Pohvalite se,...
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Mojster, tukaj se pa ne bova strinjala. Šteje začetek izvoza in ne konec. Ker AC zapustiš na začetku izvoza, sicer bi se normalno peljal naprej. In tudi na našem izjemnem Shellu, ki ga omenjaš, imaš od začetka izvoza do prostega točilnega mesta vsaj 100 metrov. In spet, kot sem v tej temi že večkrat zapisal, vas ne razumem, zakaj vedno zapenjate v neke robne pogoje. A so realnost? Niso, kot nobena skrajnost. In v povprečju se kar lepo navoziš, če zapustiš avtocesto, da greš točit cenejše gorivo. A je to tako težko priznati in zakaj?!
-
Od Mazda-si.net · Napisano
MAZDA TRANS AOYAMA Opens in Minami-AoyamaPreberi celoten članek -
Primarij ta glavni sestri v porodnišnici: - "Pa kaj je to za en cirkus danes, že deset moških je skup padlo?" - "Ah, nič tacga... Babcam je mal dolgčas, pa kažejo očetom dojenčka od ene črnke..."
-
Ja, sicer sem oceno vmes popravil .. moč žarnic s 5 na 20 W ... pa verjetno je še nekaj izgub, tako da je pri 64Ah akumulatorju z utripanjem odšlo dobrih 10% polne kapacitete, če bi bil akumulator nov.
-
Ti gledaš začetek izvoza, jaz pa konec. Jaz pač pod avtocesto štejem celi izvoz. In če ga je 90% za cestninsko, zakaj tudi ne bi bil del avtoceste. Izmero imaš, kak potem ni 100m? 😆 Govoril sem na pamet, potem pa sem zmeril, da je res. Če ti Italija ne odgovarja, pa Shell 100%. Ni poanta v tem, da se pač dol zavije, da se malo prišpara. Ampak trdiš, da je to nemogoče. Še podčrtal si. Jaz pa sem dokazal, da lahko podčrtaš, kar želiš, pa ne drži.
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.