Skoči na vsebino

V6 turbo kit

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Moja mazda ima turbo, ampak je kompresijsko razmerje 18.3 : 1

Kako to???

 

:P:)

 

Na kerozin gre tud jugec 1:18, za rally majo vsi to brez turbine, s turbino je pa isto. Problem je kje tankat..

Napisano

Će bo vse po sre?i, boste mooooogo?e lahko letos vidli mazda v6 turbo na drag racu - beri i??emo sponzorja z avtovleko.

 

Odprli jo bomo do koder bodo injektorji ?li oz. do max. 0,7-0,8 bar...

 

?e prej usposobim MS na NA motorju...

 

Da bi kej v motorju spustil me sploh ne skrbi... :D

:)
Napisano

Komej ?akam in ?e veste kaj delate tud mene ne skrbi da bi mazdi motor riknu.

Definitivno pridem na drag pogledat ?e me boste spomnl da je, k pozablam..

Drag me zlo prvabla, edino stro?ki me odbijajo.

Napisano

Najbolj sta pomembne dve stvari kolker jst vem... mor? laufat mal bolj rich varjanto razmerja (tam ene 12:1) in pa mor? nekako preverit, da ti vseh 6 injektorjev dela "enako", ker lahko pride kar do velikih odstopanj, wideband pa bere samo skupno...

 

<_<

:)
Napisano

Ti? - pridemo navijat, upam d bo do tkt stroj ?e sestavlen, ra?unam na mno?i?no mazda?ko udele?bo! :danzoman::ouje:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

sorry...drugo leto...my mistake :P:P:P:P

 

Fora je, da morma z bratom stopit do enga s konjic, ko ma avtoservis in dve avtovleke. Ena nama je ?e posebej zanimiva ker je vozna z B izpitom. Ker nama dostava avta povzro?a najve?je stro?ke (vedno 100? ali ve?). V zameno, da nama posodi vleko ene 5-8x na leto za kako nedeljo (magar tankama sama) mu polepima cel avto... :bravo:

 

Upam da se bo strinjal... :D

:)
Napisano

Kompresijsko razmerje ni bencin/zrak, ampak je razmerje pritiska zraka ko je bat do konca dol napram pritisku zraka ko je bat do konca gor. Problem pa je, ko gre bat gor stiska zrak, ta se zaradi pritiska segreva in pri prevelikem pritisku dose?e temperaturo da samov?ge bencin..

Res pa je bolje laufat z ve? bencina, ker se ve?ja koli?ina kasneje samov?ge, u?as so zravn brizgal ?e vodo v cilindre, da ni prhajal do samov?iga.

 

Fajn se mi zdi da se nekdo matra, tud ?e ti ne rata bom naviju zate!

Napisano

Tich, kaj pa ?e bi si omislila prikolico za prevoz avtomobilov. Glede na to, da je avto oskubljen je zadosti taka z nosilnostjo 1.000kg. Cena tam nekje 2000? za novo oziroma, ?e dobita rabljeno je ?e precej ceneje.

 

V kolikor se mislita resno s tem ukvarjat bosta hitro notr prnesla ceno pa ?e vezana nista na nekoga drugega.

 

 

Link od enega ponudnika prikolic

33112_1.png

Napisano

Zdravo fantje.

 

Edini problem ki ga vidim na tej konverziji je, da ni nikjer v kitu najti turbo batov ali debele dihtunge za glavo, da zni?a? kompresijsko razmerje... Lahko bi to presko?ili z 102oct. bencinom, recimo na OMVju dobi? 100tko.

 

Audi 5 clindrov turbo motor ima 9.3:1 kompresijsko razmerje. Zacuda dela tudi na 1.8 bar na 98 oktanski benz. Preskuseno v praksi.

 

Si ze delal turbo predelave, da ti ni slo skozi z visjo kompresijo?

Napisano

Sm se igrou s turbinami, pa za cestni avto rabi? ziherco. Audi ma lahko tko, ker je za to narjen, pa? u fabrki vejo za kva se gre, pri konverzijah v praksi pa kr dr?ijo normativi ki sm jih napisu.

 

?akam drag mazdo, da gremo navijat, bi pr?u gledat ?e prej, k se tunna...

