Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam Mazdo 323 HB 1.6, l. 90, brez katalizatorja. Ker je stari izpuh ?e dodobra preluknjan, ga je potrebno zamenjati. Zdaj pa gledam cenike in opa?am, da je srednji lonec, namenjen sistemom s katalizatorjem, bistveno cenej?i (41,9 ? proti 123 ?)

 

Zanima me, ali je mo?no namesto srednjega lonca (ki je sestavljen iz dveh loncev), dati srednji lonec, namenjen modelom s katalizatorjem, sam katalizator pa nadomestiti s cevjo do kolektorske cevi.

 

 

 

post-230-1182858118_thumb.jpg

 

Hvala za odgovore,

coffeeborg

Napisano

seveda je mozno...

 

ne bi pa vedel kako je z glasnostjo izpuha. Ker katalizator dokaj zadu?i zvok pa je zato mogo?e potem sredinjski del bolj preto?en in glasen. Mislim pa da ne bi smel bit problemov.

:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dva bolnika sta hkrati odšla k zdravniku z istim zdravstvenim problemom. Oba sta imela resne težave s hojo. Zdi se, da bo pri obeh potrebna zamenjava kolka.   Prvi pacient je bil pregledan z rentgenom v rednem delovnem času. Po preučitvi slik je bila odrejena operacija. Termin: v enem tednu.   Drugega bolnika je ambulantni zdravnik poslal k specialistu. Naročen je bil čez osem mesecev. Po preučitvi slik je specialist odredil operacijo. Termin: čez 18 mesecev.   V čem je razlika?   Prvi pacient je nemški ovčar Runo, drugi pa slovenski upokojenec...                   P.S.: napisano je kot vic in naj se tako tudi obravnava. Vsaka podobnost z resničnostjo je zgolj naključna. Sploh, ker nemškemu ovčarju ni ime Runo, "slovenski upokojenec" pa tudi ni upokojenec, ampak ženska pri 55ih...
    • Ko se vozim v službo in nazaj (Grosuplje-Ljubljana center-Grosuplje), blizu 20 km v eno smer, pri običajno kar gostem prometu (na avtocesti 10 - 100 km/h), vendar ne v ekstremno gostem in ne pri zelo prazni cesti, je povprečna poraba pri Mazdi 3 G120 med 5,5 in 6 litri, pri Mazdi 6 G165 ene 3 dcl več, pri G194 AT je še nekaj dcl več.   Če pa je prazna cesta in zmerna noga, pa je treba dodat dober liter, ki ga povzroča predvsem višja (130 km/h) hitrost na avtocesti (torej od 7-7,5 litra). Pri bolj dinamični in hitri vožnji bi bila poraba 7,7-8,5 litra.   Nekaj let nazaj sem šel na testno vožnjo VW Polota z 1.0 motorjem in 115 KM in hitro ugotovil, da tak mlinček ni zame oziroma daleč od užitka, ki ga nudijo Mazdini 2.0 ali 2.5 bencinski atmosferci.  
    • Ok tale pa bo.  16" x  
    • Dobil od none nove pokrove za gume...    
    • Na Mazdi še nič, je pa DPD pripeljal iz autodoca zimmermann robo, tako da gremo drug teden v akcijo 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.