Skoči na vsebino

Zarnice

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No evo to pisem ker mi je glih crknila zarnica. :(

 

Moje izkusnje:

 

By default so ble od Narve H1, zdrzale so (no ena je crknila) po 28.000km.

 

Takrat sem dal noter (ko sem prvic zamenjal zarnice je bil kr dogodek :) ker to traja precej), no dal sem Philips Blue Vision. Te so zdrzale do priblizno 42.000km.

 

Potem sem probal Osram Cool Blue, danes po 5000km je crknila desna !!!???

To je pa nov rekord, niti dva meseca ni zdrzala.

 

Glede kvalitete: tovarniske so recimo v redu. Blue Vision (philips) so ble zelo dobre, tud (glede na to ker so modro obarvane) niso ble sibke. Osram pa; definitivno se je vidlo da manj luci vrze na cesto.

 

Tako da zdaj mi preostaneta Osram Silverstar, in Philips Vision PLus.

 

A je kdo mel katero od teh? Pa izkusnje tud povejte...

 

adios

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • Odgovori 150
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

mel obe na cliotu, z obema lu??i malo bolj?e svetijo, vendar so mi osram po 3 mescih spocrkale (OBE!) potem sem kupil najcenej?e za 850 SIT, pa delajo ?e preko leto dni :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Cool Blue res malo hitreje crkujejo...na cca. 6 mesecev,kolko sem jaz opazil. Svetijo isto kot tovarni?ke,neke razlike nisem opazil, imam pa namen probat Osram Silvestar ali pa kaj od Philipsa. Prilagam pa test ?arnic...lp vuk

post-5-1097645158.jpg

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Danes popoldne bom sel kupit Philips Vision PLus. Bom sporocil first impressions.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kje jih kupuje?? Jaz jih v MB ne najdem...kolko pa stanejo? lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Vuk, kupu sem jih v Leclercu za 5090 SIT. Ti mas H4 ce se ne motim...niso mel. Pol je pa se en k jih prodaja v Crnucah http://www.olef-sp.si

 

Te vision plus so manj bele od presnjih (cool blue in blue vision), kok so pa mocne se ne morem rec. Bom povedu. Po testih sodec zgledajo v redu.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jst sm meu serijske (H7 kratke in H1 dolge) 7 let. H7 so me drzale od prvega dneva, potem sem zacel carati z vsem tistim Osramovim in Phillipsovim cool, blue., xenon... VSE SKUP JE EN DREK! Nobene mi niso dajale toliko svetlobe kot originalne in kmalu so crknile. Potem sem dal nazaj tovarniske in so delale se naprej normalno. skoraj vsa ta leta. Dolge luci H1 sem zamenjal z 100Watnimi zarnicami takoj na zaceku in delajo ze 4 leta!!!

Vsem svetujem 80 ali 100W zarnice in bo veliko vec svetlobe.

 

No potemsem avgusta nabavu prave xenon in NI PRIMERJAVE z nobenimi zarnicami :)

 

Svetujem nabavo pravega xenona :) (aja, za H4 je to avtomaticno bixenon, deluje tudi za dolge luci.)

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

80/100 W so zakonsko prepovedane, poleg tega lahk skurijo plastiko okoli zarnic (na Mazdi 6 je to bolj izrazito). Te Vision Plus so velik boljse od standardnih, isto velja za Blue Vision, Osram Cool Blue so pa veliko slabse. Xenon bi pa mel <_<

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

80/100 W so zakonsko prepovedane, poleg tega lahk skurijo plastiko okoli zarnic (na Mazdi 6 je to bolj izrazito). Te Vision Plus so velik boljse od standardnih, isto velja za Blue Vision, Osram Cool Blue so pa veliko slabse. Xenon bi pa mel <_<

Meni se nobena plastika ni skurla ze 4 leta kolko mam 100W zarnice. Pa tud ti noben ne gleda moc zarnice a je 55W a 80W!!!

Kar se tice ostalih zarnic, meni so vse ble v kurcu :)

 

viva XENON! 7500K!

