Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne vem kaj je zadnje ?ase s to Mazdo, ampak jaz nisem nikjer opazil da je ?ez no? pre?la v "premium" segment. Cene servisa so namre? podivjale, milsim da bi se mi bolj spla?alo servisirat kako me?ko kot pa 6-ko.

 

Dobil sem par predra?unov od poobla??enih servisev za veliki servis na 120.000km. Cena: cca 100EUR. Ker mi tresejo prednji diski, pa tudi plo??ice so boge, se to povzpne na cca. 1200EUR. :blink:

 

To ni normalno, vsaj meni ne. ?e pred ?asom je Labi tu gor pisal da je dal za enak servis 750EUR (sicer ima 120 jaz pa 136 razli?ico M6 dizla).

 

?al ne poznam nobenega neuradnega serviserja, ki bi imel izku?nje z Mazdo (za MB z okolico). Vsi ?raufajo Audije, VW, Renault itd, ko pa povem da imam Mazdo pa re?e "ja pridte okrog bomo vidli". Ja valjda, da se bo? u?il na mojem avtu, pol bom pa itak pristal pri poobla??enem... Aftermarket rezervni deli isto: klical sem okrog za zav. diske, na zalogi ni?, cena malenkost ni?ja od originalne, dobavni rok 3-4tedne!

 

Kak nasvet, priporo?ilo kakega dobrega mehanika v MB in okolica? In kam se obrnit za rezervne dele? Ali kaj drugega? Sam ne mi re?t naj sam po?raufam, ker ne znam :P

  • Odgovori 64
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ne vem kaj je zadnje ?ase s to Mazdo, ampak jaz nisem nikjer opazil da je ?ez no? pre?la v "premium" segment. Cene servisa so namre? podivjale, milsim da bi se mi bolj spla?alo servisirat kako me?ko kot pa 6-ko.

 

Dobil sem par predra?unov od poobla??enih servisev za veliki servis na 120.000km. Cena: cca 100EUR. Ker mi tresejo prednji diski, pa tudi plo??ice so boge, se to povzpne na cca. 1200EUR. :blink:

 

To ni normalno, vsaj meni ne. ?e pred ?asom je Labi tu gor pisal da je dal za enak servis 750EUR (sicer ima 120 jaz pa 136 razli?ico M6 dizla).

 

?al ne poznam nobenega neuradnega serviserja, ki bi imel izku?nje z Mazdo (za MB z okolico). Vsi ?raufajo Audije, VW, Renault itd, ko pa povem da imam Mazdo pa re?e "ja pridte okrog bomo vidli". Ja valjda, da se bo? u?il na mojem avtu, pol bom pa itak pristal pri poobla??enem... Aftermarket rezervni deli isto: klical sem okrog za zav. diske, na zalogi ni?, cena malenkost ni?ja od originalne, dobavni rok 3-4tedne!

 

Kak nasvet, priporo?ilo kakega dobrega mehanika v MB in okolica? In kam se obrnit za rezervne dele? Ali kaj drugega? Sam ne mi re?t naj sam po?raufam, ker ne znam :P

 

Tudi jaz sem na tem, da bo kmalu 120kkm. Pred cca. 14 dnevi sem na Gami v LJ vpra?al kak?na je cena, pa so mi rekli, da okrog 800?. :(

Imam pa tudi jaz ob?utek, da se zadeve sedaj konkretno dra?ijo :whatever: . Ko sem zadnji? menjal akumulator, sem zjutraj poklical po telefonu in so mi rekli, da je cena 65?, ko sem avto po slu?bi pripeljal in so mi ga zamenjali, mi pa na blagajni re?ejo nekaj ?ez 95? ?zmeden? . Ja normalno, da mi je padel mrak na o?i :angry:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

ja meni je stalo 750 eur, s tem, da sem dobil popust cca 100 eur, ja mal navzdol zaokrozeval ure pa tko...

1000eur je absolutno prevec, vprasaj se v astriji (imas blizu) se zna zgodit, da je tam ceneje...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pozdravljeni!

 

Na servisu lahko sam poves, kaj ?eli?, da ti naredijo? Ker jaz bi tam dal zamenjati samo napenjalec ter zobati jermen(ter ostalo kar pride zraven tega). Ker "moj mehanik ni se nikoli tega delal na mazdi 6. Vse ostalo lahko naredim sam. Olje ter filtre sem ze zamenjal, tako da imam do 130k mir(sedaj imam 113k). Ali se potem zmanjsajo tudi ure dela, ali je servis zaracunan pav?alno?

