Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mene zanima ?e slu?ajno kdo ve ?e ma 1.5 motor od BA in 1.6 mx5 enake izpu?ne kolektorje oziroma ?e pa?ejo kateri drugi gor. lahko tud od katerga druzga avta?

Napisano

ma ne zanima me to da bi dal gor kak?en nov ''?portni''kolektor.

 

potem ena varianta bi bla tud od 1.6 323BG

Napisano

Tudi jest sem ?e iskal "?portne" izpu?ne kolektorje za 1.5 motor in na?el ni?. OK da ti nekdo naredi po naro?ilu se da ampak se ne spla?a, drago ko pes.

Napisano

MitjaMx3, ?e mi lahko samo nekaj svetuje?! :bravo:

 

In sicer glede moje MX5 1.6 115 KM, mam mo?nost dobit 1.8 Turbo motor, iz BG serije, pa me zanima kolk bom mel problemov s preureditvijo usega kar rabm, da se bom lahko vozu, sploh glede na to da mam vzdol?no postavlenga, 323 pa ma pre?nega? :ne vem:

 

TNX za odgovor! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ma ne zanima me to da bi dal gor kak?en nov ''?portni''kolektor.

 

Ne obstaja. Je pa pri nas vec kot dovolj mojstrov, da ti ga naredijo po meri.

 

 

 

In sicer glede moje MX5 1.6 115 KM, mam mo?nost dobit 1.8 Turbo motor, iz BG serije, pa me zanima kolk bom mel problemov s preureditvijo usega kar rabm, da se bom lahko vozu, sploh glede na to da mam vzdol?no postavlenga, 323 pa ma pre?nega? :ne vem:

 

TNX za odgovor! :bravo:

 

 

Rabis nov sesalni in izpusni kolektor, ker bo motor sedaj vzdolzno. Sesalni kolektor od MX-5 1.8. Izpusni pa na novo narjen za turbino.

Rabis novo motorno elektroniko. (motor v MX-5 nima razdelilca, tako da elektronika od 323 ne pase). Rabis razno razne cevi za vodo od MX-5 1.8, ker so pri vzdolznem motorju povsem drugace speljane. Ne mislim samo gumijastih cevi, ampak one zelezne, ki gredo okoli bloka.

 

Vse se da narediti, rabis samo dobrega mehanika in dovolj denarja, za nabavo, izdelavo, predelavo vseh potrebnih delov. Ce bi na obstojeci motor montiral turbo kit bi bilo precej ceneje.

Napisano

Ne obstaja. Je pa pri nas vec kot dovolj mojstrov, da ti ga naredijo po meri.

Rabis nov sesalni in izpusni kolektor, ker bo motor sedaj vzdolzno. Sesalni kolektor od MX-5 1.8. Izpusni pa na novo narjen za turbino.

Rabis novo motorno elektroniko. (motor v MX-5 nima razdelilca, tako da elektronika od 323 ne pase). Rabis razno razne cevi za vodo od MX-5 1.8, ker so pri vzdolznem motorju povsem drugace speljane. Ne mislim samo gumijastih cevi, ampak one zelezne, ki gredo okoli bloka.

 

Vse se da narediti, rabis samo dobrega mehanika in dovolj denarja, za nabavo, izdelavo, predelavo vseh potrebnih delov. Ce bi na obstojeci motor montiral turbo kit bi bilo precej ceneje.

 

Seveda mora? imeti ???. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nisem si mislil, da bom na stara leta spet navdušeno igral igrice, ampak GT 7 je res top igra :).....sploh z primerno opremo.... null
    • Ma ja no, res jih ne razumem. A je tako težko narediti novo M6. Na svetu je ogromno fanov, predvsem bivših in sedanjih lastnikov M6, ki bi avto takoj kupili.    Dvomim, da prodaja ne bi stekla, za SUV kupce je poskrbljeno, ostali, zvesti sedanom, karavanom, pa čakajo ko medved na maline, a Mazda tega nikakor ne vidi.    Pa še to, sploh se ne bi rabili pretegnit, malo šminke, malo posodobitve,  notri obsotječ motor, pa bi z minimalnimi razvojnimi stroški spet oživeli avto.   Ne, oni se rajši ukvarjajo s 3 različicami CX60 in se bratijo s kitajci.
    • Saj tudi mene stiska, če so kje getribi. Javim, ko bo kaj novega. Dejansko sem od kolega slišal same dobre stvari od Akvonija. 👍
    • sem imel kolega ki je imel podobno filozofijo in vozil 25let honde od prvega civica iz leta 90 naprej....nato je bilo pri hondi vse manj primernih avtomobilov, z zadnjo hibridizacijo je "obupal" in presedlal na vw , je še vedno fan honde, ampak tudi z vw je zelo zadovoljen (sicer resda ima r 4x4, ampak kljub vsemu, pravi da ni nikoli mislil, da bo zadovoljen z vw :)).
    • Sej to si se hecal, a ne?   ojej, očitno ne. Če Mazda ne bo imela avtov z Mazda filozofijo, je Mazda obsojena na propad. Kupci Mazde smo vseeno malo drugačni in damo veliko na to, da Mazda ni konfekcijska znamka, da ima svoje inovativne rešitve tako v tehniki kot v oblikovanju. Všeč nam je, da niso rinili skupaj z ostalo čredo v rešitve, ki so slabe, kot recimo ekstremni downsizing z turbo oversizingom.   In kaj je najbolj bistveno in bom napisal z velikimi črkami zato, da bo vidno... vozniki Mazde NE KUPUJEMO ZNAČKE... nikdar in nikoli je nismo, ampak kupujemo avtomobili, dizajnirane na Japonskem s filozofijo, ki je lastna samo Mazdi. Če nam po novem Mazda misli prodajat Kitajske avtomobile pod svojo znamko je potem bolje in ceneje, če gremo direkt kupit kitajski original (kolk se to smešno sliši), ki bo bistveno cenejši pa na istem kvalitetnem in tehničnem nivoju.   Ko je pred leti Mazda začela forsirat mainstream filozofijo prodajat samo SUV-e sem se tudi tukaj na forumu vprašal, ali je to konec  Mazde in da bo padec hud.... nikoli pa si nisem mislil, da bom poleg te klofute dobil še brco z bulerjem direkt v fris, ko mi MOJA znamka zdaj ponuja Kitajca pod Zoom Zoom sloganom al kaj.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.