Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e nekaj ?asa opa?am, da pri mrzlem motorju, ko ga v?gem, le-ta traktorsko ropota in trese. ?e malo pohodim plin, ima taki robat zvok, kot da bi nekaj zabijalo in to prvih par km. Sicer prve kilometre vo?nje ne grem nad 2500 obratov,

vendar tudi opa?am da ne vle?e, kot bi moral in ob?asno, ne vedno, "cuka".

 

Ko se enkrat motor ogreje, ni opaziti teh problemov.

 

Bi lahko bil injektor, ali je kaj drugega? Kak?ni so sploh simptomi okvarjenega injektorja in kako lahko to na servisu ugotovijo?

 

Gorivo sem izklju?il, saj sem tankal vedno na razli?nim ?rpalkah (Petrol, OMW, MOL ).

 

LP,

Napisano

Zamenjaj olje.

 

Kak?no povezavo bi lahko imelo olje?

 

Sicer je bilo olje ?e menjano pri 20k, je pa original olje zaradi DPF filtra in zaradi

tege ne morem uporabljati kateregakoli olja.

 

Lp,

Napisano

Ja in kolk km ima? zdaj?

 

Ravno zaradi tega filtra lahko te?e vi?ek nafte nazaj v karter in se me?a z oljem ter zmanj?uje mazalne lastnosti le tega.

33112_1.png

Napisano

Ja in kolk km ima? zdaj?

 

Ravno zaradi tega filtra lahko te?e vi?ek nafte nazaj v karter in se me?a z oljem ter zmanj?uje mazalne lastnosti le tega.

 

 

Trenutno imam 36k, od servisa je 7 mesecev. S tem, da je nivo olja na merilni palici malenkost nad F (1.5 cm). To mislim, da ne bi smel biti problem.

 

Nisem ?e dobil odgovora, kako sploh opazi? okvaro na injektorju.

 

LP,

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, njegovo osebno mnenje proti tvojemu osebnemu mnenju ...   In pri tebi smo že itak navajeni, da je najboljše točno tisto, kar imaš ti. Pri 6-ki so to manjša 17" platišča (namesto 19"), pri CX-30 pa večja 18" (namesto 16"). Naključje?   Pri nas je odločil šofer - mu je čisto vseeno, zato je izbral cenejšo varianto. Mi je všeč, ker se odloča racionalno. 🙂   Je pa še nekaj, ko sam 2x na leto menjam kolesa, je menjava manjših opazno lažja. Ko prestavljam 19" me potem še 1 teden boli križ.
    • Tale tvoj prodajalec je malce smešen.  " Najbolje je kupiti". To je le njegovo osebno mnenje. Kupiš tisto, kar si lahko privoščiš oziroma, kaj ti paše.  Recimo za 6-ko je, vsaj zame,  bolje imeti 17"zimske,ker je avto sam po sebi trd (vzmetenje) in nizek, in ni dobro prileteti v kako udarno jamo z nizkopresečnimi gumami. Na cx30 niso tako extremno nizkopresečne gume  in je vse skupaj bolj mehko. Tako, da je po moje ta kombinacija z 18"  v redu. Preizkušena kombinacija v globokem snegu in v vseh zimskih pogoji.   
    • To je pa čisto tvoja odločitev. Obe varianti sta po homologaciji za CX-30 OK, tudi po mojem mnenju OK (pozimi mehkejša, drugačna vožnja ... malo spremembe).   Mi smo se odločili za nakup dodatnih 16" Mazdinih platišč (cca 600 €) in gum (cca 600 € Dunlop, z vključenimi TPMS ventili). Sam že dolgo kupujem samo še platišča, ki so iste znamke kot avto, in ni mi žal.   Tole je dejal prodajalec: "Platišča za zimske pnevmatike je najbolje kupiti 2" manjše, se pravi R16 (original na vozilu so R18). Posledično so na voljo tudi precej cenejše zimske pnevmatike."    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.