Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moja Mazdica ima ob?asne probleme z v?igom.

V ve?ini primerov je situacija slede?a: nekam se pripeljem, pustim stat za 1 uro, probam v?gat in ne gre. Obra?a, vendar ne zalaufa. Razen enkrat, mi jo je potem uspelo po pol ure posku?anja v?gat. Ko potem v?ge, nekaj ?asa dela, kot, da ne bi bili vsi cilindri aktivni.

?e jo pustim ve? ur, vedno potem v?ge iz prve!?

 

Predstavljajte si sramoto pred Horsom v Ljubljani, ko se je mimo primajal en pijan?ek in mi rekel: "A ti poka?em kako moj Golf v?ge?" in iz prve zalaufal svojo razklumpano dvojko. :angry: :ne vem:

Avto sem nato obupan pustil tam. Naslednji dan je v?gal iz prve.

 

Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.

Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).

Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.

 

A ima kdo kak?no idejo?

Napisano

Moja Mazdica ima ob?asne probleme z v?igom.

V ve?ini primerov je situacija slede?a: nekam se pripeljem, pustim stat za 1 uro, probam v?gat in ne gre. Obra?a, vendar ne zalaufa. Razen enkrat, mi jo je potem uspelo po pol ure posku?anja v?gat. Ko potem v?ge, nekaj ?asa dela, kot, da ne bi bili vsi cilindri aktivni.

?e jo pustim ve? ur, vedno potem v?ge iz prve!?

 

Predstavljajte si sramoto pred Horsom v Ljubljani, ko se je mimo primajal en pijan?ek in mi rekel: "A ti poka?em kako moj Golf v?ge?" in iz prve zalaufal svojo razklumpano dvojko. :angry: :ne vem:

Avto sem nato obupan pustil tam. Naslednji dan je v?gal iz prve.

 

Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.

Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).

Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.

 

A ima kdo kak?no idejo?

 

Koda v klju?u ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Koda od klju?a hmmmm nevem ?e?????? :ne vem: Probaj ?e z drugim klju?em ,in poglej ?e ti lu?ka za kodiran klju? ugasne ali se ti pri?iga!!!!

 

Druga?e pa bol natan?no opi?i kako vergla!!!!

 

1. lahko ?tartar vrti ampak se ne sli?i da bi pognal vztrajnika Glej ?e se kaj pokadi zadaj,?e se ne je to to!!!(tukaj je 80% sklopka na zobniku ?tarterja fu?)

Imel tak problem na svoji mazdi!!!!!!In ko kon?no po xxx poskusih v?ge ,lavfa kot bi ti?al motor pod vodo ali bi delal na 2 cilindra????

Zato ker je nalilo ogromno bencina v valje in po nekaj sec. dela kot bi bilo vse lepo in prav!!!

 

 

2.Lahko pa ?tartar vergla in se zadaj nekaj ho?e kadit(se pravi da se vztrajnik vrti potem pa je to povezano s kakim ?tromom)

 

 

No podpi? kako to?no dela!!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Koda od klju?a hmmmm nevem ?e?????? :ne vem: Probaj ?e z drugim klju?em ,in poglej ?e ti lu?ka za kodiran klju? ugasne ali se ti pri?iga!!!!

 

Druga?e pa bol natan?no opi?i kako vergla!!!!

 

1. lahko ?tartar vrti ampak se ne sli?i da bi pognal vztrajnika Glej ?e se kaj pokadi zadaj,?e se ne je to to!!!(tukaj je 80% sklopka na zobniku ?tarterja fu?)

Imel tak problem na svoji mazdi!!!!!!In ko kon?no po xxx poskusih v?ge ,lavfa kot bi ti?al motor pod vodo ali bi delal na 2 cilindra????

Zato ker je nalilo ogromno bencina v valje in po nekaj sec. dela kot bi bilo vse lepo in prav!!!

