Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mam en problem.Imam mazdo 323f letnik 95 brez homologacijskega karton?ka.Zdaj pa sem si zatemnil ?ipe pa me zanima kam se naj obrnem za pridobitev tega karton?ka?Namre? rabo bi nekak?ne podatke o prvi registtraciji ali nekaj podobnega.Prosim ?e mi lahko kdo pomaga!

Napisano

Prvo kontaktiraj z upravno enoto kjer je bil avto prvi? registriran. Iz upravne enote (po faxu) sem potem jaz dobil kopijo kartona o prvem tehni?nem pregledu kjer je bila vpisana ?t. homologacije. Ta karton in pro?njo sem poslal generalnemu uvozniku Mazda avtomobilov kjer so mi naredili karton?ek (stari) - pla?al cca.25EUR. S starim karton?kom sem od?el na LPP in homologiral kar sem imel za homologirati + pla?al in dobil ?e novi karton?ek. To je to, nekaj dela je ampak se da urediti.

lp, Grega

Napisano

UUUU grega tole se pa lepo sli?i :hohoho:

Izku?ne se ?erijo a ne :bravo::bravo:

 

To?no tako kot si reku!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Preve? komplicirate, tega originalnega karton?ka sploh ne rabi? ! Pa predno bo kdo u luft sko?u, sem to naredu cca 1 leto nazaj, pa imam pravtako avto letnik 94.

Lepo se prijavi na LPP-ju pa ti bod vse zrihtal,dobil bo? nov karton za homologacijo in to je to, sevesda pa mora? imeti paprje od folije ki je na steklih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Javar, kaj pa a se kej zakomplicira ?e je avto iz tujine, npr. iz ?vice biv prpelan! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Javar, kaj pa a se kej zakomplicira ?e je avto iz tujine, npr. iz ?vice biv prpelan! :ne vem:

 

Ga pele? na homologacijo pa ti tam vse zrihtajo, ti samo pla?a?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tud jst sm nek prebrou da avto samo pripelje? tja, za prodobitev informacij o vozilu pa je zadov?en LPP, sam ker se jim to ne da fursirajo folk da sam ska?e po te karton?ke. Jst vem da ?e bom kj homologeru ne bom pla?evou starga karton?ka, kr naj se mal pomatrajo sami. Na koncu koncev mastno pla?a? t.i. homologacijo torej naj se mal potrudjo.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jz se grem pa jutr prjavt za moj "mesarski" odbija? :D in use ostalo :danzoman:

 

Sam kva so me pr GTjki pol na?ponal, k sm najprej rabu duplikat od tkt k je biv avto uvo?n in sm ga ?aku pa ?aku lep cajt, pa ske?iru 10 jur?kov SIT, no pol pa ti itak nardijo novga, fakin birokracija in prjavlanje ke?a na vse konce! <_<:(

 

Kok so pa kej te?ni zdej na LPPju, kdo nej pove ko je biv zadne cajte kej pr njih! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Gorencem sploh ni treba tja hodit, mamo vse bolj pri roki. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
:danzoman: jaz zdaj ko sem bil na lpp nisem mel problemov sploh avta ni prav pogledo samo papire in je ze nakaj stemplal ter rekel da dobim homologacijo po po?ti :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Tako...za?eli so se postopki homolomo pri moji Suzzy!

 

Zra?ni filter, auspuh, pragovi, spredaj dodatek na obija?u kot spojler?k, zadaj mrbit tud neki in spojler na vratih prtlja?nika.

 

Vpra?anja:

 

1) Se mi bolj spla?a homolomo vse na enkrat, al bolje vsako posebi?

 

2) Kako porihtat papirje za vse dodane dele, ?e nimajo EVRO certifikata, oz. oznake (al neki takega)?

 

3) Pozna kdo koga na LPP, al bi mi pa pomagu pridit skozi vse skupi, brez da si kurim po nepotrebnem ?ivce, ker jih rabim zarad ?enske?

