Skoči na vsebino

Promet, nesre?e in ZVCP

Ustvari kratki URL


Allyssa

Priporočeno sporočilo

to bi bilo lepo pri nas, jaz sem ful za te radarje,ampak tako, da sploh ne ve? kje so, kjerkoli, potem bi se vsi lepo vozili po predpisih.Pa saj je normalna vo?nja tudi lepa.Eni pravjo, pa kaj ti bo potem s klasa mercedes ,audi,bmw velike limuzine npr, pa lahko re?em, da se je lepo vteh strojih peljat tudi po omejitvah, na morje tempomat 140 km/h, avto velik kot dnevna soba,to je u?itek,brez matranja, razburjanja, bremzanja itd.

Tiste mlade objesnosti se tud na?re?, bog ne daj,da jo pa pla?a?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo Labi, ti jaz povem, kako bi se (po moje) hitro promet umiril in bi se malo bolj "trezno" in trezno vozilo: policistov re?it odve?ne birokracije in vse na cesto. Ne odpustit, ampak s policijskimi avtomobili se udele?it prometa, vozit po pravilih (za policiste govorim, seveda) ter se postaviti na "svega in sva?ta" kraje: od bli?ine cestnin, v naseljih in glavnih vpadnicah na BUS postajah, na AC pri delu na cesti ... Samo primarno stat in opazovat promet, seveda v primeru konkretnih kr?itev ZVCP-ja tudi ukrepat.

 

Meni se zdi najve?ji problem pomanjkanje kontrole. Zato je folk tako razpu??en in si dovoli vse - ker ga nima kdo kaznovat, saj so policisti v pisarnah in kafi?ih na toplem (posplo?ujem, seveda). ?e bi na poti iz slu?be do doma opazil, na recimo 50km, 3 - 5 policijskih patrulj, ti ne ostane prav veliko prostora za (namenske) prekr?ke delat.

 

To je pa? moje mi?ljenje.

 

 

O ko bi ti vedel kako prav ima?.

Iz lastnih izku?enj vam povem da me velikokrat mine kaj koristnega narediti saj ma? za vsako "pasjo figo" minimalno 10 min pisarije, pa bog ne dej da naredi? pravopisno napako, al pa se celo zmoti?, pol so ?ele ?efi glasni........eno z drugim , pa si re?e? mah kur** gleda vse skupi, pa odmahne?.

Tako da ?e nebi bilo toliko pisarije, bi zagotovo mel ve? volje do dela, vsaj jaz. (pa vam iz prve roke povem da nisem edini)

Tako da, nebi se mogel bl strinjat :rispekt:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam z vami, no da samo napi?em kaj sem zadnji teden do?ivel:

 

v nedeljo peljem enih 66 na tempomatu skozi predor Trojane, kjer je bila omejitev na 60 - prileti ?lepar od zadaj in mi blenda naj grem hitreje in to ravno ko se pelje? mimo radarja - vpra?anje: a sploh kdaj ustavijo na radar kamione, na primer ko gredo 70-80 skozi naselje s 50 omejitvijo?

 

na Ptujski "obvoznici" v?eraj me je ?ez polno ?rto prehitel Mad?arski ?lepar, kolona kamionov pa je vozila po omejitvi 70 na uro, noro, potem sem ?el mimo njega in ?e enega spredaj ko je bilo to varno naredit - vpra?anje: Ptuj Slov. Bistrica, kao cesta smrti in nikjer nobenega policaja, omejitev 70, ?e vozi? 90 po ?tevcu te od zadaj ogro?ajo, ?tala, nekateri ?leparji se tukaj prehitevajo po regionalnih cestah, tudi ko kolona vozi malo ?ez omejitev

 

danes zjutraj: debil s srebrnim A4 karavan prehiteva skozi naselje Dom?ale na ravnini, kjer je omejitev 50 kolono 3 avtov in dveh ?leparjev, ki vozi 60 na uro, zunaj -5 stopinj, rahlo vla?na cesta:- vpra?anje: kaj bi se zgodilo ?e bi nekdo zavil iz stranske na desno in ne bi pri?akoval da en debil prehiteva?

 

Na Hrva?kem imajo zdaj okoli Zagreba in tudi po mestu 50 novih civilnih avtov in menda ne lovijo samo na hitrost, ampak snemajo celotno vo?njo, te potem ustavijo in ti nabijejo vse mo?no.

