Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne, sem si kar sam prinesel že malo nazaj, potem pa vse skupaj v red spravil, ker je bilo rabljeno. Nekaj predznanja sem imel, nekaj sem v knjigah prebral, na spletu in od drugih modelarjev izvedel. Potem sem se še pa na PCju na simulatorju učil, dokler nisem imel komand vsaj približno pod kontrolo.

Pa me je danes zadeva kar ubogala. Najlepši in najbolj pravilen možen uvod v ta hobi, ki te na začetku velikokrat kruto udari po nosu in denarnici. Še posebej ker klubske dejavnosti umirajo in si nekako prepuščen bolj kot ne sam sebi. No, zame je tudi v tem čar. Pa to ni dron, ki sam leti in ti vse software stabilizira.

 

Sem pa jaz bolj graditelj in snovalec po duši, tako da imam kar nekaj načrtov pred sabo. S temle sem pa rekel, da se naučim dobro leteti, da zmanjšam možnost uničenja svojih nadaljnih kreacij.

Napisano

Zaupaš kater simulator? Je možnost priklopit dejanski RC kontroler? Mam znanca, ki se je tut pred dobrim mesecem dni lotil tega hobija, ampak precej manj uspešno. 😅 Recimo, da njega je udarlo predvsem po denarnici, saj sta prve dva (in edina) poleta mela malce ''trši'' pristanek. 😁

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)
14 hours ago, Agerg said:

Danes prvič poletel z RC letalom, sam brez inštruktorja modelarja. Model je še cel, slava mi.

Hobi, ki sem ga malo začel v osnovni šoli s prostoletečimi modeli in raketami, je čakal skoraj 25 let, da sem ga obudil. Velik dan za mene.

 

20241229_142142.jpg

 

Bravo, tudi jaz sem se včasih s tem bavil. Komande imam še nekje doma ja 🙂 Modele sem pa prodal. Sem pa imel od elektro jadrilice do 4T motornjakarja - nizke teže seveda, tam okol 15ccm motor recimo. Luštno ja. 

 

Zdej si bom omislil kak dronček, za kake posnetke bolj kot kaj drugega :)

 

:) Še eno fotko sem našel haha

AP1GczOIDNuM6H2eOoud-yuzg5BFysJF8mi_waj3

DSC00690.JPG

 

Popravljeno od SpEkTr
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 3 urami je samSimon napisal:

Zaupaš kater simulator? Je možnost priklopit dejanski RC kontroler? Mam znanca, ki se je tut pred dobrim mesecem dni lotil tega hobija, ampak precej manj uspešno. 😅 Recimo, da njega je udarlo predvsem po denarnici, saj sta prve dva (in edina) poleta mela malce ''trši'' pristanek. 😁

 

 

Simulator je SeligSim - odločil sem se za njega, ker je prosto dostopen in ne nameravem nekih večjih letenj tu izvajati, bolj samo začetniško učenje in kakšno vzdrževanje občutka ali pa preskok na kakšen nov višji nivo: 

 

WWW.SELIGSIM.COM

SeligSIM - Free RC Flight Simulator. Highly realistic physics. Over 140 airplanes, 35 flying sites, extensive joystick support, 3D and pano fields. Accurate aerodynamics and physics for airplanes.

 

 

Oddajnik sem dobil zraven modela, ki sem ga kupil rabljenega - cel opremljen komplet za 100€, malo sem ga še uredil po svoje znekaj malenkostmi in fino nastavil. Težko dobiš bolje. Za Spektrum DX6i se dobi usb sprejemnik, ki pa zahteva nekaj truda, da v Windows-ih potem prav nastaviš komande. Se pa vse najde v manualu od SeligSim-a.

 

WWW.SPEKTRUMRC.COM

The DX6i 6-Channel Full Range w/o Servos MD2 from Spektrum, the leader in spread spectrum radio control.

 

WWW.SPEKTRUMRC.COM

The WS2000 Wireless Simulator USB Dongle from Spektrum, the leader in spread spectrum radio control.

