Skoči na vsebino

zavore

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mene pa zanima kaksen premer diskov ma mazda6 letnik 2004 karavan spredi pa zadi pa kaj moram pazit pri nakupu novih kaksne lukne za vijake pa take stvari?

Pa se kaka pocen varjanta kakih diskov pa ploscic cist neki stock ni treba da so glih za dirkanje.

 

moje mnenje.....?e bo? kaj takega poceni obesil gor bo? verjetno pla?al 2x!

Morda se spla?a kak? ve? dat za bremze,saj ve? da lih ne zakuri? ob 1. mo?nej?em bremzanju ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

moje mnenje.....?e bo? kaj takega poceni obesil gor bo? verjetno pla?al 2x!

Morda se spla?a kak? ve? dat za bremze,saj ve? da lih ne zakuri? ob 1. mo?nej?em bremzanju ;)

 

 

Ma se sm se mal narobe izrazu

 

To vem ja da jih lah skurm sam stistem sm mislu da ne kakih brembo kitov pa takih stvari.

 

Kaka verjanta komplet ker bom menjal zadne in spredne pa vse ploscice?

Napisano

Da si sposodim temo.

Kaj priporo?ate za predpripravo ?eljusti pred barvanjem - ?i??enje in osnova - ?istilo za zavore, razred?ilo?? :ne vem:

 

Hmm dokler nisem imel pi?tole za peskanje sem jih z drotpir?no (?i?no krta?o :P ) fajn spucal, pol s ?mirglnom in nato s ?istilom za zavore (alkoholna osnova) ker je treba paziti na gumice. Potem pa samo ?e barvo ?ez in si zmagal. ?e bo dobro ??i??eno bo dobro dr?alo. Pa nikar ne kompliciraj preve?.

 

Mene pa zanima kaksen premer diskov ma mazda6 letnik 2004 karavan spredi pa zadi pa kaj moram pazit pri nakupu novih kaksne lukne za vijake pa take stvari?

Pa se kaka pocen varjanta kakih diskov pa ploscic cist neki stock ni treba da so glih za dirkanje.

 

Na www.brakes4u.co.uk bo? na?el velikost diskov za svojo Mazdo in relativno nizke cene za EBC komplete. Vzame? navadne diske in blackstuff plo??ice. Greenstuf ne glej ker niso ne ti? ne mi?. Lahko gleda? ?e Redstuff ker niso slabe plo??ice. ?e te zanima Ferodo katalog je pa na www.fmecat.eu. Potem gre? lepo v Potokarja in zate?i? kaj bi rad. Pri Potokarju imajo tudi Brembo, HC (high carbon) diski niso slaba ideja, ?e obstajajo.
Napisano

Hmm dokler nisem imel pi?tole za peskanje sem jih z drotpir?no (?i?no krta?o :P ) fajn spucal, pol s ?mirglnom in nato s ?istilom za zavore (alkoholna osnova) ker je treba paziti na gumice. Potem pa samo ?e barvo ?ez in si zmagal. ?e bo dobro ??i??eno bo dobro dr?alo. Pa nikar ne kompliciraj preve?.

Na www.brakes4u.co.uk bo? na?el velikost diskov za svojo Mazdo in relativno nizke cene za EBC komplete. Vzame? navadne diske in blackstuff plo??ice. Greenstuf ne glej ker niso ne ti? ne mi?. Lahko gleda? ?e Redstuff ker niso slabe plo??ice. ?e te zanima Ferodo katalog je pa na www.fmecat.eu. Potem gre? lepo v Potokarja in zate?i? kaj bi rad. Pri Potokarju imajo tudi Brembo, HC (high carbon) diski niso slaba ideja, ?e obstajajo.

 

Najlepsa hvala grem mal pogledat da vidm kake so sploh cene ker to se nism nikol menu na nobenem avtu :unsure:

Napisano

Ima kdo kak?ne izku?nje z Mtec diski in plo??icami? Sem najdu na eBayu za moje pojme kar ugodno ponudbo za 4 diske in pripadajo?e plo??ice - cca 220? s po?tnino.

 

link

 

LPB

 

pise 1.8 masina - mogoce je isto a vseeno preveri

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pise 1.8 masina - mogoce je isto a vseeno preveri

 

Vem ja, sem ?e povpra?eval na IL motorsport glede bremz, poslal ID avta in mi je odgovoril, da imam ve?je diske, se pravi take kot 1.8 (276 in 270mm), 1.6 so imele okrog 250mm diske.

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdrav,

a je kdo ?e probal tale komplet:

http://www.ebay.de/itm/ATE-BREMSSCHEIBEN-E...=item3a69898737

Moram namre? menjat zadaj, pa me zanima va?e mnenje...