 

Osebno pa glasujem za lisice ob alkoholu, zapor in poleg to?k in denarne kazni javna dela, bodo pa nekateri za vikend namesto doma po?ivali delali, edino to bo izu?ilo nekatere SLO hoch?taplarje, ker eni imajo dovolj denarja da pla?ajo kazni in divjajo naprej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v nedeljo peljem enih 66 na tempomatu skozi predor Trojane, kjer je bila omejitev na 60 - prileti ?lepar od zadaj in mi blenda naj grem hitreje in to ravno ko se pelje? mimo radarja - vpra?anje: a sploh kdaj ustavijo na radar kamione, na primer ko gredo 70-80 skozi naselje s 50 omejitvijo?

 

Hja, zato se jaz sploh ne upam vozit ?ez trojanske tunele od takrat, ko so uvedli to omejitev (se pravi ?e so mokre ceste). Zgodil se mi je podoben primer samo, da sem imel na ?tevcu 80km/h (se pravi da sem bil ?e tako ali tako ene 20 po ?tevcu ?ez omejitev). Razlika je bila le v toliko, da je bil to doma? prevoznik z MB tablico in je blendal kot prfuknjen potem pa ?e vedno v predoru na prehitevalni pas pa bumf po hupi. Ja priznam, ko je tista hupa nepri?akovano zatulila v tunelu tik ob mojem u?esu sem se toliko ustra?il, da mi je srce za?el razbijati.

 

Pa kaj naj... pri takih kretenih ne more? ni? saj policije ni na terenu, kamere v predorih kao ne veljajo za kazen?!?!, vpra?anje ?e pa niso radarji v tunelih natunani samo na 100km/h in ne na 60km/h (vendar tega raje ne bi preverjal) ;)

 

Re?itev: ali ignorirati omejitve in se voziti ?e naprej 100km/h (kar je najmanj nevarno, vpra?anje pa ?e brez finan?nih posledic) ali pa uporabljati staro cesto ?ez Trojane. Jaz uporabljam drugo mo?nost - se pravi so me uspe?no pregnali z AC. ;)

 

 

No pa ?e nekaj o prevoznikih v naselju - zadnji? je ?ez naselje Mirna Pe? dobesedno priletel ?leper nalo?en z avtomobili. Okrog rahlega ovinka mimo gostilne je pripeljal tako silovito, da sem imel skoraj ob?utek, da se bo zvrnil z vso tisto nalo?eno robo. ?e sem se za?el spra?evati od kod mu toliko "poguma", ker pa? pameti itak tukaj ni sem se pa spomnil, da sem pred parimi minutami sre?al njegovega kompanjona, ki mu je verjetno povedal, da policajev ni in da lahko "stisne".

 

In kaj iz tega sledi? Milijonkrat bolje bi bilo, da bi tiste kamere postavili v tak?na naselja, kot pa na avtoceste. V naseljih se ustvarja varnost saj do danes ?e nisem zasledil, da bi v avtocestnih tuneli pe? hodili ljudje v slu?be in otroci v ?ole.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nekje na tv sem zasledil, da je bil nekdo kaznovan zaradi alkohola poleg denarne kazni ?e tako, da so ga na javnem mestu dali v vitrino na ogled vsem,pisalo pa je, da je bil pijan za volanom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se tudi jaz strinjam s tistim kar je bilo receno o papirologiji. Jih delno cist zastopim, ker moram tudi jaz za vskoraj vsak prmik narest en miljon pairjev (pa bojda smo v ra?unalni?ki dobi)... po vrhu majo se mizerne pla?e, zakaj bi se pa oni pol jebal....

 

Zdaj bom pa hit nehu zagovarjat policaje, ker zmer ko sem jih branil na forumih so mi nasldnji dan spisali za kake 100? kazni :D

 

@labi: mislim, da bi bile kake piskajoce naprave odvec, vsaj na vseh uvozih/izvozih, ki jih jaz uporabljam je po vsaj 6x znak za enosmerno ter en velik znak STOP Napacna smer. Ce ti to ne pomaga potem ti tudi one piskajoce zadeve ne bodo.

 

Enkrat sem ze razmisljal o nekih dviznih spicah, ki bi se v primeru da pripeljes pravilno "pospravile" in v primeru napacne voznje predle gume. Samo tle se mi pojavi en problem, recimo da je na izvozu klancina (kot v mojem izvozu) in nekaterim avto zleze kar fino nazaj, ko speljujejo v klanc in bi takemu lahko po nedolznem zjebalo gume.

