Skoči na vsebino

jutranji problemi pri M6 dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Zadnji dva dneva ko je zjutraj hudi?evo mrzlo se mi dogaja, da motor crkne ko pritisnem sklopko, saj obrati padejo pod normalno. Avto nato takoj v?ge in ko je topel teh problemov ni. Se mi pa zdi, da v kabini kar smrdi od dizla. Tankam na OMV. Avto ma prevo?enih 115.000 km

 

A lahko pri?akujem, da bo kaj crknilo, saj dnevno delam 110 km pa ne bi rad ostal kje na cesti?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji dva dneva ko je zjutraj hudi?evo mrzlo se mi dogaja, da motor crkne ko pritisnem sklopko, saj obrati padejo pod normalno. Avto nato takoj v?ge in ko je topel teh problemov ni. Se mi pa zdi, da v kabini kar smrdi od dizla. Tankam na OMV. Avto ma prevo?enih 115.000 km

 

A lahko pri?akujem, da bo kaj crknilo, saj dnevno delam 110 km pa ne bi rad ostal kje na cesti?

 

To,da ti smrdi po dieslu v kabini smo ?e ugotovili,da je normalno,kajti vse mazde 6 diesel imajo vgrajen webasto,ki skrbi za to,da motor prej pride na delovno temperaturo.Hkrati pa segreje ?e notranjost kabine.

Smrad prihaja nekaterim bolj,drugim manj v kabino,ker ima webasto pod kabino izpust plinov,ki nastanejo pri

gretju webasta.Le-ta porabi nekaj nafte za gretje in posledi?no je poraba nafte pozimi nekaj vi?ja.

 

Zakaj pa ti crkne,kadar stisne? sklopko,mi ni jasno.?e bi jo prehitro spustil in bi crknila to ?e.To,da obrati padejo pod normalo pa ni v redu. :whatever:

:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To,da ti smrdi po dieslu v kabini smo ?e ugotovili,da je normalno,kajti vse mazde 6 diesel imajo vgrajen webasto,ki skrbi za to,da motor prej pride na delovno temperaturo.Hkrati pa segreje ?e notranjost kabine.

Smrad prihaja nekaterim bolj,drugim manj v kabino,ker ima webasto pod kabino izpust plinov,ki nastanejo pri

gretju webasta.Le-ta porabi nekaj nafte za gretje in posledi?no je poraba nafte pozimi nekaj vi?ja.

 

Zakaj pa ti crkne,kadar stisne? sklopko,mi ni jasno.?e bi jo prehitro spustil in bi crknila to ?e.To,da obrati padejo pod normalo pa ni v redu. :whatever:

:

 

A to je torej Webasto, ko se sli?i ko je motor hladen. No pa sem se hitro nekaj nau?il. hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No nebi rad zdaj izpadel pametnjakovi?, vendar mislim da je Webasto nekaj ?isto drugega. To kar imajo vgrajeno vsi novej?i avti je pa? ?rpalka, ki piha zrak iz okolice motorja nazaj v zra?ni filter. To pa zato, da se motor ?imprej segreje na delovno temperaturo.

 

Webasto pa je naprava s katero segrejemo notranjost avta na ?eljeno temperaturo.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot smo milijonkrat ugotovili je pri mazdi 6 dodatni grelec motorja, ki naredi to kar je alex napisal. In je made by webasto. Webasto grelec za kabino je pa dodatna oprema

 

pri mazdi je gretje kabine re?eno na enak na?in, kot ogrevanje motorja, saj gre voda hladilnega (hkrati tudi ogrevalnega sistema) vozila skozi radiator v potni?ki kabini in tako ogreje zrak, ki vstopa v kabino.

 

dodatna oprema pri mazdi je ?asovnik (timer) s katerim krmilimo vklop grelca Webasto, da nam ogreje vodo in hkrati tudi kabino, brez da bi zagnali motor...

 

;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pri mazdi je gretje kabine re?eno na enak na?in, kot ogrevanje motorja, saj gre voda hladilnega (hkrati tudi ogrevalnega sistema) vozila skozi radiator v potni?ki kabini in tako ogreje zrak, ki vstopa v kabino.

 

dodatna oprema pri mazdi je ?asovnik (timer) s katerim krmilimo vklop grelca Webasto, da nam ogreje vodo in hkrati tudi kabino, brez da bi zagnali motor...

 

;)

 

To?no tako! Sicer pa ima Boss to zrihtano, da zjutraj vklopi gretje z mobitelom, pa ?e bi se na?el kdo na forumu a ne? :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako! Sicer pa ima Boss to zrihtano, da zjutraj vklopi gretje z mobitelom, pa ?e bi se na?el kdo na forumu a ne? :bravo:

 

Ne, z mobitelom ima u?timano Vuk, jaz imam z daljincem. Oziroma tako je: prva nadgradnja je timer, ?e pa ho?e? bit ?e malo bolj komot je pa nadgrajeno ?e z daljincem. Rabi? pa poleg timerja pri nadgradnji ?e eno ?rpalko, in kratek obvodni vodokrog. Ta ?rpalka namre? omogo?a kro?enje vode po sistemu tudi, ko motor stoji.

