Skoči na vsebino

Izbolj?ava na Bose subwooferju(hitro in poceni)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e so ?ice oksidirane ali pre?gane ali morda celo lakirane obvezno prej po?mirglaj do ?istega bakra potem zadeva deluje;)

Pasta pa za moje pojme sicer slu?i svojemu namenu ampak v vsej moji ?tromarski karieri je nikoli nisem uporabljal in je ?e vedno ne-in se prav tako vse lepo zlije ;)

?e je kabel pre?gan ?rn po vsej dol?ini -ga je pametno zamenjat ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

  • Odgovori 52
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

@lc4: kondenzatorji 4,7 microF 100V so probli?no 2x ve?ji od originalnih, mora? pa paziti, da vzame? BIPOLARNEGA in ne polariziranega kot sem ga dal na sliki.

 

?e glede zamenjave kondenzatorjev na visokotoncih.

 

@Alex, hvala za nasvete, s katerimi si sicer nisem mogel veliko pomagati, saj se cin ni in ni hotel prijeti na nogice starega kondi?a. Imam pa spajkalno postajo od ERSE RDS 80, sem pa tudi iz tega foha.

 

Zadevo pa sem re?il na drug na?in in sicer z votlico za stiskanje ?ic

 

Nekaj tak?nega

Objavljena slika

Potem pa sem zadevo zalil ?e z vro?im lepilom da je bolj fksna.

 

Razlika je o?itna, tako da sem z zadevico zelo zadovoljen.

 

?e ima? pa to Ersa postajo pa kapo dol.Zame najbolj?a postaja-imel, pa dal naprej,ker je ne rabim.Imam pa spajkalnik navaden od Erse. :D

Sem zadovoljen,da ste zadevo izprobali(bose sub+ visokotonci) in da vam je izbolj?ava v?e?. :bravo:

 

Ni pa od tega Bose-ja ne vem kaj za pri?akovat,ker so zvo?niki narejeni iz poceni materijala (kartonaste opne v vratih).Jaz u?ivam v muziki v ta drugem avtu,kjer se sli?i kot se mora. ;)

 

Najbr? bom v kratkem zamenjal visokotonce v Mazdi z Rainbow...

 

 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Evo,pa sem se lotil tega,da izbolj?am malo zvo?no sliko v moji mazdici z Bose ozvo?enjem.

Kako se modificira visokotonce,sem ?e enkrat prej razlo?il in napisal.Tokrat je pri?el na vrsto Subwoofer

ali dodaten bas zvo?nik v prtlja?nem prostoru.Pri karavanski izvedbi se le-ta nahaja v dnu prtlja?nika,kjer je

shranjeno rezervno kolo.Pri drugih izvedbah 6-k pa je druga?e...

Slike bom malo kombiniral tudi iz drugih forumov in pa dodal bom tudi svoje.To modifikacijo je naredil nek ameri?an in je zelo popularna tam ?ez ?ez lu?o.Za jo uresni?it potrebujete ?e kar nekaj znanja iz elektronike

in se je ne lotite,?e niste sigurni v svoje znanje,saj lahko kaj hitro kaj skurite(subwoofer ima namre? predoja?evalec,o tem pa ve? pozneje)

 

Najprej kaj vse potrebujemo:

post-399-1198427007_thumb.jpg

 

Nato potrebujemo ?e:

-operacijski oja?evalnik LM 741

 

post-399-1198427499_thumb.jpg

-upor 15 k ohm(1/4 ali 1/8 W)

 

post-399-1198427727_thumb.jpg

-upor 4,7 k ohm(1/4 ali 1/8 w)

 

post-399-1198427818_thumb.jpg

-1micro F kondenzator(kerami?ni),najmanj 25 V-jaz sem dal 35 V

 

post-399-1198428008_thumb.jpg

in polariziran kondenzator 100 micro F,najmanj 25 V-moj je 35 V(zeloo moramo paziti na polariteto-+pa-,ker ?e ga narobe obrnemo,lahko eksplodira)

post-399-1198428258_thumb.jpg

 

testno plo??o

 

post-399-1198429458_thumb.jpg

 

in par razli?nih ?ic -(rumeno,?rno,oran?no in vijola).

Najprej odklopimo konektor na subwooferju.

 

post-399-1198428589_thumb.jpg

 

Nato odklopimo ?ice z zvo?nika.

 

post-399-1198428426_thumb.jpg

 

Zadeva izgleda takole.Vidimo tudi predoja?evalec,ki je pritrjen na ohi?je.

post-399-1198428974_thumb.jpg

 

zvo?nik:post-399-1198429087_thumb.jpg post-399-1198429213_thumb.jpg

 

predoja?evalec:post-399-1198429321_thumb.jpg

 

Najprej montiramo operacijski oja?evalnik LM 741 kot je na sliki:

post-399-1198429710_thumb.jpg

 

in vse ostale komponente:

post-399-1198429801_thumb.jpgpost-399-1198429840_thumb.jpg

 

Olupit moramo za??ito,ki je okoli ?ic.

 

post-399-1198429999_thumb.jpg

Nato olupimo ?ice,kot je na sliki--nikakor jih ne precvikajte!! in to rumeno,oran?no in ?rno ?ico.

post-399-1198430076_thumb.jpg

 

Prere?emo samo vijola ?ico.

 

post-399-1198430197_thumb.jpg

 

Nato pove?emo kot je na sliki.Vijola,ki je na strani konektorja(PH) pride priklopljena na kondenzator 1 micro F,drugi del,ki je na strani predoja?evalca(PA) pa na 15 k ohm.

 

post-399-1198430488_thumb.jpg

 

?e z drugih zornih kotov:

 

post-399-1198430571_thumb.jpgpost-399-1198430612_thumb.jpgpost-399-1198430658_thumb.jpg

 

Ker ni v ohi?ju mesta za plo??ico,sem jo montiral odzunaj z pomo?jo samolepilnega traku,ki je pod plo??o.

 

post-399-1198430930_thumb.jpg

 

Tako,priklopimo nazaj konektor in je.?e prej pa stvar probamo,?e deluje.Pri meni je iz prvega ?usa .

Povedati moram,da je pri demonta?i pokrova kar nekaj problemov,ker niso standardnih mer(niso ne za klu? 6 ne 7-nekje vmes,tako,da sem si pomagal z ozkimi kle??ami)

 

post-399-1198431196_thumb.jpg

 

Prvi vtisi so zelo pozitivni.Bas je sedaj bolj kontroliran in mo?nej?i in ne doni niti ,ko dam glasnost na 20+.

Ta modifikacija je zelo enostavna in dokaj poceni(prib.15 ?) za material .Delal sem pribli?no 3 ure.

Ocena 5.

 

P.s: z to izbolj?avo bo res bolj?i bass,toda za prave bass-fanatike bo verjetno ?e vedno premalo.Za njih pride v po?tev aftermarket oja?evalec in dodaten subwoofer v kofanu(kak?na 12" ali ve?) ;)

 

ok tole je prevec zame :> mogu bi enmu to dt d mi zrihta :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.