Skoči na vsebino

?tandgas pozimi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zanima me kako je pri vas kajh z prostim tekom pozimi ko avto pusti? stati dalj ?asa tam okrog 0 stopinj .Meni kakih 30 sekund ko pri?gem so obrati na okrog 2000 potem pa padejo.Kako je pri vas kaj s tem ,eni trdijo da jim obrati padejo ?e po 2-3 sekundah.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

meni grejo pri mrzlem avtu na 1500 do 1800, potem pa v roku 2-3 minut na 1000 do 1100

 

ko je ogret pa dela na 900 +-50

 

vse ?tevilke so opti?no prebrane iz obratomera

 

in... to je normalno kolikor sem spra?eval po servisih in po forumih

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

meni grejo pri mrzlem avtu na 1500 do 1800, potem pa v roku 2-3 minut na 1000 do 1100

 

ko je ogret pa dela na 900 +-50

 

vse ?tevilke so opti?no prebrane iz obratomera

 

in... to je normalno kolikor sem spra?eval po servisih in po forumih

tudi meni se tako dogaja, redno, identicno...to ni nic narobe ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ni panike, meni vedno, ko po?enem motor, te?e z cca 1700 rpm, samo ?e je hladneje mal dlje traja da padejo. Ko pa se motor segreje pa te?e z 750+50 rpm. Popravljam ne te?e ampak prede. ;)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Guest GostLenuh007
Napisano

Pozdrav!

 

To je, da obrati narastejo, je cist normalno, kajti pri neogretem motorju je potrebno dovajat bogatejso mesanico zmesi.

 

Pri starejsih avtomobilih je blo treba chock na roke potegnit,, zdej je pa to avtomatsko.

 

LP Leniuh007

Napisano

ok.tnx za informacije.Sem ?e mislil da so to samo pri meni malo dlje ?asa obrati vi?ji.Potem ?e je pri ve?ini tako je to normalno. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Caw! Ko je ravno ta debata..Men se pa pr mrzlem avtu obrati laufajo na 2500rpm..To pa kokr se mi zdi ni ?ist normaln, saj mal too much..Sej pol k se segreje, je normalno, samo pol je pa en drug problem-Tko k se pelm, pa k se ustavm, npr na semaforju, obrati v?asih padejo na nulo pa avto za?ne trest k da bo crknu. Pa pol mal gasa prtisnm, pa je spet uredu..Sam mam filing da je neki wrong, pa baje da bi mogu en ?rauf za ?tendgas neki ?telat..

A se kdo kej bl spozna na to? ?e se, mu bom hvale?n za k?n info...

LP, Luka

Napisano

Kad je ful hladno, dela na 1900 prvih 30 sekundi, pa padne na 1500-1400 in je na tolko dok se skroz ne zgreje, onda je na 800

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Caw! Ko je ravno ta debata..Men se pa pr mrzlem avtu obrati laufajo na 2500rpm..To pa kokr se mi zdi ni ?ist normaln, saj mal too much..Sej pol k se segreje, je normalno, samo pol je pa en drug problem-Tko k se pelm, pa k se ustavm, npr na semaforju, obrati v?asih padejo na nulo pa avto za?ne trest k da bo crknu. Pa pol mal gasa prtisnm, pa je spet uredu..Sam mam filing da je neki wrong, pa baje da bi mogu en ?rauf za ?tendgas neki ?telat..

A se kdo kej bl spozna na to? ?e se, mu bom hvale?n za k?n info...

LP, Luka

to res ni ?isto normalno...

 

vzroki so lahko po lastnih izku?njah s Fordom sode?, da je umazana loputa za plin in njeno le?i??e, da je umazan, raz?telan ali izrabljen TPS senzor(senzor lopute za plin- pri fordu ?ez 70 jurjev :( ), lahko ma? te?ave z alternatorjem, ali pa z razdelilcem v?iga...

 

lahko je pa kombinacija katerega od teh... ali pa nobeno, in je v tvojem primeru ?isto kaj drugega... :(

 

btw... sem laik in govorim iz izku?enj, ne pa mehanikov jezik !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

to se je meni dogajalo poleti da je za?el tresti in so obrati padnili pod 300rpm.Nisem vedel kaj bi bilo in ko se mi je za?ela zatikati loputa ,nisem mogel v?asih pritisniti stopalke za plin (se je zalepilo skup), sem razdrl pa pogledal kaj je in bilo je okrog lopute kaki 1mm ?rne lepljive umazanije.O?istil sem s krpo in WD-40.Od tistega cajta je delalo vse normalno. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.