Skoči na vsebino

moja mazda

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Pohvalno...priden si, moram re?t.

 

Spojler?k pa res za?ira v o?i...bo vsak pogledu spojler, pa voznika s pogledam ?zmeden? , ne pa avta, ki si bo tud zaslu?il, da ga kaka pupca oplazi s pogledom.

 

Mrbit, ?e bi bil mal ni?ji, pa ne pod takmu ostrem kotu.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 115
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

aha...pol tak ql. Jst ne bi tega spojlerja montiru. 626 ima zelo lepe linija, sam ?ist pr tleh mora bit + pragovi oz. podalj?ki. Ostali spojlerji za moj okus odpadejo. Pa ?e tisti podalj?ki mi niso najbolj.

 

Ti kr lepo nadaljuj pa fain porihti avto :bravo: Sicer ne vem cele zgodbe (za kolk si ka kupu itd) ampak mislim da se bo? kaj hitro nau?il, da avto ki so bili mal bolj zbiti ni za kupovat. In mislim da 626 se ?e da lepo dobit. Druga?e je recimo pri mx-3, ko se ?e vse ble zlomane :(

 

keep the good work! :jupiii:

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jest moje nism dobu v razbitem stanju samo zelo fejst rjastem :P

sicr se dobijo lepe samo z 2.5 jih je bl mal se nikoli razbitih :(

 

avto sem sicr dobu za smesno ceno je pa res da ne kupm vec avta ponoc <_<

 

spojler je tako narejen da mora bit pod takmu kotm mislm da ma pri 130 kmh 60kg prtiska tko da tich ce rabs za na svojo 323 se lahko kej zmenva ;)

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boljsa lega na cesti in stabilnost(pri visjih hitrostih)

Ce je pa res 60kg pri 130km/h pa nekako mocno dvomim...

 

Po mojem je to z 60 kg res malo pretirano.Ponavadi se to dogaja pri vi?jih oziroma visokih hitrostih...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Labi z ve?jim pritiskom zadaj pa res pridobimo na legi, ?e spredaj ni ni? pomeni da je kot ene vrste letalo, ki samo ?aka da vzleti :P

 

Spredaj je avto tko al tko tezji (ce vzamemo konstanto hitrost po ravnini). Ponavadi je razmerje spredaj-zadaj 60%-40%

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spredaj je avto tko al tko tezji (ce vzamemo konstanto hitrost po ravnini). Ponavadi je razmerje spredaj-zadaj 60%-40%

 

Mislim,da je bolj pomemben podtlak pod avtom.To dose?ejo z raznimi difuzorji na podvozju.?e je spojler slabo na?timan,samo ?e bolj zavira avto(ve?ji upor,manj?a kon?na-ve?ja poraba goriva).Ve?inoma se montirajo spojlerji na navadne avte zaradi-izgleda. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim,da je bolj pomemben podtlak pod avtom.To dose?ejo z raznimi difuzorji na podvozju.?e je spojler slabo na?timan,samo ?e bolj zavira avto(ve?ji upor,manj?a kon?na-ve?ja poraba goriva).Ve?inoma se montirajo spojlerji na navadne avte zaradi-izgleda. :D

 

Jap...sej se mu ne rece za brezveze "spoiler" :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spojlerji na avtu so VE?INOMA (ve?inoma...) le za brezveze. Nekih ne vem kakih u?inkov pri navadnem divjanju oz. magari na?em dirkanju ni za pri?akovat. :D

 

?e bi pa delal v tej smeri bi pa vsekakor najprej delal na tem da bi bil avto v podnu z RAVNIM dnom. Nekateri zadevo poznate, drugi ne (mogo?e celo zavese). :P

 

A ta mazda je 2.5 V6? :ouje:

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ?e dolgo planiral narediti spojler, ki se dviguje. Na mx-3 pustiti tisto ?rno plastiko spodaj in potem narediti serijski V6 ki bi se dvignil cca 8cm (ta spojler pa malo pobrusiti spodaj, ker ima na kraju "sede?"). Ampak na konc ugotovi? da rabi? pnevmati?ni cilinder, mehanizem, mali kompresor?ek, ventil?ek, rele itd...

