Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Eni imate pa res sre?o z re?evanjem te okvare.

Jaz sem bil danes ?e 3ji? na Gami in ?e sedaj niso odkrili napake. :(

Naslednji teden ga ponovno peljem mi bodo posodili novo CPU in sprogramirali klju?e. Bomo videli ?e je kriv ra?unalnik.

 

Lp.

 

Upam,da bo? re?il zadevo. ;)

 

 

  • 2 meseca kasneje...
  • Odgovori 68
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

No,spet so se mi v?eraj pri?gale te dve lu?ke. :angry:

 

Danes sem se zmenil,da ga pripeljem na servis in dokler ne odkrijejo resni?ne napake,naj raziskujejo.

To je ?e ?etrti?,da ga imam na servisu zaradi iste napake. :whatever:

 

 

Napisano

No,spet so se mi v?eraj pri?gale te dve lu?ke. :angry:

 

Danes sem se zmenil,da ga pripeljem na servis in dokler ne odkrijejo resni?ne napake,naj raziskujejo.

To je ?e ?etrti?,da ga imam na servisu zaradi iste napake. :whatever:

 

Zamenjaj servis.... :P

Napisano

No meni sta se tud danes po pol leta pri?gale obe lu?ki pa kot sem v prej?nem postu omenil mi zadeva kar lepo kadi.Sumim pa zapacan ali pa zani? egr-ventil.

Napisano

No meni sta se tud danes po pol leta pri?gale obe lu?ki pa kot sem v prej?nem postu omenil mi zadeva kar lepo kadi.Sumim pa zapacan ali pa zani? egr-ventil.

 

Tudi pri meni diagnoza-?teka ERG ventil. :( Nov?--sitnica...311 ?. ?zmeden?

 

?emu slu?i sploh ta ko??ek pleha?Meni gre moja Mazda isto kot prej in tudi pije mi isto?? :ne vem:

 

Kako bi se to dalo re?it bolj po "partizansko"-beri sam svoj mojster?Ali pa vsaj kje bi bilo bolj ugodno-kak?na razprodaja maybe?

 

 

Napisano

Ne vem,baje da ja.Ker kot sem si sedaj prebral,naj bi slu?il ERG ventil samo temu,da neizgorele pline po?lje nazaj v

izgorevanje,in s tem naj bi se zmanj?ala temperatura plinov.Bil naj bi tudi bolj ?ist kolektor zaradi tega ERG-ja.

 

Nekateri na It.forumu so ga totalno blokirali in naj bi pridobili nekaj na nizkih obratih(z nekaj ve?jo porabo goriva).Izgleda pa takole:

 

 

 

post-399-1215181189_thumb.jpg ?t.1 na skici.

 

 

Napisano

V glavnem sem se malo bolj poglobil--(beri klical okoli)-- glede tega tajanstvenega ERG ventila.

Re?eno mi je bilo,da se ta ventil sploh ne pokvari ampak zaradi ne?isto? v njem zablokira in ?e je to samo enkrat,?e javi napako,?etudi deluje naprej.Ni neke panike okoli njega samo na tehni?nem lahko pogrne?,ker ima? lahko v izpu?nih plinih preve? du?ikovih spojin.In pa,da malenkost ve? porabi,ker tega neizkori??enega

goriva ne vrne v izgorevalno komoro ampak v izpuh.

 

Bomo videli,kaj se da re?it z lahkoto in ne su?o v takvinu(denarnici). :D

 

 

Napisano

Mah ne vem,jaz bom ta egr-ventil zamenjal,ker mi ni v?e?,da vsaki? ko dam gas pokadi ko stari traktor ne pa M6 <_<

Napisano

?e si se ?e odlo?il za menjavo, kaj pa ?e bi najprej poskusil s ?i??enjem. Zadevo je enostavno dostopna tako, da z demonta?o ne bi smelo biti te?av. Potem pa rabi? kak?en sprej za ?i??enje ogljikovih usedlin (mogo?e bi ?lo tudi s kontakt sprejem :ne vem: ), da zadevo s?isti?.

 

Verjetno bo? rabil ?e tesnilo, ?e se ti bo staro strgalo pri demonta?i. V glavnem, po ?i??enju, ?e se normalno premika pal?ka gor in dol pomeni, da zadeva v redu deluje in verjetno ne bo? rabil menjave ventila, ker nov ravno ni poceni.

33112_1.png

Napisano

?e si se ?e odlo?il za menjavo, kaj pa ?e bi najprej poskusil s ?i??enjem. Zadevo je enostavno dostopna tako, da z demonta?o ne bi smelo biti te?av. Potem pa rabi? kak?en sprej za ?i??enje ogljikovih usedlin (mogo?e bi ?lo tudi s kontakt sprejem :ne vem: ), da zadevo s?isti?.

