Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Ni kaj, vztrajnost se je definitivno spla?ala. Upam, da se ti kaj podobnega ve? ne zgodi, sicer pa razmisli o bencinarju. ?e vedno obstaja tam nekje bojazen, da omenjena ?oba odpove, ?e ne ?e katera ve?. ?e jih je sama Mazda inc. dala odpoklicati iz vgradnje....

 

 

Vsekakor pa ....pri?paral pa si. :P

58461.png
Napisano

Jst sm ?e tud sli?u marsikaj od marsikoga, glede te nafte. Sicer sem imel do sedaj bencinarja, vendar sta bila pri hi?i vedno ?e 2 dizela?a, razli?nih firm. Zaklju?ek je do sedaj bolj labav (beri: nejasen). Se pa moj fotr, ki je naredil ?e ohoho km z nekaj diesel motorji, ?e dolgo izogiba Petrola. Sicer bolj preventivno, vendar je opazil, da se motorji na?eloma bolje obna?ajo z gorivom ostalih ponudnikov (tudi v porabi je nekaj razlike).

Predvsem bi rekel, da ni faktor pri nafti samo firma oz. ponudnik, ampak verjetno ?e koli?ina kupcev (promet, pretok goriva), starost ?rpalk oz. naprav in razmere v njihovih tankih. Tisto, da pa je gorivo za jugo (kjer smo v tem pogledu o?itno ?e vedno tudi sami) dejansko druga?ne/slab?e kakovosti od primerljivih na severu/zahodu SLO, pa itak ?e vsi vemo :rolleyes:

NPR., ?eprav je Mad?arski Mol poznan kot kvaliteten ponudnik, nekateri niso toliko navdu?eni z njim (velja nekaj previdnosti, dokler ne bo bolj preverjen).

Tukaj je res vpra?anje, ali ve?ja poraba pomeni slab?e ali bolj?e razmere za diesel motorje ?!? Ali pa to sploh nima povezave in je pa? naklju?je (dokler ?e ni ?ir?e statistike narejene).

Malo se trudim razmi?ljat, ?eprav verjetn bolj bluzim :D;) Je vro?e tle dol, pa morm ve? :pepsi:

 

Vsem lep pozdrav iz vro?e Izole B)

D

Lp,

D

Napisano

Lepo razpreda? o tej nafti...kaj pa,?e je to vse res? ;)

 

Bdw-je toplo morje danes v Izoli,a? :D

 

 

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Ima kdo kak?ne izku?nje z obnovitvijo ?ob za ?estko dizelco? A obstaja kak?na cenej?a bli?njica do novih ?ob? Saj vem, v avtosalonih jih imajo na pretek. :whatever:

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.