323F Mate Napisano 2. november, 2007 Prijavi Napisano 2. november, 2007 No, pred cca. 3 urami se je pojavil slede?i problem: Avto je segret: -ko pohodim plin, avto cuka (hitri, kratki trzaji tam do 2500 obratov, v vi?jih samo ob?asno cukne) -najbolj je izrazito pod 2000 obrati in tam do 2500, med speljevanjem seveda -problem se je pojavil iznenada -ob zmernem dodajanju plina je vse normalno (recimo med pospe?evanjem iz 4. v 5. prestavo 60 -> 90km/h) -v peti prestavi 90km/h je vse normalno, razen, ?e pohodim plin ob?asno cukne Ima 232kkm, redno servisiran. Z mrzlim nisem ?e testiral, bom jutri. Mislim, da bo problem isti. Ideje? Sve?ke, kabli, injektorji, benz pumpa, benz filter, kak?en tranzistor v razdelilniku v?iga? Letni servis je imel pred 9kkm, menjan zra?ni filter. Vreme je suho (+ piha), pral ga nisem, torej vlaga ne more biti? Citiraj
umetnik Napisano 2. november, 2007 Prijavi Napisano 2. november, 2007 men je enako delalo pa je bila ena od elektri?nih ?ob pokvarjena. Pa sem dal najprej vse ?obe po?istiti pa spet isti problem.Potem pa sem kupil druge (rabljene)ker so nove obupno drage,zdaj pa mi spet vredu laufa. Druga?e pa mi je enako delalo kot si opisai samo da je meni ?e pol tak crknilo da mi je avto samo po treh cilindrih letu.Dal pa sem za vse ?tiri rabljene 50 eu,nova pa ena stane okrog 250 eu.Mogo?e pa je kaj drugega saj bo? vidu. Citiraj
Tich Napisano 2. november, 2007 Prijavi Napisano 2. november, 2007 Glede na simptome bi jst reku da najbolje da prvo preveri? sve?ke, nato kable in na koncu ?e MAF. Probaj si zadeve sposodit od nekoga, ki mu delujejo, da zmanj?a? stro?ke popravila - ko najde? napako, mu vrne?, da? za pija?o in nabavi? potrebno Citiraj
uklopko Napisano 2. november, 2007 Prijavi Napisano 2. november, 2007 Evo pa le nism bil edini s tem problemom!! Meni se je popolnoma enako dogajalo,cukanje pri 3000 rpm in seveda ni? cukanja ko pohodi?!!(prav tako avto servisiran)Jaz sem ?el postopoma!!!! Najprej sm zamenjal sve?ke......................ni? bol?ezamenjal kable od sve?k...................ni? bol?ezamenjal bencinski filter.....................ni? bol?eodklopil lambne sonde.........................ni? bol?enalil bencin na drugi ?rpalki.................ni? bol?emerili smo pritisk valjev.............vse ok ni? bol?e potem pa sm slu?ajno ?el podirat ves zra?ni sistem (vse cevi,vakum cevke in bla bla bla)pa sestavim nazaj in poglej ne cuka ve? morda kje slabo nataknena cev! Pa avto delal in nato se zadeva ponovi,in glede nato da je to bilo povezano s zrakom grem s5 pogledat kaj bi lahko bilo in odkril po?eno rebrasto cev za zrak kjer je seveda vleklo fov? zrak. MAF senzor pa je pa? dajal napa?en ukaz ra?unalniku To sm zamenjal za home made CAI system (ker je pa? ta guma draga ko pes)In zadeva ?pila in ne cuka ve?!!! Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
323F Mate Napisano 3. november, 2007 Avtor Prijavi Napisano 3. november, 2007 Najlep?a hvala, izgleda, da so simptomi (domnevam, da za?asno) izginili. Bomo videli kako naprej, najmanj kar bo, bo ?el v kratkem na mini servis, da se ga pripravi na zimo, pa bomo takrat ?e sve?ke zamenjali (za hec ). Kot zanimivost: malo preden se je problem pojavil sem menjal ?arnice v 3. stop lu?ki in sem imel kar nekaj ?asa pritisnjeno zavoro. Nekje sem bral, da se na tak (ali podoben) na?in resetira ra?unalnik, lahko, da se mu je kaj zme?alo. Citiraj