 

 

lp

Napisano

V avstriji ne bo imel ni? ceneje, oni imajo mehansko uro okoli 90eur, pri Avto Marku v Lipnici bi ?e samo stali menjava jermenov 700eur pri Premacyu za primer, tak da nebo verjemi da ne...

Idi na servis pa re?i naj ti dajo neoriginalne dele noter te bo ceneje pri?lo...

Pa delaj velik ovinek okoli ?erbineka ?e si tam bil slu?ajno?

Napisano

Pa delaj velik ovinek okoli ?erbineka ?e si tam bil slu?ajno?

 

:D , okrog ?erbineka ?e delam velike ovinke. Tja sem ?el samo enkrat, ko sem nabavil avto povpra?at ?e se da dodatno vgradit webasto. Najprej so me belo gledali, potem so glave skup staknili in rekli "ne". :P Torej, hvala in adijo za vedno.

 

Ravnokar sem dobil en predra?un za neoriginalne dele. Vsega sicer nimajo (recimo podlo?ka napenjalca), pa ?akat je treba cca. 10dni, pri?param pa cca. 200EUR. Za kvaliteto teh delov pa nisem ziher (?e prav vidim so od razli?nih proizvajalcev). Se spla?a? Ne vem...

 

Je pa dobra ideja da dam samo jermene zamenjat, filtre itd pa privat. Samo kje? Ne poznam nobenega dobrega v MB in okolica...

 

Ampak teh 1200EUR pa ne morem pozabit... Klical sem kolega ki na poobla??enem servisu redno vzdr?uje svoj BMW 3 karavan pa se mi je samo smejal. Najdra?je je pla?al cca. 800EUR ko so mu ?e roke menjali...

Napisano

jasam 15 dni nazaj na cosmosu pla?al za tak servis 800 eurov dobo sam nekaj popusta

 

ampak use je orginal tko da je knjiga po?templana pa ?e kartica mes podalj?ana tko da B)

Napisano

Meni je na 120k servisiral neuradni serviser. Mi je povedal, da mora dati notri originalne dele, ker baje ponaredki za mazdo6 niso OK.

Napisano

Ne vem kaj tak nasedate na ORIGINALNI del.Na servisu imajo isti ?morn kot v ostalih trgovinah,le od 100 do 300 posto dra?je :blink: .

V moji mazdi je bila noter ORIGINALNA :D sachs sklopka,ki je pri 70 000 km crknila.Ta ista sklopka je stala na servisu 480 eu,jaz sem jo isto dobil za 200 eu,?e bi ?e 1 teden po?akal,samo 130 eu.Filter za klimo ?al nisem moral nikjer drugje nabavit,sem moral ORIGINALNEGA :D -italjanskega na mazdi kupit.ORIGINALNE so samo bele ?katle z plavimi napisi MAZDA :bravo: .Tako,?e se le da in ?e bi rad dosti eu pri?paral,.....

Dok je avto v garanciji,sem redno hodil na servise,pol pa samo mimo njih :danzoman: .

Napisano

jasam 15 dni nazaj na cosmosu pla?al za tak servis 800 eurov dobo sam nekaj popusta

 

ampak use je orginal tko da je knjiga po?templana pa ?e kartica mes podalj?ana tko da B)

 

Pa kako je to mo?no? V 15dneh >200EUR ve???? Kolikor vidim imava isti model, ali ne? Ni? mi ve? ni jasno... Oz. zdi se mi da me orenk okrog prena?ajo!

 

@handan: mi lahko prosim po?lje? kopijo ra?una?

 

edit: aja, mogo?e ma? ti bencinarja jaz pa dizel. Pol je jasno, ker ma? baje verigo, dizel pa (kdo ve zakaj :( ) zobati jermen... Kdaj se menja in koliko je stro?ek za verigo raje ne vpra?am :blink:

Napisano

?au ga nenajdem najbr? je kon?al v smeteh ?e ga najdem ti po?ljem kopijo

druga? mam tudi dizla menjali so jermena, napenjalec, filtre ter olje

Napisano

vse cene so ?le gor, vsi izkori??ajo, kot je navada pri nas - bom moral 10 let starega civica zgleda obdr?at, da vsaj z enim avtom ne bom imel stro?kov

 

druga? je okoli 1000 eur tudi servis pri renaultu (imamo slu?bene) na 120kkm, ?e pri 1.5 dCi, uradno sicer ne, ampak da avto kolikor toliko po?timajo da se ?e skupaj dr?i, pa je potem ?e par 100 eur ve?

