Skoči na vsebino

mazda 3

Ustvari kratki URL


saso

Priporočeno sporočilo

?isto dovolj. kazni so itak prevelike, 110 konjev je za tak avto ?isto dovolj sploh glede na to da avtu pomaga tudi navor, ki ga ima dizel veliko ve? kot 1.6 dizel. Koliko se ti bolj spla?a nabaviti dizla od bencinarja je pa seveda tvoja odlo?itev, stil vo?nje in koliko km naredi? letno in na kak?nih relacijah ponavadi. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sli?al sem, da je enemu, ki je imel peugeota 407 1.6 HDI razneslo motor, ker je dalj ?asa

vozil po avtocesti 180 km/h.

 

Sa?o

LP

 

eh... ?e je cel ?as vozil v 3 prestavi... ?

 

tole je mal tko tko... mogo?e nisi sli?al vseh plati zgodbe...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sli?al sem, da je enemu, ki je imel peugeota 407 1.6 HDI razneslo motor, ker je dalj ?asa

vozil po avtocesti 180 km/h.

 

Sa?o

LP

 

Heh,jest sem tudi sli?al,da je enemu BMW-ju, 5-ki zaribala ma?ina- novemu...

...in to zato,ker mu je ?la vodna pumpa(plasti?na). ;) Pa ni vozu kolega 180,ampak 50 po mestu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?isto dovolj. kazni so itak prevelike, 110 konjev je za tak avto ?isto dovolj sploh glede na to da avtu pomaga tudi navor, ki ga ima dizel veliko ve? kot 1.6 dizel. Koliko se ti bolj spla?a nabaviti dizla od bencinarja je pa seveda tvoja odlo?itev, stil vo?nje in koliko km naredi? letno in na kak?nih relacijah ponavadi. ;)

 

Syymon da te popravim.... verjetno si bil ?e malo zaspan....

 

 

Torej ?e gledamo mazdo 3 diesel govorimo o agregatu z 90 KM kar je za vsakodnevno vo?njo ?isto dovolj, osebno sem se raje odlo?il za bencinsko verzijo ki ima seveda vi?jo porabo, ampak mi je dinamika motorja pri bencinski razli?ici prevladala in kot vidi? sem se odlo?il za bencin.

 

Druga stvar je pa cena.... <_<

 

Ko sem kupoval je bila razlika med benz - diesel v na?i biv?i valuti 800 000 sit.... kar pa po hitrem izra?unu ne more? amortizirat v neki smiselni ?ivljenski dobi avta.

 

Osebno delam cca 50 k km na leto... pa mi ra?unica ?e funkcionira...

 

Skratka... odlo?itev je tvoja, in predlagam da gre? najprej na testno vo?njo z obema in se na podlagi tega odlo?i? katerega vzet...

 

 

LP David

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Diesel od 143 KM..... :blink:

To pa sploh vedu nisem..... to bom pa kupu!!!!! :jupiii:

 

Ja tole bi pa znal kr dobr it ?e kk?en ?ip pa res da ni mps bi pa blo ene 170 kon?kov :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Facelift: poglej kako starejso zensko, kako ji visijo licke pa to. Ce bi sla k plasticnemu kirurgu, bi ji on dal noter vsadke, da ne bi vse viselo dol. In bi pol zgledala mlajsa. Torej je sla na facelift :)

 

A ti je jasno zdaj :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Facelift: poglej kako starejso zensko, kako ji visijo licke pa to. Ce bi sla k plasticnemu kirurgu, bi ji on dal noter vsadke, da ne bi vse viselo dol. In bi pol zgledala mlajsa. Torej je sla na facelift :)

 

A ti je jasno zdaj :P

 

Hehe Labi :hohoho: slikovita primerjava. Qwerty zdaj pa samo namesto besede ?enska vstavi avto pa dobi? re?itev uganke. Z drugimi besedami: avto, ki se na trgu prodaja nekaj let rata preve? obi?ajen (star) in z raznoraznimi tehni?nimi, predvsem pa karoserijskimi popravki ga rahlo pomladijo, da zgleda nov in se lahko prodaja ?e nekaj let predno ga zamenja popolnoma nov model.

 

V ?argonu NFS-ja je facelifting neke vrste enostaven tovarni?ki stayling.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tole bi pa znal kr dobr it ?e kk?en ?ip pa res da ni mps bi pa blo ene 170 kon?kov :bravo:

 

 

Res je z veeeeeeeeeeeeeeee???????? navora ko mps!!!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, kot vidi? nisem bil zaspan. :P

Ne brcaj v temo. Navora ima pa MPS, 380Nm, bo dovolj za dizla, ki ima 360Nm in se ga da tudi ?ipati? :P Torque steer je pa tudi na MPSki eliminiran z LSD in elektroniko, medtem ko bi dizla veliko bolj zategovalo.

 

Je pa dobra ideja tale 2.0 dizel ?e se ga res dobi. :bravo: Bi imel. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko dajejo LSD, lahko tudi nore gobe...toliko moci za sprednji pogon ni v nobenem primeru dobro...

 

BMW lover :hohoho::hohoho:

 

V?asih je bil to res tabu in so govorili da je 225 konjev maksimum za prednji pogon - to fabulo je lansiral Audi, ko je predstavil A4 z motorjem 1.8T (225KM). Od takrat se je marsikaj spremenilo in tudi izbolj?ana vodila na prednjih premah in LSD-ji omogo?ajo tudi precej veliko mo? samo na prednjem pogonu.

 

Marsikdo je namre? ?e vedno prepri?an, da s premo?nim prednjim pogonom gre? samo naravnost iz ovinka, ko pritisne? gas. Seveda gre?, ?e brez ob?utka pritisne? na gas in to se ti zgodi ravno tako tudi z zadnjim pogonom. ?e je ?lovek za volanom butelj je pa? butelj in tu pogon nima neke bistvene veze. :hohoho:

 

Tudi mo?ni FWD-ji se lepo peljejo - poglej recimo WTCC, kjer je BMW komaj spredaj pred Seatom, ki je povrhu ?e diesel?!? . Tudi Chevroleti so zelo konkuren?i, slab?e pa so le Alfe. Tudi ostali Honda, Toyota in Volvo, ki niso tovarni?ke ekipe so vsi FWD in glede na to, da imajo WTCC avtomobili cca 280KM problemov s prednjim pogonom nekako ni tudi pri Leonu TDI ne, pa ?eprav ima kar 460Nm navora.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsi pravi avti majo pogon na pravi strani (vkljucno z mx5)

 

Torej ti nima? pravega avta. :P;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
    • si november kr preskoču   kje se pa skrivaš v tej megli  
    • Pri nas je šele november    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.