Skoči na vsebino

Nakup Mazde6 - Karavan - Kaj izbrati?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Najprej vsem en lep pozdrav, to je namre? moj prvi prispevek na tem forumu :cheers:

 

V prihodnjih mesecih (marec-april-maj) bom verjetno iskal rabljeno Mazdo 6 karavana. V po?tev prideta letnika 2004 in 2005 zato je ?e tu prva dilema. V?eraj sem peljal 120-konjskega dizla Mazdo 6 limuzinsko razli?ico in se mi je zdelo da bi pri karavanu prav pri?el ?e kak dodaten konj v avtu (poleg mene) :) Problem pa je ker z 2005 letnikom so pa kolikor sem sli?al druge ma?ine in je mo?nej?a verzija prek 100 kW tako da pade? v vi?ji rang zavarovanja je to res?

 

Tako da me zanima najprej nasledje:

- Ali raje izbrati 2004 letnik z mo?nej?im dizlom ali 2005 letnik z ?ibkej?im dizlom?

- Tudi druga?e kak?na je primerjava med motorji 2004 letnikov in 2005 letnikov? Kak?ne bistvene razlike? Cene vzdr?evanja? Problemi?

- Mazda 6 ima generalni servis na 120.000 km? Ima kdo izku?nje ali imajo avti iz uvoza z cca. 140.000 km prevo?enih narejen generalni servis?

- Sli?al sem da bi se naj Xsenonske lu?i bolj kvarile od navadnih je to res? Kaj je tu bolj?e izbrati navadne ali xsenon?

 

Toliko zaenkrat in ?e vnaprej hvala za odgovore!

  • Odgovori 190
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

?e gleda? karavane vzemi tisto 04letnik z 100kw-136ks saj pade? v isti registracijski razred kot pri 120ks.Druga?e pa mislim,da je ta avto vredu izbira.Jaz sem jo pripeljal iz Italije,ker tu so tako ali tako ve?inoma pripeljane iz tam in jih tukaj potem trgovci prodajajo za vi?jo ceno pa ve?inoma poklepane....

Napisano

Mojster vzemi ?ibkej?o !120km) in jo malo okrepi. Sem preizkusil inadeva res trga.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najprej lepo pozdravljen med nami.

 

Pri prenovljeni (facelift) Mazdi od konca leta 2005 naprej je mo?nej?i motor "?al" pridobil bore 3kW in zaradi tega po slovenskih zakonih padel v vi?ji razred. Diesli v prenovljenih Mazdah 6 so pridobili tudi filter trdnih delcev, ki se je izkazal prej problemati?en kot ne.

 

Predvsem velja to za re?ime vo?nje, kjer motor ne dosega obratov nad 3.000 - se pravi mestna vo?nja, kratke relacije, ipd. ?e ustreza? temu je verjetno bolje, da se prenovljene Mazde 6 diesel izogne?.

 

 

V kolikor bo? izbiral motorja pri starej?ih modelih Mazde 6 (se pravi pred prvo polovico 2005) ima? na voljo en motor v deh izvedbah in dveh najve?jih nazivnih mo?eh (89kW (121KM) in 100kW (136KM)) vendar z enakim najve?jim navorom 310Nm.

 

Ker se diesli vozijo tako, da izkori??a? navor je ve? ali manj vseeno kater motor vzame?. Mo?nej?i se malenkostno bolj izka?e ?ele v vi?jih vrtljajih (nad 4000 obratov) vendar priganjat diesla v visoke vrtljaje je bolj nesmisel kot to, da bo? veliko pridobil.

 

Predvsem se osredoto?i na to, da je avto v redu, ohranjen in kak?no opremo ima. Pri avtih iz uvoza (predvsem Italija) bodi previden, ker kilometrom na ?tevcu ni za zaupat - zanimivost pri teh je, da se kilometri na ?tevcih pri teh ve? ali manj gibljejo tam nekje med 80.000 in 95.000. Ker ne ve? realnega ?tevila kilometrov in ?e se ne da z gotovostjo ugotoviti ali je jermen menjan ali ne je pa? bolje, da pa? pljune? ?e tisti denar za menjavo jermena in si vsaj do neke mere miren naslednjih 120.000km.

