torstorm Napisano 1. september, 2007 Prijavi Napisano 1. september, 2007 Na sliki na levi strani je iz mitchell navodil , na desni pa je slikano iz menjalnika.Zanima me kje so na desni strani vidne te oznake za low in high za nivo olja.Ni dobro ?e ima? preve? olja v menjalniku, zato .... Pi?e sicer da bi notri naj ?lo 3.4 litra. Samo ko vliva? vedno ostane v embala?i na stenah malo olja ,tako da to sicer ni tako to?no kot ?e nalije? do dolo?enih oznak. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Marko_mx-3 Napisano 1. september, 2007 Prijavi Napisano 1. september, 2007 recimo pri meni je na menjalniku zraven tega zobnika narisano da ?e je olje ?ez ta zobnik je ok ?e pa pod vrhom zobnika pa premal Citiraj
torstorm Napisano 2. september, 2007 Avtor Prijavi Napisano 2. september, 2007 in do kje je to ?ez zobnik ,do katere meje. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
torstorm Napisano 2. september, 2007 Avtor Prijavi Napisano 2. september, 2007 noben ne ve ni? kak je s tem..... hm.... ki ste te mehaniki vsi Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Marko_mx-3 Napisano 2. september, 2007 Prijavi Napisano 2. september, 2007 na pikniku ali pa na dregu ja tam je narisano to?no do roba zobnika, pa? ?e je malo ?ez mislim da ni sile, ali pa malo manj. pri meni recimo zdajle manjka kar dobrih pol litra olja in se ?e brez problema ?alta, samo sem pozabil kerga sem vlil ali pol ali fulsintetik Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 3. september, 2007 Prijavi Napisano 3. september, 2007 noben ne ve ni? kak je s tem.....hm.... ki ste te mehaniki vsi Saj ti vse ve?, zakaj bi ti mi pamet solili. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
torstorm Napisano 3. september, 2007 Avtor Prijavi Napisano 3. september, 2007 Saj ti vse ve?, zakaj bi ti mi pamet solili. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Sirius Napisano 3. september, 2007 Prijavi Napisano 3. september, 2007 Ne vem sicer kako je pri mazdah, vem pa, da sta pri ve?ini menjalnikov in diferencialov (kjer je to posebej) dva ?epa(vijaka) eden za izpust(spodaj) in drugi za vlivanje olja (na strani). Ta za dolivanje predstavlja tudi zgornjo mejo, ali maksimum olja, saj ga skozi to odprtino ni mogo?e naliti ve?, kot do maksimuma, ker vi?ek olja enostavno ste?e ven. Pri novih avtomobilih ste?e po navadi nekaj olja ven, ?e odvijemo ?ep za dolivanje. Lahko da je bilo tovarni?ko nalito neka olja ve?, ali pa je to posledica segretosti olja, ko se mu volumen nekoliko pove?a. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 3. september, 2007 Prijavi Napisano 3. september, 2007 Ne vem sicer kako je pri mazdah, vem pa, da sta pri ve?ini menjalnikov in diferencialov (kjer je to posebej) dva ?epa(vijaka) eden za izpust(spodaj) in drugi za vlivanje olja (na strani). Ta za dolivanje predstavlja tudi zgornjo mejo, ali maksimum olja, saj ga skozi to odprtino ni mogo?e naliti ve?, kot do maksimuma, ker vi?ek olja enostavno ste?e ven. Pri novih avtomobilih ste?e po navadi nekaj olja ven, ?e odvijemo ?ep za dolivanje. Lahko da je bilo tovarni?ko nalito neka olja ve?, ali pa je to posledica segretosti olja, ko se mu volumen nekoliko pove?a. Vse si mu prav povedal. ps. Si to kdaj ?raufal to ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