2.Lahko pa ?tartar vergla in se zadaj nekaj ho?e kadit(se pravi da se vztrajnik vrti potem pa je to povezano s kakim ?tromom)

No podpi? kako to?no dela!!!!

 

Lu?ka se ugasne, tako kot pi?e v navodilih (tudi sam sem ?e pomislil na to).

 

?e se pokadi ali ne, do sedaj nisem gledal. ?e se sli?i vztrajnik (kako se to sli?i?) ... ?e to kaj ve? pove: ?e v trenutku, ko ga posku?am zagnati, v prestavi spustim sklopko, mi cukne naprej.

Tisto okrog ?udnega zvoka in zalitja valjev, mi je pa tudi nekdo ?e na enak na?in razlo?il.

Samo vzroka nev?iganja mi ?e vedno ne re?i. Ni mi pa jasno, da ?ez nekaj ur potem iz prve v?ge.

Se pravi, problem je do sedaj bil vedno v situaciji, ko sem ga po vo?nji pustil stat za kak?no urco in potem probal v?gat. Ampak ne vedno!?

Enkrat sem ga ?e za cel dan na servisu pustil, pa niso uspeli ponoviti situacije.

Me pa to ?e po?teno nervira, saj nikdar ne vem, kdaj se mi to lahko zgodi.

Napisano

ok pol ?e cukne prime ?tartar na vztrajnik!!!!

 

hm te?ko re?t in odkrivat napako takrat ko je ni!!!

Pol zih kje ?trom jebe!!!

Je pa tak ?e se ti to ponovi ve?krat imej pri sebi kako sve?ko ,in ?e ti zataji v?ig lahko preveri? ?e ima? iskro do svce?ke,preveri kak bencinski filter!!!!(aja ?e ga vergla? ful smrdi po bencunu al ne takrat ko ne u?ge) da kaka benz pupa zajebava!!!?

 

 

uuu drga? pa lahk ?e da kak konektor(kak stik jebe)

 

:ne vem: :ne vem:

Ti povej kaj si ?e vse preveril!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

hmmm...?udno to, ampak mislim, da je mo?no to kar pravi Uklopko in sicer benz pumpa, ko pregreta stoji ima te?ave... jaz bi probal s sabo vozit ene par litrov vode in ?e se ti pojavi problem pri v?igu vro?ega/toplega motorja enostavno polij vodo po benz pumpi da jo ohladi? pa probi zakurblat.

33112_1.png

Napisano

hmmm...?udno to, ampak mislim, da je mo?no to kar pravi Uklopko in sicer benz pumpa, ko pregreta stoji ima te?ave... jaz bi probal s sabo vozit ene par litrov vode in ?e se ti pojavi problem pri v?igu vro?ega/toplega motorja enostavno polij vodo po benz pumpi da jo ohladi? pa probi zakurblat.

 

Optimist, ker je bencinska pumpa v rezervoarju, je ne more polivat. Povrh tega pa je elektri?na in ne mahanska, ki je na bloku motorja, in ji hladna voda koristi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Optimist, ker je bencinska pumpa v rezervoarju, je ne more polivat. Povrh tega pa je elektri?na in ne mahanska, ki je na bloku motorja, in ji hladna voda koristi.

 

eeee jeba pol... na Wartbiju je bila to vedno dobra re?itev :)

33112_1.png

Napisano

Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.

Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).

Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.

 

A ima kdo kak?no idejo?

 

Pelji avto na pobla??en servis in ti ga naj priklopijo na ra?unalnik. Pol ti naj oni povejo kaj je narobe oz. """"kaj oni mislijo""", pa preden kaj pla?aj zahteva ra?unalni?ki izpisek.

 

Pa povej jim naj pogledajo v?igalno tuljavo (cin?pula).

 

l.p.

Napisano

Npr. zjutraj nimam nikoli te?av, tudi pozimi v?ge iz prve.

Auto ima sicer 70.000 Km (motor 1.8).