 

Glede Xenonk - jaz sem imel probleme v prvem letu, ko je bil avto nov in so menjavali kompletne lu?i?!?! Od takrat je ve? ali manj normalno stanje se je pa pri fantih na forumu izkazalo, da so dostikrat krive samo ?arnice. Ker gre to za standardne Philipsove xenonke nakup teh na prostem trgu tudi ni prevelik finan?ni zalogaj.

33112_1.png

Napisano

Hvala za prve odgovore, ki mi bodo kar v pomo?. Torej 2005 verzija ni nekaj bistveno bolj?a da bi se spla?alo gledati za njo, tako da bom verjetno res kar 2004 iskal. Sem pa nekaj sli?al da bi naj italjanske Mazde 6 imele neko 6-letno garancijo? Ampak na kaj, verjetno ne na ves avto? Sicer je pri italjanih ?e drug problem da ne znajo na avte pazit :) Druga?e pa sem kar se Xsenona ti?e zdaj mi?ljenja da bi ga imel ?e bo opcija. Samo sem videl same kombinacije ko je bil Xsenon+usnjeni sede?i, usnja pa nebi imel notri. Samo so verjetno tudi Mazde 6 z Xsenonskimi lu?mi in brez usnjenih sede?ev... Druga?e se pa ne da videt ali je bil ?tevec prevrten ali ne?

 

Druga?e pa jermen bom sigurno menjal pa ni va?no kaj bodo rekli. Me pa zanima koliko druga?e pride generalni servis na 120.000 km? Pa ni nujno da na poobla??enem sevisu, koliko pribli?no stane materjal?

 

P.S.

Mazda 6 letnik 2004 je ?e imela ?esto prestavo?

Napisano

Pozdravljen na forumu :jupiii:

 

Super, spet en karavan v prihodnosti, avto je vsaj po moje enkraten glede na ceno , ?este prestave pa ni v tem letniku... :whatever:

Glej, da dobi? ?imbolj ohranjeno, pa servisno knji?ico potrjeno,pa v ra?unalnik pogledat obvezno na Mazda servisu, kaj se je dogajalo z avtom; bilo kje v EU je bil kupljen... Glede mo?i pa tud ni problema,?e se ti zdi 120KM podhranjena, si pomagaj s ?ip tuningom, jaz sem s 120 KM pri?el na 143KM.. povsem legalno z Mazdino garancijo :bravo:

Xsenonke pa po za?etnih problemih delujejo brezhibno, tko da bi ti jih priporo?al, pa jasno Bose ... :ouje:

 

LP

Napisano

Hvala za prve odgovore, ki mi bodo kar v pomo?. Torej 2005 verzija ni nekaj bistveno bolj?a da bi se spla?alo gledati za njo, tako da bom verjetno res kar 2004 iskal. Sem pa nekaj sli?al da bi naj italjanske Mazde 6 imele neko 6-letno garancijo? Ampak na kaj, verjetno ne na ves avto? Sicer je pri italjanih ?e drug problem da ne znajo na avte pazit :) Druga?e pa sem kar se Xsenona ti?e zdaj mi?ljenja da bi ga imel ?e bo opcija. Samo sem videl same kombinacije ko je bil Xsenon+usnjeni sede?i, usnja pa nebi imel notri. Samo so verjetno tudi Mazde 6 z Xsenonskimi lu?mi in brez usnjenih sede?ev... Druga?e se pa ne da videt ali je bil ?tevec prevrten ali ne?

 

Druga?e pa jermen bom sigurno menjal pa ni va?no kaj bodo rekli. Me pa zanima koliko druga?e pride generalni servis na 120.000 km? Pa ni nujno da na poobla??enem sevisu, koliko pribli?no stane materjal?

 

P.S.

Mazda 6 letnik 2004 je ?e imela ?esto prestavo?

 