 

sicer pa nas pri avtih ?akajo slabi ?asi - norme glede okolja se dvigujejo, ?isto brezveze, ker bi se dalo z drugimi ukrepi bolj zmanj?at emisije v zrak, ampak avto mora danes imet vsak in tukaj je birokratom najla?je kasirat, ker vsi pla?ujemo - glede na to da je javni prevoz v k****, predlagam da za?nete kolesarit

Napisano

Tudi jaz imam v teh dneh servis na 120k

Pa me zanima ali je mo?no pri katerem od serviserjev da sem prisoten ob servisiranju vozila, spra?ujem zato ker vem da v velenju tega ne dovolijo.

Cena okrog 1000? pa je menda redna praksa ze skoraj pri vseh znamkah avtomobilov.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

?ez kak?en mesec me na moji mazdi 6 CD 136 ?aka veliki servis. Mi lahko kdo pove kaj vse je potrebno menjati (zobati jermen + napenjalci, mikro jermen + napenjalci, vodna ?rpalka, olje + filter, naftni filter) Ali je to to ali sem kaj pozabil? LP

Napisano

?ez kak?en mesec me na moji mazdi 6 CD 136 ?aka veliki servis. Mi lahko kdo pove kaj vse je potrebno menjati (zobati jermen + napenjalci, mikro jermen + napenjalci, vodna ?rpalka, olje + filter, naftni filter) Ali je to to ali sem kaj pozabil? LP

 

na?eloma je to to, za vodno ?rpalko nisem prepri?an, da je stalna praksa, da se zamenja, bodo to drugi ve? vedeli povedati, druga?e pa to kar si napisal, pa pregled celotnega vozila, in po potrebi ?e popravilo ali menjava zavor, kon?nikov, itd... kar je pa? lahko dotrajano

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Jaz sicer ?e nimam 120Kkm ampak je pravkar imela moja M6- 5 let.Imam pa 95Kkm pa me zanima,ali

bi bilo pametno ?e letos naredit velik servis ali pa po?akat ?e eno leto? :whatever:

 

 

Napisano

Lep pozdarv nocm bit pametn tut nism bral vseh postov sam po mojem mnenju za menjavo jermenu res ni trba iti na original servis kjer se obnasajo kakor da so edini ki znajo sraufat!!

 

Lej men bo takoj po novem leti kolega ki dela na evroservisi v nasem konci naredu velik servis mi je ze dal predracun za dele in sicer komplet zobat jermeni sponarji mikro jermeni itd vodna pumpa ker jo bom tud dal zamenat in se semering ker mi spusa pa to pride 300?+ delo 100?!

 

Pa mas isto garancijo na dele 1 leto in na delo! Men je razlozu da komplet jermenu za mojo mazdo ki jih dela skf

dela isto original za mazdo sam pakunga je drugacna pa isto je garancija na jermen 120000km ali 5let! Tko da mene original servis ne vid vec"

 

Aja 14 dni nazaj mi je pa menjal olje pa filter olja in nafte pa me je prs z delom vred 125?

Napisano

Aja 14 dni nazaj mi je pa menjal olje pa filter olja in nafte pa me je prs z delom vred 125?

 

no to je isto kot na pooblascenem servisu...(poglej moj servis pri 200.000km)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Tudi jaz imam v teh dneh servis na 120k

Pa me zanima ali je mo?no pri katerem od serviserjev da sem prisoten ob servisiranju vozila, spra?ujem zato ker vem da v velenju tega ne dovolijo.

Cena okrog 1000? pa je menda redna praksa ze skoraj pri vseh znamkah avtomobilov.

 

de si pa zraven pri servisi pa ne pustijo zato ker je norma za tak servis recmo 8 ur dela serviserji pa to naredijo v 4 do 5 urih racunajo ti pa 8 ur to sem zvedel iz prve roke :D

 

no to je isto kot na pooblascenem servisu...(poglej moj servis pri 200.000km)

 

 

Ja redni gost pa posebna cena mene bi na original servisi prsl 200+ ? :angry:

 

Nimam vsi privilegijev sam mas pa ze lepo kilometrazo jaz bom se 10let rabu to 200000km :bravo:

 

Jaz sicer ?e nimam 120Kkm ampak je pravkar imela moja M6- 5 let.Imam pa 95Kkm pa me zanima,ali

bi bilo pametno ?e letos naredit velik servis ali pa po?akat ?e eno leto? :whatever:

 

 

Ne vem na jermen je baje garancije 120000km ali 5 let! Odlocitev je tvoja

 

Jaz mam tut komi 100000km sam je ze pet let pa ga bom dal kr zamenjat!

