Skoči na vsebino

Bridgestone ali good year?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kmalu bom zamenjal te zimake(ki so mi,baj de vej)en dan na smu?anju kon?no koristile, z letnimi. :bravo:

Pa me zanima kaj menite o obeh-Labi,Boss? :whatever:

Odlo?am se med BR. Potenzo RE 050 A in pa GY. Eagle F1.Katere so dobre in slabe lastnosti le-teh?(205/55/16).

 

 

  • Odgovori 89
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Omenjena Bridgestone in GY sta namenjena bolj za ?portni na?in vo?nje. Potenze sicer nisem testiral in ti kaj ve? ne morem povedat sem pa zvozil F1 do konca in moram re?i, da je za moje pojme super guma s tipi?nimi "napakami" za tak?en tip gum, kot recimo velika ob?utljivost na kolesnice in dr?anje smeri na zjebanem asfaltu. Sicer ni tako hudo, da bi ti trgalo volan iz rok, samo spu??at ga pa tudi ne sme?.

 

Je pa ?e ena zanimiva guma iz Bridgestonovega hleva in to je Turanza ER300, ki se je odli?no obnesla na testih in je za cca 15? cenej?a od Potenze. Je bolj touring guma in ne tok ?portna, kar pa pomeni, da bo naredila ?e kak?en kilometer ve?. V kolikor nisi dirka? bo po moje to kar prava izbira.

33112_1.png

Napisano
  je LabiGT napisal:

Niti ena niti druga :)

Pocakaj se malo (se kaksen mesec) pa ti bom povedal.

 

Kako to misli?-niti ena niti druga?Kaj obstaja ?e kak?na dobra ?portna gima? :whatever:

 

  je Boss napisal:

Omenjena Bridgestone in GY sta namenjena bolj za ?portni na?in vo?nje. Potenze sicer nisem testiral in ti kaj ve? ne morem povedat sem pa zvozil F1 do konca in moram re?i, da je za moje pojme super guma s tipi?nimi "napakami" za tak?en tip gum, kot recimo velika ob?utljivost na kolesnice in dr?anje smeri na zjebanem asfaltu. Sicer ni tako hudo, da bi ti trgalo volan iz rok, samo spu??at ga pa tudi ne sme?.

 

Je pa ?e ena zanimiva guma iz Bridgestonovega hleva in to je Turanza ER300, ki se je odli?no obnesla na testih in je za cca 15? cenej?a od Potenze. Je bolj touring guma in ne tok ?portna, kar pa pomeni, da bo naredila ?e kak?en kilometer ve?. V kolikor nisi dirka? bo po moje to kar prava izbira.

 

Na ?alost Turanza ER 300 ni za na?e Mazde,ker ?vi?ga,da je veselje.Ima kolega montirane gor in so glasnej?e,kot moje zimske gume.Tudi drugje sem zasledil,da je to njihova velika pomanjkljivost...

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Na ?alost Turanza ER 300 ni za na?e Mazde,ker ?vi?ga,da je veselje.Ima kolega montirane gor in so glasnej?e,kot moje zimske gume.Tudi drugje sem zasledil,da je to njihova velika pomanjkljivost...

 

Drek, jaz sem pa glih tele mislil nabavit za letos.

33112_1.png

Napisano

No Alex jaz sem mel obe in kot ti Boss pravi sportni gumi sta...

Potenza se bolj.

Sem mel obe in evo na kratko:

 

F1:

PLus: za sportno gumo udobna in tiha, po dezju super, veliko gripa, prime takoj

Minus: mehka in se na avtocesti (kljub temu, da sem vec pumpal) maje, boki niso trdi, traja manj kot Potenza.

 

Potenza:

plus: zelo sportna in direktna, trdi boki, prav uzitek peljat z njo, ko je profil pri koncu drzi veliko bolje kot F1 pa tudi vec kilometrov sem z njo naredil...

minus: dokler ne doseze temperature (npr. voznja po mestu) ni nobenga gripa, glasnejsa kot F1 in trsa.

 

Jaz bom to leto (glede na to, da itak ne bom jaz peljal 6-ke) dal kaksne ER300 ali pa Pirelli P7.

