zelo ugodno in si kupi nove pene pri kitajcih.

image.jpeg

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

 

image.jpeg

 

Napisano

Nič posebnega… ;) 🤣

 

image.png

  • Všeč 3
  • Haha 3
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jah, ne vem, če je res tako. Ker sam funkcioniram po načelu "zdrava kmečka pamet", mi osnovnošolska matematika daje vedeti, da je EV primernejša izbira zame. Pa naredim med 15.000 in 20.000 km letno.   Pri čemer ekonomski vidik zame sploh ni na prvem mestu, temveč občutki v vožnji. Mene navdušujeta hipna odzivnost in pospešek, ki verjetno zapečkarjem ne pomenita kaj dosti.   A v tej temi se v glavnem oglašajo tisti, ki bi radi prevozili z EV 1000 km v enem kosu, čeprav po tem resnično ni nobene potrebe. Za vsakodnevne potrebe povprečnega Slovenca je pa prav vsak EV na našem trgu zadosten.   In oglašajo se tudi tisti, ki EV še v življenju vozili niso, a vedo tako zelo veliko negativnega povedati o njih. In še posebej polnilni infrastrukturi.   Moj predlog: izposodite si katerikoli EV za vikend in se malo zapeljite okoli. Mogoče bo kdo kaj novega ugotovil - pa če bo to pozitivno ali negativno.
    • Mi zna kdo pomagati... Prestavil sem se iz A1 na Telekom, sedaj pa mi pri klicateljih ne kaze vec imena in priimka iz imenika, pac pa samo stevilke, ki se zacnejo s +386 31 ... v imeniku imam shranjeno 031 ... Zanimiv poseg v telefon, bi rekel...
    • Lahko vprašaš ChatGPT, Gemini, Copilot, DeepSeek ali kakšno drugo digitalno pamet, ampak dejstva, ki sem jih naštel, odražajo "krčmarji", kot je rekel @ignacij in zdrava kmečka pamet (+ finance).
    • Ne kupujte posteljnine, preden ne zmerite postelje!   Samo poglejte, kako se reva muči, da jo napne...    
    • Kar verjemite, da "lobiji" delajo v obe smeri. Pri čemer je naftaški lobij daleč največji na planetu ... ker mu to omogočate.   Lobiji, ki zagovarjajo avtomobile z motorji na notranje zgorevanje (ICE), imajo več ekonomskih, političnih in strateških interesov. Glavni razlogi za njihovo vztrajanje pri ICE vozilih so: 1. Gospodarski interesi avtomobilske in naftne industrije Ogromne investicije v ICE tehnologijo – Avtomobilske korporacije so desetletja vlagale v razvoj in proizvodnjo motorjev z notranjim zgorevanjem. Prehod na elektrifikacijo bi zahteval prestrukturiranje proizvodnje in odpust zaposlenih. Naftna industrija – Z elektrifikacijo se zmanjšuje povpraševanje po nafti. Naftni giganti, kot so ExxonMobil, Shell in BP, lobirajo proti hitremu prehodu na EV. Avtomobilska poprodaja in servisi – ICE vozila potrebujejo več servisiranja (olje, filtri, izpušni sistem), kar je ključen vir dohodka za avtosalone in mehanične delavnice. 2. Politični vpliv in regulativa Zaviranje strožjih emisijskih standardov – Lobiji pritiskajo na vlade, da ne uvajajo prehitrih omejitev za ICE vozila ali da ponujajo izjeme. Geopolitični interesi – Nafta ostaja ključen vir moči za številne države (Rusija, Savdska Arabija, ZDA). Elektrifikacija zmanjšuje njihovo globalno ekonomsko vlogo. Subvencije in davčne ugodnosti – Naftni in avtomobilski lobiji si prizadevajo za ohranitev davčnih ugodnosti za gorivo in ICE vozila. 3. Psihološki in kulturni vidiki Čustvena navezanost na ICE vozila – Mnogi ljubitelji avtomobilov imajo raje zvok, moč in tradicijo motorjev z notranjim zgorevanjem. Skepticizem do novih tehnologij – Določeni krogi (zlasti konservativni) nasprotujejo hitrim spremembam in želijo ohraniti status quo. Strah pred izgubo delovnih mest – Prehod na EV lahko ogrozi številna delovna mesta v proizvodnji motorjev, menjalnikov in povezanih komponent.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.