 

Pa kot sem ze omenil, zaceti bi morali v avtosolah, kjer bi bili izpiti tezji in bolj prakticni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da v tujini ?e uporabljajo sisteme z bodicami ( podobno kot imajo policisti ko koga lovijo) in se spro?ijo ko zaznajo vozilo ki pelje v nasprotno smer po izvozu na AC. Samo koliko je to dobra elektronika, da zazna kdaj se kdo pravilno pripelje in kdaj ne :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js mam dobr plan kako zman?at ?t. nesre?,..

 

prepotentne?em s kratkimi ti?i, bi blo treba prepovedat kupovanje avtov nad 100KM

 

+ tega da s tem pove?vanjem kazni nekak delajo samo socjalni razdor,..?asa mamo pa usi 24ur na dan,..bi blo bl pametno uvest kk?na dru?beno koristna dela,..kak?na,..odvisno od prekr?ka,..brez mo?nosti izgovorov,..

 

niti nebi blo slabo, uvest psihoteste predn gre? sploh lahko v avto ?olo,..

 

aja pa ?e to,..a kdo sploh pozna koga k je pla?u kazen, ker je npr,..prehitevu v totalno nepregleden ovink al pa v ?karjice al kej taga? mislm, da je to bl problemati?no kukr pa ?e pele? na AC 150 :ne vem:

al pa koga k je vozu po AC 70 bil s faco na ?ipi in dr?u volan kukr, da mu ho?e pobegnt,...po moji blond logiki je to spet bl nevarno kukr ?e pele? 150 po napol prazni AC :ne vem:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...dosti bi ?e bilo: ?e pelje? v napa?no smer na avtocesti-brezpogojni in brez izgovorov odvzem vozni?kega izpita + pregled pri psihiatru in ponoven zdravni?ki, nema trtemrte, vhodi na avtoceste so jasno ozna?eni pa tudi res mora? biti bumbar ?e vidi? da znake in table gleda? v hrbtno stran in si prepri?an da vozi? v pravo smer. ?e te policaj dobi ko prehiteva? v nepreglednem ovinku, ?ez polno ?rto ali celo dvojno - takoj?en odvzem izpita. ?e pije? in napiha? v zakonsko dovoljeni meji in kljub temu povzro?i? prometno nesre?o s te?jimi po?kodbami ali ?e kaj huj?ega, takoj?en odvzem izpita.......itd. itd. ne pa da nabijajo tak?ne nesmiselne kazni samo za polnjenje prora?una dr?ave. Druga?e pa tako ali tako policaji vedno navajajo neprilagojena hitrost, tudi ?e bo? ti na zlizanem ovinku, kjer je omejitev 50 km/h peljal 30 km/h in zletel s ceste bodo v 99% navedli neprilagojena hitrost, ker bi ti moral pri?akovati da lahko v ovinku drsi ipd. Cest pa ne bojo zrihtal pa da se je***

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes smo se v slu?bi pogovarjali o hitrostih na avtocestah in to.Zanimivo je,da ve?ina kao pametnih

in kao uzornih voznikov pravi,da raje vozijo po avtocesti 120 ali 110 km/uro,ker je to bolj varno. ?zmeden?

?e se ne motim,u?ijo v avto?oli,da mora? vozit po avtocesti 130 km/uro,ker druga?e si ?e nevaren,da te

odzadaj katapultira kak ?leper z 40+ tonami .Mislim,da bi res morali it ?e enkrat v avto?olo.

In imajo izjave tipo-tisti,ki vozijo 150,160 ali ?e malo ve? ,po mo?nosti v son?nem vremenu(z novimi avtomobili),povzro?ajo nesre?e.

Mislim,kako so jih napumpali z to prehitro vo?njo. :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S 120 al pa 110 so ?e v redu samo, da bi bili vsaj malenkost hitrej?i od ?leperjev, ker danes se dogajajo situacije, da polno nalo?eni ?leperji prehitevajo avtomobile pri popolnoma normalnih pogojih za vo?njo. Tudi take bi bilo treba sankcionirati, ker ustvarjajo nevarne situacije.

 

Dva dni sem enega takega kretena sre?al na regionalki mimo Trebnjega in to na cesti rezervirani za motorna vozila je butelj vozl s 60km/h (se pravi 40 pod omejitvijo). Kot ka?e so nekateri usraneti ?e za?eli "trenirati" za novi zakon.

 

Kot ka?e v nekaterih od ?marnce opitih glavah verjetno pomeni da ?e se bodo kazni za 2x pove?ale, da to pomeni, da more za 2x zmanj?ati hitrost se pravi ?e je bilo prej 20 pod omejitvijo bo po novem treba 40.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S 120 al pa 110 so ?e v redu samo, da bi bili vsaj malenkost hitrej?i od ?leperjev, ker danes se dogajajo situacije, da polno nalo?eni ?leperji prehitevajo avtomobile pri popolnoma normalnih pogojih za vo?njo. Tudi take bi bilo treba sankcionirati, ker ustvarjajo nevarne situacije.