Napisano

Lep pozdarv nocm bit pametn tut nism bral vseh postov sam po mojem mnenju za menjavo jermenu res ni trba iti na original servis kjer se obnasajo kakor da so edini ki znajo sraufat!!

 

Lej men bo takoj po novem leti kolega ki dela na evroservisi v nasem konci naredu velik servis mi je ze dal predracun za dele in sicer komplet zobat jermeni sponarji mikro jermeni itd vodna pumpa ker jo bom tud dal zamenat in se semering ker mi spusa pa to pride 300?+ delo 100?!

 

Pa mas isto garancijo na dele 1 leto in na delo! Men je razlozu da komplet jermenu za mojo mazdo ki jih dela skf

dela isto original za mazdo sam pakunga je drugacna pa isto je garancija na jermen 120000km ali 5let! Tko da mene original servis ne vid vec"

 

Aja 14 dni nazaj mi je pa menjal olje pa filter olja in nafte pa me je prs z delom vred 125?

 

Sej jaz grem tudi k mojemu mehaniku sam ne vem,?e bi ?el letos ali ne.

Sicer je pa za zgoraj omenjeno malo preve?.Meni je "vzel" za vse na?teto plus menjava plo??ic spredaj(samo delo zanje) 90 ?.

Kje si pa nabavil te jermene od SKF?

 

 

Napisano

Sej jaz grem tudi k mojemu mehaniku sam ne vem,?e bi ?el letos ali ne.

Sicer je pa za zgoraj omenjeno malo preve?.Meni je "vzel" za vse na?teto plus menjava plo??ic spredaj(samo delo zanje) 90 ?.

Kje si pa nabavil te jermene od SKF?

 

Men ni velik ker jaz druzga ne poznam razen seveda original mazda servisa kjer so pa rekli 1000+? za servis

se vsejen je bol prsparat 600? sicer pa bi bil jaz tut zadovoljen ce bi blo se cnej!!!

Jaz nic ne nabavlja, to kolegi pstim da nabavi k je mehanik jaz bi zihr kej narobe nabavu!

Napisano

A ve kdo to?no,kaj vse se mora zamenjati pri "velikem" servisu na diesel power M6,na 120000 km ?

Predvidevam,da slede?e:-Zobati jermen + napenjalec,

-micro jermen + napenjalec

-vodna pumpa (?e ?eli?),

+ razni filtri in olje normalno.

 

A sem mogo?e kaj pozabil?

 

 

Napisano

Predvsem ti pa zamenjajo izraz na obrazu ko ra?un vidi?.... :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Predvsem ti pa zamenjajo izraz na obrazu ko ra?un vidi?.... :aaaaa:

 

Mislim,da ne bo hudega-sej ve?,jaz se izogibam uradnih servisov kot hudi? kri?a. :P:ph34r::hudicek:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?   Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole. Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu.  Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.   Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.   Aja, še moja kalkulacija: - rabljen CMU - 150 eur - orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur   Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.   No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.   Upam, da komu tole pomaga.   LP Wile E. Coyote, super genius  
    • Sam sem pred kratkim nabavil RAV4 hybrid, do sedaj naredil dobrih 3000 km. Avto je zakon, pelje se drugace kot M6, nimas obcutka, da je treba gonit do daske, da se lepo kruzat po omejitvah. Motor zatuli, kadar je potrebno agresivno pospesevanje, samo se potem umiri, mene to ne moti, mislim pa da tuli manj kot pri Corolli. Pospeski so dobri, ker pomaga elektromotor. Poraba je odlicna za tako velik avto. Sam se vozim 3x tedensko po avtocesti (150 km v obe smeri - z zastoji, kjer se peljem dosti na elektriko) in popoldne po predmestju in mestu (razvazanje otrok po dejavnostih), poraba je 6.2, na M6 CD175 egr off sem imel 6.5. Ce bi se vozil po prazni avtocesti, bi bila poraba verjetno 8, po predmestju je vcasih tudi pod 5l, samo kombinacija vseh poti + zastoji potem nanese 6.2. Bo pa kmalu M6 naprodaj, ce koga zanima.
    • A sta se zapeljala kaj čez vrhniški klanec?
    • Sva sla z zeno do stolpa nad Vrhniko (ona z elektricnim). Tko zanimive razmere so zdajle. Toplo pa piha, pa mal hladi pa je spet vroce, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.