zvonko Napisano 31. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 31. oktober, 2007 mene pa zanima va?e mnenje kako bi reagirali ,?e bi imeli svojo mazdo pokvarjeno,bi jo pripeljali v servis mazda v ponedeljek in tam bi vam rekli da do petka avto ne bo popravljen nadomestnega avta pa nimajo avto pa v garanciji!!!!!!!!!! to se je zgodilo meni!!! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 31. oktober, 2007 Prijavi Deli Napisano 31. oktober, 2007 Vzemi Rent-a-car in jim nato daj ra?un. Mislim, da ima? pravico do tega. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 1. november, 2007 Prijavi Deli Napisano 1. november, 2007 Vzemi Rent-a-car in jim nato daj ra?un. Mislim, da ima? pravico do tega. Vseeno naj se pozanima,kako in kaj je stemi stvarmi.Da se ne bo opekel in na koncu kril stro?ke najema kar sam. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
maline Napisano 1. november, 2007 Prijavi Deli Napisano 1. november, 2007 mene pa zanima va?e mnenje kako bi reagirali ,?e bi imeli svojo mazdo pokvarjeno,bi jo pripeljali v servis mazda v ponedeljek in tam bi vam rekli da do petka avto ne bo popravljen nadomestnega avta pa nimajo avto pa v garanciji!!!!!!!!!! to se je zgodilo meni!!! zahtevaj kak?nega vodjo izmene al pa nadzornega pa se bo najbr? dal zrihtat, ker majo zihr kak?en testni avtopa mislim da ti tud pripada pravica do nadomestnega vozila,razen ?e ?koda ni v okviru garancije Citiraj mazda all the way Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
madmax Napisano 1. november, 2007 Prijavi Deli Napisano 1. november, 2007 zagrozi jim da jih bo? dal v ?asopise, z vso zgodbo okoli mazde vred dvomim da jim bo vseeno! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
poky Napisano 1. november, 2007 Prijavi Deli Napisano 1. november, 2007 ?e je avto v garanciji ne vidim razloga,da ti ne dajo nadomestnega avta. Pa malo je treba zagrozit jim ja z ?asopisom in podobnim,pa se bojo ziher malo bolj podvizali. Aja,zakaj pa bo trajalo tak dolgo,a nimajo dela na zalogi ali kaj? Ker pol jim pripelji avto ?ele takrat,ko dobijo del.Seveda,?e je avto vozen. Citiraj Ti?a vun!! Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
zvonko Napisano 1. november, 2007 Avtor Prijavi Deli Napisano 1. november, 2007 ?e je avto v garanciji ne vidim razloga,da ti ne dajo nadomestnega avta. Pa malo je treba zagrozit jim ja z ?asopisom in podobnim,pa se bojo ziher malo bolj podvizali. Aja,zakaj pa bo trajalo tak dolgo,a nimajo dela na zalogi ali kaj? Ker pol jim pripelji avto ?ele takrat,ko dobijo del.Seveda,?e je avto vozen. avto je seveda v garanciji,sicer vozen -pogojno- saj je ra?unalnik preklopil sam na zmanj?ano mo?-max 2200 obratov in seveda brez mo?i ,da pa delov ni na zalogi ,mi je sprejemljivo saj pa? deli pridejo iz avstrije iz skladi??a in pa? traja dolo?en ?as,ampak zato pa obstajajo nadomestna vozila katerih pa v mojem primeru niii, avto vsekakor do popravila ni za vo?njo po cesti-?al Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 1. november, 2007 Prijavi Deli Napisano 1. november, 2007 Resno preveri kako je z najemom rent-a-carja. V Zakonu o varstvu potro?nikov ima? 20. ?len, ki govori o teh zadevah - predvsem to?ka tri je zanimiva saj si jo v tvojem primeru lahko razlaga? takole. Ostal si brez svojega prevoznega sredstva, ker je pokvarjeno in na servisu. Ker nujno potrebuje? prevozno sredstvo in zato si prvenstveno kupil ta avto si moral za to obdobje najti nadomestno v izposojevalnici avtomobilo. S tem si utrpel finan?no ?kodo (pla?ilo najema), ki jo zdaj uveljavlja? kot povra?ilo. Ta ?koda je enostavno dokazljiva saj bo? imel ra?un od rent-a-carja. 20. ?len (1) Proizvajalec mora zagotoviti, da poobla??eni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma poobla??eni servis prejel zahtevo za brezpla?no odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. ?e proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potro?niku brezpla?no nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. (2) Proizvajalec oziroma poobla??eni servis lahko potro?niku za ?as popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezpla?no uporabo podobnega izdelka. (3) V primeru, da proizvajalec oziroma poobla??eni servis tega potro?niku ne zagotovi, ima potro?nik pravico do povra?ila ?kode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvr?itve. Brez skrbi, da servisi vedo za to, saj druga?e ne bi imeli toliko nadomestnih vozil, ker bi jim bilo vseeno kako se bodo ljudje zna?li brez svojega vozila . Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
vuk Napisano 1. november, 2007 Prijavi Deli Napisano 1. november, 2007 mene pa zanima va?e mnenje kako bi reagirali ,?e bi imeli svojo mazdo pokvarjeno,bi jo pripeljali v servis mazda v ponedeljek in tam bi vam rekli da do petka avto ne bo popravljen nadomestnega avta pa nimajo avto pa v garanciji!!!!!!!!!! to se je zgodilo meni!!! Bi pa moped uporabil...Drga? pa resno;zamenjaj servis...najde? tak?nega,ki ti bp zrihta nadomestni avto. Citiraj Dream as if you will live forever, live as if you will die today. Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.