Skoči na vsebino

MEGLENKE !

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

61. ?len - Uporaba lu?i na vozilu

 

 

(1) Voznik motornega vozila ali skupine vozil mora voziti v cestnem prometu s pri?ganimi lu?mi.

(2) Pono?i uporablja voznik iz prej?njega odstavka praviloma ?aromete z dolgim snopom svetlobe, ki jih mora pravo?asno zasen?iti, ko mu prihaja nasproti drugo vozilo, skupina pe?cev ali vlak, ?e vodi cesta ob ?elezni?ki progi, ali ?e je spredaj voze?e vozilo tako blizu, da bi dolgi snop svetlobe motil voznika. Ob zasen?enju ?arometov je treba prilagoditi hitrost vozila dol?ini osvetljenega dela ceste. Vo?nja samo s pozicijskimi lu?mi (lu?i za ozna?evanje vozila) v cestnem prometu ni dovoljena.

(3) Na cesti, osvetljeni s cestno razsvetljavo, ki zagotavlja dobro vidnost, in v predoru ni dovoljeno uporabljati ?arometov z dolgim snopom svetlobe.

(4) Ob zmanj?ani vidljivosti se praviloma uporablja zasen?ene ?aromete ali ?aromete za meglo (meglenke) ali kombinacijo teh lu?i. Uporaba meglenk je dovoljena le, kadar je vidljivost manj?a od 50 m. Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim vozi na majhni razdalji drugo vozilo (npr. v koloni vozil).

(5) Lu?i in odsevniki na vozilu med vo?njo ne smejo biti zakriti ali umazani.

(6) Voznik iz prvega odstavka tega ?lena mora voziti podnevi s pri?ganimi lu?mi za dnevno vo?njo. Kot lu?i za dnevno vo?njo se lahko uporabljajo tudi zasen?eni ?arometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanj?ana za najve? 25%. Lu?i za dnevno vo?njo ali zasen?eni ?arometi, ki se uporabljajo kot lu?i za dnevno vo?njo, so lahko pri?gane, ne da bi bile so?asno pri?gane pozicijske lu?i.

(7) Na vozi??u ustavljeno ali parkirano vozilo mora biti pono?i in ob zmanj?ani vidljivosti osvetljeno s pozicijskimi lu?mi. V naselju zadostuje, da je vozilo osvetljeno s pozicijskimi lu?mi na tisti strani vozila, ki je obrnjena proti sredini ceste. Ozna?itev vozila s pozicijskimi lu?mi ni potrebna na cesti, na kateri cestna razsvetljava zagotavlja dobro vidnost vozila ali ?e je vozilo ustavljeno ali parkirano na ozna?enem parkirnem prostoru.

(8) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekr?ek voznik, ki pono?i ali ob zmanj?ani vidljivosti ali v predoru ne uporabi lu?i v skladu z drugim ali tretjim odstavkom tega ?lena .

(9) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?etrtim, petim, ?estim ali sedmim odstavkom tega ?lena .

 

 

 

?e komu pomaga, dajte si tole zabit v tele va?e glave, ker ni mogo?e ve? gledat, koliko ljudi ne zna uporabljat meglenke, in ?e jim tale "malenkost" ne gre od rok, kako potem lahko upravljajo vozilo ???

 

http://www.varnostvprometu.org/index.php?n...&nPrek=luci

 

po moje, bi morali na?i vrli policisti tudi tukaj in tokrat ukrepati, IN PA UKREPATI PROTI TISTIM, KI V SLABI VILJIVOSTI SPLOH NE OZNA?IJO SEBE ALI SVOJEGA VOZILA - ve?inoma kolesarji in pe?ci (potem so pa spet vozniki krivi zaradi pretesnega prehitevanja in prehitre vo?nje ipd. ! )

 

http://www.varnostvprometu.org/index.php?n...nPrek=kolesarji

 

in tukaj jaz VAS vpra?am, zakaj se vedno kasira samo hitrost voznikov motornih vozil ? je res samo hitrost nevarna ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

in tukaj jaz VAS vpra?am, zakaj se vedno kasira samo hitrost voznikov motornih vozil ? je res samo hitrost nevarna ?

