Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No, pa sem le dobil novo M6 malo za preizku?njo. Na prvi pogled bi lahko rekel mala me?anica

tamalega Lexusa. Precej ve?ja, bolj nabita. Ma?ina zaenkrat 1.8 bencin, lepo potegne, preseneti

te pa ti?ina v kabini, bixenon, ergonomija, uporabnost; vse na dosegu roke, najbolj sem se pa

razveselil funkcij na volanu, ki po novem vse opravlja? na njem (mo? ventilacije, klima, kam piha...)

vse pohvale pa tipki bluetoth tudi na volanu (odli?no 5). Vse je povezano z jezikovnim izbiranjem.

Najprej dolo?i? jezik nato te po meniju glasovno vodi gospodi?na in ponavlja? besede za njo=>

sprejem besed odli?no 5. In vsaki? ko se vsede? v vozilo te avtomatsko seznani s telefonom.

Posebnost barve - mislim da so perle

 

Skratka vse pohvale novi ?estici, komaj ?akam prihod diezlov

 

 

Cene limuzina : cca. 21.000 - 30.000 eur => slednja bo GT z vso opremo + navigacijo, 18" alu...

 

Cene karavan : + 1000eur ve?

 

Cene diezlov : ?e ni znano

 

Za cene so mi potrdili, da so informativne

 

Grafitno sem slikal v skladi??u

post-815-1200521255_thumb.jpg

post-815-1200521391_thumb.jpg

post-815-1200521418_thumb.jpg

post-815-1200521461_thumb.jpg

lp

retail

Napisano

Kaj pa ob?utk v vo?nji? A je zoom-zoom tko k pr ostalih mazdah?

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Jap... prodaja bo stekla v roku 2 tednov... cene za diesel motorje so pa znane ?e ve? ?ase.... prav tako tudi cene za opremo.

 

In ja... tudi naro?ila ?e veselo sprejemajo. :aaaaa:

 

 

LP David

 

 

P.S. Retail... lahko pove? na katerem servisu si jo testiral?? A-Cosmos Celov?ka??

Feel free....

Napisano

Jaz sem bral primerjavo v zadnjem Autobildu, kjer je ?estica za passatom in mondeom, grajajo volan brez filinga, ki razvodeni ?portni ob?utek zaradi podvozja, kao da je passat top, jaz v passatu nisem imel nevemkak?nega hudega ob?utka, tko da ne vem odkod jim taki superlativi

 

sicer jemljem to avtorevijo z rezervo, ker vedno zmaga VW, ampak vseeno - tam je 2.0 na testu, pi?e velika poraba in je porabila 8,7 passat pa mala poraba in je porabil 8,4, ima pa turbo 1.8 motor, ki menda res dobro vle?e

 

ima mogo?e ?e kdo bolj direktno primerjavo med passatom in ?estico? (sicer passata se ne dotaknem niti v sanjah, ampak realen je pa treba bit)

Napisano

?udno da v Nem?kih revijah vedno nemci zmagujejo :whatever:

Nemci so itak najja?i :hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ko je sla ta moja 6-ka ven, je zmagala na testu v auto bildu, tako da to ne drzi povsem :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

J

 

ima mogo?e ?e kdo bolj direktno primerjavo med passatom in ?estico? (sicer passata se ne dotaknem niti v sanjah, ampak realen je pa treba bit)

 

 

Glej.... z novim passatom sem naredu kakih 800 km.... in to z diesel motorjem 2.0.

 

Trenutno ?akam na novo 6ko diesel katero bi mogu dobit nekje v drugi polovici aprila.... tako da zaenkrat ne morem ?e dat neke legitimne primerjave...

 

Dejstvo je da so novi motorji pri mazdi6 oziroma stari motorji common rail baje kar ok... kot sem spremljal malo po netu sem naletel tudi na ruski test nove 6ke... in to celotne palete motorjev, in seveda najbolj hvalijo nov 2,5 bencinski motor, kateri naj bi dejansko bil velik korak naprej od prej?njega 2,3 motorja. Kar se diesla ti?e pravijo da je motor dovolj posko?en, stabilnost in obna?anje avta pa fantasti?na.

