Skoči na vsebino

Mazda je....

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Morm vam napisat da je Mazda zakon to se sploh ne kvari no v?asih to pa res mora bit praznik da bi blo kaj narobe!! Saj boste sami opazli ?e ?e niste!! :P Nesme vam bit ?al ker imate mazdo!! :D

Napisano

jaz sen to sli?u ?e, pa sem se hotu prepri?at, sicer sem prej hotu hondo met, ampak... mx-3 je tud ok.

 

moram pa povdarit, da ko se pa kaj pokvari, pol pa ni poceni SPLOH ! :) :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 9 let kasneje...
Napisano

Sem prebrskal cel forum in nikjer nisem na?el ni? o tem, kar me zanima. Pa da ne odpiram nove teme, bi tu postavil eno vpra?anje.

 

Na? va?ki vseved mi je razlagal, da je "veliki servis" na Mazdah posebno drag. To pa zato, ker morajo zamenjati tudi zavoro v motorju. Ker mi ni bilo jasno, kaj misli, mi je razlo?il, da ima Mazda posebno zavoro v motorju. Ko ugasnem motor, ta ne obstane takoj, ampak se ?e kratek ?as vrti - da s 600 obrtov zmanj?a do 0 obratov na minuto. In v tem ?asu se aktivira posebna zavora v motorju, ki motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? zagon la?ji in hitrej?i.

 

Ker mi ni jasno, o ?em je govoril, bi prosil, da mi kdo podrobneje razlo?i, o ?em je govora?

Napisano

To ni va?ki vseved, ampak VA?KI BEDAK :prstgor:

 

No, ja, se je tudi meni zdelo. Saj je vedno do zdaj imel take abstraktne izjave, a so se do zdaj vedno izkazale za resni?ne, ?eprav samo iz dolo?enih stali??. Tokrat mi pa res ni bilo jasno, o ?em govori. Da se motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? la?ji zagon? Nimam pojma, kaj je mislil.

Napisano

Morm vam napisat da je Mazda zakon to se sploh ne kvari no v?asih to pa res mora bit praznik da bi blo kaj narobe!! Saj boste sami opazli ?e ?e niste!! :P Nesme vam bit ?al ker imate mazdo!! :D

 

Naj se ti besede pozlatijo! To ne pokvarljivosti glih ne bo full dr?alo. Recimo jaz sem pred ?asom imel 5ko ki ji je skoz nekaj crkovalo tako da sem takrat bil total jezen na Mazde. Pa ta mit o ne pokvarljivosti po moje prej leti na "old skul" modele in sicer beniznarje ki znajo tudi v mlaj?ih razli?icah biti hvale?ni. Dizli so na drugi strani pa neka druga sfera. So kot dojen?ki. Le narobe ga pogleda? pa ?e v jok. lp.

 

 

No, ja, se je tudi meni zdelo. Saj je vedno do zdaj imel take abstraktne izjave, a so se do zdaj vedno izkazale za resni?ne, ?eprav samo iz dolo?enih stali??. Tokrat mi pa res ni bilo jasno, o ?em govori. Da se motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? la?ji zagon? Nimam pojma, kaj je mislil.

 

A je on na kak vztrajnik mislil?
Napisano

Naj se ti besede pozlatijo! To ne pokvarljivosti glih ne bo full dr?alo. Recimo jaz sem pred ?asom imel 5ko ki ji je skoz nekaj crkovalo tako da sem takrat bil total jezen na Mazde. Pa ta mit o ne pokvarljivosti po moje prej leti na "old skul" modele in sicer beniznarje ki znajo tudi v mlaj?ih razli?icah biti hvale?ni. Dizli so na drugi strani pa neka druga sfera. So kot dojen?ki. Le narobe ga pogleda? pa ?e v jok. lp.

A je on na kak vztrajnik mislil?

 

poglej od kdaj je post, takrat so mogo?e ?e res ble nepokvarljive :D

Napisano

poglej od kdaj je post, takrat so mogo?e ?e res ble nepokvarljive :D

 

Uuuu, fak pa res... jap,jutro je,hehehe.
Napisano

Ne vem, kaj je mislil. In ne vem, kako lahko polo?aj ustavljenega motorja pomaga pri la?jem zagonu?

 

Prii nove skayactive bencinskem motorju z i-Stop tehnologijo ja pri ostalih soa pa to bu?e.

 

Sem prebrskal cel forum in nikjer nisem na?el ni? o tem, kar me zanima. Pa da ne odpiram nove teme, bi tu postavil eno vpra?anje.

 

Na? va?ki vseved mi je razlagal, da je "veliki servis" na Mazdah posebno drag. To pa zato, ker morajo zamenjati tudi zavoro v motorju. Ker mi ni bilo jasno, kaj misli, mi je razlo?il, da ima Mazda posebno zavoro v motorju. Ko ugasnem motor, ta ne obstane takoj, ampak se ?e kratek ?as vrti - da s 600 obrtov zmanj?a do 0 obratov na minuto. In v tem ?asu se aktivira posebna zavora v motorju, ki motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? zagon la?ji in hitrej?i.

 

Ker mi ni jasno, o ?em je govoril, bi prosil, da mi kdo podrobneje razlo?i, o ?em je govora?

 

Tega kretena bi pa rad spoznal.

