Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole je res ?alostno sli?at, da je ?la na?a tako opevana znamka dobesedno po gobe na nekterih podro?jih, v?asih so o?itno delali zanesljive vozove, zdej pa kot ka?e ?edalje bolj klump! :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Samo ?e nekaj - sem se spomnil, ko sem bral sporo?ilo o vodni pumpi in jermenu. ZMERAJ se SPLA?A pogledati za dele na ebayju. Je res, da bu?iji zara?unavajo mastno po?tnino, ampak vse se da zmeniti. Evo, kaj se 100 % spla?a kupovati tam: zra?ne cevi in vse, kar se ti?e air intakea, filtre, EGR, IAC, MAF ... Finta je v tem, da bu?iji ?ivijo v bolj pra?nem okolju kot mi, zato morajo tuneupe delat bolj pogosto kot recimo mi (5k milj). Evo, pa iz prve roke: jaz sem rabil novo cev od merilca zraka do sesalnega kolektorja. Kopij ni, samo originali, ki stanejo 120 EUR. 120 EUR. 120 EUR za kup gume!! Na ebayju stvar stane 19 USD in je prav taka, za Z5 DE, ki je edini model z merilcem zraka takoj za filtrom. In zaradi teh nastavitev je cev v Evropi tako "draga". Ma kurca... jodlarji ho?ejo samo slu?iti na na? ra?un. Ko pokli?e? na mazda servis v Avstrijo, te najprej vpra?ajo "a je ta avto v slovenija gekauft ali v avstrija???". Na podlagi tega ti potem postavijo tudi ceno. :)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Samo ?e nekaj - sem se spomnil, ko sem bral sporo?ilo o vodni pumpi in jermenu. ZMERAJ se SPLA?A pogledati za dele na ebayju. Je res, da bu?iji zara?unavajo mastno po?tnino, ampak vse se da zmeniti. Evo, kaj se 100 % spla?a kupovati tam: zra?ne cevi in vse, kar se ti?e air intakea, filtre, EGR, IAC, MAF ... Finta je v tem, da bu?iji ?ivijo v bolj pra?nem okolju kot mi, zato morajo tuneupe delat bolj pogosto kot recimo mi (5k milj). Evo, pa iz prve roke: jaz sem rabil novo cev od merilca zraka do sesalnega kolektorja. Kopij ni, samo originali, ki stanejo 120 EUR. 120 EUR. 120 EUR za kup gume!! Na ebayju stvar stane 19 USD in je prav taka, za Z5 DE, ki je edini model z merilcem zraka takoj za filtrom. In zaradi teh nastavitev je cev v Evropi tako "draga". Ma kurca... jodlarji ho?ejo samo slu?iti na na? ra?un. Ko pokli?e? na mazda servis v Avstrijo, te najprej vpra?ajo "a je ta avto v slovenija gekauft ali v avstrija???". Na podlagi tega ti potem postavijo tudi ceno. :)

 

Odkar sem bil jaz na uradnem servisu in pla?al 100?, samo za menjavo olja in lu?ke, mislim da me tudi ne vidijo ve?. Da ne omenjam, da so mi hoteli ra?unati 300? za menjavo lu?i, ?eprav sem te?avo sam odpravil z malo iznajdljivosti in uro vlo?enega dela. Zdej se moram ?e dobro pozanimat a za svoj stroj res sploh rabim originalno Mazdino Dexelia olje, ki je vsaj 2x dra?je od konkurence. Sem prepri?an, da za njih olje proizvaja nekdo drug.....treba je samo ugotoviti kdo in ga naro?iti od najcenej?ega ponudnika.

4801_1.png
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

No pozdravljeni vsi ki ste BILI mnanja, da je mazda ZAKON. Jaz ?e vedno upam, da je med kvalitetnej?imi, bi pa tebi mazda3, odgovoril oz. povedal, da se je to zgodilo tudi pri moji trojki 1.6i in, da sem vztrajal pri tem, da je to napaka, ki nikakor ni povezana z mojim na?inom vo?nje, ?e manj pa z grdim ravnanjem.