Tich Napisano 3. november, 2007 Prijavi Napisano 3. november, 2007 Resetira se, ?e mu odklopi? akku in potem dr?i? zavoro in s tem sprazne? preostali ?trom v avtu Citiraj
cleopatra Napisano 3. november, 2007 Prijavi Napisano 3. november, 2007 lahko da je frtajler.?e je me pokli? ga imam,041 993 559 Citiraj
BOBI Napisano 4. november, 2007 Prijavi Napisano 4. november, 2007 rajsi mene bo dost ceneje Citiraj MAZDA POWER
zoom Napisano 5. november, 2007 Prijavi Napisano 5. november, 2007 ?ivjo... Mel isti problem. V petek sem bil pri Makomi - diagnostika. Poobla??en servis nima konektorja za priklop tako da je samo s kontakt sprejem mal po konektorjih LMM in sve?kah po?prical. Zdaj je OK. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 5. november, 2007 Prijavi Napisano 5. november, 2007 za diagnostiko rabi? samo eno sponko za papir in LED diodo Citiraj
323F Mate Napisano 6. november, 2007 Avtor Prijavi Napisano 6. november, 2007 za diagnostiko rabi? samo eno sponko za papir in LED diodo Kako se potem to izvede, rad bi preizkusil v praksi. Verjetno kdaj prav pride... Citiraj
Symon Napisano 6. november, 2007 Prijavi Napisano 6. november, 2007 To je delalo tudi meni. Mimogrede delalo je le ko je bila vlaga v zraku na vi?ku (de?, megla...). Menjal sve?ke- ni?. Ko sem pa po dolgem ?asu menjal ?e kable za sve?ke je bilo pa kr OK. Zdajle se je pa ati prito?il, da ga spet zafrkava. Zdaj pa ne vem, kaj ga serjejo tile 1.5 motorji, al je spet kak?en kabel ?el ali pa je kaj novega... Citiraj
zoom Napisano 7. november, 2007 Prijavi Napisano 7. november, 2007 ?ivjo...mene tut zanima kako si sploh vedu kaj je ?e sveti ali ne? Symon kolk pridejo kabli? ?e niso predragi jih bom kar zamenjal pa je.... Ma kdo s. manual za 323 1.5 99? Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 7. november, 2007 Prijavi Napisano 7. november, 2007 bom pogledal doma kako se diagnostika naredi, ?e ima pa kdo AutoData naj pa tam pogleda. Citiraj
323F Mate Napisano 7. november, 2007 Avtor Prijavi Napisano 7. november, 2007 Avto ?e 2 dni dela v redu, ko je mrzel ali segret. O?itno kak?na smet... Citiraj
323F Mate Napisano 12. november, 2007 Avtor Prijavi Napisano 12. november, 2007 Spet isto... ni kaj, ?raufat bo treba... Citiraj
uklopko Napisano 12. november, 2007 Prijavi Napisano 12. november, 2007 Spet isto... ni kaj, ?raufat bo treba... Preglej zadeve lepo po vrsti in seveda menjaj zgoraj na?teto............pa bo? videl kako in kaj bo!!! Kot pa sm ?e rekel z enakimi simptomi sm jaz imel problem s zrakom!Preveri cevke,snami vse konektorje in jih ponovno natakni (mogo?e kak slab stik) Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
rupart80 Napisano 12. november, 2007 Prijavi Napisano 12. november, 2007 ?ivjo. Men je to tud delalo ampak po dolgmu cajtu sem pogruntal kaj bi bilo.Zmer ko je za?elo cukat je bil skoraj prazen tank.Ko sm pokrov?ek od?rufal,je ful zrak potegnilo,to se prav da je delalo vakuum. Probaj ko ti bo spet cukalo sam pokrov?ek od?raufat in pri?raufat,pa bo zihr zginlo Pomoje sam oddu?ek ne funkcionira. Citiraj