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

meni pa se je za?elo topiti ohi?je lu?i ko sem mel notri 100W ?arnice.Dobro da sem ob pravem ?asu opazil in jih zamenjal za 55W.Ni vse v mo?i ,ampak svetilnosti ?arnice,kot tudi gostote svetlobnega toka. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Prow mas. Ni vse v halogenskih zarnicah - nekaj je tudi v xenonskih :)

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sino?i sem imel mo?nost voziti DonFilipovo 626 s xeononskimi lu?mi in sem ostal brez besed, to sveti nenormalno dobro, tako da sem dobi ?e en razlog ve? da zamenjam originalne s xeonskimi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Guest GostDonFilipo
Napisano

Don Filipo:

 

Glede xenona a ni ful dra?je za H4 kot pa H7

Je res da je nekaj drazje, a ni dosti, glede na to koliko stanejo H7. Povprecno ene 30%.
Napisano

Ja so dra?je ampak ni pa dupla cena v primerjavi z tem ?e kupuje? posebaj H1 299Eurov+ H7 299Eurov = cca 600E

 

H4 Bixenon pa je 490 Eurov

 

To so cene za 5000K ?arnice od :

E Power

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

viva XENON! 7500K!

Ammm, a tukaj mogo?e manjka ena ni?la? Pa ?e potem je malo, ?e se gre za PRAVE xenon ?aromete in ?arnice z impulzno elektroniko in z ra?unalnikom vred, ki mimogrede avtomatsko dviguje in spu??a snop lu?i glede na nasproti voze?a vozila. in v tak?ni lu?i je potrebna tudi loputa, ki ob zasen?enih lu?eh zasen?i ?arnice, ob dolgih pa jih ''odkrije''. Impulzna elektronika p v xenonke po?ilja visokonapetustne impulze, ki jih rabi xenon ?arnica, da ''svet'', v bistvu utripa z nam nezaznavno frekvenco, deluje na istem principu, kot stroboskopi v diskotekah, samo mnogo hitreje, tudi stroboskopi imajo not xenon ?arnico.

Prava Xenon ?arnica sploh nima nitke, le dve elektrodi in plin xenon in na ti dve elektrodi se dovajajo visokonap. impulzi, xenon prebije in ?arnica zabliska in ker zelo hitro bliska se zdi, kot da gori.

Tako je to.

Razen ?e je tu mi?ljeno za navadne ?arnice z nitko, ki imajo not kao dodan xenon, samo to ni to.

?????

Napisano

7500K = sedem tisoc petsto kelvinov (to je cca. 7227 stopinj celzija)

 

7500k = sedem miljonov pa pol

 

:D

 

Don je pravi profi kar se tice xenona tko da, ni se zmotil.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

viva XENON! 7500K!

Ammm, a tukaj mogo?e manjka ena ni?la? Pa ?e potem je malo, ?e se gre za PRAVE xenon ?aromete in ?arnice z impulzno elektroniko in z ra?unalnikom vred, ki mimogrede avtomatsko dviguje in spu??a snop lu?i glede na nasproti voze?a vozila. in v tak?ni lu?i je potrebna tudi loputa, ki ob zasen?enih lu?eh zasen?i ?arnice, ob dolgih pa jih ''odkrije''. Impulzna elektronika p v xenonke po?ilja visokonapetustne impulze, ki jih rabi xenon ?arnica, da ''svet'', v bistvu utripa z nam nezaznavno frekvenco, deluje na istem principu, kot stroboskopi v diskotekah, samo mnogo hitreje, tudi stroboskopi imajo not xenon ?arnico.

Prava Xenon ?arnica sploh nima nitke, le dve elektrodi in plin xenon in na ti dve elektrodi se dovajajo visokonap. impulzi, xenon prebije in ?arnica zabliska in ker zelo hitro bliska se zdi, kot da gori.

Tako je to.

Razen ?e je tu mi?ljeno za navadne ?arnice z nitko, ki imajo not kao dodan xenon, samo to ni to.

?????

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

 

CCCCCCCCC mimixtz. Ne pisi stvari za katere nisi siguren ker izpades neumen. :whatever:

 

1.) elektronika ne dviguje luci glede na "nasprotna prihajajoca vozila" ampak glede na dinamiko avta. kar pomeni, da ce avto pospesuje jih spusti, ce zavira pa jih dvigne!!!