 

Dva dni sem enega takega kretena sre?al na regionalki mimo Trebnjega in to na cesti rezervirani za motorna vozila je butelj vozl s 60km/h (se pravi 40 pod omejitvijo). Kot ka?e so nekateri usraneti ?e za?eli "trenirati" za novi zakon.

 

Kot ka?e v nekaterih od ?marnce opitih glavah verjetno pomeni da ?e se bodo kazni za 2x pove?ale, da to pomeni, da more za 2x zmanj?ati hitrost se pravi ?e je bilo prej 20 pod omejitvijo bo po novem treba 40.

 

Take bi jaz prav tako kaznoval,kot tiste,ki vozijo prehitro.Ko jih vidim zalepljene na ?ipo kako gledajo vmes pre?k volana,me prime sr.t.Pa pol ?e kaj debatirajo in krilijo z rokami,vo?nja jim je pa zadnja skrb.

In pol tu pri nas na koprski obvoznici lepo zavozijo v predor v kontra smeri.In da to ni ?e dovolj,se v tunelu ?e obra?ajo. :( Mislim,takega bi takoj na licu mesta uklenil in po hitrem postopku na sodi??e.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js mam dobr plan kako zman?at ?t. nesre?,..

 

prepotentne?em s kratkimi ti?i, bi blo treba prepovedat kupovanje avtov nad 100KM

 

 

 

Zelo dober predlog, svetujem ti da po?lje? na direkcijo za promet svoj predlog zakona z podrobno definicijo kaj je kratek, kaj primerno dolg in kaj predolg ti? :P

 

Vem da sm ?leht, ampk nisem si mogel pomagat :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

brzina na avtocesti je ?e najmanj od vsega sranja,ja ni?,vsi se bomo peljali po mestu in navadnih cestah enako hitro s 1000 in 4000 ccm3.Kar navadite se, da je nostalgija Balkana ?e zdavnaj mimo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo, tukaj je link do sprememb novega ZVCP-ja, ki ?e mora prestati dve branji. Zadeva je pa tako debilno napisana saj govori le o spremembah ?lenov glede na trenutni zakon. Se pravi da mora? uparjati spremembe in trenutne ?lene - tole bo kar prevelik zalogaj za na?e polpismene poslance in bodo kar na pamet pritiskali gumbke brez, da bi karkoli prebrali.

 

Se pravi zakon bo 100%, vpra?anje je samo kdaj bo stopil v veljavo.

 

link

 

 

Zanimivo koliko "stane" zadeva v Nem?iji, ?e si prehiter - na njihove 3x vi?je pla?e so zneski kazni 10x ni?ji :blink:

 

Primer:

V naselju (velja tudi za cono do 30 km)

bis 10 km/h 15,- EUR

11-15 km/h 25,- EUR

16-20 km/h 35,- EUR

21-25 km/h 50,- EUR, 1 Pika

26-30 km/h 60,- EUR, 3 Pike

31-40 km/h 100,- EUR, 3 Pike, 1 Mesec prepoved vo?nje

41-50 km/h 125,- EUR, 4 Pike, 1 Mesec prepoved vo?nje

51-60 km/h 175,- EUR, 4 Pike, 2 Meseca prepovedi vo?nje

61-70 km/h 300,- EUR, 4 Pike, 3 Mesece prepovedi vo?nje

nad 70 km/h 425,- EUR, 4 Pike, 3 Mesece prepovedi vo?nje

 

Izven naselja

Do 10 km/h 10,- EUR

11-15 km/h 20,- EUR

16-20 km/h 30,- EUR

21-25 km/h 40,- EUR, 1 Pika

26-30 km/h 50,- EUR, 3 Pike

31-40 km/h 75,- EUR, 3 Pike

41-50 km/h 100,- EUR, 3 Pike, 1 Mesec prepoved vo?nje

51-60 km/h 150,- EUR, 4 Pike, 1 Mesec prepoved vo?nje

61-70 km/h 275,- EUR, 4 Pike, 2 Meseca prepovedi vo?nje

nad 70 km/h 375,- EUR, 4 Pike, 3 Mesece prepovedi vo?nje

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
    • si november kr preskoču   kje se pa skrivaš v tej megli  
    • Pri nas je šele november    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.