Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem sveze registriran clan tega foruma, sicer pa lastnik ze druge M6.

 

Popoldan sem nameraval pregledati nivoje tekocin v avtomobilu in sem ugotovil, da se je (po moje) snel bovden (zajla po slovensko) za odpiranje pokrova motorja.

 

Ker mi je prakticno nemogoce, brez da si vzamem dopust, priti na servis sprasujem, ce je ze kdo imel podoben primer oz. poznate kaksno prirocen nasvet, kako bi odprl pokrov motorja, brez da kaj sesujem.

 

Hvala vsem za nasvete.

 

lp T.

Napisano

Pozdravljeni,

sem sveze registriran clan tega foruma, sicer pa lastnik ze druge M6.

 

Popoldan sem nameraval pregledati nivoje tekocin v avtomobilu in sem ugotovil, da se je (po moje) snel bovden (zajla po slovensko) za odpiranje pokrova motorja.

 

Ker mi je prakticno nemogoce, brez da si vzamem dopust, priti na servis sprasujem, ce je ze kdo imel podoben primer oz. poznate kaksno prirocen nasvet, kako bi odprl pokrov motorja, brez da kaj sesujem.

 

Hvala vsem za nasvete.

 

lp T.

 

majhen popravek

bovden je "ohi?je"za "zajlo "zajla pa je samo ?ica sicer pa nebi vedel kaj je tvoj problem res je mo?no da se je kje odpel hakeljc ki odpira pokrov poglej prvo pri ro?ki za poteg potem pa bo treba iskati drugo pot :bravo: good luck

gremo na?i.....

 

Napisano

majhen popravek

bovden je "ohi?je"za "zajlo "zajla pa je samo ?ica sicer pa nebi vedel kaj je tvoj problem res je mo?no da se je kje odpel hakeljc ki odpira pokrov poglej prvo pri ro?ki za poteg potem pa bo treba iskati drugo pot :bravo: good luck

 

hvala za popravek, bom v bodoce nekompliciral, pa napisal zajla => itak vsi vemo zakaj se gre :)

 

Drgac pa zajla na rocki ok. Sem preveril in funkcionira. Vecji problem je v tem, ker sem ugotovil, da lahko kpl. zajlo vleceem v kabino, to pa pomeni, da se je 100% snela na kljucavnici pokrova motorja.

 

Zdaj bi rabil se informacijo, kako odpreti pokrov motorja, brez, da bi karkoli poskodoval.

Napisano

Poskusil ti bom posoditi idejo kako odpreti pokrov. Dobro bi bilo, da najde? koga, ki ima enak tip mazde, kot ti.

Odpreti njegov pokrov in ugotoviti kako se kljuka zapira-odpira. Ugotoviti ali se da od spodaj, ali skozi masko s posebej za ta slu?aj prirejeno (zvito) dovolj debelo ?ico zepeti kljuko tam, kjer je zapeta sajla in jo posku?ati odpreti, podobno, kot to naredi sajla.

Druga?ne mo?nosti ne vidim.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Nastavi avto nekam kjer ti bodo hoteli pokrasti dele karoserije in ?akaj, ziher se bo na?el en ki ti bo odprl pokrov, potem pa hop in nepridiprava v arest. Tako bo? re?il 2 muhi na en mah, odprt pokrov motorja in lopov za zapahi. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Po mojem bo ta bolj te?ka... :whatever: ...verjetno te bo re?u samo servis.

 

Smo zrihtali - oz. so zrihtali :)

 

Serbinek MB z logisticno pomocjo unga bifeja poleg.

 

Sem danes zjutraj pustil avto pred vrati servisa, kljuce pa za sankom bifeja, zvecer pa avto pobral na istem mestu (kakor tudi kljuce), vse ostalo pa se zmenli po telefonu.

 

V glavnem ze drugic letos so se usluge Serbinekovih fantov izkazale kot nadstandardne v primerjavi z ostalimi servisi.

 

Aja, se cena: zrihtali brezpla?no. :)

Napisano

Smo zrihtali - oz. so zrihtali :)

 

Serbinek MB z logisticno pomocjo unga bifeja poleg.

 

Sem danes zjutraj pustil avto pred vrati servisa, kljuce pa za sankom bifeja, zvecer pa avto pobral na istem mestu (kakor tudi kljuce), vse ostalo pa se zmenli po telefonu.

 

V glavnem ze drugic letos so se usluge Serbinekovih fantov izkazale kot nadstandardne v primerjavi z ostalimi servisi.

 

Aja, se cena: zrihtali brezpla?no. :)

 

Super,me veseli,da so ?e taki prijazni servisi in da si stvar zrihtal. :bravo:

 

 

Napisano

Samo kot firbec pra?am.

 

Kaj se ne da spredaj pri maski ni? naredit da pride? do vezne stene kjer je ta hakelc za havbo odperat?

 

Druga?e pa samo da s5 dela ''good job ''

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pogosto na R19 ni več istih modelov gum. Tukaj lahko več al manj potegneš kateri proizvajalci so trenutno dobri.   Za tako dimenzijo in če bi rad UHP zimske priporočam ogled tega videa: https://youtu.be/buuj99zFXvo?si=UeLZLmKW8UmIbQXE
    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.