 

2.) nobena loputa ni potrebna, vaj ne na taksen nacin kot ti pises. Na ksenonskih zarnicah je potrebna kapica, a le ce je vsavljena v reflektorske zaromete tipa E1! Loputa o kateri ti govoris je sistem bi-xenon in to samo v cenenih H4 zarnicah. v komercijalni rabi se to ne rabi.

 

3.) za svetenje HID zarnica (ali zarnica z prebojem v plinu - ksenonka) ni potrebna nobena "Impulzna elektronika ki v xenonke po?ilja visokonapetustne impulze". To je potrebno samo za startanje, oz. prvi impulz. tuki je elektrika 20k-25k voltov. Drugace je napetost z katerom zarnica deluje 85V. Ponavadi se impulz dobi iz kondenzatorja, ki je sestavni del balasta (ali pripadajoce elektronike).

 

4.) "v bistvu utripa z nam nezaznavno frekvenco, deluje na istem principu, kot stroboskopi v diskotekah, samo mnogo hitreje," To pa je zanimivo!!! dej mi naredi tako hitro strobo-zarnico. Ko je enkrat prizgana in sveti potem sveti tako da je med dvema lektrodama uzpostavljene eletricni tok in nima nobenih frekvenc. Podobno kot bi strela iz oblaka skoz bila v stiku u zemljo.

 

5.) Poleg tega xenonska zarnica res da vsebuje xenon, a v zelo mali kolicini. Gavni plin je Mercury (ki je btw, zelo strupen)

 

LabiGT hvala

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Hmmm, mogo?e pa le nisem tak trot, za kakr?nega me ima?. Brez skrbi, ?e se bo? tako obna?al, bo? resni?ni neumne? slej ko prje izpadel ti. Ne pozna? me in jaz ne tebe in ?e o dolo?eni stvari ve? ve?, je to zelo OK, s takim pisanjem pa zelo pokvari? vtis. ?e se ti pa j**e za to, pa OK. Potem si ti pa? vseved II (pa da ne bo kdo mislil, da njega ?imfam, res dosti ve in nikogar nima za butastega, o drugem raje ne bi), jaz pa butelj. Tukaj ima? in ?e se ti ljubi beri, citat ?loveka, ki se profesionalno ukvarja s tem (nisem jaz). Mislim, da se malo motiva oba, kdo glede ?esa, pa presodi sam.

 

''

Street Glow H7 Xenon-White

Approaching the look of expensive HID lights, these performance bulbs use high-pressure xenon gas to deliver a brilliant white light. Unlike the bromine gas of normal halogen bulbs, xenon gas has excellent thermal efficiency for an increase of over 20% in luminous flux. The whiter, brighter beam of these Xenon-White bulbs is up to 50% brighter than standard halogen bulbs, and offers enhanced nighttime visibility and reduced eyestrain. Plus, these quartz glass bulbs last longer than standard halogen bulbs.

 

Od pravih (HID) ksenonskih lu?i dokaj dobro poznam le Hellin "Bixenon" ?aromet. Gre za projekcijski ?aromet, sestavljen iz ohi?ja s parabolo, projekcijske le?e, HID ksenonske ?arnice (no, pravzaprav je ksenon le del plinske zmesi v ?arnici) in kovinske maske v obliki lopute, ki slu?i za preklop dolga/kratka lu?. Loputa je normalno v spu??enem stanju, tako da "re?e" zgornji del snopa, to je torej kratka lu?. V spu??enem stanju jo dr?i vzmet. Za dvig lopute, to je preklop na dolgo lu?, skrbi solenoidna tuljava - elektromagnet. Dolga in kratka lu? imata torej za svetlobni vir isto ksenonsko ?arnico. Celoten projekcijski ?aromet je potem vstavljen v ohi?je avtomobilskega ?arometa, ki je seveda oblikovano za vsak tip/model avtomobila posebej.

