Skoči na vsebino

mazda 3

Ustvari kratki URL


saso

Priporočeno sporočilo

Ne vem zakaj imam mo?an ob?utek, da se pripravlja ena ?rna dirka.......... :ne vem: :hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomojem pa ne eno ne drugo ni optimalna zadeva, pravzaprav nima konkurence edinemu pravemu pogonu........4 wheel drive :bravo::rispekt:

 

?e ho?e? maksimum grip and handling pol je to to :bravo: ?al pa ima ve?je izgube kot zadnji sploh pa kot prednji pogon in ?e ni cesta zelo zavita ali pa je na njej slab oprijem tudi ta re?itev ni glih najbolj?a.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej je re?itev v inteligentni elektroniki, ki bi po potrebi preklapljala med vsemi 3 opcijami in to zelo hitro... :danzoman::bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ho?e? maksimum grip and handling pol je to to :bravo: ?al pa ima ve?je izgube kot zadnji sploh pa kot prednji pogon in ?e ni cesta zelo zavita ali pa je na njej slab oprijem tudi ta re?itev ni glih najbolj?a.

 

 

od koder jaz prihajam so ceste ve?inoma ravno tak?ne, ozke in zavite, oprijem pa tako ali tako pri nas nikjer ni nevem kaj :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sprednji pogon so uvedli, ker so izgube v prenosu malo manjse (zaradi kardana), predvsem se uporablja zaradi vecjega izkoristka potniske kabine in seveda stroski izdelave so manjsi.

Ce bi bil toliko dober za voznost bi ga najbrz imela tudi F1.

 

Najvec sem se naucil vozit, ko sem mel nekaj mesecev BMW 520 letnik 1978. 6 cilindrov, 120 KM, razporeditev teze 65 spredaj, 35 zadaj.

Po snegu me je enkrat, ko sem prestavljal iz 3. v 2. zavrtelo tako mocno, da sploh nisem vedel kaj se je zgodilo. Tist avto je bil prava sola :)

 

Zadnji pogon pomeni, da je prednji del manj obremenjen in se tudi kolesa vec zavrtita.

Pa se power slide lahko izvajas :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej je re?itev v inteligentni elektroniki, ki bi po potrebi preklapljala med vsemi 3 opcijami in to zelo hitro... :danzoman::bravo:

 

Rad bi videl 480 konjski RWD ali pa celo FWD avto, ki bi speljal takole v snegu v klanec.

 

Sprednji pogon so uvedli, ker so izgube v prenosu malo manjse (zaradi kardana), predvsem se uporablja zaradi vecjega izkoristka potniske kabine in seveda stroski izdelave so manjsi.

Ce bi bil toliko dober za voznost bi ga najbrz imela tudi F1.

 

Zadnji pogon pomeni, da je prednji del manj obremenjen in se tudi kolesa vec zavrtita.

Pa se power slide lahko izvajas :P

 

Res je. :rispekt: ?e vzamemo dva primerljiva avta z isto konji in razli?nim pogonom je RWD hitrej?i in ima bolj?o lego (ajde recimo MX-5 1.8 vs CRX ESi, lahko pa tudi BMW 3 coupe vs kak 406 coupe itd...).

Itak ima vsak pogon svoje prednosti kar smo ugotovili. Ampak bistvo je pa tisto, da dandanes tudi 200+ konjev na prednjih kolesih ni te?ava, jasno, RWD bi bil najbr? hitrej?i ampak ko gre za najmo?nej?e verzije FWD avtov (Civic, Mazda 3...) to pa? ni mo?no.

 

Smo offtopic, ampak je pa pametna debata. B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
    • si november kr preskoču   kje se pa skrivaš v tej megli  
    • Pri nas je šele november    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.