Boss Napisano 27. maj, 2007 Prijavi Napisano 27. maj, 2007 Ker pa? tam ne moremo komentirati tem bi te Uro? pohvalil pa? tukaj saj zadeva res lepo zgleda a te moram v isti sapi opozoriti na to, da tista cev, ki gre do podna je no-go saj ti bo v prvi malce globji lu?i potegnilo vodo v motor in potem stro?ki ne bodo majhni Pa ?e nekaj, poleti je asfalt veliko bolj razbeljen in je zrak tik nad tlemi najbolj vro? kar je za performance bolj slabo znamenje zato ti svetujem, da si naredi? cev za zajemanje zraka tako, da ti bo "grabilo" hladnej?i zrak vi?je in pred hladilnikom. Pa ?e sesalo ti ne bo svinjarije s ceste saj bo? hitro ugotovil, da bo treba filter kar naprej ?istiti. Citiraj
uklopko Napisano 27. maj, 2007 Prijavi Napisano 27. maj, 2007 QL To mi je takoj padlo na pamet ko sm zmontiral ,da bom sedaj res sesal po cesti ,da tale he he ?norkrl ni lih najbol pod avtom!!!! Imam pa v planu to malo bolje uredit in zadevo spravit v bok v telih 4h dneh ko bom doma in bom imel ?as(zato je tisto zgol provizori?) Moram p ares nekaj naredit in za??itit da ne bo kaka voda pri?la not!!! Hvala za opozorilo!!!!! Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Symon Napisano 27. maj, 2007 Prijavi Napisano 27. maj, 2007 Ko je ravno ta debata. Pa se komu sanja kako zelo filter vle?e notri? Glede na to, da je pot navzgor kar visoka in zavita poleg tega pa mora taisto vodo potem ?e potegniti v filter? A vle?e tako mo?no? Citiraj
uklopko Napisano 27. maj, 2007 Prijavi Napisano 27. maj, 2007 ja meni se malo svita ker sm probaval!!! No res nism probal spodaj na te cevi(ki ni tako kot zgleda)sm pa probal tam na filtru in ti kar lepo potegne roko ko pohodi?!!! Samo glede na to da sta 2 ovinka in skoraj cca 80° postavljena cev preden pride do filtra mislim da sama voda nebi smela bit problem!!!! Res da so fotke ?udne ,je v ?ivo druga?e in tudi sama cev ki je pod avtom je ubistvu pod nivojem kilerja in cca 20 cm umaknena nazaj za odbija? (?e vedno je odbija? ni?ji od vi?ine post. cevi) Ampak tako kot pravi nuna(Ziher je ziher in da kondom na sve?o) bi jas tole dav v bok in malo bol za??itil!!! No kak nasvet bi bil ?e dobrodo?el da se ta stvar naredi kolikor se da popolno in u?inkovito!!! Da bo ?lanek DIY res kot se zagre in predvsem brez kakega strahu o tej predelavi!!! Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
nisde Napisano 27. maj, 2007 Prijavi Napisano 27. maj, 2007 No lepo da si najdu alternativo za 110? drago cev (originalna), pa ?e na zvoku si prdobiu Se pa spomnem k je zemir meu tko cev do dol napelano in je biu zvok res fenomenalen, sam se pa filtr uma?e prec oz. takoj! Poro?aj ?e bo ?e kak?na sprememba! Nice work! Citiraj POZOR! Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.
