Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ker me po doma?e noben ne j.ebe :unsure: sm se odlo?u da bom odpru temo in vas v njej povpra?u kok je z menjavo olja v moji lepotici.ktero olje, kolk olja, kolk stane, morm bit na kj pozorn pri nakupu filtra?stvar je taka, da bo avto po?asi potreben menjave olja, nekak mi pa ni zarad take zadeve vozit do mehanika, pa bi rabu ?im ve? informacij.

ta prvi s koristnim odgovorom ma pepsi v dobem :P:pepsi:

Napisano

za filter nima? kaj komplicirat, gre? do prve trgovine z avtodeli in da? 5? pa ga ima? :D

 

glede olja za ?estake je bilo pa ?e polno napisanega, ?e ?e vedno ne ve? kako pa sam poskusi? kateri ti bo najbolj odgovarjal, jaz to?im v mojo Coma olje, samo ni V6 :(

 

  je Allyssa napisal:

Marko kje si? :hohoho:

 

 

Tukaj :P

Napisano

heh, sm mal nazaj pobrsku, in vidu da zemir priporo?a Valvoline 5w-50 .ve kdo kolk je cena, pa kolk l rabim

Napisano
  je chercc napisal:

heh, sm mal nazaj pobrsku, in vidu da zemir priporo?a Valvoline 5w-50 .ve kdo kolk je cena, pa kolk l rabim

 

No tako po pogovoru z enim zelo dobrim mehanikom mi je priporo?al za mazdine V6 motorje olje Valvoline.Tako da sem se malo pozanimal od razli?nih ljudi kaj uporabljajo in so ve?ina rekli valvoline 5w-50 tako da sem se ?e jaz za njega odlo?il.Cena enega litra te pride okoli 13 ? Cena 4l pa okoli 47?.

Napisano
  je zemir napisal:

No tako po pogovoru z enim zelo dobrim mehanikom mi je priporo?al za mazdine V6 motorje olje Valvoline.Tako da sem se malo pozanimal od razli?nih ljudi kaj uporabljajo in so ve?ina rekli valvoline 5w-50 tako da sem se ?e jaz za njega odlo?il.Cena enega litra te pride okoli 13 ? Cena 4l pa okoli 47?.

 

tnx :rispekt:
Napisano

kok pa kj opravljate ljudje postopek menjave olja.od?ravfate filter pa vn spustite, al grete na bencinsko pa vam vn potegnejo pa pol menjava filtra in dolivanje olja?

 

mal bedasta vpra?anja, pa? moj prej?n avto je bil tak, da ni rabil nobenega servisa, ker mu ni? ve? ni pomagal :D , pr temu avtu bi pa rad da je lepo poskrbljeno zanj, pa bi rad sam ?im ve? sodeloval pri takih zadevah, ne pa da me mehaniki okradejo

Napisano

jah lepo si doma na?timam posodo od?ravfam ?ep in po?akam, da se zlije vse ven. Medtem lepo filter dol in novega gor, ?ep nazaj in novo olje not. Brezveze da olje na pumpi menjat ker not ostane ?e nekaj starega olja in nisi naredil ni?. Vse ali pa ni? :D

Napisano

pa avto mora biti topel ko to dela?, ker se lep?e ste?e olje ven... :bravo:

 

jst uporabljam 10w-40 Shell. V knjigah pi?e, da je treba uporabljat 10w olja in ne 5w. ?e vejo zakaj... :ne vem:

:)
Napisano

olje spu??a? spodaj ?ez ?ep karterja, ker potem tudi ve?ino umazanije pobere s seboj... ?e ti ga samo ven potegnejo, ostanejo skoraj vse usedline na dnu karterja...

 

dela? pri topli ma?ini, spusti? olje na karterju, ko izte?e, odvije? ?e oljni filter (pazi, nevarnost packarije, v filtru je olje :) )

 

jaz sem potem pustil avto ?e ene 20 minut, da se scedi, ta?as sem zamenjal zra?ni filter ali ?e kaj drugega postoril (npr. menjal sve?ke)

 

potem seveda privije? novi oljni filter (zategne? z roko, ?e prej z novim oljem nama?e? tesnilo )

potem namesti? novo bakreno podlo?ko na ?ep karterja, in ga privije?... z ob?utkom, karter je ALU in se ga da hitro pretegnit :)

 

nalije? novo olje do MAX. (pri menjavi oljnega filtra rabi? za MX-3 1.8i V6 4 litre olja, druga?e 3.7 po teh. pod.) http://www.kaalman.si/mx-3/tehpod/mx3-podatki.htm

 

po nalitju olja zapre? pokrov in v?ge? avto, avto naj laufa ene minuto do dve. potem po?aka? pri vgasnjenem pribli?no 10 minut in preveri? nivo olja (po potrebi dolije?)

 

priporo?am da po naslednji kratki vo?nji ?e enkrat preveri? nivo olja.

 

tako... za morebitne napake v tekstu ali pri poskusu izvedbe dela ne odgovarjam ;)

post-11-1185780165_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
  je chercc napisal:

ktero olje zdj :unsure: dva ?loveka, dva razli?na mnenja?

 

To je tvoja odlo?itev jaz sem pa? poslu?al ?loveka ki ima z V6 veliko izku?enj.In par drugih ljudi ki imajo vsi dobre izku?nje z tem oljem.

Napisano

Valwoline SynPower ali pa Racing 5W-40, ne more? falit. Moje izku?nje so take, ko ni bilo to olje noter , je bil motor glasnej?i, sploh hladen. Dolivati pa mi ga tudi ni treba, kar pa ne morem re?i za druge, kjer nivo NI bil skozi enak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
    • Če je prvi lastnik, ti bo brez problema pokazal račun.   Vidim pa da ga prodaja firma. Torej je 1. lastnik prepisal avto na firmo in to je že menjava lastnika. Ki je večina noče priznat.   Tak da komot tudi njih prostaviš pred dejstva, pa boš videl odziv.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.