Skoči na vsebino

Mazda taiki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda taiki odseva videz prihodnje generacije Mazdinih ?portnih modelov, ki naj bi se prenesla v moderno dru?bo.

 

Mazda taiki je ?etrti v vrsti inovativnih Mazdinih konceptov.

 

?etrti konceptni avtomobil nadaljuje evolucijo v dizajnu, ki ima za?etek v konceptu nagare, nadaljevala pa se je z modeloma ryuga in hakaze. Taiki v japon??ini pomeni oviti Zemljo v smislu varovalnega ogrinjala. Avtomobil je zasnovan kot raztegnjen kupe s kratkimi previsi, spredaj vgrajenim pogonskim motorjem, pogonom na zadnji kolesi, ob?utek med vo?njo pa naj bi bil osvobajajo? ? predvsem zaradi velikih steklenih povr?in v obliki zemeljske oble. Oblikovno avtomobil upodablja zra?ni tok, ki izvira iz japonskih koinoborijev. To so krapi iz blaga, ki kot zastave plapolajo v vetru, Japonci pa jih razobesijo v parkih, na mostovih, prek ulic, na balkonih in pred hi?ami.

 

Mazda taiki

 

Pod motorni pokrov avtomobila je vgrajen novi 1,6-litrski renesis rotacijski motor, poimenovan 16X, ki postavlja nova merila v voznih sposobnostih in varovanju okolja. Pohvali se lahko z velikim izkoristkom in majhno porabo goriva. Poleg koncepta taiki bo Mazda na jubilejnem 40. avtosejmu v Tokiu predstavila hibridni premacy, poimenovan Hydrogen RE, in novo mazdo 6, v de?eli vzhajajo?ega sonca bolj znano pod imenom atenza.

 

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano
?zmeden? Ma spredaj mi ?e nekak zgleda,samo odzadaj pa....ne vem no. <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ti ne pozna? aerodinamike :D

 

 

 

 

?e en citat iz http://www.globalautoindex.com

 

Mazda Taiki reflects one possible direction for a future generation of Mazda sports cars aimed at helping create a sustainable society. The fourth concept car in the Nagare design series, Mazda Taiki further evolves the “flow” theme to establish a breathtaking presence that clearly distinguishes it as the next in the series, and which visually expresses the atmosphere ? called taiki in Japanese ? that wraps the Earth in its protective mantle. The basic proportions begin with the stretched coupe form of a front-engine rear-wheel-drive layout, the short overhangs, and the liberating feel of an all-glass canopy. The challenge to create "a design that visually expresses the flow of air" was inspired by the image of a pair of Hagoromo ? the flowing robes that enable a celestial maiden to fly in Japanese legend ? floating down from the sky. Inspired by Japanese koinobori ? the decorative "climbing carp streamers"? the notion of creating an Air-tube became the concept word for the interior design. In accordance, from the dashboard and seats down to the door trim, the interior space creates the dynamic sensation that the flow of the wind is being visually depicted. Centering around the performance rotary engine sports packaging that is synonymous with the Mazda name, technologies introduced for the Mazda Taiki include the next-generation RENESIS (rotary engine 16X), which sets new standards for environmental and driving performance, a front-engine rear-drive layout, a unique 2-seat configuration, and Mazda’s rotary sports package, which conveys an image of lightness. The effect integrates the design theme perfectly to realize outstanding aerodynamic performance.

 

Napisano

Ti ne pozna? aerodinamike

 

Lepoto pa! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Na tazadni fotki zgleda kot en morski klobu?njak... :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

to ?e za na slike ni.... OK, mogo?e ?ez ene 20 let :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Na tazadni fotki zgleda kot en morski klobu?njak... :whatever:

 

 

aka Battmobil :ne vem: :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

No,ja,malo futuristi?na pa je ?e... :hohoho:

Sej ?ez kakih 15 let se nam bo zdela normalna in bomo rekli,da kako je bila takrat mazda napredna...

....al pa ne? :whatever:

 

 

Napisano

uuuuuuu hudooooo men se pa fuuuuuuul

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ne dopade :D

 

 

fuj!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ud spredi mi je kr kulj, od zadi in boka pa stil alla predator - prvi del (po?ast iz gozda)! <_<:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.