Boss Napisano 27. maj, 2007 Avtor Prijavi Napisano 27. maj, 2007 Ko je ravno ta debata.Pa se komu sanja kako zelo filter vle?e notri? Glede na to, da je pot navzgor kar visoka in zavita poleg tega pa mora taisto vodo potem ?e potegniti v filter? A vle?e tako mo?no? Kar se ti?e vode sem namre? mislil takole: ko pelje? ?ez kak?no malce globjo lu?o (5cm ali ve?) bo levo kolo naredilo val, ki bi vodo lahko dvignil tako visoko, da bi zalilo cev in ker je tam srk tako mo?an in voda pokrije cel vhod cevi jo enostavno potegne noter namesto zraka. Da pa o kak?nih poplavljenih podhodih ne bi niti govoril saj bo zdaj ko je avto zni?an ?e dovolj samo cca 15cm visoka voda pa bo Uklopkomobil izdihnil Mislim, da pa klele na forumu ni heroja, ki bi probal a vodo res potegne tako visoko in po moje jo, ker na vhodu filtra naredi kar dober srk, ?e pa mal po gasu prtisne? je pa to ?e kar oreng sesalec, ki pa na ?alost ni vodni Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 27. maj, 2007 Prijavi Napisano 27. maj, 2007 Nemogo?e da mu potegne vodo gor, ker ni tolk zadihtana cev da bi naredila dovolj vakuma, da dvigne vodo do filtra Najbolje bi bilo meglenke stran in zadaj na?timat cev, je dovolj visoko da ?e je lu?a ne more ?prisnit voda Citiraj
uklopko Napisano 27. maj, 2007 Prijavi Napisano 27. maj, 2007 dobro povedano!!! VODNI SESALEC Sj zato pa bo vsaka mo?na re?itev dobrodo?la!!! treba malo spremenit zadevo Druga?e sm na tujem forumu gledal kako majo to narejeno in pri?el tudi do te mo?nosti ki jo imam sedaj!!! Nekateri pa celo naredijo lukno v odbija? in cev napeljejo do filtra!!! Hmmm kako re?it zadevo da dovede? ?imbol fri?en zrak kar se da direkt in kako speljat to da ne bo vodnega sesalca!!! Bo pa najbolje da v ?ivo se to vidi in se pol re?e kako pa kaj naprej!!! Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
BOBI Napisano 27. maj, 2007 Prijavi Napisano 27. maj, 2007 dobro nareto,glede hlajenja sem imel jaz isto nareto,malo cudno zgleda ampak saj ko se pelas se ne vidi,vode pa ne potegne noter,sem se kake pol leta vozil tak in tudi po luzah in nalivih,kot je marko reko ni vakuma samo ko se peljes pac zajema zrak kolko ga Citiraj MAZDA POWER
YavarYe X6V6 Napisano 27. maj, 2007 Prijavi Napisano 27. maj, 2007 Kar se ti?e vode sem namre? mislil takole: ko pelje? ?ez kak?no malce globjo lu?o (5cm ali ve?) bo levo kolo naredilo val, ki bi vodo lahko dvignil tako visoko, da bi zalilo cev in ker je tam srk tako mo?an in voda pokrije cel vhod cevi jo enostavno potegne noter namesto zraka. Da pa o kak?nih poplavljenih podhodih ne bi niti govoril saj bo zdaj ko je avto zni?an ?e dovolj samo cca 15cm visoka voda pa bo Uklopkomobil izdihnil Mislim, da pa klele na forumu ni heroja, ki bi probal a vodo res potegne tako visoko in po moje jo, ker na vhodu filtra naredi kar dober srk, ?e pa mal po gasu prtisne? je pa to ?e kar oreng sesalec, ki pa na ?alost ni vodni Brez panike vode ne more potgniti tako visoko, preverjeno. Si pa razmi?ljel tako kot jez, tako da smo naredili test pa ni blo panike. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Symon Napisano 27. maj, 2007 Prijavi Napisano 27. maj, 2007 No saj jaz tudi tako mislim. Voda je bistveno te?ja od zraka in je en bo kar tako potegnilo gor sploh, ?e upo?tevamo, da je cev tako debela, da bo? zelo te?ko dobil tak?no poplavo, da bi jo dobesedno celo zalil v vodo. Tudi ?e bi jo, bi le ta stekla dol, filter bi pa vlekel zrak iz motornega prostora. ?e bi tale va? strah deloval, bi bilo ?e 3/ Hond in podobnih avtov v grobu ker ima takole narejeno ?e kar lepo ?tevilo ljudi. Sicer sem se pa pozanimal ?e nekje in mi je nekdo povedal, da je imel filter pod kolotekom skritega, ni imel nobenih te?av, samo ve?krat ga je moral ?istiti. Skratka ni ?ans, da ti voda tako zalije. Razen, ?e cel filter pomo?i? v lavor vode, da drugega ne bo mogel potegniti. Citiraj