Ali pa, kaj mi predlagate? :ne vem:

 

Vzami brembo navadne diske pa ferodo plo??ice in si zmagal.Pa ?e drago ni.mislim,da je zastopnik Motomat.

 

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Si bom ?e jaz to temo sposodil.

 

Kot prvo me zanima ?e je ?e kdo dajal na BA V6 komplet zavore od X9? Baje da gre, samo za ?eljusti je potrebno nove luknje zvrtat ker ne pa?e na nosilec.

 

Ker bom zaradi plati?? ?iril blatnike me zanima ?e bodo tudi diski od X9 doprinesli kak milimeter ali je del diska za pritrditev pri vseh enake debeline?

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Si bom ?e jaz to temo sposodil.

 

Kot prvo me zanima ?e je ?e kdo dajal na BA V6 komplet zavore od X9? Baje da gre, samo za ?eljusti je potrebno nove luknje zvrtat ker ne pa?e na nosilec.

 

Ker bom zaradi plati?? ?iril blatnike me zanima ?e bodo tudi diski od X9 doprinesli kak milimeter ali je del diska za pritrditev pri vseh enake debeline?

 

za X9 nvem, pa?ejo pa sprednje ?eljusti in diski od mazde 6 2.3 GT (oz. CD136 so isti) brez da bi karkol predeloval ;)

 

Objavljena slika

Napisano

Kaj pa zadaj?

 

Pa zdaj ravno primerjam BA; M6; X9... 255/20; 283/25; 274/28 (velikost/debelina)

 

Imam mo?nost poceni dobit komplet (spredaj, zadaj, diski, plo??ice, ?eljusti) od X9 ampak nwm ?e bo to sploh mo?no spasat skupaj.

 

Kaj je bolj pomembno, velikost ali debelina diska?

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Oboje je pomembno. Je pa dejstvo, da debelej?i disk se pa? kasneje pregreje. Recimo 200SX S13 zadnji facelift je imel serijsko 280mm diske in mislim da 24mm debele, 300ZX je imel pa isto velikost in 28 ?e ne celo 30mm debel disk. Ve?ji kot je ve?jo pot naredi za en krog, bolje se ohlaja pa bolj kot je ?eljust na ven (?e je ve?ji disk torej) bolj bo ustavilo. Nekako po istem principu kot z ve?jim klju?em la?je losa? ?rauf kot s tamalim, gre za navor. Poenostavljeno, za kaj ve? bi rabil malo ve? fizike za obe razlagi. :D

 

?e se ne motim fantje tudi zadaj dajejo od Mazde 6 ?eljusti. Tule vidim, da ima Xedos 9 konkretno debelej?i disk kot 323F. :punk: 28mm kar je impresivno ?eprav 274mm velikost ni nekaj ful ampak verjetno se vsaj ne pregreje hitro. Tudi Mazda 6 ima 25mm debele, ?e vedno ?isto OK za 323F. Zadnje pri mazdi 6 so vidim ve?je kot pri 323F, sama vi?ina je pa ista (torej stoji disk na istem mestu in ?e so nosilci isti tudi ?eljust, bi znalo pasati?).

 

Za dobro ustavljanje je itak najve? odvisno od plo??ice. Bolj kot je agresivna bolj bo grabila, simpl. Disk je v osnovi le konec pleha, bolj ali manj (pustimo eksote), ?eprav obstajajo malo bolj?i materiali (Brembo HC?), v narezane in navrtane diske pa ne verjamem ve?, kve?jemu na tistih mestih prej napokajo.

 

?e bo? ?e vse rihtal raskiraj ?e par ? in kupi ?e nove pletene cevi za zavoro in kako res kvalitetno zavorno teko?ino naprimer Motul RBF600. Letos sem imel prvi? mo?nost peljati avto, ki ima tudi to zrihtano in lahko re?em, da je pedal ?ez cel N?rburgring ostajal enako trd in prijel takoj, brez pogrezanja (?irjenje cevi ali pregrevanje teko?ine). ?zmeden? V glavnem najbolj?i brake tuning, itak malo ljudi sploh menja zavorno, cevi so ?e "utrujene" ob?utek na pedalu je pa potem ?isto direkten brez kakega ?udnega pogrezanja. :notworth:

 

Glede na to, da so prve Mazde 6 ?e stare ve? kot 10 let bi na tvojem mestu malo pogledal zbite, verjetno bo? poceni pri?el do ?eljusti, z nekaj sre?e celo z dobrimi diski (pa? jih da? poglihati ?eprav se bo komu zdelo sporno) in nove plo??ice, problem solved. Je pa fajn, da pazi?, da ne da? kakega ekstrema na kako stran ker bo potem ali ?el avto na nos ali pa zadaj prehitro blokiralo (kar je zadnje kar ?eli? pri takem posegu). ?eprav glede na to, da je avto normalno te?ak ne bi smel imeti teh te?av.

