Skoči na vsebino

zavorne ploscice!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torstorm, ti ima? druge ?eljusti ?e se ne motim ne? Ker sam sem jih ob isti uporabi kar hitro skrivil (Nipparts diski & plo??ice). Sicer pa ?portne plo??ice vse cvilijo. B)

Na Nissanu imam neke TRW in le podrejane diske in lahko re?em, da sem z zavorno mo?jo zadovoljen, lahko pri 200 zabremzam pa zaenkrat se ni ?e ni? prekurilo ali pa zvilo. Je pa res da ima edino 100NX GTi iste zavorne ?eljusti kot Sunny GTi-R, torej 230 konjska zverina tako, da so najbr? tudi namenjene za tak?no vo?njo. :bravo:

Skratka TRW mi dobro slu?ijo. Nipparts na Mazdi mi niso bohvekaj. Je pa seveda res, da je to odvisno tudi od tega, kak?ne zavroe ima avto serijsko, kak?na 121 pa? nima zavore namenjene bremzanju pri 200 323F GT pa ?e mogo?e. ;)

 

jp, druge ?eljusti imam ja, komplet pesto ,?eljusti,zglob, vse imam od GTr 4x4.Prej?nje bremze niso nekaj vredu bile se pregrevale pa preve? trosilo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jp, druge ?eljusti imam ja, komplet pesto ,?eljusti,zglob, vse imam od GTr 4x4.Prej?nje bremze niso nekaj vredu bile se pregrevale pa preve? trosilo.

 

?e ti cvilijo bremze, potem ti aftermarket kiti nimajo zraven plo??ic proti cviljenju (gl. priponko). Ali pa so tako slabe.

Glede mazdinih zavor je tako, da imajo originali garancijo za 100.000 km. Preverjeno toliko tudi dr?ijo, ker jih vozim ?e 40k km brez problema.

post-262-1192352958_thumb.jpg

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

ne mores rec, da ploscice zdrzijo 100.000km in pika...

je odvisno od stila voznje, teze avta, itd itd...

jaz sem jih prvic menjal pri 80.000km

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne mores rec, da ploscice zdrzijo 100.000km in pika...

je odvisno od stila voznje, teze avta, itd itd...

jaz sem jih prvic menjal pri 80.000km

 

Jaz pa prvi? pri 125.000 km. Ko sem vzel plo??ice dol, so bile za 0,3 mm pod mejo. Poleg stila vo?nje so pomembne tudi gume. Jaz na hydragripkah ne morem blokirati koles, pa ?e se ?e tako trudim. Dokler dr?ijo, dr?ijo. Na vsake pol leta pa jih zmeri?. ;)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

zdaj zveni kot, da ti pamet solim ampak, ce kolesa ne blokirajo nekaj je hudo narobe z zavorami, gume nimajo nic pri tem...

sicer pa svaka cast za 125000km s prvimi ploscicami :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e ti cvilijo bremze, potem ti aftermarket kiti nimajo zraven plo??ic proti cviljenju (gl. priponko). Ali pa so tako slabe.

Glede mazdinih zavor je tako, da imajo originali garancijo za 100.000 km. Preverjeno toliko tudi dr?ijo, ker jih vozim ?e 40k km brez problema.

 

teh plo??ic med cilindrom pa zavorno plo??ico ni bilo polek ...bom tu vmes namazal z neko mastjo ,mogo?e ne bo ve? cvililo.Samo moram najti pravo mast da mi ne bo gumic raz?rlo .

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

zdaj zveni kot, da ti pamet solim ampak, ce kolesa ne blokirajo nekaj je hudo narobe z zavorami, gume nimajo nic pri tem...

sicer pa svaka cast za 125000km s prvimi ploscicami :bravo:

 

Sem se ?e zanimal, ?e bi bilo kaj narobe s tem, pa najbr? ni. Tehni?ni je ?el skozi gladko. Z letnimi ni ?anse, da jih blokira?, z zimskimi ni problem. Zdaj je ?e malce premrzlo, da bi naredil rebuild bremz, drugo leto pa gremo na pletene aluminijaste cevi, novo olje ... ?e bo kaj denarja ostalo ?e menjam zadnje peste in se re?im bobnastih zavor. ;) Po eni strani niti ne upam iti do maksimuma z bremzanjem, ker se bojim, da mi bo prej olje zavrelo ali pa cevi potrgalo. ;) Drugo leto gre itak avto na kompletno prenovo podvozja, kozmetika, tuneupa, tako da bo nekaj mesecev trdega dela. ?akam samo, da zima ?imprej mine. ;)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Pozdravljeni.Vidim da imate probleme katere zavorne plo??ice kupit da ne cvilijo in primejo dobro,kupite MK KASHIYAMA in bo problem re?en so zelo kvalitetne in cenovno ugodne

Napisano

Pozdravljeni.Vidim da imate probleme katere zavorne plo??ice kupit da ne cvilijo in primejo dobro,kupite MK KASHIYAMA in bo problem re?en so zelo kvalitetne in cenovno ugodne

 

Jaz jih imam in so res 1A :bravo:

Napisano

... ok kam jih grem lahko iskat.... oziroma kje jih kupim...

 

 

Ker bom znoru s tem piskanje.... :S

Feel free....

Napisano

... ok kam jih grem lahko iskat.... oziroma kje jih kupim...

Ker bom znoru s tem piskanje.... :S

 

a nisi glih kar napisal v temi o RX-8, da teb v avtu ni? ne piska :ne vem: :ne vem:

 

Enim pa? elektronika piska drugim pa bremze - va?n, da je hrup ;):hohoho:

33112_1.png

Napisano

a nisi glih kar napisal v temi o RX-8, da teb v avtu ni? ne piska :ne vem: :ne vem:

 

Enim pa? elektronika piska drugim pa bremze - va?n, da je hrup ;):hohoho:

 

Aha,?e ?e ni dobre muzike,je dober tudi tak heavy metal-naravni. ;):P:D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.