 

4) ?e se spomnim ?e kaj, pripi?em!

 

Hvala za odgovore!

 

Itak sem nekaj pozabil!

 

5) Obstaja kje v okolici NM oz.na dolenjskem kaka taka homolomo in?titucija, da mi ne bo treba v Lublano, ker je mam poln kufer?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

na ?alost bo? izgubil ?e veliko ?ivcev :D

 

je ?e RTI v MB poleg LPP v LJ

 

 

za vse dele pa potrebuje? TUV certifikate druga?e ne bo ni?, pa ne se zajebavat z ponarejanjem, ker ima? lahko samo probleme <_< (so za?eli preverjat dokumente)

 

 

Se, da tudi druga??e dobit papirje, samo to bo moral povedat kdo ki to pozna.

Napisano
:bravo: u style,ti zrihta vse papirje,pa vse naenkrat homologirat,brez kakih problemov sploh :danzoman:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

No...tako...se mi pa ne bo treba vozit v lublano al pa kam drugam, ker homologacijo opravljajo na AvtoKrka v Kr?kem!!! Sam postopek stane cca 64?.

 

Bobi...kje pa je ta "u style"?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Mislim da je mozno opravljat homologacijo tudi pri avto krka. Vsaj pri nas v ?empetru na tehni?nih naj bi se po novem dalo(za podvozje vem da ja).

Napisano

No...tako...se mi pa ne bo treba vozit v lublano al pa kam drugam, ker homologacijo opravljajo na AvtoKrka v Kr?kem!!! Sam postopek stane cca 64?.

 

Bobi...kje pa je ta "u style"?

 

poisci v googlu pa ti vrze naslov ven se vse prek e maila zmenis in slike posljes kaj bi rad homolomo on pa tebi papire

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Nekaj me zanima...

?e bi si na pokrov motorja prilepil zra?nike...

 

Je treba to homologirat?

 

LP

 

JAAAAA :D

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 9 let kasneje...
Napisano

Zanima me ?e rabim morda homologacijo za zamenjavo feltni na avtu? Sedaj na oktaviji imam tvorni??e alu 15" in bih njih pustu za zimo. Ho?em kupit te univerzalne feltne: https://www.liderpnevmatik.si/alu-platisca-znamke/carmani/11-rush-387/6.5x16-et50-5x112-57.1-79121?car=22970

Na oktavijo lahko grejo feltne od 15 do 18", tele so 16". Sedaj ne vem ?e lahko te feltne dam na avto in potem grem skoz tehni?ni prez problema?

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

V homologacijskem kartoncku ti pise katero dimenzijo gum lahko das gor in pa cola. Drgac pa zna biti tudi nalepka na vratih kjer je to zavedeno :).

Napisano

V homologacijskem kartoncku ti pise katero dimenzijo gum lahko das gor in pa cola. Drgac pa zna biti tudi nalepka na vratih kjer je to zavedeno :).

Ni vedno tako... jaz nisem imel ne na vratih ne v karton?ku vpisanih 17-k pa so mi jih potem naknadno morali vpisati v homologacijski karton?ek. ;)

 

 

Napisano

Hvala. Na kartonu mi je vpisana samo dimenzija katero trenutno imam 195/65 R15. Torej ne morem dat ni? ve?. A za moj model je ?koda napisala da lahko gre od 15 do 18".  :(

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

Ja sej ravno to govorim. Te dimenzije katere imas vpisane imas po zakonu lahko gor. Ce bi pa rad dal drugo dimenzijo jo moras pa potem naknadno homologirat.

Nerabs nic komplicirat poklic na LPP pa pras ce lahko omenjeno dimenzijo in pa colo homologiras, das tistih 30-40e in je mir. Alpa jim poslji mail :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • AMZS so tudi nemci => ADAC test.   Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).   Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.   Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").   Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.  
    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.