Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

uf,meni pa je grd.

 

men tud, groza obupna ampak v autobildu so ga pa razglasili za cool avto medtem, ko so rekli, da mazda 6 in Passat CC nista cool... haha :hohoho:

33112_1.png

Napisano

sej je logicno a ni?

mazdo pa passata vidis na vsakem koraku (uncool), medtem ko pa C6 je unikatna stvar (cool) (in moram rec, ko ga vidim na cesti je cisti pojav)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e bi jaz gledal obliko, ne bi nikoli vozil citroene, razen XM-a in to samo s prednje strani.

C6 je avtomobil udobja, je ladja kri?arka za dolga potovanja, brez utrujanja. Nisem ga ?e vozil, vendar to ?utim, ko ga pogledam od znotraj. Sem pa vozil C5 III in to neposredno pred mazdo 6. Za moj okus je v vseh pogledih prekosil mazdo, od sede?ev, vo?nje, interjera. Tako sve?e moderen je. Da ne govorim o tem, da meje na isti realciji mazda "tepla" s pretrdim podvozjem.

Razumem ljubitelje mazd, so nekoliko bolj nagnjeni k ?portni, neudobno trdi, vo?nji, ki daje ob?utek varnosti v zavojih. In to tudi mazda ponuja. Kar se pa notranjosti ti?e in vozljivosti, je pa stvar okusa, nekako tako kot pri ?enskah. Eni so za "mehko" vo?njo po ve?ji airbagih, drugi pa za "trdo" po nekoliko tweegy oblinah, eni za elegantno klasiko pri obla?ilih, drugi za moderno.

In vsi si zadovoljni svojim izborom, ?e se ujema za ?eljami.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

torej ce povzamemo imajo vozniki mazd skoz trde medtem ko vozniki citroenov majo skoz mehke/mlahave

kar pomeni, da so mazdasi za akcijo, citroenarji pa bi skoz lezali :P

 

hec

 

drugace pa nova mazda 6 je definitivno pretrda...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Uff sam tale C6 je res en mali hotel :) sam sede?e pogledam pa ?e vidim postlo v njih :D Se vidi da je to ena velika udobna ladja, ni mi pa logi?no da kako lahko za tako ornk avto, ornk cena pade :ne vem: mislim da ni glih vse odvisno od ponudbe in povpra?evanja. Oz. Mazda le dr?i ceno, ali so pa ?e v osnovi malo predrage :blush: Tudi novo Mazdo 6 ?e pogleda?, ?e vidi? da ne deluje da je narejena za dolge umirjene kruze, ampak ima res tisti ?portni privdih, je lepa udobna limuzina ki zna zaropotati in pokazati svoje zobe :bravo::hohoho:

 

Evo, mogo?e nekako takole, za ljudi ki vozijo npr, tele ogromne velike ladje like C6 ipd., kateri so verjetno tudi bolje umirjeni:

 

http://www.avto.net/mornar2003/ad.asp?id=70058 (udobno, lepo v easy, sportski lagano, pride? od A do B)

 

Za Mazda?e:

 

http://www.avto.net/mornar2003/ad.asp?id=75801 (udobno, lahko tudi v easy sportski lagano, samo ko ti kdo na ?ulj stopi pa prtegne? tehle 2x 470 ?rebi?kov da se kar kadi :bravo::hohoho: )

Napisano

torej ce povzamemo imajo vozniki mazd skoz trde medtem ko vozniki citroenov majo skoz mehke/mlahave

kar pomeni, da so mazdasi za akcijo, citroenarji pa bi skoz lezali :P

 

hec

 

drugace pa nova mazda 6 je definitivno pretrda...

 

blagor nam. :danzoman:

 

 

Napisano

torej ce povzamemo imajo vozniki mazd skoz trde medtem ko vozniki citroenov majo skoz mehke/mlahave

kar pomeni, da so mazdasi za akcijo, citroenarji pa bi skoz lezali :P

 

hec

 

drugace pa nova mazda 6 je definitivno pretrda...