Sishi Napisano 18. november, 2007 Prijavi Napisano 18. november, 2007 Kak?na je situacija? A si re?il problem? Evo meni je tudi za?el med vo?njo cukat (teden po menjavi-vgradnji zunanje tuljave zaradi pokvarjenega frtajlerja) Avto se nekaj ?asa pelje normalno pol pa za?ne cukat. Na mestu se mu?i s ?tantgasom, ko mu da? gas, ga ?e bolj zadu?i. V?asih crkne v?asih ne. V?asih normalno dvigne obrate se en cajt peljem pol pa spet ista pesem. Bil sem pri ?tromarju pa je rekel, da je z elektriko vse OK. Nekaj naj bi bilo z me?anico benz/zrak - ali senzor pretoka zraka ali senzor-elektronika v frtajlerju daje napa?en podatek ra?unalniku Tich mi je posodil senzor pretoka zraka, sem zamenjal pa spet ista pesem dal mi je tudi frtajler sam moram videt ?e pa?e ker je od pre-FC modela. Probal - ne pa?e! U ku*ac Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Tich Napisano 18. november, 2007 Prijavi Napisano 18. november, 2007 podobn je delal moj motor ko je bil hin v 1.8 V6 - ampak je laufal samo nekak 5 sekund...je verjetn kak ventil pihnal. Da ga ni teb tut en mali del?ek. ?eprav, ?e ti v?as laufa vsaj dokaj ok...potem...ni to to. Mogo? pa?e gor v?ig od 323F 2.0 V6? Citiraj
ReDevil Napisano 18. november, 2007 Prijavi Napisano 18. november, 2007 Si?i, jz bi ?ov do Poga?arja, pa nej ti ?imprej zadevo po?tima, prakse ma ogromn s temi V6 mazda?kami! :ne vem: Citiraj Dobrodo?li na forumu!
Sishi Napisano 19. november, 2007 Prijavi Napisano 19. november, 2007 Mogo? pa?e gor v?ig od 323F 2.0 V6? Hm, ne vem. Gledal sem na ebay-u, pa je razdelilnik na sliki isti kot od 626 2.5 V6 Kako bi lahko preveril kateri tip motorja je not? Zagotovo vem, da je bil menjan. Al je pa samo razdelilnik drug. Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Tich Napisano 19. november, 2007 Prijavi Napisano 19. november, 2007 Tam vzadi je na bloku motorja ena plo??ica, kjer so vtisnjene cifre. K8 za 1.8 in KL-03 za 2.5! KF pa je 2.0! Ampak tam je ponavad dokaj mastno, zato bo? verjetno te?je najdu in bo? mogu mal spucat prej. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 19. november, 2007 Prijavi Napisano 19. november, 2007 Mogo? pa?e gor v?ig od 323F 2.0 V6? Niti slu?ajno NE pa?e, razen ?e vso elektriko zamenja?. Razlika pa je v tem da oma 2.0 motor zunaj tuljavo za v?ig in ne v razdelilcu v?iga. 1.8 in 2.5 motor pa jo imata oba v rezdelilcu. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sishi Napisano 19. november, 2007 Prijavi Napisano 19. november, 2007 Tam vzadi je na bloku motorja ena plo??ica, kjer so vtisnjene cifre. K8 za 1.8 in KL-03 za 2.5! KF pa je 2.0! Ampak tam je ponavad dokaj mastno, zato bo? verjetno te?je najdu in bo? mogu mal spucat prej. Ja samo so razlike med tipi K8 (pre-FC-98kW in FC-95kW) in KL-03-??. In s tem tudi razdelilci. Vsaj mislim. Aja pa ?e ena stvar. V?eraj sem spet razstavil, sestavil in nazaj montiral razdelilec in zdej dela OK. To sem tudi zadnji? naredil pa je par dni OK delal, pol pa spet mo?no, da je kej s kontakti. Bom vse po?prical s kontakt sprejem. Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.