Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo,

 

pred cca. 2 meseci ali manj so mi na servisu zamenjali dva mikro jermena (klima, alternator :ne vem: ),

ker sem se prito?eval, da cvilita (oziroma samo eden cvili verjetno)... Evo, zadeva spet ista.

Napenjalci naj bi bili ok.

 

Kak?na ideja?

 

Zgodi se samo, ko pri?gem avto, ki je par ur ?e stal. Pri ogretem se mi ?e ni pripetilo.

 

Na ?ivce mi gre.... :(

 

IPB Image

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

z WDjem ste ?e poskusil?

 

ali pa napet je dovolj?

 

Naj bi bil. Menda so ga dovolj napeli, upam.

 

A z WDjem, da bi ga? A ne bo potem drsel?

 

Pa ne me vikat, prosim. :D

 

IPB Image

Napisano

Men se isto dogaja s Fermec kombinirko (kopach, tisti rumeni ja). Ko uzges par sekund cvili in pol neha. Je biu tud jermen menjan kake 2 mesca nazaj. No idea :)

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Napisano
  je 323F Mate napisal:

Naj bi bil. Menda so ga dovolj napeli, upam.

 

A z WDjem, da bi ga? A ne bo potem drsel?

 

Pa ne me vikat, prosim. :D

 

wd pomaga samo zacasno,v vsakem primeru je premalo napet,odsraufaj alternator in naspanaj remen,ce ga probas z roko mora imet na najdalsem delu cca 1cm hoda gor in dol,in vec nebo cvilo :jupiii:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ampak a veš @Alex da kr mal pljuvaš v lastno skledo. Ocena je za USA tržišče, kjer imajo samo dinota 2.5 ampak pri 191KM in kar je najbolj pomembno imajo turbota 2.5 z 250KM. Pri svoji teži okoli 1400 do 1500kg je to dejansko raketa. S tem razmerjem teže in moči ter, da gre za manjši SUV oz crossover, je logično da so take ocene.   Takih motorjev pri nas ni, tako da za naše tržišče tale članek kaj dosti ne pove.
    • Te zgodbe nikoli ne prilezejo v uporabno realnost tako hitro kot so ti naslovi udarni. Sem že večkrat napisal, da Rimac še vedno čaka tiste napredke pri baterijah, ki jih znanstveniki v laboratorijih poštudirajo. Hudič samo, ko vse skupaj ni enostavno skalabilno in profitabilno. Drugače že skoraj vse znamo. Ko smo že pri Rimacu. Kdo ve kaj se kaj tam dogaja? Nekam tiho je vse skupaj postalo. Nevera vem, da se ni prodajala, pa čeprav je bila mišljena za hudo nišni trg. Vem pa, da so mu glavni biznis EV tehnologije, ki jih potem drugim prodaja. Malo sem firbčen, če je kdo kaj zasledil.
    • Zdajle pa glavna dirka
    • Pa nej dajo na 90 al pa raje na 80... napredek se vidi v zmanjševanju hitrosti pa naj bo človek pameten. Še avione naj omejijo na 300-400km/h, pa bo.
    • Naročam enako za 1995 letnik Sicer pa u činkveta lahko naliješ tud to, delal bo.....dokler ne razpade karoserija. Fotrov je palil v vseh razmerah, z vsemi tekočainami, dokler se ni polulal tank, ko je vse prerjavelo   Rekla kazala, v familiji fiati ze odkar sem na svetu 1 x uno 3 x punto, 2 x panda, 2 x činkve, 1 x seicento, 1 x barchetta pa zdej moj coupe, selenia je pač olje tako kot drugo, nikoli problemi. So pa to mašine ki so bile še old school seveda.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.