Skoči na vsebino

kaj mislite kolk bi stalo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bolj kot razmisljam, bol me vlece da bi to res naredil.

Rebuildo svojo mx-3 od glave do pete da bi bila taksna kot je bila l.94 ko je prsla iz Japonske.

V mislih mam cifro 3000Eur-4000Eur,

Naredo bi pa sledece:

-novi amortizerji,

-novi nosilci amortizerjev,

-nov izpusni sistem,

-Bremze,

-15 col lita plati??a,

-prevleke sedezev,volana in vrat v usnje,

-plazma stevci,

-klima,

-lexsus lucke,

-angel eys spredi,

-temnitev sip,

-spoileri,

-pragi,

-okrasne leisne na odbijacih,

in seveda nov paint job. :ouje: Za to bi vrjetn mogo poknat kredit al pa pocasi doma v garazi(del po del),

edino upam da sanje ne bodo ostale samo sanje. :unsure:

Napisano

uuu velke ?elje!!!

 

?e ima? za vse od na?tetega veze kot bill clinton pol bo? pri?el skozi, v primeru da vse res doma dela? bi morda ?lo na tesno,?e pa to dela? malo bol uradno pa malo dvomim da ti rata!

 

Za primer samo usnje in tapiciranje ra?inaj 600-1000?(seveda uradno ali pa celo premalo povedal)

Feltne + gume spet tam od 400-600? (spet kaj ?eli? met novo ,rableno)

Body kit tud tam 500?,

.

.

.

.

 

pa smo ?e skoraj na polovici tvojega limita

 

pozanimaj se in sam pri sebi raz?isti kaj to?no rad bi mel!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kot je klopko povedal, ?e misli? delati cca 80-90% sam bi ti uspelo. Ne mislit da ti sedaj kaj moralo zbijamo samo povem realno stanje kako in kaj.

 

 

No kako bi se jaz lotil:

 

- najprej kleparsko in li?arsko zrihtal ?kolko da ni tud mal rje in je po mo?nosti ?e kaj dodatno oja?ano

- Menjava amortizerjev z enimi kvalitetnimi in fedri, po mo?nosti tudi menjava vseh zglobov, kon?nikov. ?e se da pa ?e selene v rokah

- potem lu?i in ostali detajli zunaj (izpuh, feltne, pragi, odbija?i, .....)

- kak?na temnitev ?ip in na?rt kaj bi rad v notranjosti, ker se lahko zgodi da nekaj na?rtuje? sredi izdelave pa spet nekaj novega pogrunta?

- in ostali detajli kar ostane

 

 

ne razumem kaj misli? z novi nosilci amortizerjev, so prerjaveni?

Napisano

Kot je klopko povedal, ?e misli? delati cca 80-90% sam bi ti uspelo. Ne mislit da ti sedaj kaj moralo zbijamo samo povem realno stanje kako in kaj.

No kako bi se jaz lotil:

 

- najprej kleparsko in li?arsko zrihtal ?kolko da ni tud mal rje in je po mo?nosti ?e kaj dodatno oja?ano

- Menjava amortizerjev z enimi kvalitetnimi in fedri, po mo?nosti tudi menjava vseh zglobov, kon?nikov. ?e se da pa ?e selene v rokah

- potem lu?i in ostali detajli zunaj (izpuh, feltne, pragi, odbija?i, .....)

- kak?na temnitev ?ip in na?rt kaj bi rad v notranjosti, ker se lahko zgodi da nekaj na?rtuje? sredi izdelave pa spet nekaj novega pogrunta?

- in ostali detajli kar ostane

ne razumem kaj misli? z novi nosilci amortizerjev, so prerjaveni?

 

Ne niso sam ce bi ze rebuildo bi cis use-no,skor use.
Napisano

tok cenej!!

 

Jaz pa bi najprej po?timal volan in bremze,vzmetenje in pa gume!! ,skratka tiste stvari ki so nujne za dobro in pa predvsem varno vo?no :bravo:

 

Potem pa bi se bavil v kak stajling!!!

Klepanje in rihtanje same ?kolke tako da si pridobi? trdno ,zdravo in dobro osnovo,nato pa dalje.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
    • Jaz mam zavesice na 6ki pa čisto nevpadljivo zgledajo ker so res take minimalne,..sploh nevem če je kak + od njih. Kake so na cx-30 pa nevem.
    • Kdaj pa začnete postavljat Skynet? Nič važnega, sam tolk da vem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.