torstorm Napisano 15. november, 2004 Prijavi Napisano 15. november, 2004 zanima me kako je pri vas kajh z prostim tekom pozimi ko avto pusti? stati dalj ?asa tam okrog 0 stopinj .Meni kakih 30 sekund ko pri?gem so obrati na okrog 2000 potem pa padejo.Kako je pri vas kaj s tem ,eni trdijo da jim obrati padejo ?e po 2-3 sekundah. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
LabiGT Napisano 15. november, 2004 Prijavi Napisano 15. november, 2004 2000 rpm je sigurno narobe. ne more bit vec kot nekaj cez 1000. Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
torstorm Napisano 15. november, 2004 Avtor Prijavi Napisano 15. november, 2004 ve? mogo?e kaj bi bilo lahko pri tem narobe ? Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
STAJERC Napisano 16. november, 2004 Prijavi Napisano 16. november, 2004 Men grejo tud do 1800 pol pa po?asi padajo. Do 1200 kr hitro, do normalnega pa po kaki minuti pa pol. Citiraj
KAALman Napisano 16. november, 2004 Prijavi Napisano 16. november, 2004 meni grejo pri mrzlem avtu na 1500 do 1800, potem pa v roku 2-3 minut na 1000 do 1100 ko je ogret pa dela na 900 +-50 vse ?tevilke so opti?no prebrane iz obratomera in... to je normalno kolikor sem spra?eval po servisih in po forumih Citiraj LP KAALman
mazda-mx3 Napisano 16. november, 2004 Prijavi Napisano 16. november, 2004 meni grejo pri mrzlem avtu na 1500 do 1800, potem pa v roku 2-3 minut na 1000 do 1100 ko je ogret pa dela na 900 +-50 vse ?tevilke so opti?no prebrane iz obratomera in... to je normalno kolikor sem spra?eval po servisih in po forumih tudi meni se tako dogaja, redno, identicno...to ni nic narobe Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
YavarYe X6V6 Napisano 16. november, 2004 Prijavi Napisano 16. november, 2004 Ni panike, meni vedno, ko po?enem motor, te?e z cca 1700 rpm, samo ?e je hladneje mal dlje traja da padejo. Ko pa se motor segreje pa te?e z 750+50 rpm. Popravljam ne te?e ampak prede. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Guest GostLenuh007 Napisano 16. november, 2004 Prijavi Napisano 16. november, 2004 Pozdrav! To je, da obrati narastejo, je cist normalno, kajti pri neogretem motorju je potrebno dovajat bogatejso mesanico zmesi. Pri starejsih avtomobilih je blo treba chock na roke potegnit,, zdej je pa to avtomatsko. LP Leniuh007 Citiraj
torstorm Napisano 16. november, 2004 Avtor Prijavi Napisano 16. november, 2004 ok.tnx za informacije.Sem ?e mislil da so to samo pri meni malo dlje ?asa obrati vi?ji.Potem ?e je pri ve?ini tako je to normalno. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
LooK Napisano 6. december, 2004 Prijavi Napisano 6. december, 2004 Caw! Ko je ravno ta debata..Men se pa pr mrzlem avtu obrati laufajo na 2500rpm..To pa kokr se mi zdi ni ?ist normaln, saj mal too much..Sej pol k se segreje, je normalno, samo pol je pa en drug problem-Tko k se pelm, pa k se ustavm, npr na semaforju, obrati v?asih padejo na nulo pa avto za?ne trest k da bo crknu. Pa pol mal gasa prtisnm, pa je spet uredu..Sam mam filing da je neki wrong, pa baje da bi mogu en ?rauf za ?tendgas neki ?telat.. A se kdo kej bl spozna na to? ?e se, mu bom hvale?n za k?n info... LP, Luka Citiraj
Japanac Napisano 6. december, 2004 Prijavi Napisano 6. december, 2004 Kad je ful hladno, dela na 1900 prvih 30 sekundi, pa padne na 1500-1400 in je na tolko dok se skroz ne zgreje, onda je na 800 Citiraj One day you are born, The next big milestone you discover go zoom-zoom you can't get enough!
KAALman Napisano 7. december, 2004 Prijavi Napisano 7. december, 2004 Caw! Ko je ravno ta debata..Men se pa pr mrzlem avtu obrati laufajo na 2500rpm..To pa kokr se mi zdi ni ?ist normaln, saj mal too much..Sej pol k se segreje, je normalno, samo pol je pa en drug problem-Tko k se pelm, pa k se ustavm, npr na semaforju, obrati v?asih padejo na nulo pa avto za?ne trest k da bo crknu. Pa pol mal gasa prtisnm, pa je spet uredu..Sam mam filing da je neki wrong, pa baje da bi mogu en ?rauf za ?tendgas neki ?telat..A se kdo kej bl spozna na to? ?e se, mu bom hvale?n za k?n info...LP, Luka to res ni ?isto normalno... vzroki so lahko po lastnih izku?njah s Fordom sode?, da je umazana loputa za plin in njeno le?i??e, da je umazan, raz?telan ali izrabljen TPS senzor(senzor lopute za plin- pri fordu ?ez 70 jurjev ), lahko ma? te?ave z alternatorjem, ali pa z razdelilcem v?iga... lahko je pa kombinacija katerega od teh... ali pa nobeno, in je v tvojem primeru ?isto kaj drugega... btw... sem laik in govorim iz izku?enj, ne pa mehanikov jezik ! Citiraj LP KAALman
torstorm Napisano 7. december, 2004 Avtor Prijavi Napisano 7. december, 2004 to se je meni dogajalo poleti da je za?el tresti in so obrati padnili pod 300rpm.Nisem vedel kaj bi bilo in ko se mi je za?ela zatikati loputa ,nisem mogel v?asih pritisniti stopalke za plin (se je zalepilo skup), sem razdrl pa pogledal kaj je in bilo je okrog lopute kaki 1mm ?rne lepljive umazanije.O?istil sem s krpo in WD-40.Od tistega cajta je delalo vse normalno. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.