Skoči na vsebino

Promet, nesre?e in ZVCP

Ustvari kratki URL


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Danes, tko so po radiu govorili, bomo dobili nove kazni za prekrske. :ouje:

Ce peljes v naselju vec kot 30km/h je predvidena kazen 1000eur.... :mi pijemoo: :ouje::jupiii::danzoman:

 

Ja in 9 to?k :whatever:

 

Dvakrat na dan in si brez izpita, ter ob 2000 ? :ph34r:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

<_< samo v slo so taki idioti ki kazni nabijajo,resli pa tak nejo nic,samo dnar mi bojo spipali ker bom prehiter malo divjaki in tisti ki ne poznajo prometnih znakov in se ne vejo vozit v kroznih kriziscih pa bojo pa skozi pali

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes, tko so po radiu govorili, bomo dobili nove kazni za prekrske. :ouje:

Ce peljes v naselju vec kot 30km/h je predvidena kazen 1000eur.... :mi pijemoo: :ouje::jupiii::danzoman:

 

Samo?Kaj ?e?,da je za nas 1000?.Enodnevni zaslu?ek....not. :P:jupiii::vesel:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej sm v to temo hotel spisati cisto nekaj drugega, kaze da bom izlil se nekaj dodtnega zolca v tej temi.

 

1.) Driftanje: so prostori in cas za to. Definitivno ne podpiram driftanja tam, kjer je takrat promet. Pac nepotrebno ogrozanje ljudi, ki zaradi tvojih "fetisev", ne rabijo postat invalidi. Je pa driftanje definitovno koristno. Ce se mene prasa, bi morali v avtosolah kako minutko nameniti tudi temu, na primernem poligonu. Mene so vec ali manj "solali" kolegi in smo ga kar nekaj predriftali a vedno je bila varnost na prvem mestu. To smo poceli na zasnezenih praznih parkiriscih oz. ponoci na odro?nih cestah, kjer je na kaksnem rizicnem mestu vedno stal nekdo izmed nas, da je opozoril na morebitno nevarnost. Meni so ze najmanj 4x pri?le izkusnje iz driftanja prav, enkrat je se sestra rekla, da sem ga dobr ujel, ker nas je drgac ona ze vidla pod tovornjakom. All in all mislimm, da nobenemu ne skodi da proba malo driftat, da dobi feeling za avto, pa se zabavno je.

 

2.) Kazni: Ne vem kaj jim ni jasno, ampak ce policajo ne vrsijo kontole kot je treba lahko dajo kazni 5.000? pa ne bo haska. Policaji zmeraj one najbol neumne pa trapaste spuscajo naprej. Kako vem? Ker kar naprej poslusam ljudi, ki se vazijo da so pijan vozil pa ni blo nic oz. so se mal polcaju dal za par gajb pira pa je blo. Vem da bo jo ljudje raj dal polcaju ene 100?-200? v kuverti pa bo slo mem, pa ne bo nobenih tock in bajnih kazni. Kot ze mnogokrat receno se policaji najraje spravljajo na une, ki grejo 5 km/h cez, ker so to ponavad ljudje, ki jim ne bojo gorzil pa jebal nazaj. Kak naspidiranc v crnem BMW-ju, mu bo pa sam pesti pokazal pa ga bo mem spustil. Sej ne bom reku, da sem nek vzor voznje, vcasih sem bil se prevec nor, zdej me je minilo, vozim najvec 10 km/h cez omejitev in vem, da bom enkrat fasal liziko in lahko vam se povem kje tocno.

 

3.) Novinarji: Danes so itak skor usi ene prenapinjene senzacionalisticne svinje. Ne pridem cez ene cajtunge, dnevnike, porocila, da ne bi bilo nekaj brutalno, sokantno, nepredstavljivo, naj naj naj oh in sploh. Novinarji so zato, da nam povejo dejstva, da porocajo tako kakor je, na pa tako kot oni to mislijo da je. En kup novic je neprevejenih, nepopolnih, oz. se huje nepomebnih. Vcasih, si vec dela dajo z novico, s katerim skret papirjem, Paris Hiltom brise rit svojim scenetom, kot pa o kaki pomebni politicni, kulturni ali gospodarski novici.

