Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

A se da pri M6 l.2005 narediti, da bi se ob zagonu motorja lu?i avtomatsko pri?gale oz. ugasnile.

Lahko kdo malce opi?e postopek. Koliko bi to stalo na servisu?

 

lp

Napisano

se da, ce se ne motim stane okoli 50 eur

to naredi pa kaksen elektricar

 

ne vem pa ce je to pametno (zase vem da ne)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

se da, ce se ne motim stane okoli 50 eur

to naredi pa kaksen elektricar

 

ne vem pa ce je to pametno (zase vem da ne)

 

Se lahko zaradi tega izgubi garancija, ?e se ne dela na poobla??enem servisu?

In zakaj misli? da to ni pametno?

Napisano

za garancijo pa ne vem...najbolje ce vprasas na servisu

jaz jih raje sam prizgem (manj se obrememnjuje akumulator) in npr. v srbiji te policaji prej ustavijo ce imas prizgane luci (ker jih imajo samo tujci), brez prizganih manj ustavljajo na avtocesti (samo lokalci nimajo prizganih luci)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Odsvetujem. Razlogov pa tamali milijon.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo najhuj?ega.

 

Obrne? klu? posvetijo lu?i, potem pa po?ene? motor, ?e ima? navadne ?arnice utripnejo (pri xenonu pa ti tudi lahko katera ugasne in nazaj posveti, kar pa ni dobro za ?arnice, ker potem prej crknejo), ker zaganja? "potegne" velik tok, povrh tega pa ga dobi manj kot ?e so lu?i ugasnjene, to zan biti problem pozimi in na?etem-utrujenem akumulatorju, pri dizlih pa sploh.. ?e pa ima? "na pe?" pri?iganje ti avto potem la?je in bolj sigurno v?iga, pa ?e akumulator ti dlje dr?i. Bo ql za za?etek?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo najhuj?ega.

 

Obrne? klu? posvetijo lu?i, potem pa po?ene? motor, ?e ima? navadne ?arnice utripnejo (pri xenonu pa ti tudi lahko katera ugasne in nazaj posveti, kar pa ni dobro za ?arnice, ker potem prej crknejo), ker zaganja? "potegne" velik tok, povrh tega pa ga dobi manj kot ?e so lu?i ugasnjene, to zan biti problem pozimi in na?etem-utrujenem akumulatorju, pri dizlih pa sploh.. ?e pa ima? "na pe?" pri?iganje ti avto potem la?je in bolj sigurno v?iga, pa ?e akumulator ti dlje dr?i. Bo ql za za?etek?

 

Evo ti je Yavarye povedal lepo in natan?no.

 

Dnevne lu?i so strup za akumolator, ki ti ga lahko prebije, zaradi preve? pri?ganih porabnikov in posledi?no prevelikega toka, ko za?ene ?e zaganja? (sem ?e imel tako situacijo). Ksenoni ali pa navadne lu?i pa tudi ne marajo padcev napetosti.

 

Re?itev bi verjetno bila s kak?nim sistemom dnevnih lu?i, ki jih pri?ge ?ele z zamikom kakih 10 sekund od trenutka, ko si dal kontakt. Torej bi ti avto ?e pri?gal predno bi zasvetile lu?i.

33112_1.png

Napisano

zakaj to men ni noben prej povedu, da bi se vedla zagovarjat, k sm poslu?ala kako je mazda zadi, da nima tega ?morna za lu?ke <_<

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Res je 100x bolje, da jih sam pri?iga?! Zato pa na cliotih ful crkujejo sprednje H1 lampe (beri mese?no!). ?e bi kdo se spoznal mal na ?trom in vedel kak tok dobiva ?arnica ob pri?iganju avta, bi se sam jokal :P

:)
Napisano

?akte mal, meni se pa ksenonke pri?gejo same, ko za?enem avto. ?zmeden?

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Pa si ziher,da ti ?e delajo sploh?? :hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

oh, delajo delaj. ?e pono? mislim, da se podnevi vozim :P

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te zgodbe nikoli ne prilezejo v uporabno realnost tako hitro kot so ti naslovi udarni. Sem že večkrat napisal, da Rimac še vedno čaka tiste napredke pri baterijah, ki jih znanstveniki v laboratorijih poštudirajo. Hudič samo, ko vse skupaj ni enostavno skalabilno in profitabilno. Drugače že skoraj vse znamo. Ko smo že pri Rimacu. Kdo ve kaj se kaj tam dogaja? Nekam tiho je vse skupaj postalo. Nevera vem, da se ni prodajala, pa čeprav je bila mišljena za hudo nišni trg. Vem pa, da so mu glavni biznis EV tehnologije, ki jih potem drugim prodaja. Malo sem firbčen, če je kdo kaj zasledil.
    • Zdajle pa glavna dirka
    • Pa nej dajo na 90 al pa raje na 80... napredek se vidi v zmanjševanju hitrosti pa naj bo človek pameten. Še avione naj omejijo na 300-400km/h, pa bo.
    • Naročam enako za 1995 letnik Sicer pa u činkveta lahko naliješ tud to, delal bo.....dokler ne razpade karoserija. Fotrov je palil v vseh razmerah, z vsemi tekočainami, dokler se ni polulal tank, ko je vse prerjavelo   Rekla kazala, v familiji fiati ze odkar sem na svetu 1 x uno 3 x punto, 2 x panda, 2 x činkve, 1 x seicento, 1 x barchetta pa zdej moj coupe, selenia je pač olje tako kot drugo, nikoli problemi. So pa to mašine ki so bile še old school seveda.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.