 

Napajanje ksenonske ?arnice je izvedeno s posebnim elektronskim vezjem ki je precej kompleksno. V grobem vsebuje balastno vezje ter starter. Pri starej?i izvedbi je elektronika adapter v lo?enem ohi?ju, povezanem z ?arnico z visokonapetostnim kablom, novej?a pa ima t.i. "modul", ki je v obliki ?katlice na zadnji strani ?arnice. Za sam v?ig potrebuje ?arnica 20 tiso? voltov, v?igna elektronika pa je dovolj zmogljiva, da ubije ?loveka!

 

(BTW, tudi ?arnice kinoprojektorjev delujejo podobno - delovna napetost 24V, v?ig pa z visoko napetostjo iz Teslinega transformatorja. Kot zanimivost - projektor velike dvorane ljubljanskega Koloseja ima 7000-vatno ksenonsko lu?, ki (po v?igu) pri delovni napetosti 24V vle?e preko 250 amperov... :shock: )

 

Ob "hladnem" v?igu potrebuje ksenonski ?aromet kako minuto, da dose?e polno svetilnost. Nara??anje svetlosti med ogrevanjem je mo?no opazno. ?ivljenjska doba je le kakih 2000 do 2500 ur. Pogosto v?iganje in uga?anje (segrevanje/ohlajanje ?arnice) mo?no skraj?uje ?ivljenjsko dobo. Zaradi navedenih razlogov je obi?ajno v ohi?ju avtomobilskega ?arometa dograjen ?e dodatni halogenski ?aromet, ki slu?i za svetlobno opozarjanje z dolgo lu?jo ("blendanje").

 

Pa ?e o mo?i. Bixenon med delovanjem rabi le 30W ali 2,5A pri 12V (ob vklopu je tokovni sunek cca. 15A), sveti pa bistveno mo?neje od navadnega halogenskega ?arometa. Bolj?a izvedba vsebuje tudi kora?ni motor, ki stati?no ali dinami?no (bolj?a izvedba) prilagaja vi?ino snopa. Dinami?no prilagajanje deluje s pomo?jo senzorjev na amortizerjih vozila, tako da se npr. ob pospe?evanju in zaviranju vi?ina snopa stalno prilagaja, da ne slepi nasproti voze?ih, hkrati pa zagotavlja primerno dol?ino osvetljenega podro?ja pred vozilom.''

 

 

 

ej mi naredi tako hitro strobo-zarnico. Ko je enkrat prizgana in sveti potem sveti tako da je med dvema lektrodama uzpostavljene eletricni tok in nima nobenih frekvenc. Podobno kot bi strela iz oblaka skoz bila v stiku u zemljo.

V to nisem siguren, da bi bilo stalno v stiku? Ne verjamem. Slej ko prej se preboj med elektrodama neha.

 

Pri H7 res ni tak problem, ker pa? ena od ?arnic ostane navadna. Ali pa zamenja? obe, kar pa potem x4, ?e je res le 7.500/kom, kljub vsemu nanese 30k SIT. Torej ne rabi? lopute, tu ima? prav.

Prav ima? tudi to, da ra?unalnik deluje na nagib avtomobila oz. lahko re?a? tudi dinamiko vo?nje. Vendar je to ravno zaradi nasproti voze?ih vozil, ali ne?

Stroboskop, ki dela z 15 Hz pa imam doma, ?e da? na 15 HZ (oz. potenciometer do konca), utripanja ne zazna? ve?, ?arnica modrikasto sveti in sli?i se ?um oz. prasketanje prebojev napetosti. Nekateri ?e zaznajo malce trepetanja, drugi ne. in ?e bi imel ene 50 Hz, ne bi ve? zaznal.

:D;)

Bom pa kontaktiral ?loveka in mi bo zanesljivo povedal, ali ?arnica stalno sveti oz. je preboj stalen (kar ne verjamem, vendar ne izklju?ujem), ali utripa z neko frekvenco.

Pri neonki vem, da je tako, da lahko ?tarter ven vzame?, ko enkrat gori in se res v?ge s pomo?jo kondi?a, ki je v ?tarterju, ampak to NI isto.

 

P.S.: A ve? tisto: ?e ves ?as mol?i?, si lahko butelj celo ?ivljenje, ?e pa kdaj kaj zine?, se pa kaj nau?i? in si butelj samo kakih 10 min.