 

Slivka nisi ti hodil v sredno ?olo v ?k.loko ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je bilo ?e davno. Ko sem jaz tja hodil, so vbrizgavanje bencina in lambda sondo pokazali enkrat in ?e to kot znanstveno fantastiko. U?ili pa smo se nastavljati uplinja?. Tehnologija je v tem ?asu precej napredovala. V tej stroki pa nisem bil doglo, sem hitro pri?el na pnevmatiko in hidravliko, precej kasneje pa na tehni?ne pline (komprimirane in uteko?injene). Zato mi pa ni jasno, ?emu in zakaj bi to?no dolo?en polo?aj motorja pomagal pri la?jem zagonu in da bi motor celo zaviral, da ga v takem polo?aju ustavi?. Bom ?e enkrat vpra?al tega na?ega va?kega vseveda...

Napisano

Po moje pa je nekje prebral, da ?e ima? start-stop opcijo, potem se motor ustavi tako, da so bati v to?no dolo?enem polo?aju - da je potem zagon la?ji (hitrej?i). Mislim, da ima to Mazda neke inovacije.

Druga?e pa - Mazda je zakon.

lp

Napisano

Po moje pa je nekje prebral, da ?e ima? start-stop opcijo, potem se motor ustavi tako, da so bati v to?no dolo?enem polo?aju - da je potem zagon la?ji (hitrej?i). Mislim, da ima to Mazda neke inovacije.

Druga?e pa - Mazda je zakon.

lp

 

Kaj to res obstaja? O?itno na? va?ki vseved le ni tak bedak... In kako to deluje? Mislim, kako motor ustavi? v to?no dolo?enem polo?aju? Bo treba ?e malo prebrskat za temi inovacijami...

Napisano

Sem najdu. Citiram iz spletne strani: http://www.avtomobilizem.com/testi/mazda3-...top/19-02-2010/

 

Pri Mazdi so “pogruntali” prav poseben sistem, ki deluje v povezavi s sistemom neposrednega vbrizgavanja bencina v valje. Ob zaustavitvi motorja elektronika preko raznih tipal ugotovi, kateri valj je “na vrsti” za izvedbo delovnega takta. V trenutku ponovnega zagona motorja namre? sistem v tem valju, kjer od zaustavitve motorja ostala v valju ?e pripravljena me?anicazraka in goriva,v?ge iskro na sve?ici, ki potisne valj navzdol ter tako zaganjalniku dodatno pomaga zagnati motor. Ta re?itev omogo?a uglajen in hiter zagon motorja, ki se zgodi v vsega 0,35 sekunde,s ?imer se ume??a med najhitrej?e na trgu. Pri Mazdipravijo, da lahko sistem omogo?a do 14-odstono zni?anje porabe goriva ter posledi?no zmanj?anje emisije CO2-ja.

 

No. to je to, kar sem mislil.

 

Pozdrav vsem

Napisano

Tako kot ti je Emil odgovoril je pri novih motorjih ampak, po moje ne uporabljajo zavore v motorju :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sem najdu. Citiram iz spletne strani: http://www.avtomobilizem.com/testi/mazda3-...top/19-02-2010/

 

Pri Mazdi so “pogruntali” prav poseben sistem, ki deluje v povezavi s sistemom neposrednega vbrizgavanja bencina v valje. Ob zaustavitvi motorja elektronika preko raznih tipal ugotovi, kateri valj je “na vrsti” za izvedbo delovnega takta. V trenutku ponovnega zagona motorja namre? sistem v tem valju, kjer od zaustavitve motorja ostala v valju ?e pripravljena me?anicazraka in goriva,v?ge iskro na sve?ici, ki potisne valj navzdol ter tako zaganjalniku dodatno pomaga zagnati motor. Ta re?itev omogo?a uglajen in hiter zagon motorja, ki se zgodi v vsega 0,35 sekunde,s ?imer se ume??a med najhitrej?e na trgu. Pri Mazdipravijo, da lahko sistem omogo?a do 14-odstono zni?anje porabe goriva ter posledi?no zmanj?anje emisije CO2-ja.

 

No. to je to, kar sem mislil.

 

Pozdrav vsem

 

Ni nek tehnolo?ki vi?ek, ra?unalnik vsako tiso?inko sekunde to?no ve kje in kdaj je treba kaj storiti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni pa fulll smrdijo vse te moderne pogruntav??ine. Vse je lepo in prav dokler se kaj ne zatakne in potem :vskalo::vskalo::vskalo:. Vse zaradi porabe in ekologije! Kot da so avti najhuj?i onesna?evalci. Kaj pa USA? Dol jim visi za ekologijo in porabo. Samo nas Evropejce lovijo na to foro. Ni ga ?ez simpl narejen avto ki ga simpl rihta? in ne pogosto ob tem tuhta? zakaj se pri?iga ta ali ona lu?ka pa tudi ?e je poraba skromnih 10l! Tako. lp.

Napisano

haha :) bremza pa vseen ni bla :) sam je bla pa originalna izjava. Pa ?e posebi ta, da se to bremzo menja :) tko kt una, k te ulovijo na radar pa izjavi? polcaju: u pizda je dobr ta tanov wd40. Kazal mi je 80, ampak zgleda tok dobr podma?e to, da leti 130 :D

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.