Zadeva se mi dogaja ob?asno ?e skoraj eno leto. Bil sem pri serviserju. Zamenjala sva najprej sve?ke, nato ?e kable. Situacija nespremenjena.

 

A ima kdo kak?no idejo?

Pelji avto na pobla??en servis in ti ga naj priklopijo na ra?unalnik. Pol ti naj oni povejo kaj je narobe oz. """"kaj oni mislijo""", pa preden kaj pla?aj zahteva ra?unalni?ki izpisek.

 

Pa povej jim naj pogledajo v?igalno tuljavo (cin?pula).

 

l.p.

 

Mal sem bil odsoten v zadnjih dneh...

 

Na servisu v BTC sem ga ?e imel. Tam so mi tudi zamenjali sve?ke in kable. Ra?unalnik jim na ?alost ni uspelo aktivirat za mojo Mazdo. Sicer zelo ustr?ljivi in prijazni serviserji so mi tudi rekli, da so lahko sve?ke, kabli ali "cin?pula". Ne bi rad sedaj vsega menjaval, preden bom ugotovil, kaj je (dvoje sem ?e :( ). ?e posebej zato, ker avto dejansko ni v letih (?asovno in po km), da bi bilo treba menjat kable in "cin?pulo"...

 

LP

Napisano

Pri moji MX5 NA je biv tut problem z v?igom in sicer nikakor ni dobila bencina, pa je blo teoreti?no vse ok z njo. :blink:

 

Pol pa je avto enkat delu enkat ne, loh je z?ev cukat med vo?njo in nikakor se ni dal ve? obratov spravt na nek normaln nivo. In po silnem iskanju moj lokalni maher najde en plasti?n del?ek, k je odletu od prvotne benz pumpe in je ob?asno totalno zama?iv dovod goriva preko benz pumpe, tko da ena taka fakin malenkost pa taki veliki problemi in ?e ful te?ko najdt! Vmes se je menjal ?e vse ?ivo (benz pumpa, kompletna el. instalacija okol benza pa ?e kej pa ni blo efekta) :ne vem:

 

Kaj pa ti a si zdej ?e kej zrihtu?

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Pri moji MX5 NA je biv tut problem z v?igom in sicer nikakor ni dobila bencina, pa je blo teoreti?no vse ok z njo. :blink:

 

Pol pa je avto enkat delu enkat ne, loh je z?ev cukat med vo?njo in nikakor se ni dal ve? obratov spravt na nek normaln nivo. In po silnem iskanju moj lokalni maher najde en plasti?n del?ek, k je odletu od prvotne benz pumpe in je ob?asno totalno zama?iv dovod goriva preko benz pumpe, tko da ena taka fakin malenkost pa taki veliki problemi in ?e ful te?ko najdt! Vmes se je menjal ?e vse ?ivo (benz pumpa, kompletna el. instalacija okol benza pa ?e kej pa ni blo efekta) :ne vem:

 

Kaj pa ti a si zdej ?e kej zrihtu?

 

Ne ?e ni?. Nisem imel ?asa - tega imam vedno bolj mal.

Na sre?o ali na ?alost se zadeva zgodi zelo redko (letos 3x). Ko se zgodi, sem razpaljen in bi jo najraj takoj mehaniku peljal - a kaj, ko potem spet vse normalno dela in potem odla?am s tem oziroma de sedaj itak niso nikoli ni? na?li.

Jaz npr. med vo?njo nisem imel ?e nikoli te?av. Glede na to, da potem, ko neuspe?no posku?am v?gat smrdi po bencinu, najbr? ni problem v dovodu - al' ja?

Napisano

Hm te?ko re?t, nimam lih pojma o teh stvareh. :ne vem:

 

Je pa res to po en stran ?e slab?, ?e voz en cajt dela, en cajt ne, nej vsaj skoz zajebava, d te prisil da zrihta? in je pol mir, ne pa enkat tko enkat tko! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tam je tut poraba ohoho pa nihce ne jamra 🙂
    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.