Napisano

Simon, najlep?a hvala za iz?rpno pojasnilo.

 

V menjavo zavor se spu??am ker je zadaj desno odpovedala ro?na zavora/cilinder. Po hitri informaciji me baje pride nov del ve? kot pa komplet zavor od Xedos 9 pri katerem bi naj imeli diski in plo??ice manj kot 1000km (nisem ?e videl tega kompleta, ampak bom ?el naslednji teden preverit in seveda vpra?at na kak na?in se da prilagodit ?eljusti za te nosilce). ?e menjam komplet, potem verjetno ne bi smelo bit razlike v zaviranju spredaj-zadaj? Seveda ?e monta?a ne bo mogo?a bom pa poiskal zavore od M6.

 

EDIT:

Nekaj takega bi bilo v redu? pletene zavorne cevi ali se da dobit kje kaj bolj?ega ali cenej?ega?

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Preverjeno od Mazde 6 zadnja ?eljust NE pa?e na 323f!

 

Objavljena slika

 

mogu bi enkrat preverit na Mazdi 3, ?e bi slu?ajno pasal, ker so tut zadi diski konkretno ve?ji kot na F-ki :)

Napisano

Preverjeno od Mazde 6 zadnja ?eljust NE pa?e na 323f!

Torej to smo raz?istili.

Koliko je, ?e sploh je kaj "manevrskega prostora" za pripravo nosilcev da lahko montira? npr. zavore od X9? ?e slu?ajno kdo ve, druga?e bom pa itak preveril.

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

U saj res, ti si mel s tem te?ave.

 

Mitja MX6 bi ti znal pomagati, ?e je zase naredil nosilce bi tudi zate vedel povedati kako pa kaj. Pri teh zadevah je pa? tako, da da se marsikaj samo je vse potem nekaj custom.

 

Cevi so pa Hel, in Goodridge dosti popularne, kaj ceneje jih ?al te?ko dobi?.

Napisano

Torej to smo raz?istili.

Koliko je, ?e sploh je kaj "manevrskega prostora" za pripravo nosilcev da lahko montira? npr. zavore od X9? ?e slu?ajno kdo ve, druga?e bom pa itak preveril.

 

no to bi tut mene zanima, ?e bi slu?ajno kej direkt pasal :)

Napisano

Zakaj pa 17 col? A nima X9 tudi 15 col na voljo? Je ?e res da je na moji nekaj milimetrov prostora pri 15 col in da so od X9 zavore ve?je, ampak s 16 col bi moralo it skozi, ali res ne? Ali je to zaradi teh posebnih nosilcev? Prosim za razlago ker me res zanima.

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Po moji logiki pa ne :) disk se namontira na enako mesto kot original...celjust pa mora nalegat na disk enako kot pri X9. Ne razumem kam bi se lahko kaj zamaknilo?

mazda-323f-18-glx-98.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem bil najbolj zadovoljen z žarnicami Narva in Philips. 
    • Glede na to, da so R19 nehali proizvajat 96tga leta, je velika verjetnost, da na njih ni več istih modelov gum.
    • He,he...lih grem pr Fordu menjat žarnice...stare Osramke not,dokler ne pridejo LEDice....in glej,glej...Cool Blue Intense svetijo😯...mater,če ni stikalo...k enga sem že zamenjal🤔.   Starega še imam..moram razdreti in pogledati kak je not...mogoče je samo slabi kontakt🙄. Ok...torej ni sile,in bo priložnost primerave Osram Cool Blue Intense vs.Philips Ultinon Pro6000 Boost. Bom poslikal in objavil kakšni so vtisi.
    • Danes v Četari jedel PICABURGER, uf kako je ta zadeva nasitna, pa sem nekaj od dedca in jedca (OK, nimam več 100kg, pa vseeno), skratka če boste lačni po Savinjski, pojdite na to jedačo; 8eur
    • Sem pred leti vgrajeval klasične Night Breaker (k so frišno ven prišle)...svetile super,sam 3 mesce in "za v kanto..   In točno to sem pol zmontiral.. in kot pišeš svetijo za en drek....   Na koncu sem not dal Osram k bi naj bile original pri prvi vgradnji...ajd,za silo ne rečem...sam k je prišla Mazda k bajti,in je žena videla...in se "nalezla"...in seveda nič ne pride blizu...in kot rečeno lani dal not Night Breaker 200...fajn zarnice,sam,kar je top,prec podražijo...k 40€+ za dve🙄    In se iskanje "svetega grala" nadaljuje🥺
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.