Pretirana samozavest pa tudi ni v redu. <_<

Napisano

 

Approaching the look of expensive HID lights

 

 

 

ej ej pocasi...ni treba bit uzaljen. (tud ostale ni treba zalit).

sam tale citat (angleski) je za halogenske zarnice tipa ala blue vision. to ni HID.

 

 

In se neki, ( v to sem 100% preprican): avtomatsko dvigovanje luci (in spuscanje) je na podlagi obremenitve avta. se pravi ce si sam v avtu in mas poln prtljaznik ti svetijo luci nizje (ker drugace bi svetile proti oblakom). Sej isto moras narest tud ce mas navadne luci, pri avtih je uno kolesce 0 1 2 3.

 

 

sam ne se kregat :). lp

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ni problema, saj se ne kregam, niti nisem u?aljen niti nisem zamerljiv, tudi pazil sem, da ne bom koga ?alil, ?e pa sem, naj me tisti opozori in se mu opravi?ujem. Samo nerad ostanem dol?en in pa? malo nazaj napi?em. Mogo?e se je Don Flipo pa? malo preve? ''pokroviteljsko'' po?util, mogo?e misli, da sem en pubertetnik, ki misli, da je po?rl pamet celega sveta. Ampak nisem in sem mu hvale?en, da sem se kaj novega nau?il oz. ''obnovil'' znanje. :)

Saj pi?e, da so senzorji za nagib vozila, ja. Tu sem pa? malo pome?al. Je pa to zato, da ne slepi? nasproti voze?ih. In seveda s tem v pomo? tudi vozniku, da mu sveti tja, kamor treba. Imam prijatelja v CH in tam je OBVEZNO, da ima? tudi ra?., ki to uravnava. Pri nas ne vem.

Me pa zanima (da ne bomo preve? za?li iz teme), ali se dobijo zraven ''adapterji'', ki omogo?ijo, da te ?ernice sedejo v navadno (ne posebej za xenon prirejeno) parabolo?

Na tehni?nem je pa, ?e so pikolovski pregledovalci, treba VERJETNO ven vzet in navadne not, ker pa? ni posebej prirejena parabola? Ali ne?

Napisano

No ko me ze vleces za jezik ti bom povedal. Kot prvo te nisem zalil, ampak sm ti napisal naj ne pises stvari o katerih nisi siguren, ker izpades butast!!! In to tudi si, ker si posredno tudi sam priznal v clanku prej.

Kot drugo. Na avtu imam kenonke katere sem sam montiral. Do sedaj sem montiral ze okoli 20-25 kompletov, na razlicne avte. Tudi zaromete sem predeloval. V svoj avto sem tudi turbino montiral in tako naprej. Kar se tice ksenonskih zarnic, lahko povem da veliko vem. Veliko ljudi z drugih forumih me kontaktira in isce nasvet, postavljajo vprasanja... Glede xenonk mi ne solit pameti!!!! Glede drugega ne recem. Na forumu www.avtomobilizem.com sem napisal velik clanek o ksenonskim zarnicam. tudi na oktani.com. Celo iz A3Ma so me poklicali in me prosili ce bi jim pomagal o tem delu avto-opreme, saj nimajo izkusenj, prodajajo pa eno vrsto taksnega kita.

 

 

Pa se o xenonkah, da bos kej vec vedu!

 

