Skoči na vsebino

zakaj vecji diski primejo bolje kot mejhni

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

torej, v cem je fora da vecji disk boljs prime kot manjsi disk?

ker ko kolo blokira tako al tako blokira, samo zakaj boljs upocasnjuje vecji disk? gotovo kdo ve kaj fizicno botruje temu, to me malo mede

Napisano

moja logi?na razlaga je, ker je ve?ji disk ve?ja povr?ina, ve? trenja.preprosto.predstavljaj si ?isto majhen diskec, ?e ustavu se ne bi.

Napisano

Jst bi reku da je ista fora z gumam-ve? tekalne povr?ine ma?, bol se dr?i ceste. Tuki pa ve? diska ma?, bl prime :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Jst bi reku da je ista fora z gumam-ve? tekalne povr?ine ma?, bol se dr?i ceste. Tuki pa ve? diska ma?, bl prime :D

 

Kratko in jedrnato in resni?no-ve? kot je trenja ,bolj grabi.In ve?ji kot je disk bolj se hitro ohladi in je bolj efikasen(se ne pregreje tako hitro).

 

 

Napisano

sedi 5 :bravo::bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kot vemo je navor (moment) sila krat ro?ica (M = F X r). Torej se pri isti sili z ve?anjem ro?ice premo sorazmerno ve?a navor.

 

V tem primeru je ro?ica polmer diska, torej se z ve?anjem diska ve?a navor, kateri zavira avto.

Napisano

jimmy je dal pravilen odgovor

ker ce mas iste ploscice itak bo povrsina trenja ostala ista...

pa ni receno, da so vecji diski plus (vecja temperatura, vecja teza nevzmetenih mas)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.