?au.Imam 6-ko iz Italije in kot sem ?e ve?krat ponovil ob drugih prilikah,ne kupujte nikoli avta brez izpolnjene servisne knji?ice na uradnih servisih.Z servisno knjigo(izpolnjeno)lahko uveljavi? garancijo tudi pri nas,ki mimogrede,velja 3 leta in ne 5 kot za in samo za M6 registrirane v Italiji.Z xenonom sem imel tudi sam te?ave(bolj z mehanizmom za avtomatsko liveliranje lu?i ) in so mi oba modula na obeh lu?eh menjali v garanciji.Jaz imam 136 konjsko,leather& Bose(pri nas GT) in sem druga?e zelo zadovoljen z porabo in samo vo?njo.?e se ti da malo zafrkavat in ima? ?as,se spla?a iti osebno do prodajalca v Italiji(ne kje ob na?i meji-kak Milano ali kaj podobnega) in bo? pri?paral kake 3 tiso?akae ali pa ?e ve? ??. ;) Edino papirje bo? pol ?akal kak mesec ali dva iz Italije.Moj je bil odli?no ohranjen(kot nov-brez praskice),letnik 2004. in je imel 50000km(preverjenih,ker so mi pustili vse ra?une od servisov v avtu-nala?? ali pa so vse skupaj pozabili ven vzet :bravo: ).Kar se pa ti?e prevrtenih kilometrov mi je majstor prodajalec v Milanu namignil,da to delajo na?i Slo-ma?ki,ki pridejo z neko aparaturo in kar na avtih nalo?enih ?e na ?leperju "uredijo" zadevo.Oni so pa kar se tega ti?e dokaj usrani,ker so kazni za to pri njih astronomske+ ovzem dovoljenja za prodajo avtomobilv za vekomaj.Vpra?aj ?e kaj,?e te konkretno zanima. :D

 

 

Napisano

Kar se pa ti?e prevrtenih kilometrov mi je majstor prodajalec v Milanu namignil,da to delajo na?i Slo-ma?ki,ki pridejo z neko aparaturo in kar na avtih nalo?enih ?e na ?leperju "uredijo" zadevo.Oni so pa kar se tega ti?e dokaj usrani,ker so kazni za to pri njih astronomske+ ovzem dovoljenja za prodajo avtomobilv za vekomaj.

No tu se pa ne bi strinjal.. da so tuljoti glede prevar usrani... ?zmeden? Mi jim niti do popka ne pridemo.. :P

 

Sicer pa so ?e "pozabljeni ra?uni" hudo sumljivi... jaz nimam niti enga v avtu..kaj ?ele od vseh servisov... :whatever:

Napisano

V bistvu ja se mi kar da zafrkavat :) Ker bi rad dobil ?imbolj ohranjen avto in pa seveda po neki pametni ceni. Zdaj sem nekako ?e odlo?en da:

- ?e bo mo?nost bom nabavljal tako Mazdo da bo imela Xsenonke

- ?e je navor pri obeh verzijah bolj kot ne enak potem tako lahko ?ibkej?ega dizla vzamem

- druga?e pa kar se kilometrov ti?e sem pa naredil zdaj v 3 in pol letih 120.000 km tako da tudi novemu avtu ne bo dolg?as in bo lepo vo?en :) tako da ne vem razmi?ljam ?e ima 2005 letnik ?e ?esto prestavo je pa le fina stvar...

 

Druga?e pa misli? da bi se dalo tako konkrentno pri?parat pri italjanih? Ker bom imel ?ez kak mesec kar dosti ?asa in lahko grem tudi kam globje v italijo. Sem bil lani z mojo Xsaro v Rimu na nogometni tekmi lige prvakov (Roma-Manchester) tako da do Milana tud nebi bilo problema it. Ampak 3 tiso?ake da bi se pri?paralo? Jaz bi ?e za prihranek kak?nih 1.500-2.000 EUR takoj ?el kak?no tak?no varjanto iskat. Ima? mogo?e kak?ne kontakte od koga, ki se s tem bavi?

Napisano

Kar se xsenona ti?e, ga je izi naknadno montirat, pa ?e pocen je. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sokol, poglej link, ker sem testiral obe varianti: (mojo (5 prestav) pa novo (6 prestav)

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=2964

 

Evo to mam rad da ljudje lepo razlo?ijo zadeve. :) Torej ni kaj za ?tudirat, 2004 letnik ma?ina katera pa? bo, pa? 6. prestave ni je pa zato kaj drugega bolj?e, pa samo da bo ?imve? opreme, xsenon lahko pa tud pol montiram ja. Kolko pa kaj pride cena monta?e?