zemir Napisano 27. maj, 2007 Prijavi Napisano 27. maj, 2007 Ma ni ?ans da pride voda tako visoko!!! Jaz sem omel filter kjer ima? ti tisto cev skoraj ?isto na tleh pa ni ni? voda do gor pri?la tako da se ne bat.Ti samo stiski pa u?ivaj!!! Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba
torstorm Napisano 27. maj, 2007 Prijavi Napisano 27. maj, 2007 vodo te?ko potegne gor.Druga?e pa se dobi en ?len vmes da se da med luftmeser in CAI cev da je razlika v tlaku in vodne kaplice ki bi se nabirale po stenah polzijo dol......Filter pa? mora? ve?krat ?istiti ?e je doli ?ist. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Tich Napisano 28. maj, 2007 Prijavi Napisano 28. maj, 2007 323F V6 ma ?e orginalno narejen zajemanje lufta pod kolotekom, tak da neki more bit na tem. Sicer pa ni? ni tak dobro, da ne bi moglo bit ?e bol?. Mi bomo nardili kr pri lu?eh Citiraj
uklopko Napisano 28. maj, 2007 Prijavi Napisano 28. maj, 2007 Jeeee mam ?e man strah!!! No recimo da ni?!! Danes vozil in stiskal po lu?ah ko je de?evalo in ko sem parkiral preverol cev !!! Bila je suha!!! Imam pa ?e v namenu izmerit dejansko temp. zraka (pri filtru) da vidi kake so razlike in da ?e napi?em razlike v temp. zunaj in znotraj,brez cevi itd. Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Boss Napisano 28. maj, 2007 Avtor Prijavi Napisano 28. maj, 2007 Brez panike vode ne more potgniti tako visoko, preverjeno. Si pa razmi?ljel tako kot jez, tako da smo naredili test pa ni blo panike. In kaj se je zgodilo na testu? A motor prej crkne zaradi prevelikega podtlaka in ne uspe vode potegnit do filtra? ?isto resno spra?ujem ker nekaj se mora zgoditi, ?e konec te cevi zarijemo v vodo - se pravi, da ne uspe posrkat nobenega zraka ampak samo vodo. :ne vem: Res se kaj dosti ne spoznam na tuning samo se mi zdi, da nisem ?e nikjer zasledil, da bi bila cev za zajem zraka tako nizko. ?e najni?je je bilo recimo v odprtinah na odbija?ih kjer so ponavadi meglenke ali pa na spodnjem delu re?e za hladilnik tako, da je bila cev speljana pred sam hladilnik. Na eni tunerski srani sem zasledil tudi tole opozorilo:As a warning, many cold air can scoop up water as well as cold air during a rainstorm, which can damage your engine if you suck up enough water to hydrolock it. Look at the designs carefully and be careful in rainy weather if they can pick up water. Many cold air intakes, like AEM have a removable section so the air filter can quickly be mounted higher in case of rain. Others like the Hotshot and Place Racing allow you to convert them to a regular cone type filter during the rainy season. We feel that these features are a plus. Sicer Uro? avto je tvoj samo jaz si kaj takega ne bi upal, pa mo?no dvomim, da bi kdorkoli drug na tem forumu poku?al na svojem avtomobilu dokazovati, da se motim Imam pa ?e v namenu izmerit dejansko temp. zraka (pri filtru) da vidi kake so razlike in da ?e napi?em razlike v temp. zunaj in znotraj,brez cevi itd. samo te temperature mora? meriti med vo?njo, ker edino tako bo? dobil relevante podatke... pri stoje?em avtu ti namre? ni? ne povedo Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 28. maj, 2007 Prijavi Napisano 28. maj, 2007 Boss uro? nima tiste cevi za napo fiksno pritrjene v filter ampak samo nastavljeno, in ?e zama?i? spodnji konec bo potegnilo fov? zrak pri filtru in zato tude ne more potegnit vode. