Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Allyssa

Priporočeno sporočilo

pred 3 urami je Boss napisal:

 

zdaj pa ti prosiš, da bi dobil z lopato.... tud jaz mam namreč neki lopat doma tko, da bom že našel pravo.

Vzemi ono za sneg, ker če ga boš predolgo iskal se boš lahko v tem času lahko vsaj skidal domow.... :zvizga:

pred 3 urami je Boss napisal:

 

zdaj pa ti prosiš, da bi dobil z lopato.... tud jaz mam namreč neki lopat doma tko, da bom že našel pravo.

Vzemi ono za sneg, ker če ga boš predolgo iskal se boš lahko v tem času lahko vsaj skidal domow.... :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem razmišljal o @Bini,k je gledal Fordove zarustane feltne😕...ajd,te sem zrihtal😃...samo,kaj če se spomni,in začne pljuvati zarustane vijake😬....

 

Malo heca mora biti🤪😉...bolj zarustani vijaki motijo mene,pa čeprav so radkapne čez🙄...in ker me zanimajo razni postopki,kateri se uporabljajo v restavratorstvu,sem se spravil zraven k bruniranju vijakov...tako za gušt,in da vidim,kako to gre...pač probaš,in se še kaj naučiš...

 

In sem vijake najprej namočil za dva tedna v alkoholni kis-prvič sem preizkusil metodo z kisom,in moram priznati,da sem postal zelo navdušen nad tem načinom...zelo temeljita metoda za dele,ki jih lahko popolnoma potopiš v to tekočino...prec začnejo mehurčki-prav impresivno,ker odstrani tudi plasti nikljanja.

Nato sem vijake namočil v nitro razredčilo...pač za vsak slučaj je treba vsa maščoba in olja dol...po tem pa DIY metoda "peskanja"...prevrtaš pokrovček steklene posode (pri meni od marmelade...upam,da žena ne bo pogruntala,da ena manjka😅) vijak in matica z podložkami in vpneš v bormašinco...naštimaš na relativno počasno vrtenje in sem pustil cca. eno uro.

Nato pa spet pranje z vodo,temeljito sušenje,in na to bruniranje.....

Tukaj sem uporabil metodo hladnega bruniranja,ki se uporablja za dele,katere ne smeš kaliti...ker vijaki morajo ostati relativno mehki,da niso krhki,torej metoda vročega bruniranja odpade.

In sem uporabil "Super Blue" znamke Birchwood Casey...zelo priljubljeno pri puškarjih.

Izvedel sem 3x bruniranje...vsakič spiranje z vodo,na grobo podrgnil z kuhinjskim papirjem,temeljito posušil z fenom,in spet bruniranje....

Seveda bi bilo še boljše,če bi po vsakem bruniranju vijake poliral...z tem načinom puškarji dosežejo neverjetno lepo in odporno površino...a pri vijakih "lepota" ni tako važna,bolj mi gre za korozijsko odpornost.

In po treh postopkih bruniranja,pranja,drgnjenja in sušenje...vse zmeraj brez dotika z kožo,da se na vijake ne prenese maščoba in kislina z kože!!!...na koncu "fiksiranje bruna z oljem. Jaz sem uporabil kar motorno olje Castrol,ki ga uporabljam za Forda.

 

Rezultat se mi kar dopade...bom uporabil še kdaj kje drugje.

 

In,ker sem jaz-spet slike in dva videa...želim prijeten ogled😉

IMG_20241104_143737.jpg

IMG_20241108_130039.jpg

IMG_20241108_135010.jpg

IMG_20241108_152918.jpg

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.