 

4.) Se opravicujem usem, ki boste brali moja creva, vem slovenstina nije moj dobar drugar, sploh ko takole v momentu izlivam zolc. In ce grem popravljat, sem sam se bolj razfookan, ko se enkrat premisljujem teme. sramezljiv

 

5.) U bistvu zakaj sem hotu postat ti je, da povem da sem ucar skoraj policaju v rit prletu. Ne vem kva je mel v glavi da je na polno pobremzal. Jest sem takrat glih v desni spegu neki gledal, ker se je kasneje izkazalo za koristno, in sem dokaj zakasnjeno reagiral na njegovo ustavljanje. Res, v "pocasnem ponsetku", sem ze vidu kak piseva porocila, pa kak mi kazen pise, kak bom mel jebo, itd... No kake 10cm pred njegovim avtom mi uspe odmotat/odriftat na desni pas, ker sem vedel od prej da mam malo placa za umaknt. Sej pol ko sva se s policajem spogledala sem vidu, da mi ni blo kej dost jasno.... :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se vedno mislim, da sta v Sloveniji 2 glavna problema:

1. prevec avtov glede na stevilo ljudi in glede na infrastrukturo

2. prevec kvazi sumaherjev glede na stevilo avtov

 

Jaz lahko povem, da bom zdaj vozil cisto po omejitvah. Tko al tko nimam izpita in mi ne pade na kraj pameti, da bi me ustavili se za prekoracitev hitrosti.

Pa se poraba bo nizja :)

 

Pri meni so dosegli namena

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se vedno mislim, da sta v Sloveniji 2 glavna problema:

1. prevec avtov glede na stevilo ljudi in glede na infrastrukturo

2. prevec kvazi sumaherjev glede na stevilo avtov

 

Jaz lahko povem, da bom zdaj vozil cisto po omejitvah. Tko al tko nimam izpita in mi ne pade na kraj pameti, da bi me ustavili se za prekoracitev hitrosti.

Pa se poraba bo nizja :)

 

Pri meni so dosegli namena

 

Se pravi,da se pridru?uje? okoljevarstvenikom. :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja tako je to, ceneje je da si dobro pijan za volanom (750?).

 

Zgleda, da zaradi 40% mrtvih v zadnjih dveh letih po krivdi alkoholiziranih povzro?iteljev si pa? nih?e ne beli glave - le zakaj bi si, ?e je pa popivanje del slovenske folklore.

 

Sicer je pa ta novi zakon v bistvu ponovitev starega z vi?jimi kaznimi. V bistvu bo to ?e en deja vu - logi?no saj je "arhitekt" tega zakona ista oseba kot prej?njega. Razlika je le v tem, da je enkrat ta oseba svoj omejeni intelekt razkazovala v ZVCP-ju, ki je nastal pod okriljem notranjega ministrstva zdaj pa pod okriljem prometnega. 3x hura za idiote - they won again.

 

Sicer pa lahko samo ponovimo situacijo, ki bo na las podobna ob zadnji spremembi ZVCP-ja. Nekaj mesecev bo cca 50% prestra?enih voznikov, v strahu pred kaznimi, vozilo krepko pod omejitvami in krav?ljalo ?ivce vsem ostalim, ki smo ?e zdaj upo?tevali omejitve. Dogajala se bodo prehitevanja, ki jih druga?e ne bi bilo in celo absurdne situacije, ko polno nalo?eni ?leperji na regionalkah prehitevajo usranete v avtomobilih.

 

Z drugimi besedami povedano se bo pove?ala ?iv?nost, netoleranca, jeza, ki bodo povzro?ili posledi?no druga nerazumna in nevarna dejanja.

 

Pa ?e to - a mi znakdo povedati zakaj je kazen enako visoka, ?e hitrost v naselju prekora?i voznik visokozmogljivega avtomobila ali ?e jo prekora?i ?ofer polno nalo?enega ?leperja?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

..s tem, da unga s sleperjem sploh ne bodo ustavili :vskalo:

 

Me pa se nekaj zanima: a je sploh kdo dal kaksen drug predlog kako zmanjsevati prometne nesrece?