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 28. maj, 2007 Prijavi Napisano 28. maj, 2007 Lej cev sem potopil 5 cm v vodo in pognal motor in dodajal gas in vodo je potegnilo cca 30 cm visoko, seveda je vmes potegnilo zrak ki je la?ji od vode in je voda ostala na stenah ker je pa? te?ja povrh vseha pa te cevi nikoli ne tesnijo 100% in je zgoraj pri filtru potegnilo "fov?" zrak. Pa lahko si tudi zra?una?, ?e ima cev recimo premer 50 mm kak?en podtlak bi moral biti, ?e bi vse tesnilo 100, da potegne pol metra visoko vodo, jaz menim da bi avto prej crknil kot da jo potegne tako dale?. Seveda se lahko motim. Lahko pa druga?e pogledamo, pri sesalcu z vodni filtrom ?prica voda iz sesalca pri izhodu zraka ? Raznorazni motorji in kosilnice, traktorji, ki imajo "moker" filter, sicer je to tako da zrak potuje skozi olje in to na vi?ini 5-7 cm, ta da se smeti zadr?ijo v olju, pa ne potegne olja v motor, pa ?eprav so ti filtri nad motorjem, zaradi ?esar bi ga ?e prej potegnilo. Poglej 4. sliko v levem stolpcu in bo? opazil luknje, tako da sploh ne more bit toliko podtlaka, da bi vodo potegnilo do filtra, pa lo?a bo mogla biti tako globoka,da bo bila do motorja, to je cca 10 centimetrov, tako tudi te?ko ujame?, samo pa se zgodi. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 28. maj, 2007 Avtor Prijavi Napisano 28. maj, 2007 Ma sej verjetno res pretiravam samo to je tako, dra?ji avto k si lastim bolj kompliciram okrog takih stvari in raznoraznih predelav. Ko sem imel ?e Wartburga sem pa? sam predelal hladilnik, naredil stikala za zavorne lu?i, ki so delovala na pritisk v zavornem sistemu in ?e kak?na neumnost bi se na?la kot recimo elektromagnetna sklopke za ventilator na Pugiju, da je rohnelo kot da bi imel 8valjnik pa sem u?ival ko sem stra?il ljudi na prehodih za pe?ce . Takrat nikoli nisem pomislil, da bi lahko ?lo kaj narobe, danes si pa ?e chiptuninga ne upam z rahlim srcem dat u?timat. Ker ?e bo ?lo kakoli narobe bodo stro?ki ulalal visoki. Citiraj
uklopko Napisano 28. maj, 2007 Prijavi Napisano 28. maj, 2007 samo te temperature mora? meriti med vo?njo, ker edino tako bo? dobil relevante podatke... pri stoje?em avtu ti namre? ni? ne povedo Jap res je to bom dal uni trmometr ki je za v avto in ima tipalo na ?ici!!!No ,ne bo to?no bo pa pribli?no!!!Kak rezultat bo ?e viden!!! Je pa tko!!! Cev je rebrasta (tista za nape) in ima 100mm FI-ja in do samega filtra ima 2 zavoja in cca (40cm cevi)in pri samem filtru imam cev samo porineno notri (ker pa? je filter ?e v ohi?ju) in od zunaj pripeto z dratom!!!Je pa s spodne strani toliko pred gumo odprtina da vodni curek izpod koles ne ?prica po lukni!!!In ?e lukna spodaj je malo nad podnom karterja!!! slika kako je cev speljana Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Symon Napisano 29. maj, 2007 Prijavi Napisano 29. maj, 2007 No jaz trenutno delam CAI za Nissana in bom lahko ?e jaz dodal slike in izku?nje. Zaenkrat ga bom imel tam nekje kot Klopko mogo?e, kasneje, ?e se mi bo dalo bom pa kupil ?e eno "presneto-drago-inox-krivino" in ga napeljal pod kolotek za kak drag race... Stay tuned.... Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.