Napisano

No tu se pa ne bi strinjal.. da so tuljoti glede prevar usrani... ?zmeden? Mi jim niti do popka ne pridemo.. :P

 

Sicer pa so ?e "pozabljeni ra?uni" hudo sumljivi... jaz nimam niti enga v avtu..kaj ?ele od vseh servisov... :whatever:

 

No,ko sem bil z kolegom drugi? v Milanu(tudi kupil enako kot jaz,pri?paral 3000? :bravo: ) je ravno ko sem bil pri trgovcu upadla finan?na policija. In to kot v filmu-obkolili so concesionario(plac,kjer je imel avte) in vse nas legitimirali ter ga za?eli razturavat po dolgem in po?ez.Vzeli so si na piko par avtov(tip jih je prodajal par tiso?) in pregledovali vse papirje od avtov.Z njimi sta bila tudi dva mehanika,ki sta vse ?ivo prekontrolirala na dveh

avtih.V glavnem,midva sva se pobrala,ker nama je prodajalec zatrdil,da bo trajalo cel dan.Tako,da ne bi rekel,da se mu spla?a kaj "mutit".ker sem gledal avte in ima razporejene po vrstah od 20000km do 250000 km

v zadnjih vrstah.In ?e enkrat-pri njih finan?na policija deluje.Ne bom pa trdil,da se tudi tam ne dogajajo lumparije.In "pozabljene" ra?une so imeli skoraj vsi avti kar v predalih.Pa ne samo to,celo ra?uni od kuplenih gum so bili zdraven. Ko sem prevzel avto,so mi oni naredili redni servis na poobla??enem Mazda servisu. :P:D

 

Evo to mam rad da ljudje lepo razlo?ijo zadeve. :) Torej ni kaj za ?tudirat, 2004 letnik ma?ina katera pa? bo, pa? 6. prestave ni je pa zato kaj drugega bolj?e, pa samo da bo ?imve? opreme, xsenon lahko pa tud pol montiram ja. Kolko pa kaj pride cena monta?e?

 

?ez v IT.so ve?inoma 136-konjske(90% z usnjem in xenonom).Ne gledat pri privat fiz.osebah,ker imajo navite cene.In z trgovci se glihaj za ceno vedno na licu mesta-nikoli po telefonu.Izberi si par avtov na internetu v enem mestu in si vzemi ?as,za pogledat vse.

Za tam kupljen avto ne more? dobiti probnih tablic-ali montira? gor svoje (Slo) ali pa avtovleka.Na dokumente ?aka? nenormalno dolgo-italijanska le?ernost in slow motion delovanje ob?in.

Sre?no pri nakupu. ;)

 

 

Napisano

No,ko sem bil z kolegom drugi? v Milanu(tudi kupil enako kot jaz,pri?paral 3000? :bravo: ) je ravno ko sem bil pri trgovcu upadla finan?na policija. In to kot v filmu-obkolili so concesionario(plac,kjer je imel avte) in vse nas legitimirali ter ga za?eli razturavat po dolgem in po?ez.Vzeli so si na piko par avtov(tip jih je prodajal par tiso?) in pregledovali vse papirje od avtov.Z njimi sta bila tudi dva mehanika,ki sta vse ?ivo prekontrolirala na dveh

avtih.V glavnem,midva sva se pobrala,ker nama je prodajalec zatrdil,da bo trajalo cel dan.Tako,da ne bi rekel,da se mu spla?a kaj "mutit".ker sem gledal avte in ima razporejene po vrstah od 20000km do 250000 km

v zadnjih vrstah.In ?e enkrat-pri njih finan?na policija deluje.Ne bom pa trdil,da se tudi tam ne dogajajo lumparije.In "pozabljene" ra?une so imeli skoraj vsi avti kar v predalih.Pa ne samo to,celo ra?uni od kuplenih gum so bili zdraven. Ko sem prevzel avto,so mi oni naredili redni servis na poobla??enem Mazda servisu. :P:D

 

Le kaj i??e pri trgovcih finan?na policija? ?zmeden? Zastonj ?e ne delajo racij.. se ti ne zdi? :whatever:

 

Sicer pa je znanec pred leti kupil laguno diesel z 20.000km staro leto in pol iz Rima, notranjost je ?e di?ala po novem... pa je bila notranjost res popolnoma nova,armatura, sede?i, volan itd , pa se jo je hitro znebil, ko so mu na servisu dokazali, koliko ima resni?nih km! :P

Saj ne trdim, da so vsi trgovci lopovi, mislim pa da Italijane nima smisla u?it lumparij! :hohoho:

Napisano

Le kaj i??e pri trgovcih finan?na policija? ?zmeden? Zastonj ?e ne delajo racij.. se ti ne zdi? :whatever:

 

Sicer pa je znanec pred leti kupil laguno diesel z 20.000km staro leto in pol iz Rima, notranjost je ?e di?ala po novem... pa je bila notranjost res popolnoma nova,armatura, sede?i, volan itd , pa se jo je hitro znebil, ko so mu na servisu dokazali, koliko ima resni?nih km! :P

Saj ne trdim, da so vsi trgovci lopovi, mislim pa da Italijane nima smisla u?it lumparij! :hohoho:

 

Se strinjam,da so povsod razni koristoljubci,tako pri nas kakor tudi v tujini.