 

Jaz sem kar to kupil, ker mi je važno da deluje, ker sem se hotel naučiti osnov komand čimprej. Gre pa super. Najprej daš pogled modela od zadaj, da dobiš občutek, potem pa se prestaviš na tla in se počasi naučiš obdržati model v zraku. Potem sem že kar nekaj časa model v simulatorju vodil brez crash-a in sem se odločil, da grem leteti zares. Sicer ni bilo enostavno začeti sam, ampak je kar nekako šlo, še posebej mi je koristil občutek za kontra levo-desno in kontra nagib, ko model leti porti tebi. To vse dobiš v simulatorju, tako da se res splača takole začeti in malo potrpeti s pravim letenjem. Je potem užitek že pri prvem poletu. Vsaj pri meni je bil. Sem pa rekel, da spraznim eno baterijo, potem pa domov, da ne bi preveč veselja dobil. 😂 Kar se zna velikokrat slabo končati.

Napisano

Ej hvala za vse tole, mu posredujem, da bo mogoče kak crash manj in prišparane neki slabe volje. Sicer ta njegov Lippisch P15 ne bo preživel še enga padca, ampak ma namen poskusit še s čim novim, pa sem mu že tut sam reku, da sigurno kak pameten simulator obstaja za vežbat.

Napisano

Ja, vprašanje če je to tudi pravi model za začetnika. Sem poguglal in ne izgleda najbolj v tej smeri. Mora počasi in stabilno leteti, da imaš čas reagirati. Tisto izgleda prehitro in bo tudi, če bo prej simulator, verjetno več slabe volje. Samo moj pogled in tudi večine modelarjev, ki so dali vse to skozi. Da se pa verjetno tudi tako z malo več buškami in €. Samo dovolj trmast moraš biti. Je pa res, da večino vmes mine, ker ni napredka in pustijo vse skupaj.

Napisano

Uspešno prestal popoldansko kopanje na prostem. Oujea :))

IMG_20250101_144401.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Si pozabil dodat, da gre za termalni izvir ;) 

 

Kakorkoli pa je vseeno kar podvig… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zadovoljen sem predvsem s svojo telesno formo IN da sem v zadnjih 4ih mesecih leta 24 izpil toliko alkohola, da bi ga vsega upal skoncentrirati v eno popoldne, sesti za volan in ko bi mi policist predpisal alkotest, bi bil rezultat POD zakonsko mejo za globo. ;)

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tudi jaz se moram pohvalit glede alkohola. Ponoči smo se vračali s silvestrovanja iz Strunjana ( ob 2.45) in v Strunjanunu so nas ustavilave deklice in možje v modrem. Napihal sem  0.0. Delikica v modrem  mi je čestitala, tako za alkohol kot za novo leto in zaželela, da bi bil tako priden tudi v bodoče. 😇

Tudi kolega, ki je vozil za menoj so ustavili. Prav tako je bil tudi on "čist". 

Tudi rokerji nis(m)o več, kar smo nekoč bili. 😊

  • Všeč 5
  • Ljubim 3

 

 

Napisano

Men je pa končno všeč, da ljudje počasi dojemajo, da ljudi ne rabiš silit na alkohol, če ga odklonijo. In da nisi več "čudak", če ga ne piješ. :bravo:

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Na sončni strani Trojan je 0.5 že v zraku 😉

 

Ne moti me, če piješ, moti me pa če vrezan voziš.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.   Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.   Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.   To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.   To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.   Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.    
    • Mali servis olje , filtri.  07.01.2025 bo mazda šla k Selmarju na diagnostiko. Ko bodo znani rezultati, bom sporočil naprej.
    • torej kitajčki povsod....upajmo, da bo vsaj še kvaliteta ostala na nivoju, sicer tole ne bo ravno dobra poslovna poteza mazde.....
    • Srečnooo in veliko ZDRAVJA v letu  2025 ...🎇🎆🎉✨️ZOOM ZOOM 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.