Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, imam majhen problem: avto je bil spredaj karamboliran...menjal sem hladilnik, zdaj pa mi no?e zagnati ventilatorja ko temperatura naraste. Varovalke so preverjene, zanima me ali morada kdo ve kje se nahaja rele? ter kakersenkoli predlog...oz shema elektronike bi bila tudi OK Avto : 323f BA 1.5 97

 

LP, Andrej

Napisano

Za kable nemorem 100°% vedet. Zaleten je bil zgolj spodaj v hladilnih, zato upam da so celi. Problem je pa ta da ?e gledam avto od spredaj je priklju?ek na levi strani... (kabel je zelene barve), potem gre v levi blatnik kjer zgine.... na desni kjer so pa varovalke pa tega kabla ni vsaj zelenega ne. je pa tam rumen ki pa mislim da je od klime (ki je nimam) in gle ven pa na drugo stran za ventilator od klime sklepam. razen da nisem dobil hladilnika ki ima na drugi srani kontakt in sem priklopil napacnega.

 

LP, Andrej

Napisano

preveri prvo ventilator na direkt strom ce dela,pol pa se preveri termostikalo,ker drugo ponavadi ni narobe al pa ce je res ki kabl precvikan pa se ne vidi :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Res je tako kot je Bobi reku!!

 

Samo snemi iz termostikala konektor in ga zbrikaj.....?e venti? zalavfa pol je nekaj s termostikalom narobe.

Je pa mo?no da tudi rele v?asih za?teka.

 

Lahko pa tudi navsezadne sproba? termostikalo(ali pa? vsaj takrat ?e ga bo? zamenjal)

 

S piska?em(ohm metrom) tega na konektor termostikala na drugi strani pa ga segrej z ne?em pa ti mora zadeva zapiskat ?e seveda stikalo dela :D

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pri pri?ganem motorju snemi kable s tipala za temepraturo vode, ?e se ti ventilator, v nekaj sekundah ne vklopi, ima? napako na napeljavi. Druga?e ima? pa poleg akumulatorja ?katlo z varovalkami in releji, kjer je lepo ozna?eno kateri rele je in probaj direkt zvezat, brez releja. ?e tudi potem ni efekta je 100 % napeljava, ?e pa spelje vse skupaj je pa samo rele crknu.

 

 

 

 

Tudi ko vklopi? klimo, se ventilator ne po?ene ? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.