 

Verjetno bo? rabil ?e tesnilo, ?e se ti bo staro strgalo pri demonta?i. V glavnem, po ?i??enju, ?e se normalno premika pal?ka gor in dol pomeni, da zadeva v redu deluje in verjetno ne bo? rabil menjave ventila, ker nov ravno ni poceni.

 

Po moje je to tudi res pametna odlo?itev,Boss. :bravo: Sej kot sem napisal,ponavadi ta ventil ne gre v maloro ampak samo za?teka(?isto mehanska zadeva-ni? elektronike vmes).

 

Zdej,?e ra?unamo,da stane zadeva 311?+delo kakih 100,pol se pa res spla?a sam malo potrudit. :D

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No,ta lu?ka se mi je pri?gala takoj,ko smo ?tartali iz Kp.In mi je gorela kake tri dni in je nato ?ude?no na dopustu sama ugasnila....no,za dva dni in se spet pri?gala. :P

Ko smo ?li z trajekta me je razveselila ?e lu?ka od air-baga,tako,da sem se par dni vozil dol z razsvetljeno

armaturno plo??o in sem samo ?akal,da se pri?ge ?e STOP,pa bi bila veselica popolna.

No in ?ez par dni sta se obe ugasnili in je bil prav lep pogled na ?tevce.

No,zadnji dan se mi je pri?gala spet lu?ka od DSP in je sedaj skora ve? niti ne opazim.

Poraba goriva ni zaradi tega ni? narasla ampak je bila kar nizka.

 

Verjetno bo res treba se?i v pra?i?ka po ? za nov ERG ventil. :whatever:

 

 

Napisano

A alternator je v redu? V?asih se dogaja da se ti zaradi prenizke napajalne napetosti dogajajo razni ?ovi na senzorjih in dolo?eni zato ne delujejo, kot napako pa pri?gejo raznorazne lu?ke na armaturki. Pri tebi se namre? dogaja to, da se razli?ne lu?ke pri?igajo in zato mora biti skupni imenovalec verjetno v prenizki napajalni napetosti (pod 14V).

33112_1.png

Napisano

A alternator je v redu? V?asih se dogaja da se ti zaradi prenizke napajalne napetosti dogajajo razni ?ovi na senzorjih in dolo?eni zato ne delujejo, kot napako pa pri?gejo raznorazne lu?ke na armaturki. Pri tebi se namre? dogaja to, da se razli?ne lu?ke pri?igajo in zato mora biti skupni imenovalec verjetno v prenizki napajalni napetosti (pod 14V).

 

Ne,sem bil pri enemu "elektri?arskem" guruju (celo uradni serviserji najpresti?nej?ih znamk se v?asih posvetujejo z njim) in mi je vse premeril in je z elektriko in akomulatorjem vse o.k.

 

Jutri grem k mojemu avtomehaniku,da mi da kon?no diagnozo, ?e res ventil ?teka.?e bo kdo,bo on to re?il in ugotovil.

Z temi uradnimi kvazi serviseri Mazd tukaj na obali pa sem definitivno opravil.Vedno samo pobirajo

?olde,naredijo pa bore malo ali ni?. <_<

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

No,najprej bi se zahvalil Sebastjanu iz Celja,ki mi je poslal popolnoma enak rabljen ERG ventil,kot ga imam jaz.No,pri demonta?i se je sicer po?kodoval,ampak meni itak rabi (upam) samo elektronika.

 

No,ko sem si ga malo bolj?e pogledal sem ugotovil,da deluje na popolnoma mehanskemu principu-

to je v bistvu termostat-ventil,ki se ,ko se segreje zaradi vro?ih plinov,raztegne, odpre odprtino v enem kolektorju in zapre v drugem.

Le-ta pritisne na os elektronike,ki je v bistvu potenciometer(izmeril sem ga in vrednost gre od 0,9-4,7 K ohm.Meni je najbr? ?el ta potenciometer in sedaj ne od?itava vrednosti,koliko je dejansko ventil dvignjen.?e ventil mehansko ne bi deloval in bi ostal v zgornji poziciji,bi avto,ko je mrzel,uga?al oz.ne bi dr?al minimuma.Se pravi,da meni po vsej verjetnosti ta ventil deluje,ker mi ne crkuje.

Tudi druga?e se v samem ventilu nima kaj pokvarit razen tega,da se nabirajo saje na konusu ventla in eventuelno ne bi zapiral do konca.Za la?je razumevanje evo par slikic.