 

Ta podatek z volanom se mi zdi malo za jajc prvle?en glede na to da pri vseh zgoraj omenjenih testi hvalijo prav to. Torej elektromehanizem ki prilagaja trdoto volana....

 

 

No... pravo primerjavo bom pa lahko dal malo kasneje.... ?ez kak mesec.... :bravo:

 

 

LP DAvid

Feel free....

Napisano

Ko je sla ta moja 6-ka ven, je zmagala na testu v auto bildu, tako da to ne drzi povsem :)

 

Enkat v dveh desteletjih pa mora tud k?n drug avto k nemc zmagat :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

volan ni naravnan kot pri novi bmw m3, ampak je ?e zdale? odli?en => dovolj trd in ob enem mehak

 

odg. za Davida (testiral sem ga preko uvoznika)

lp

retail

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nisem si mislil, da bom na stara leta spet navdušeno igral igrice, ampak GT 7 je res top igra :).....sploh z primerno opremo.... null
    • Ma ja no, res jih ne razumem. A je tako težko narediti novo M6. Na svetu je ogromno fanov, predvsem bivših in sedanjih lastnikov M6, ki bi avto takoj kupili.    Dvomim, da prodaja ne bi stekla, za SUV kupce je poskrbljeno, ostali, zvesti sedanom, karavanom, pa čakajo ko medved na maline, a Mazda tega nikakor ne vidi.    Pa še to, sploh se ne bi rabili pretegnit, malo šminke, malo posodobitve,  notri obsotječ motor, pa bi z minimalnimi razvojnimi stroški spet oživeli avto.   Ne, oni se rajši ukvarjajo s 3 različicami CX60 in se bratijo s kitajci.
    • Saj tudi mene stiska, če so kje getribi. Javim, ko bo kaj novega. Dejansko sem od kolega slišal same dobre stvari od Akvonija. 👍
    • sem imel kolega ki je imel podobno filozofijo in vozil 25let honde od prvega civica iz leta 90 naprej....nato je bilo pri hondi vse manj primernih avtomobilov, z zadnjo hibridizacijo je "obupal" in presedlal na vw , je še vedno fan honde, ampak tudi z vw je zelo zadovoljen (sicer resda ima r 4x4, ampak kljub vsemu, pravi da ni nikoli mislil, da bo zadovoljen z vw :)).
    • Sej to si se hecal, a ne?   ojej, očitno ne. Če Mazda ne bo imela avtov z Mazda filozofijo, je Mazda obsojena na propad. Kupci Mazde smo vseeno malo drugačni in damo veliko na to, da Mazda ni konfekcijska znamka, da ima svoje inovativne rešitve tako v tehniki kot v oblikovanju. Všeč nam je, da niso rinili skupaj z ostalo čredo v rešitve, ki so slabe, kot recimo ekstremni downsizing z turbo oversizingom.   In kaj je najbolj bistveno in bom napisal z velikimi črkami zato, da bo vidno... vozniki Mazde NE KUPUJEMO ZNAČKE... nikdar in nikoli je nismo, ampak kupujemo avtomobili, dizajnirane na Japonskem s filozofijo, ki je lastna samo Mazdi. Če nam po novem Mazda misli prodajat Kitajske avtomobile pod svojo znamko je potem bolje in ceneje, če gremo direkt kupit kitajski original (kolk se to smešno sliši), ki bo bistveno cenejši pa na istem kvalitetnem in tehničnem nivoju.   Ko je pred leti Mazda začela forsirat mainstream filozofijo prodajat samo SUV-e sem se tudi tukaj na forumu vprašal, ali je to konec  Mazde in da bo padec hud.... nikoli pa si nisem mislil, da bom poleg te klofute dobil še brco z bulerjem direkt v fris, ko mi MOJA znamka zdaj ponuja Kitajca pod Zoom Zoom sloganom al kaj.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.