Napisano

Pol pa ?e priklop na avto, pa E k B izpit... jao... ne ne! :whatever:

 

Ne pretiravat, kak?en E izpit neki.. do 3.500kg lahko vozi? z B kategorijo in avto + prikolica + dirkalnik je v tvojem primeru manj kot 3 tone. :P

 

No ja sicer se bosta sama odlo?ila ampak je bilo mi?ljeno kot predlog, da si olaj?ata prevoz dirkalnika na dirko in da takrat ne razmi?ljata ?e o prevozu. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Evo kot profi na podrocju

(imam knjigo cpp zraven)

"B+E: Skupine vozil, katerih vlecna vozila spadajo v kategorijo B, najvecja dovoljena masa priklpnika je presega 750kg, obenem pa najvecja dovoljena priklopnika presega maso vlecnega vozila ali nejvecja masa te skupine vozil presega 3000kg"

 

Sicer pa na Kosovu dobis z B-jem avtomaticno tudi E. Tako da meni pise B in E...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A si se ?ilau sam s turbinami al s turbinami z vsemi pripadajo?imi zadevami? :ne vem:

 

Ker turbo kit naro?it za jurja pa zmontirat zna vsak tadrug, sam jajce more met. Vedet vsaj malo o tem in naredit tut da ima dovolj enakomernega bencina, pravilen v?ig...hladilnik olja, in tako dalje - pa ne pomisli vsak. Marsikdo za za?etek spusti marsikatero stvar (sej jo bo potem dodal, a ne?) Pol pa gre na DR pa ofne turbino pa gre vse po gobice :P

 

Jst ?e tut marsikaj ne znam. Bom pa se nau?il...zato pa delamo to na posebej avtu :D:P:P:P

 

Pa ne me dr?at za besedo da bo turbo v6...plani pa? so...delamo na tem da bi jih uresni?ili :D

:)
Napisano

Evo kot profi na podrocju

(imam knjigo cpp zraven)

"B+E: Skupine vozil, katerih vlecna vozila spadajo v kategorijo B, najvecja dovoljena masa priklpnika je presega 750kg, obenem pa najvecja dovoljena priklopnika presega maso vlecnega vozila ali nejvecja masa te skupine vozil presega 3000kg"

Sicer pa na Kosovu dobis z B-jem avtomaticno tudi E. Tako da meni pise B in E...

 

 

Imas staro knjigo in zastarele predpise.

 

http://www.jawa.si/info%20EkB%20uvoz.pdf

 

Teza prikolice ne sme presegati teze vlecnega vozila. Najvecja dovoljena obremenitev obeh pa ne 3500kg.

Se pravi avto 1800kg, prikolica 1600kg in smo ze zmeraj pod 3500kg.

Napisano

?zmeden?

se dobro potem, da ne grem delat izpit ...

To je knjiga katero so mi dali v avtosoli (amzs)....Ne mores verjet!!

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sicer je mazda_mx ?e vse lepo razlo?il jaz pa dodajam samo ?e ?len iz ZVCP-ja, da si lahko tudi uradno pogledate.

 

149. ?len 5. odstavek pravi naslednje

 

(5) V kategorijo B+E spadajo skupine vozil, sestavljene iz motornega vozila kategorije B, ki mu je dodano priklopno vozilo, katerega najve?ja dovoljena masa presega maso vle?nega vozila ali ?e najve?ja dovoljena masa te skupine vozil presega 3.500 kg.

 

Tako, da panike glede vleke ni razen, ?e se vzame prelahko vle?no vozilo.

 

 

@Labi: a v avto?oli so ti dali staro knjigo? Ja LOL no, sej pol ni ?udno, da polovica, ki jih pride z narejenim izpitom na cesto se v dolo?enih specifi?nih situacijah obna?a popolnoma nepravilno. :hohoho::hohoho:

 

Mah kaj se sploh smejim, sej to ni sme?no ampak je ?alostno :(:(

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Točno to jaz premišljujem že ves čas in preračunavam in premišljujem, kaj sem zgrešil, ker tudi meni ne gre v račun, o kakšnem zaslužku ljudje govorijo...     Pa sem mislil, da ne razumem zato, ker sm kmet an s hribu doma...  
    • Tudi mene velikokrat bolijo ušesa, ko poslušam vse te nadebudne muzkontarje...
    • V bistvu ne.   To so v osnovi "ježevke". Ampak tam, kjer so jih delali, je nek Tunizijec. In je ratalo, da so zdaj "ježevke" brez "bodic". Torej, bolj zimske gume, kot so te, že skoraj ne bi mogel dobiti...
    • ...pol je pa rekel..."neće oni nama...." In neumna raja mu je ploskala in sledila v morijo. In vse samo zaradi denarja. Kdor še ni videl....zanimivo👍...sem že enkrat nekje prilimal,pa nič ne škodi,če še enkrat.  
    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.