 

po mojem mnenju je veliko manj nevaren tist ki se vozi po a napr 180 kot pa tisti ki se vozi 70 v megli (po ac)

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

?akam Bossov komentar... :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

...s temle rde?im se popolnoma strinjam.Matr v LJ tole na?gejo, tako ali tako je vedno kolona, ?e tako ali tako je vse osvetljeno, mislim pacienti do amena. ps. v?eraj na obvoznici (od vi?a do rudnika), pa? res da je bila megla ampak vseeno se je dalo peljati vsaj 130 km/h in seveda, pacient s XSARO, tablice itak da KR (kranjska gora) se vozi z vsemi na?ganimi meglenkami 90 km/h po prehitevalnem, vozni pa fraj. Kljub XENONU in vo?njo totalno za ritjo (ker se mi je ?e cufat za?el) sem bil prisiljen blendati da je ?lovek dojel da se vozi po AVTOCESTI...mamicu mu, takim samo izpite pobrat, potem pa so nesre?e, folk po desni prehiteva ipd.,

Napisano

Zadnja meglenka je res fuk, ko vozi? tik za nekom in pa mu tut prbli?no ne u?teka, da bi ugasnu to zadev?no, niti pol ko mu blenda?, no pol ?e se le da ga prehitim, pa mu za moment pr?gem svojo meglenko, pol jo itak ugasnem, ampak najbr? niti ne porajta kaj sm mu ?elu dopovedat! :ne vem: <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Zadnja meglenka je res fuk, ko vozi? tik za nekom in pa mu tut prbli?no ne u?teka, da bi ugasnu to zadev?no, niti pol ko mu blenda?, no pol ?e se le da ga prehitim, pa mu za moment pr?gem svojo meglenko, pol jo itak ugasnem, ampak najbr? niti ne porajta kaj sm mu ?elu dopovedat! :ne vem: <_<

 

heh, ovi za tabo si pol misli, da ti samo ena ?top lu? dela ?zmeden?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

"men so pa rekl, da ?e je megla moram pa obvezno tale gumbek stisnt" je bila izjava ene mojih biv?ih, ko sem ji poskusil razlo?it kako in zakaj se uporablja zadnja lu? za meglo.

 

Zdi se mi povsem utopi?no, da bi se povpre?nemu vozniku pri nas dalo razlo?it, da ?e ima pri?gane zadnje lu?i za meglo in vozi v koloni, da je potem precej ve?ja verjetnost, da se mu kdo zabije v rit, ker bo te?je opazil ?toplampe. :whatever:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To je ?isto res,zato pa sem jaz eliminiral zadnjo meglenko in namesto nje mi ob zaviranju zasveti na njenem mestu ?top lu?. :P

Nekaj me zanima glede prvih meglenk,ko je ?e govora o njih.Ali je po va?em bolj?e imet bolj ?voh ?arnico noter ali pa mo?nej?o?Ker imam xenonke,se mi zdi,da meglenke svetijo slab?e od kratkih lu?i(res pa je,da je svetloba meglenk bolj usmerjena v tla in bolj razpr?ena.) :whatever:

 

 

Napisano

najve? meglenk najde? pri?ganih pri frajerjih 25 and under ki vozijo honde :whatever:

 

"men so pa rekl, da ?e je megla moram pa obvezno tale gumbek stisnt" je bila izjava ene mojih biv?ih, ko sem ji poskusil razlo?it kako in zakaj se uporablja zadnja lu? za meglo.

 

Zdi se mi povsem utopi?no, da bi se povpre?nemu vozniku pri nas dalo razlo?it, da ?e ima pri?gane zadnje lu?i za meglo in vozi v koloni, da je potem precej ve?ja verjetnost, da se mu kdo zabije v rit, ker bo te?je opazil ?toplampe. :whatever:

 

mi smo se na ta ra?un ene 7 let nazaj nabil na enga golfa II... (v megli brez vsega se je vozil...) desna lu? mu ni delala, ni mel 3 ?top lu?i, megla, pa stal na casti, ni se vidlo ?miguca.... pa prletel v kluko za prikolico, seat havba pokonc, ?to?tanga v vertikalni V, lu?i po gobe, tablica mela tako lepo bunko,... :whatever:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Se nebi strinjal, da samo oni....

 

mejbi ?e kak stari ?ika v cayennu al pa kak BMW, pol se pa ?e kon?a,... mi jih mamo pa smo jih sam 1x v dveh pa pol letih oz 3eh pr?gal...

 

nemci majo pa glih kontra,.... mamo enga na morju ko ma mercedes ml400 pa se ?e avtomatsko okol vozi z pozicijo pa meglenkami, ker ma mo?ne xenonke in se lahka primerjejo z dolgimi halogenkami, pa mu folk me?ika nazaj ko se pelje,... pol pa meglenke pr?ge... ka ?ele dolge po sekajo :ouje:

If in doubt, flat out... 

Napisano

najve? meglenk najde? pri?ganih pri frajerjih 25 and under ki vozijo honde :whatever:

 

 

ja v Lj sred avgusta pr 20+stopinjah,..na osvetljenih ulicah,..je res velika potreba po meglenkah,... :whatever:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

ja v Lj sred avgusta pr 20+stopinjah,..na osvetljenih ulicah,..je res velika potreba po meglenkah,... :whatever:

 

sploh pri vidljivosti na drug konc mesta... :hohoho: bojo ?enske bolj?e videli... kaj pa ve? :D

joke :P

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.