 

Tkole bom rekel... res je nova ?estka kar trd avto ?e posebi, ?e primerjam z mojim slu?benim Golfom VI. Za res dolge vo?nje (400+ km) bi verjetno prej izbral Golfa kot Mazdo, druga?e pa ne. Saj je ob?utek v ovinkih z Mazdo za dva razreda bolj?i kot pri Golfu, nobenega pre?nega nagibanja, ?uti? volan, kolesa in ko avto zdrsne tudi ESP ne posega tako grobo kot pri Golfu, ki te zamaje oz. vzame navor kolesom ravno takrat, ko ga potrebuje? :(

 

Tko bom rekel... ko bom star in bete?en bom res za?el gledati za "mehkimi", dokler pa imam ?e nekaj energije in so mi kak?ni ovinki ?e v u?itek bo pa prednost imelo malo bolj tr?e ?portno podvozje. Za tiste par dalj?ih vo?enj na leto bom pa tudi pre?ivel - itak gredo dalj?e fure po AC in 95% AC-ja je tudi v sloveniji dovolj gladkega, da ni nobenih te?av s hrbtenico.

 

Bom pa omenil ?e eno zadevo in sicer, da se mi pri Golfu sploh popoldne ko se vra?am s poti dostikrat kar malo posku?a dremati medtem ko takega zaspanega ob?utka kadar grem slu?beno z Mazdo nisem nikoli do?ivel - zdaj si pa po svoje razlagite zakaj je tako in kako ima to vpliv na varnost ;)

33112_1.png

Napisano

torej ce povzamemo imajo vozniki mazd skoz trde medtem ko vozniki citroenov majo skoz mehke/mlahave

kar pomeni, da so mazdasi za akcijo, citroenarji pa bi skoz lezali :P

 

hec

 

drugace pa nova mazda 6 je definitivno pretrda...

 

Ne vem, ali si namenoma spregledal smisel moje primerjave, ker tvoja izpeljanka lepo pa?e mazda?em. Po Frojdu ni glih tako. Nagnjenost, k ?prtni, kar pomeni hitri vo?nji, pomeni iskanje nadomestka za pomanjkljivosti pri vzdr?evanju trdote. Saj vem, da si razumel pomen moje prej?nje asociacije, pa kljub temu, mi?ljena je bila primerjava oblike "le?alnika" za spro??anje trdote. Prepri?an sem tudi, da bi se kaka sopotnica reje sprostila v C6, kot pa v M6, ?e ?e ni druge bolj prakti?ne izbire.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sirius, preve? resno si tole zastavu... fantje se mal zajebavajo, je pa verjetno res ena druga zadeva in da bo starej?i ?lovek raje izbral mehkej?i avto, mlaj?i pa prej tr?ega in ?e to primerjamo s tisto drugo mo?ko "trdoto" je nekje stanje enako saj z leti ima? prej mehkega kot pa se ti je to dogajalo v mladosti. Dokler enkrat ne pride? v klub "mehkih cur" pol ti je pa itak vseeno. :jezicek:

33112_1.png

Napisano

v bistvu ne vem zakaj so sli menjat podvozje nove 6-ke glede na prejsnjo? cena?

(prej je mela spredaj dvojno trikotno vodilo kar so meli pravi sportni avti in alfe, zdaj je enojno)

 

pa se hod amotizerjev so skrajsali in so amplitude nihanja cist drugacne...

ne vem no, 4.8m limuzina bi mogla bit bolj dobna

sej je v tem razredu nekaj avtov, ki se peljejo se lepse pa so bolj udobni...

 

sirius: mas point, v C6 zenska zaspi in je pol tiho (udobna voznja), v M6 pa ne more spat in se mora pogovarjat (neudobna voznja)

 

sam po drugi strani: zenska ima velike joske, pri C6 (udobna voznja ni poskakovnja) joske mirujejo - ni stimulansa za voznika- voznik tudi zaspi > nesreca

 

pri M6 skoz poskakuje, poskakujejo tudi joske>voznik cist zapaljen> nesrece ni

 

:D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pa ?e-v C6 otroci na dolgih poteh zaspijo in so tiho,v M6 pa cel cajt ropotajo in lepo prepevajo.

Kaj ?e? lep?ega-izbiram drugo varianto. :rolleyes:

 

 

Napisano

Ne zdi se mi, da sem bil resen.

Froid je pri?el zraven zaradi lep?ega. Mene kar veseli, da ni povpra?evanja po C6, ker tako lahko jaz pridem do veliiikooo avta napol zastonj. Pa da ne boste mislili, da mi je od zunaj v?e?, je kot nekaka Jecky Kenedy z na ?iroko postavljenimi o?mi. Noter pa je nekaj drugega. Udobje je tisto, kar pritegne (mene).

?eprav imam zadnje ?ase v mislih kako Hondo CR-V predhodne generacije, primerno z vgradnjo plina. Ugotovil sem celo, da je najprimernej?a za vgradnjo plina, ker ima v prtlja?niku prostor za rezervno kolo, ki pa je na zadnjih vratih, pa 150 KS. Nekatere so celo z avtomatskim menjalnikom, kar v "zrelih" letih pa?e.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ne zdi se mi, da sem bil resen.