Kot prvo bom razlozu glede zakonov oz. homologacije. Za xenonske zaromete avto mora imeti samodejno uravnavanje visine luci, pranje zarometov in luci morajo imeti zelo ostri cut-off line, oz. tista linija do katere luc sveti na cesti, kar vecina novejsih avtov zadovoljuje (zaradi tega se vse vec uporablja leca). To sistemu za samodejno prilagajanje visine malokdo izpolnjuje. Skratka, homologacijo ne mores pridobiti, a se je lahko izognes. Pri vsakdanji voznji policaji ne bodo tezili zaradi tega ker je na prvi pogled jasno da gre za xenon in ne za pobarvane zarnice. Tudi ce bi, jim je dovolj ugasniti in przati na novo luci in se takoj vidi (ker se xenon priziga tako kod neonka in rabi 5-10 sekund da se zgreje in sveti z polno mocjo). Kar se pa tice tehnicnega pregleda. Enostavno se jih vzame dol, da se navadne H4, H1 a katere koli not in je opravljeno. Vse skup bo trajalo manj kod 10 minut! GARANTIRANO! Morate pa vedet tudi par dejstev o xenonkah; bolj so obcutljive od navadnih halogenih, vendar ob pravilni uporabi imajo doooosti daljsi vek trajanja. Obcutljive so na blendanje (v primeru H4 - bixenon - za blendanje je STROGO priporocnjivo LE ko so prizgane zasencene luci. Edina dobra stvar je da v slo morajo luci biti prizgane 24ur. In kako deluje bixenon? Ko pogledas navadno H4 vidis da ima dve nitke in ena je zasencena z enim malim kosom pleha (a karkoli ze je). Ko prizges dolge se tista ugasne in se prizge tista druga nitka katera ni zasencena. Pri H4 xenonkah pa je samo eno polje katero daje svetlobo in se z elektromagnetom tisti pleh umika par milimetrov naprej-nazaj zato da prepusti svetlobo povsod po luci. Enostavno a ne? Tako delajo VSI bixenon (zaradi tega kar sm prej zgoraj napisal kako se prizigajo). Poleg tega pri prizigu se sprosti tok od 20.000-25.000V za prvo iskro (v tistem delcku sekunde je svetloba mocna kot strela) in so pri nepravilni montazi lahko smrtno nevarne. Kasneje pa delujejo z 85V. Tudi sama zarnica je polnjena z plini (merkuri, xenon, argon... - xenona je najmanj:) ) in je pod pritiskom od okoli 100barov. Ce raznese zarnico v vasi blizini je tisti merkuri izjemno strupen in zivljensko nevaren. Paziti morate da se balast (enota ki je velikosti dveh skatlic cigaret in v njej je neksna elektronika) NIKJER ne dotika mase avta. Tudi je zazeleno da ni izlozena direktnemu vplivu vode. Pri montazi pa se zarnica ne sme NICESAR DOTAKNITI!!! (ponavadi je prilozena posebna plasticna zascita katero se pol dol vzame). Ko se luci ugasnejo je treba pred ponovnim vzigom cakati da se shladijo. Eni pravijo 30 sekund drugi par minut. A jst na to pazim in pustim tudi do 5 minut. To so stvari katere morate vedeti. Ni nujno da bodo crknile, a se jim sigurno zmanjsuje zivljenska doba. Poleg tega v prodaji obstajajo razlicni tipi in se njihova moc meri v Kelvinih in ne v watih (vse xenonske porabijo 35W - ja manj kot navade). Do 8000K je zakonski dovoljeno (jst mam 7500K) prodajajo pa jih tudi do 12.000K. Zdej pa se razlozim kaj to pomeni. Soncna svetloba ima priblizno temperaturo okoli 5.250K. To je idealna, bela svetloba! Bolj navzdol gre proti rumeni barvi in manjsi kolicini svetlobe (halogene imajo do maximum 4.100K in dajo rumenkasto svetlobo, navadne okoli 3500K). Bolj navzgor od 5.250 je barva bolj modra ampak tudi manj kolicine svetlobe. In 8500K je meja od katere naprej gre barva proti vijolcni (12.000K so ze ful vijolcne in prepovedane). Serijsko ugrajeni xenon (ali strokovno HID) je odvisen od tovarne in so vrednosti nekje od 5.800K do 6.800K) tako da je tu neksni kompromis modro-bele barve in dokaj mocne svetlobe. Moje ki so 7500 so bolj modre, ampak v primerjavi z serijskimi dajo manj svetlobe (merjeno v luxih), vendar ko pogledas na prejsnje H7 so kot dan!

In se to. Ne kupujte xenon kit od Helle, osrama ali phillipsa, zato ker je to trik. Te tovarne delajo xenon IZKLJUCNO za serijske avte in nikakor za nadaljno prodajo. Moj kit je Kaixen (tovarna ki dela za audi in lamborghini).

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
    • najprej so bili karavani, potem so bili enoprostorci, sedaj so suvi, prej ali slej se bo cikelj obrnil in karavana bo šla dalje !!!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.