Skoči na vsebino

Je dizel pri mazdi res tako problemati?en

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav

 

Kot nekdanji uporabnik mazde (demio :) ), sem se po bolj ali manj neprijetni izku?nji s francoskim avtom (peugeot) odlo?il, da zopet preidem na japonce. Nagledal sem si mazdo 5, ki mi je posebno v?e? zaradi drsnih vrat. Edina dilema, ki me mu?i je, da se zaradi vseh te?av, ki jih o?itno ima dizelska izvedba z DPF filtrom, ne morem odlo?iti ali naj vzamem dizel. ?e ima res tak?ne te?ave, mi je kljub dejstvu, da bom delal okoli 25-30 tiso? km na leto, verjetno bolj smiselno vzeti bencinsko izvedbo. Tankal bom ve? vendar bodo pa servisi cenej?i :P , kolikor sem danes preverjal v salonu so servisi pri bencinskemu motorju cenej?i za skoraj 100 eur.

Zanima me ?e so tukaj uporabniki mazde 5 ali mazde 6, ki imajo dizel z DPF filtrom in se ne sre?ujejo s problemom DPF filtrov (dvig olja in posledi?no potrebna menjava, ?i??enje filtra na servisu-kar ne spada pod garancijo ...).

Kak?en na?in vo?nje je potreben, da do teh te?av zagotovo ne bi pri?lo in ali je ta problem malce preve? potenciran in se dogaja le tistim, ki resni?no vozijo le mestne relacije.

 

LP

Rok

Napisano

Zgleda, da si si v zadnjem stavku ?e sam odgovoril na tvoje vpra?anje. V kolikor bo? ve?ino delal relacije kjer po pri?ganem motorju odpelje? vsaj 30-50km v enem kosu brez uga?anja motorja verjetno ne bo? imel problemov. ?e posebej ?e bo to na AC in da bo? motor spu??al tudi ?ez 3.000 obratov.

33112_1.png

Napisano

Zgleda, da si si v zadnjem stavku ?e sam odgovoril na tvoje vpra?anje. V kolikor bo? ve?ino delal relacije kjer po pri?ganem motorju odpelje? vsaj 30-50km v enem kosu brez uga?anja motorja verjetno ne bo? imel problemov. ?e posebej ?e bo to na AC in da bo? motor spu??al tudi ?ez 3.000 obratov.

 

Zaenkrat bom delal kilometrino, ki bo verjetno poskrbela za ?i??enje filtra ampak ?ez 1 leto se bo to spremenilo in potem ne bo bo ve? toliko dolgih tur.

 

Me pa zanima ?e je tu kak?en lastnik mazde 5 1.8 bencin in kako je zadovoljen z mo?jo motorja, ker nikjer nimajo testnega bencinca.

 

LP

Napisano

Sicer nisem peljal mazde 1.8 benz ampak lahko potegnem paralelo z mazdo 6 1.8 benz, katero sem ze peljal...

ce je ta motor za 6-ko (za moje pojme) preslaboten, potem bo v visji 5-ki samo se slabse

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e na?a 5 2.0 dizl packs a punch :punk: dvomim da pol 1.8 neb naredo malo zabave je pa res da bencinc nima turbine :jezicek:

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.