Prvo pravilo:vse kar je ni?je od Firenz je It.jug,se pravi ne delaj biznisa z njimi. :D Sem spada tudi Rim.

Drugo pravilo:pelji avto pred nakupom vedno na najbli?ji uradni servis-?e tega ne dovolijo,se jim izogni v ?irokem loku.

Tretje pravilo:kupuj avte pri renomiranih prodajalcih,kateri nudijo garancijo,ne nekih zakotnih in neuglednih preprodajalcih.Sam sem podpisal overjeno kupoprodajno pogodbo,po kateri bi lahko pripeljal avto nazaj,?e bi ugotovil,da je z njim karkoli narobe.

?etrto pravilo:Obvezno preizkusi avto,kako se obna?a v vo?nji(nekateri ne dovolijo,?e?,da nimajo tablic).

Takemu re?i takoj -arrivederci amore.

Peto pravilo:ko kupuje? rabljen avto je to vedno loterija-lahko je bil razbit,lahko niso pravi kilometri,lahko je bil ukraden,lahko je bil ve?ino ?asa po servisih in se je stalno kvaril,lahko ima kako tovarni?ko napako,katere ne znajo ali ne morejo odpravit....(vzemi s sabo dobrega mehanika)

?esto pravilo:ko kupuje? avto v tujini je priporo?ljivo,da dobro obvlada? njihov jezik in vsaj be?no pozna? njihove zakone in postopke pri prodaji rabljenih avtomobilov,da se ne bo? kasneje kesal,kaj si podpisal...

Sedmo pravilo:ko ga kon?no po vseh mukah pripelje? domov je dobro,da ga ?e pri nas pelje? na uradni servis.Tam ti po potrebi ali pa v vsakem primeru opravijo servis in si pol miren......recimo. :P:D

 

 

Napisano

Saj druga?e ?e je kdo od vas kaj maherja za italjan??ino/mehanika itd. in bi bil pripravljen it zraven ga z veseljem povabim. S seboj bom druga?e vzel kolega, ki zna italjansko in pa kak?nega mehanika z aparaturami za testirat. Druga?e pa glede tablic si napisal da je opcija da da? gor svoje, kako to misli?? Kako bi pa lahko dobil pred?asno tablice za avto?

Napisano

Druga?e pa glede tablic si napisal da je opcija da da? gor svoje, kako to misli?? Kako bi pa lahko dobil pred?asno tablice za avto?

 

Edino ?e se jih sposodi? pri kaki mazdi,ki je glih taka kot jo misle? kupit.... :hohoho: Pol jih pa seveda vrne?... mogo?e je tko mislu... ?zmeden?

Napisano

Alex ima izkusnje z balkanom (mitrovica pa to :P ) in je 100% mislu, da das pac ene tablice gor (katerikole) pa riskiras domov...itak, moznost, da te ustavijo je minimalna :)

Tudi sam sem to za naredil iz kopra do ljubljane...pa je slo :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Alex ima izkusnje z balkanom (mitrovica pa to :P ) in je 100% mislu, da das pac ene tablice gor (katerikole) pa riskiras domov...itak, moznost, da te ustavijo je minimalna :)

Tudi sam sem to za naredil iz kopra do ljubljane...pa je slo :)

 

To?no tako,kot si napisal,Labi :bravo: Ene x tablice od drugega avta gor(slovenske)in gasa domov in upa?,da te ne bodo ustavili ali pa da ne bo? imel nesre?e z avtom.Doslej je vedno palilo. :P

P.s:tega ti nisem jaz povedal. ;)

 

 

Napisano

A so res imele Mazde 6 v Italiji 6-letno garancijo? Ker sem jih zdaj ?e ene par videl 2004 letnikov po oglasnikih da imajo ?e eno leto in pol do dve leti garancije? Ampak tisto lahko potem samo v Italiji verjetno uveljavlja??