Ker kritizirat znamo, ideje dat pa niti ne toliko?

Jaz recimo pojma nimam kako zmanjsat prometne nesrece v Slo.

Mogoce, bi naredil tako, da je izjemno tezko naredit vozniski del izpita pa vsem vrtet filme z nesrec pa pokazat razliko med manevriranjem (zaviranje ipd) pri 50km/h pa 60km/h...

 

Ideje rabimo :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

..s tem, da unga s sleperjem sploh ne bodo ustavili :vskalo:

 

Me pa se nekaj zanima: a je sploh kdo dal kaksen drug predlog kako zmanjsevati prometne nesrece?

Ker kritizirat znamo, ideje dat pa niti ne toliko?

Jaz recimo pojma nimam kako zmanjsat prometne nesrece v Slo.

Mogoce, bi naredil tako, da je izjemno tezko naredit vozniski del izpita pa vsem vrtet filme z nesrec pa pokazat razliko med manevriranjem (zaviranje ipd) pri 50km/h pa 60km/h...

 

Ideje rabimo :)

 

Jaz bi dal vsem,ki naredijo na novo izpit,da morajo obiskat te?aj varne vo?nje.In pa tudi vsi tisti,ki pogosto kr?ijo predpise.Pla?ali pa bi ga sami,se ve.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

PRAVILNO je, da je v naselju stroga omejitev,?e bolj pravilno bi bilo, da alkoholikom nafukajo parkrat vi?je kazni,pijan za volanom nima? kaj delat, ?e celo zadaj bi moral sedet, ?e si pijan, da ne krili? zraven ?oferja.

Fantje, za alkohol ni opravi?ila,nikoli.

Naselja pa so danes strnjena in hi?e niso ve? tako dale? narazen.Ve? ljudi, ve? otrok, ve? izvozov iz dvori?? in navsezadnje ve? doma?ih ?ivali, ki se potikajo ?ez cesto.Avtomobili so poskon?nej?i, ve?ji pospe?ki in pizdarija je hitr tukaj.Lahko je sodit in bit pameten, dokler nisi sam kot povzro?itelj ali ?rtev udele?en.50 je v naselju dovolj fer play do tistih notri in zunaj avtomobilov.Zato pa bo v? tolerance na avtocesti, kjer pa hitrost ni procentualno velik faktor tveganja, prej neisku?enost in povr?nost voznikov, pa NA?E CESTE.

?asi Jugoslavije kjer si vsak dan lahko naredil prekr?ek so minili, pa smo se prito?eval itd.

Tudi na tem podro?ju se moramo nau?iti olike.

Lepo je za tiste, ki se tega zavedamo preden smo iz objestnosti,samodokazovanja itd naredili probleme.

Sam se rad peljem hitro in se imam s ?im, toda ne za ceno takega tveganja.

Upam da NEKEGA DNE bo tudi za to poskrbljeno, ?e kako.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

..s tem, da unga s sleperjem sploh ne bodo ustavili :vskalo:

 

Me pa se nekaj zanima: a je sploh kdo dal kaksen drug predlog kako zmanjsevati prometne nesrece?

Ker kritizirat znamo, ideje dat pa niti ne toliko?

Jaz recimo pojma nimam kako zmanjsat prometne nesrece v Slo.

Mogoce, bi naredil tako, da je izjemno tezko naredit vozniski del izpita pa vsem vrtet filme z nesrec pa pokazat razliko med manevriranjem (zaviranje ipd) pri 50km/h pa 60km/h...

 

Ideje rabimo :)

 

Pred leti sem svoje predloge poslal ?lendru, na katere nisem nikoli dobil odgovora - se pravi strel v prazno.

 

Druga?e pa je re?itev mali milijon:

 

- najprej pravilna kategorizacija nesre?; nekaj je prekora?ena hitrost nekaj popolno drugega pa neprilagojena

- alkohol mora obvezno postati primarni vzrok nesre? in ne kot sokrivec?!?!? nesre?, kot je to zdaj v statistiki

- alkohol se mora obravnavati kot kaznivo dejanje; lisice na roke pa bumf v ?uzo.