Froid je pri?el zraven zaradi lep?ega. Mene kar veseli, da ni povpra?evanja po C6, ker tako lahko jaz pridem do veliiikooo avta napol zastonj. Pa da ne boste mislili, da mi je od zunaj v?e?, je kot nekaka Jecky Kenedy z na ?iroko postavljenimi o?mi. Noter pa je nekaj drugega. Udobje je tisto, kar pritegne (mene).

?eprav imam zadnje ?ase v mislih kako Hondo CR-V predhodne generacije, primerno z vgradnjo plina. Ugotovil sem celo, da je najprimernej?a za vgradnjo plina, ker ima v prtlja?niku prostor za rezervno kolo, ki pa je na zadnjih vratih, pa 150 KS. Nekatere so celo z avtomatskim menjalnikom, kar v "zrelih" letih pa?e.

 

Meni pa? mora bit avto predvsem lep in potem ?e vse ostalo zdraven. :P

Ne re?em pa,da ni v redu vo?nja v C6.Samo sem postal malce "alergi?en" na francoze potem,ko sem moral

par muhastim pugijem stre?i. :P

 

 

Napisano

Zadni dose?ki:

10 septembra diplomiral,

1 oktobra se redno zaposlil

10 okrobra vpisal doktorat

 

a bo vredu? :P

DraGO je druga? ?ist normalen ?lovek.

Napisano

?e enkrat ?estitam, Drago, sicer si pa pozabu ?e napisat:

 

11.10 profesionalni fotograf poslikal tri miate na menge?kem polju :bravo:

Napisano

Zadni dose?ki:

10 septembra diplomiral,

1 oktobra se redno zaposlil

10 okrobra vpisal doktorat

 

a bo vredu? :P

 

Kaj pa magisterij? A gre? lahko direkt iz diplome na doktorat? :ne vem:

 

Vsekakor pa vsaka ?ast :bravo:

33112_1.png

Napisano

ja ja pozabu omenit danes je naredu profi fotograf 200 fotk treh mx5, fotke so v obdelavi zn znajo bit ju3 ?e na forumu:)

 

druga?e se pa da presko?it magisterij:) sam pogoji morjo bit pravi:)

DraGO je druga? ?ist normalen ?lovek.

Napisano

Kon?no dobil in zamenjal 5 ?arnic, v sredinski konzoli.

?e jih ?e kdo rabi imam nekaj malega na zalogi, cena cca 1?. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

v?eraj mel piknik na ljube?ni poligon v celju... re?e kolega grem eno pizdarijo nardit, pa pride bel kombi... pa vn potegnejo gokard za dirke... 125ccm, 32 ferg, 2T, 50hp, 2 al 3s do 100km/h je reko, 6 prestav, kon?na naj bi bla 200+, pa ?e sfrizirana ma?ina (fergzer pa cilinder...)... ko to pride nad 13,000rpm mu ga spipa do ene 17.000-18.000 do kjer se kao ?alta... kr zme?a se mu sm ga komi dr?al pa ?altal zram... ni? kuplunge sam mal gas spusti? pa ?alta? ni? brmzat.. ovinkov se dr?i ko pjanc plota noro v glavnem... puni gas odpade ?e si pussy... men ga je na ravnini ratal stisnat sam sm skor ?elado zgubo ko je vle?t za?el... od adrenalina ene par krogov dihat ne mor? ko ne ve? ka bo :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

Drago, zihr si kej ke?a odkartu, da boste presko?il, hehe?! :P:harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hehe, bednik (zdej al je bla moja nekdanja koreta tok pocen, al so pa za ?olo te ogulil)! :P:hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Prvih nekaj akordov Metallica - Nothing Else Matters ?e znam na kitaro. :vesel::vesel:

Zdaj razumem sodelavca, ko je rekel, da ga ni ve?jega veselja ko uspe? zaigrati nekaj akordov zapovrstjo. Kaj ?ele, ko bom res znal oreng za?pilati. :vesel:

Napisano

Prvih nekaj akordov Metallica - Nothing Else Matters ?e znam na kitaro. :vesel::vesel:

Zdaj razumem sodelavca, ko je rekel, da ga ni ve?jega veselja ko uspe? zaigrati nekaj akordov zapovrstjo. Kaj ?ele, ko bom res znal oreng za?pilati. :vesel:

 

bravo :bravo:

res je dober feeling

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.