 

?e ?eli? me lahko tudi kontaktira? na tel 041-239-322, da tem na?im poobla??enim prodajalcem in servisom malo zakurimo pod ritjo, napak je namre? ?e kar nekaj ...

 

Sam osebno mazde ne vozim na servis od 20.000km naprej, saj so ?e pri tistem "pokanju" ob speljevanju na njej posku?ali ne vem kaj in sem jim povedal, da se na mojem avtu, za katerega sem sem, brez pomo?i mamice od?tel 4,2 mio, pa? ne bodo u?ili.

 

Stvarne napake na avtomobilih so pogosta zadeva, zato vsem svetujem, da ?e se vam zgodi nekaj nenavadnega, pa ?e tudi je to ?e po prete?eni garanciji, ne nasedate serviserjem, ki vas ?elijo na vsak na?in obrat za nekaj ali celo veliko eutov. Vsak servis ima fond za re?evanje podobnih primerov, ?etudi po prete?eni garanciji.

 

Druga?e pa se kontaktira MAZDO Japan :P

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nisem si mislil, da bom na stara leta spet navdušeno igral igrice, ampak GT 7 je res top igra :).....sploh z primerno opremo.... null
    • Ma ja no, res jih ne razumem. A je tako težko narediti novo M6. Na svetu je ogromno fanov, predvsem bivših in sedanjih lastnikov M6, ki bi avto takoj kupili.    Dvomim, da prodaja ne bi stekla, za SUV kupce je poskrbljeno, ostali, zvesti sedanom, karavanom, pa čakajo ko medved na maline, a Mazda tega nikakor ne vidi.    Pa še to, sploh se ne bi rabili pretegnit, malo šminke, malo posodobitve,  notri obsotječ motor, pa bi z minimalnimi razvojnimi stroški spet oživeli avto.   Ne, oni se rajši ukvarjajo s 3 različicami CX60 in se bratijo s kitajci.
    • Saj tudi mene stiska, če so kje getribi. Javim, ko bo kaj novega. Dejansko sem od kolega slišal same dobre stvari od Akvonija. 👍
    • sem imel kolega ki je imel podobno filozofijo in vozil 25let honde od prvega civica iz leta 90 naprej....nato je bilo pri hondi vse manj primernih avtomobilov, z zadnjo hibridizacijo je "obupal" in presedlal na vw , je še vedno fan honde, ampak tudi z vw je zelo zadovoljen (sicer resda ima r 4x4, ampak kljub vsemu, pravi da ni nikoli mislil, da bo zadovoljen z vw :)).
    • Sej to si se hecal, a ne?   ojej, očitno ne. Če Mazda ne bo imela avtov z Mazda filozofijo, je Mazda obsojena na propad. Kupci Mazde smo vseeno malo drugačni in damo veliko na to, da Mazda ni konfekcijska znamka, da ima svoje inovativne rešitve tako v tehniki kot v oblikovanju. Všeč nam je, da niso rinili skupaj z ostalo čredo v rešitve, ki so slabe, kot recimo ekstremni downsizing z turbo oversizingom.   In kaj je najbolj bistveno in bom napisal z velikimi črkami zato, da bo vidno... vozniki Mazde NE KUPUJEMO ZNAČKE... nikdar in nikoli je nismo, ampak kupujemo avtomobili, dizajnirane na Japonskem s filozofijo, ki je lastna samo Mazdi. Če nam po novem Mazda misli prodajat Kitajske avtomobile pod svojo znamko je potem bolje in ceneje, če gremo direkt kupit kitajski original (kolk se to smešno sliši), ki bo bistveno cenejši pa na istem kvalitetnem in tehničnem nivoju.   Ko je pred leti Mazda začela forsirat mainstream filozofijo prodajat samo SUV-e sem se tudi tukaj na forumu vprašal, ali je to konec  Mazde in da bo padec hud.... nikoli pa si nisem mislil, da bom poleg te klofute dobil še brco z bulerjem direkt v fris, ko mi MOJA znamka zdaj ponuja Kitajca pod Zoom Zoom sloganom al kaj.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.