torstorm Napisano 3. september, 2007 Avtor Prijavi Napisano 3. september, 2007 Vse si mu prav povedal. ps. Si to kdaj ?raufal to ? to je vse res ja, samo na BP motorju ni tega ?epa za dolivanje ob strani to je na novej?ih mazdinih motorjih.Tu je za dolivanje skoz isto odprtino kjer pride notri ,,pol?,, za zajlo ali senzor za hitrost.V navodilih pi?e samo da v ozna?enih mejah mora biti med low in high ,samo teh oznak ni pa? gor narisanih, so pozabili ali pa ....?e je preve? olja notri pri visokih vrtljajih lahko pritisk preve? naraste in spustijo kaka tesnila.Zato me je to zanimalo. Lp Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Sirius Napisano 3. september, 2007 Prijavi Napisano 3. september, 2007 Mogo?e ima? celo prav, kljub temu pa ?e enkrat dobro preveri, ?e se nekje v liniji polovice menjalnika (kot pri vodni liniji na ?olnu na obeh straneh) ne nahaja kak vijak velikosti 19-24. ?e ga ni potem bo kaka kombinirana luknja, kot si ?e sam omenil. Preve? olja v menjalniku lahko povzro?i veliko segrevanje olja zaradi pove?anega trenja samega olja, posledica je pregrevanje menjalni?kega olja, zmanj?anja viskozitete in slab?anje mazalne sposobnosti, kar lahko povzro?i okvaro sinhronov in tudi zobnikov. V takih menjalnikih je ponavadi od 1,8-2,4 litrov menjalni?kega olja. ?e ne ve? koliko ga je sedaj notri bo najbolje, da ga zamenja? z novim. Pogoj pa je da ugotovi? kje se naliva in koliko ga v ta menjalnik gre. YavarYe X6V6 ne pozabi, da imam jaz izpit ?e iz ?asov, ko je bilo normalno, da se vr?e? pod avto in kaj tudi sam po?raufa?, od prirobnice naprej. V novej?ih ?asih sem pa zgolj teoretik, ki v?asih kaj pove. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
torstorm Napisano 3. september, 2007 Avtor Prijavi Napisano 3. september, 2007 Mogo?e ima? celo prav, kljub temu pa ?e enkrat dobro preveri, ?e se nekje v liniji polovice menjalnika (kot pri vodni liniji na ?olnu na obeh straneh) ne nahaja kak vijak velikosti 19-24.?e ga ni potem bo kaka kombinirana luknja, kot si ?e sam omenil.Preve? olja v menjalniku lahko povzro?i veliko segrevanje olja zaradi pove?anega trenja samega olja, posledica je pregrevanje menjalni?kega olja, zmanj?anja viskozitete in slab?anje mazalne sposobnosti, kar lahko povzro?i okvaro sinhronov in tudi zobnikov. V takih menjalnikih je ponavadi od 1,8-2,4 litrov menjalni?kega olja. ?e ne ve? koliko ga je sedaj notri bo najbolje, da ga zamenja? z novim. Pogoj pa je da ugotovi? kje se naliva in koliko ga v ta menjalnik gre. YavarYe X6V6ne pozabi, da imam jaz izpit ?e iz ?asov, ko je bilo normalno, da se vr?e? pod avto in kaj tudi sam po?raufa?, od prirobnice naprej. V novej?ih ?asih sem pa zgolj teoretik, ki v?asih kaj pove. V mojem ro?nem menjalniku je 3,4 litra olja. Olje je pa novo Castrol TQ (dextron II). Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
YavarYe X6V6 Napisano 4. september, 2007 Prijavi Napisano 4. september, 2007 YavarYe X6V6ne pozabi, da imam jaz izpit ?e iz ?asov, ko je bilo normalno, da se vr?e? pod avto in kaj tudi sam po?raufa?, od prirobnice naprej. V novej?ih ?asih sem pa zgolj teoretik, ki v?asih kaj pove. Malo nas je takih. Druga?e pa nehajte komplicirat z tem oljem, nalie? ga toliko kot pi?e v navodilih, pa tista 2 dl gor ali dol nima veze. Je pa ponavdi olja do sredine diferencijala. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
wiperboy Napisano 4. september, 2007 Prijavi Napisano 4. september, 2007 skrajni zgornji rob zobnika je za full polno polovica zobnika pa je za low ?e pa ma? mazdo 323 hb ali pa sedan pa je zgornji rob zobnika za low in zgornji rob ki je nad zobnikom ki zgleda kot distan?nik pa je tam zgornji del za full(vir:mazda323 service and repair manual(haynes)) sicer pa so tvoja navodila prava Citiraj gremo na?i.....
torstorm Napisano 5. september, 2007 Avtor Prijavi Napisano 5. september, 2007 skrajni zgornji rob zobnika je za full polno polovica zobnika pa je za low ?e pa ma? mazdo 323 hb ali pa sedan pa je zgornji rob zobnika za low in zgornji rob ki je nad zobnikom ki zgleda kot distan?nik pa je tam zgornji del za full(vir:mazda323 service and repair manual(haynes)) sicer pa so tvoja navodila prava TNX Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.