 

-ERG ventil Mazda 6,100 KW;

 

 

post-399-1218267673_thumb.jpg -ventil,ki preusmerja tok izpu?nih plinov.

 

Potenciometer 0,9 -4,7 K ohm-linearni.

 

 

post-399-1218267969_thumb.jpg-Elektronika-(potenciometer),ki zaznava odprtost ventila in le ta posreduje vrednost elektroniki motorja.

 

Pogled od zgoraj:

 

post-399-1218268449_thumb.jpg

 

 

Napisano

in kaj si ugotovil? A ti zdaj deluje vse OK, oziroma se lu?ke ne pri?igajo?

33112_1.png

Napisano

in kaj si ugotovil? A ti zdaj deluje vse OK, oziroma se lu?ke ne pri?igajo?

 

Dobil sem ga ?ele danes. :bravo:

In moj mehanik je ?e na dopustu tako,da bo moralo malo po?akati.Verjetno bo prej pri?lo na vrsto barvanje

blatnika in vrat. :whatever:

 

 

Napisano

Pr vseh teh zadevah bi se s skupnimi mo?mi verjetn dal marsikej narest za bistven manj dnarja ... 300? za en par koncev pleha, plastike, pa neki polprevodnika... :wacko::vskalo:

 

Se spomnem, da sm dal za podobn regler (po funkciji) za ta starga ?inkve?enta pred 3 leti 20k SIT; pa ga je ?e 3x manj, kot pr Mazdi!!! Sicer od takrat res dela, ker prej sm rabljene menjavu, pa je vsak pol leta zdr?u :whatever:

 

lp,

D

Lp,

D

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pr vseh teh zadevah bi se s skupnimi mo?mi verjetn dal marsikej narest za bistven manj dnarja ... 300? za en par koncev pleha, plastike, pa neki polprevodnika... :wacko::vskalo:

 

Se spomnem, da sm dal za podobn regler (po funkciji) za ta starga ?inkve?enta pred 3 leti 20k SIT; pa ga je ?e 3x manj, kot pr Mazdi!!! Sicer od takrat res dela, ker prej sm rabljene menjavu, pa je vsak pol leta zdr?u :whatever:

 

lp,

D

 

 

Danes sem bil na servisu,ker so se mi pri?gale lu?ka za ESP,lu?ka za DSC in tista vmes (avto) in so priklopili na tester.Vzrok:po?kodovan ali zamazan senzor na desnem kolesu(za ABS).Ker nisem te sre?e,da bi bil samo zamazan,smo naro?ili novega.Cena 110EUR.

Napisano

Pozdravljeni

Hja se strinjam iz zgornjimi posti, zamenjaj mehanika, ker o?itno nima dovolj znanja ( cenen tester ) ali pa ne zna upravljati s svojim orodjem.

 

Lep pozdrav

 

PS

Lahko bi na?el bolj?i izgovor ( avto je iz italije ) hahahahaha.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

Eni imate pa res sre?o z re?evanjem te okvare.

Jaz sem bil danes ?e 3ji? na Gami in ?e sedaj niso odkrili napake. :(

Naslednji teden ga ponovno peljem mi bodo posodili novo CPU in sprogramirali klju?e. Bomo videli ?e je kriv ra?unalnik.

 

Lp.

 

Meni so re?ili zadevo na Gama centru in res lepa hvala g.Majesu.Zamenjali so mi senzor ABS na desnem sprednjem kolesu in to za tako dobro ceno!!!Definitivno bom hodil samo k njm.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Meni so re?ili zadevo na Gama centru in res lepa hvala g.Majesu.Zamenjali so mi senzor ABS na desnem sprednjem kolesu in to za tako dobro ceno!!!Definitivno bom hodil samo k njm.

 

No sta mi po nekaj dneh spet zasvetili isti lu?ki in sem ?el na servis pa je zopet pokazalo isto-abs senzor.Zdaj ?akam da se fantje lotijo in odkrijejo pravi vzrok-seveda ?akam da me pokli?ejo,ko bodo imeli ?as.

Napisano

Danes zjutraj, med vo?njo proti LJ, se je tudi meni pri?gala oran?na lu?ka za delovanje elektronike "avto na spolzki cesti" :whatever: . To se je zgodilo prvi?. Se nisem kaj dosti sekiral, saj sem bil prepri?an, da je povezano z zadnjimi zares nizkimi temperaturami in da se bo zadeva uredila pri ponovnem pri?iganju motorja. Pred sinovo ?olo ugasnem motor, ga po nekaj sekundah zopet pri?gem... in lu?ka ?e vedno sveti <_< . Potem pa pohupam malemu v pozdrav in lu?ka ugasne :blink::D :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.