- vo?nja v nasprotno smer na AC mora biti ravno tako kaznivo dejanje - ?tevilo mrtvih zaradi nepravilne strani in smeri vo?nje je letos za 80%!! vi?ja kot lani.

- prepovedana vo?nja kamionov po prehitevalnem pasu na AC

- ve?ja, tudi kazenska, odgovornost vzdr?evalcev cest, postavljalcev signalizacije itd

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sam Boss jaz govorim o idejah kako da sploh ne pride do tega...(preventivni ukrepi)

Ne koga kaznovat...

Tukaj je razlika.

Po mojem je to povezano tudi z vzgojo doma (neki smo se pogovarjal o tem v uni temi glede sole pa to)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa mislim,da je ?e vedno na prvem mestu neznanje pri vo?nji.Imamo pisarno ob ovinku in ko malo porosi

de?,je prav zanimivo opazovti voznike in voznice,kako z hitrostjo kot na suhi cesti poizku?ajo zvozit ovinek.

Nekaterim uspe,mnogo jih pa kon?a v robniku z polomljenim podvozjem in feltnami.Folk vozi enako hitro in

neumno ob vseh vremenskih pogojih.In ko se kaj zgodi zaradi neumnosti le- teh,pi?e v statistiki,da je bil trk zaradi neprilagojene hitrosti.Pa valjda je jasno,da ne more? vozit enako hitro kot po suhi cesti. :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tipicen primer je famozni rondo Tomacevo...

Skoz se dogajajo nesrece. Rondo je pa ogromen, dosti pregleden in oznacen pa se asfalt je v redu.

Zakaj pride do nesrec?

Ker 99.8% voznikov pelje hitreje kot dovoljenih maksimalnih 40km/h.

Lahko je tud led gor pa prides komot cez vse ovinke s 40km/h (to je v bistvu najvecja dovoljena hitrost).

 

Povprecna hitrost (po obcutku) je ene 70km/h...

pa kot pravis isto vozijo 70 ne glede na to a je sneg, sonce, bigmeki na cesti karkol :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ve?ji smeh je tukaj pri nas,kadar zapade 0,5cm snega.Pol razni osebki z letnimi "zlik" gumami kolovratijo po cesti??u,se zaletavajo in se postavljajo po?ez .Pol pridejo policaji in padajo umotvori tipo---kaj ?mo,mi primorci pa? ne znamo vozit po snegu,ane da?...policaj pa-Zakaj pa nimate zimske opreme?-...ja sej imam verige zadaj v prtlja?niku,pa itak pri nas niso obvezne zimske gume,a ne da niso? :blink:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

-Prvo bi zacel pri opravljanju izpitov, zagulil bi izpite do kraja. Dejansko imamo za volanom ljudi, ki se sami sebe bojijo, taki povzrocajo kolone, ne dajejo smernikov, ne vejo kako se vkljucevat v promet in all in all delajo zgago in po moji oceni se zaradi njih dogajajo kaka napotrebna prehitevanja, ki se slabo koncajo. Ce se mene prasa bi uvedel tudi psiholoske teste, tko kot je blo za vojsko. Prepotentnezem in idiotom ne bi sploh omogocil opravljanje izpita. Na cesti je prevec onih, ki ne znajo in onih ki mislijo da obvladajo.

 

-Prehitre voznje se orenk kaznuje, odvisno od situacije, recimo v mojem naselju cesta siroka za en avto, omejitev je 40 km/h. Dnevno poslusam avte ki tisijo najmanj 70 km/h ali vec. Za take primere je po moji oceni 1000? premalo. Take bi dal za kak dan ali dva v zapor. Potem pa je tu del Trzaske ceste, kjer je bila vedno omejitev 70 km/h, se prav tam okol 75km/h na lep vreme tut 80 komot, zdaj naenkrat je ratalo 50 km/h. Ok prav, samo vem, da bom jaz s temi 20 km/h ogozal bistveno manj ljudi oz. nobenega, kot pa oni prvi primer, kjer v momentu otrok skoci z biciklom na cesto iz svojega dvorisca.*

 

-voznja po nasprtni strani na AC-ju, bi kvalificiral kot poskus umora iz malomarnosti (al kak je ze lawjerski izraz). In permanentni odvzem vozniskega dovoljenja.