 

Samo odve?na te?a :D

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja to je je 2.5 V6

 

glede tega aktivnega spojlerja sem tud ze sam prem?leval

najboljse je ker imam vse te dele doma :bravo:

 

to z ravnim dnom pa pomoje da ne pride v postev ker bi potem mogu avto spustit to je pa nemogoce ker potem ne morm domov :P

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dons sem jo najprej dav vn iz garaze da jo spet vidm celo

 

pol sm se pa mal igrov pa dav gor se spojlr da vim kako zgleda

 

pa se en tatto:

 

in nakoncu se jest in moja ljubezn

 

PS. Yavar zedej ti pa nebo treba se naglavo posravlat da bos slike vidu

 

Vseen bi jih pa lahko zmanj?al. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja to je je 2.5 V6

 

glede tega aktivnega spojlerja sem tud ze sam prem?leval

najboljse je ker imam vse te dele doma :bravo:

 

to z ravnim dnom pa pomoje da ne pride v postev ker bi potem mogu avto spustit to je pa nemogoce ker potem ne morm domov :P

 

V glavnem sam zabri? ta spojler stran. :bravo:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dosn je biv pa dobr dan

zacev se je z brusenjem sprickita:

 

post-1266-1206730604_thumb.jpg

 

in ko smo nehal smirglat:

 

post-1266-1206730649_thumb.jpg

 

post-1266-1206730707_thumb.jpg

 

 

pol so pa najprej sli deli(spegli, predni odbijac, sibedah in spojler) na strihanje

in rezultat:

 

post-1266-1206730825_thumb.jpg

 

post-1266-1206730876_thumb.jpg

 

post-1266-1206730924_thumb.jpg

 

pol je pa sel se avto na lakiranje pa vm ne morm slikc pokazat ker ga zov nism se slikov ampak zgleda pa :bravo:

 

bom pa slikov cevga ko bo sestsvljen in opran, posesan....

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe skori

 

samo problem je k sm imu samo 2dni casa za vso licarijo pa je sm pa ke ksna luknca

 

aja pa barva ni orignal taka kot je bla. orignal je perla pa bolj rjava. ta je pa navadna pa bolj rdeca ampak vseno :ljubezen:

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brad Pitt bo sigurno naredil velemojstrovino.....:) kaj v stilu neverjetnega comebacka kjer junak potem za eno tocko premaga vse, vmes se mu pa se dekle, ki ga je zapustilo zaradi velike pomote vrne tik pred zadnjo dirko....en bo pa moral umreti da bo intriga, vsaka dirka pa bo mela carnage.....
    • Ker so EV vsi avtomatiki, z vsakim AT je lazje v koloni. Edino start stopa ni vec, to res ne pogresam vec
    • Tako razdaljo sem jaz že večkrat opravil, samo da nisem potreboval "krompirjevih počitnic" za to ampak je šlo v enem dnevu...
    • Mogoče bi bilo res boljše, a se mi zdi, da tega ne bomo nikoli izvedeli. Vem pa, da sem se že dvakrat zeznil, ker sem vzel direktivo iz Bruslja, naredil, kot predpisuje, potem pa ni bilo dobro, ker so v Sloveniji predpisali precej strožje kot je to zahteval Bruselj. Mimo grede, "čebelarski zakonik" je bil v Bruslju napisan na treh straneh, ko so ga pa "prevedli" v slovenščino, je pa ratalo preko 60 strani (mislim, da 64, se ne spomnim več natančno).  Eno je, kaj Bruselj zahteva, drugo je pa, kaj naša nacionalna zakonodaja trdi, da Bruselj zahteva.   Poleg tega ni potrebno, da smo prvi, ki bomo to uvedli. Če res Bruselj to zahteva - kolikor vem, v Italiji ne bo omejitev glede bojlerjev, IR-panelov, električnega talnega gretja in podobno.    Vsekakor pa se moraš strinjat (in vsi ostali tudi): kar smo izvolili, to imamo - pa če ti je všeč ali pa ne...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.