Napisano

A so res imele Mazde 6 v Italiji 6-letno garancijo? Ker sem jih zdaj ?e ene par videl 2004 letnikov po oglasnikih da imajo ?e eno leto in pol do dve leti garancije? Ampak tisto lahko potem samo v Italiji verjetno uveljavlja??

 

Ja ?e je registrirana v Italiji, druga? pa ne velja :( , sicer je pa Alex strokovnjak glede uvoza iz Italije... :P
Napisano

A so res imele Mazde 6 v Italiji 6-letno garancijo? Ker sem jih zdaj ?e ene par videl 2004 letnikov po oglasnikih da imajo ?e eno leto in pol do dve leti garancije? Ampak tisto lahko potem samo v Italiji verjetno uveljavlja??

 

Tako kot ti je napisal ?e Roko-5 letna garancija ti velja edino za avte registrirane v Italiji.?im izvozi? Mazdo 6 v kako drugo dr?avo(bilo katero vklju?no z SLO),ti velja 3-letna ali 100000 km,kot povsod drugje v Europi.Pogoj za uveljavitev je izpolnjena servisna knji?ica(na uradnem servisu,ki je pri njih v Italiji ponavadi Ford-mazda,in bo? videl v knji?ici ?ig od Forda-ni? bat,to je v redu).?e bo? M6 vzel letnik 2004 je garancija v vsakem primeru ?e potekla.Je pa varianta,da ti prodajalec da 6 mese?no garancijo,ki jo pa lahko uveljavi? le pri njemu...

 

 

Napisano

Aha dobro garancija torej odpade (ampak morajo pa biti ra?uno od originalnih servisov). Druga?e pa si napisal ?e glede papirjev da se jih dolgo ?aka. To pomeni da potem pri nas avta ne more? registrirat dokler ne dobi? papirjev al kako? A se ne uredi vse to na licu mesta in dobi? papirje ?e zraven?

Napisano

Aha dobro garancija torej odpade (ampak morajo pa biti ra?uno od originalnih servisov). Druga?e pa si napisal ?e glede papirjev da se jih dolgo ?aka. To pomeni da potem pri nas avta ne more? registrirat dokler ne dobi? papirjev al kako? A se ne uredi vse to na licu mesta in dobi? papirje ?e zraven?

 

Ne,papirje dobi? pozneje domov.Moj kolega,ki je lani prav tako uvozil Mazdo 6,je papirje ?akal iz Milan-a kake tri mesece,pol pa jih je v Trstu to?il.?ez kak?en mesec je to?bo dobil in pol so mu ?e en komplet letnih gum dali kao zdraven in ?e ceno so mu spustili,ker je vse skupaj ?akal na papirje 4 mesece in je ta ?as avto ?e zgubu na vrednosti :P

...Yes,dokler ?aka? na papirje avta ne more? registrirati,ampak ga lahko samo ?alostno gleda? v gara?i ali pred blokom.To je pa zato,ker v Italiji vse skupaj melje zelo po?asi-da avto odjavijo.Tako je pa? in ni? ne more? pomagat.Jaz sem imel sre?o,da sem dobil papirje v enem mesecu. :D

 

 

Napisano

Ne,papirje dobi? pozneje domov.Moj kolega,ki je lani prav tako uvozil Mazdo 6,je papirje ?akal iz Milan-a kake tri mesece,pol pa jih je v Trstu to?il.?ez kak?en mesec je to?bo dobil in pol so mu ?e en komplet letnih gum dali kao zdraven in ?e ceno so mu spustili,ker je vse skupaj ?akal na papirje 4 mesece in je ta ?as avto ?e zgubu na vrednosti :P

...Yes,dokler ?aka? na papirje avta ne more? registrirati,ampak ga lahko samo ?alostno gleda? v gara?i ali pred blokom.To je pa zato,ker v Italiji vse skupaj melje zelo po?asi-da avto odjavijo.Tako je pa? in ni? ne more? pomagat.Jaz sem imel sre?o,da sem dobil papirje v enem mesecu. :D

 

?zmeden? omg cel ?port. Pla?a? jim pa tak ?e vse ko avto odpelje?... Potem se bom moral pa kar kmalu spravit zraven ?e se bom hotel aprila kaj vozit. A pri nas pa tud kak?nih testnih tablic ne more? dobit za ta ?as? Kaj pa druga?e iz nem?ije recimo so isti problemi? Ker to pa prvi? sli?im da je treba tolko ?akat. :( A nimajo oni avtov ?e odjavljenih iz prometa in brez tablic?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.