 

-Stinjam z bossom glede kamionov. Prepoved na prehitevalni pas in amen, razen ce se kamion pred njim vozi recimo 70km/h.

 

-alkohol, kaj je vec kot 0.5 solidne kazni, kar ke vec kot 1 v arest za kak dan ali dva in odvzem vozniske za nekaj mesecev.

 

-voznikom, ki so povzorcili nesreco pod vplivom alkohola, bi nalozil se kaksno "druzbeno koristno" delo, kot je krtacenje krvavega asvalta po nesreci, pobiranje smeti...

 

*mental note to meself: drugic bom policaja, ki stoji in meri po Trzaski, pri vhodu v nase naselje, zasukal za 90° in naj mal po ulici lovi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet samo o kaznih govoris...

 

No evo ena ideja, ki mi je padla na pamet:

voznja po nasprotnem pasu: za une, ki vstopajo na avtocesto na nasprotni pas (kljub temu, da je vsepovsod znak za nedovoljeno smer) bi dal nekaksne spice ali kaj podobnega, ki bi "protestiralo" ko se peljes po nedovoljeni smeri. Ce bi to narisal, bi izgledalo tako nekako:

 

smer voznje > spice / grejo dol in nc ne piska, ker se pravilno peljes

smer voznje > spice \ ne gre dol in piska...

 

Namestitev takih stvari, bi verjetno stalo manj kot ena huda prometna nesreca...

 

Ne vem, ce sploh razumete ampak boss me sigurno razume in bo on bolje opisal tole :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pijan v avto, izguba izpita za vedno, to bi bilo po?teno. pPa koji k bi bil jaz ogro?en zaradi enga pijanega brezveznika.

?isto klasi?en primer mojega znanca.

Z mercedesom se je peljal domov.Izsilila ga je nasproti voze?a ?enska, zato je odletel v robnik.

Krivdo priznala, on zadovoljen, vendar je hotela policijo.Zakaj, saj ste kriva in priznate.Ja, ti pa si pijan.

Pijan se je vsedel v avto in odpeljal, kakor je pa? ?lo.

Zelo skromen znak recimo iz nekje od zgoraj, naj ga ?e sre?a pamet.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo Labi, ti jaz povem, kako bi se (po moje) hitro promet umiril in bi se malo bolj "trezno" in trezno vozilo: policistov re?it odve?ne birokracije in vse na cesto. Ne odpustit, ampak s policijskimi avtomobili se udele?it prometa, vozit po pravilih (za policiste govorim, seveda) ter se postaviti na "svega in sva?ta" kraje: od bli?ine cestnin, v naseljih in glavnih vpadnicah na BUS postajah, na AC pri delu na cesti ... Samo primarno stat in opazovat promet, seveda v primeru konkretnih kr?itev ZVCP-ja tudi ukrepat.

 

Meni se zdi najve?ji problem pomanjkanje kontrole. Zato je folk tako razpu??en in si dovoli vse - ker ga nima kdo kaznovat, saj so policisti v pisarnah in kafi?ih na toplem (posplo?ujem, seveda). ?e bi na poti iz slu?be do doma opazil, na recimo 50km, 3 - 5 policijskih patrulj, ti ne ostane prav veliko prostora za (namenske) prekr?ke delat.

 

To je pa? moje mi?ljenje.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Suicidal s tem se strinjam 100%....

Na Kubi sem videl, da imajo policaje (ki sam opazujejo) na skoraj vsakem kriziscu...kot rezultat, so najbolj umirjeni vozniki, kar sem jih kdaj srecal v zivljenju...

Se sred noci, ko ni nobenga ne delajo nobenega prekrska

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
    • si november kr preskoču   kje se pa skrivaš v tej megli  
    • Pri nas je šele november    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.