 

Zadeva je tudi tako inteligentna, da samodejno uravnava tudi pihanje, ?e ima? avtomatsko klimo. Se pravi, da ne glede kako si pustil prezra?evanje, ko si avto ugasnil ti zadeva samodejno nastavi najbolj optimalno pihanje (na ?ipo) in prilagodi hitrost ventilatorja (se pravi, ko je mrzel po?asi in ko je vro? hitro).

 

?e ima? ro?no klimo je pa treba prezra?evanje in ventilatorje nastaviti, ko ugasne? motor, da je potem zjutraj pravilno ogrevanje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, z mobitelom ima u?timano Vuk, jaz imam z daljincem. Oziroma tako je: prva nadgradnja je timer, ?e pa ho?e? bit ?e malo bolj komot je pa nadgrajeno ?e z daljincem. Rabi? pa poleg timerja pri nadgradnji ?e eno ?rpalko, in kratek obvodni vodokrog. Ta ?rpalka namre? omogo?a kro?enje vode po sistemu tudi, ko motor stoji.

 

Zadeva je tudi tako inteligentna, da samodejno uravnava tudi pihanje, ?e ima? avtomatsko klimo. Se pravi, da ne glede kako si pustil prezra?evanje, ko si avto ugasnil ti zadeva samodejno nastavi najbolj optimalno pihanje (na ?ipo) in prilagodi hitrost ventilatorja (se pravi, ko je mrzel po?asi in ko je vro? hitro).

 

?e ima? ro?no klimo je pa treba prezra?evanje in ventilatorje nastaviti, ko ugasne? motor, da je potem zjutraj pravilno ogrevanje.

 

Dobra ta zadeva. :bravo: No,?e vam povem,da letos ?e nisem imel zaledenelih ?ip,pol je verjetno jasno,

da pri nas to ni rentabilno.?e bi pa ?ivel kje drugje v Slo(ta bi bla bol te?ka),bi si najbr? omislil to igra?ko. :P:D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a niste ?e mal OT :ne vem: deca zanima ?e kaj je s kuplungo, o webastu je dosti pou?en sedaj in o vonjavah dizla znotraj kabine :P:D

 

Daj razlo?i mu ti,ker smo opazili,da si stru?ko na vseh podro?jih. ;):P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

malo nad 750. Ampak tako je tudi ko so zunaj vi?je temperature.

 

Tole je ?isto v redu - diesel ima vedno enako obratov v prostem teku al je ledeno mrzel ali pa je vro?.

 

A slu?ajno v prostem teku motor trese oziroma podrhtava? ?e je odgovor pozitiven je lahko problem tudi z visokotla?no pumpo.

 

Vzrok bi lahko bil tudi senzor pretoka zraka, ?e se ti to dogaja samo pri hladnem motorju. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je ?isto v redu - diesel ima vedno enako obratov v prostem teku al je ledeno mrzel ali pa je vro?.

 

A slu?ajno v prostem teku motor trese oziroma podrhtava? ?e je odgovor pozitiven je lahko problem tudi z visokotla?no pumpo.

 

Vzrok bi lahko bil tudi senzor pretoka zraka, ?e se ti to dogaja samo pri hladnem motorju. :ne vem:

 

Da bi bilo neko izjemno tresenje ne morem re?t. Bi kr rekel da normalno za hladen motor. ?e se bo ponavljalo v teh dneh bom obiskal servis in sporo?il kaj je bilo narobe.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Daj razlo?i mu ti,ker smo opazili,da si stru?ko na vseh podro?jih. ;):P

 

hja bi rekel ja :lol: kar se ti?e skuterjev, mopedov,... i'm the guy, ampak ko pa zadeva avte, sem pa ice cube :hohoho:

 

nimam pojma ka bi lahko blo narobe ko ne poznam kak?nih primerov in njihovih re?itev pa ?e izku?enj nimam z avti :D

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hja bi rekel ja :lol: kar se ti?e skuterjev, mopedov,... i'm the guy, ampak ko pa zadeva avte, sem pa ice cube :hohoho:

 

nimam pojma ka bi lahko blo narobe ko ne poznam kak?nih primerov in njihovih re?itev pa ?e izku?enj nimam z avti :D

 

No,pol pa lepo pazljivo vse prebiraj tu gor na forumu(?e je treba tudi ve?krat) in se bo? mogo?e ?e kaj nau?il,ko bo? velik. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
    • si november kr preskoču   kje se pa skrivaš v tej megli  
    • Pri nas je šele november    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.