Mogoce se splaca pogledat tudi ti dve...Bom pocakal pa, ker bo verjetno kak nova guma zdaj marca...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

Sej je od lani F1 asimetricna (ampak brez jebackega profila :) )

 

Kakor jaz vem ga v dimenziji 205/55 R16 ?al ni oz. ?e ni. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

kaj je pa z pirelli-jem narobe :ne vem: mi smo na seatu mel pirelli p zero p6000 pa so dr?ale vseh 5 let, sicer smo mel sam 30k sam vseen je ?el avto v prodajo na prvih gumah :D

 

Objavljena slika

If in doubt, flat out... 

Napisano

Sej noben ni reku, da je kaj narobe s pirellijem...

Te, ki si jih dal ti so pa ze zgodovina...

P7 so zelo dobre

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je qwerty napisal:

vem da p zero p6000 so ble aleluja tedi :D tak se je dober avto ovinkov dr?u :rispekt:

 

Ne telovadi daj,jih imam sedaj(P 6000)in se dr?ijo ovinkov kot pijanec plota...?e posebej,?e je de? je loterija z njimi kam prit. :P<_<

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Ne telovadi daj,jih imam sedaj(P 6000)in se dr?ijo ovinkov kot pijanec plota...?e posebej,?e je de? je loterija z njimi kam prit. :P<_<

 

 

Turanzo vozim na 3ki, sem pa jo imel priliko preizkusit na 6ki. Guma se ceste dr?i v skoraj vseh razmerah, le malenkost ima te?ave na vodi. (Le zakaj ko pa tako reko? nima pre?nega profila =)) Guma je nareta za dalj?e ture (se ne pregreje hitro in je TRDA guma) ima pa zelo dober oprijem tudi ob kak?nem hitreje zvo?enem kro?nem. Definitivno priporo?am =)

 

lp, FReAK.

mazda_banner.jpg
Napisano

Quga pa Gooyear SP Sport MAXX ? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Quga pa Gooyear SP Sport MAXX ? <_<

 

To ne obstaja

Dunlop pa ja :P

Ne vem kaksna je, po testih kar dobra.

Predhodnica (SP9000) je bla super prvo leto potem je ratala trda in neuporabna...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

To ne obstaja

Dunlop pa ja :P

Ne vem kaksna je, po testih kar dobra.

Predhodnica (SP9000) je bla super prvo leto potem je ratala trda in neuporabna...

 

Narobe sem napisal Mislil sem Dunlop SP Sport MAXX. sramezljiv

Js jih furam ?e 2 sezoni in so ql zame. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e denar ni problem (draga nabavna cena in hitra obraba) je zmagovalec (vsaj zame) definitivno GY EAGLE F1. Probaj...ne bo? razo?aran! :ouje:

:)
Napisano
  je Alex napisal:

Ne telovadi daj,jih imam sedaj(P 6000)in se dr?ijo ovinkov kot pijanec plota...?e posebej,?e je de? je loterija z njimi kam prit. :P<_<

 

:blink::blink: resno? :blink: se ?e spovnem ko smo se po de?ju enkrat nwm kdaj peljal iz ikee (graz) pa re?e ata miha poglej ?tevc, jz pogledam in vidim prebito magi?no mejo 200 :danzoman: ?e sestri? ko je fanatik za te stvari je rekel da so super :bravo:

nwm a ti zdrsujejo al kaj :ne vem:

If in doubt, flat out... 

Napisano
  je qwerty napisal:

:blink::blink: resno? :blink: se ?e spovnem ko smo se po de?ju enkrat nwm kdaj peljal iz ikee (graz) pa re?e ata miha poglej ?tevc, jz pogledam in vidim prebito magi?no mejo 200 :danzoman: ?e sestri? ko je fanatik za te stvari je rekel da so super :bravo:

nwm a ti zdrsujejo al kaj :ne vem:

 

Sej 200 lahko vozi? tudi z Trayal gumami,samo,kako bo? pa vozu in se zaustavil,je pa drugi problem. ;)

Te Pirelli 6000 so za umirjeno,penzionisti?no- ni?- adrenalinsko vo?njo.So mogo?e malo bolj?e od povpre?nih gum in zelo dra?je od njih.Po de?ju mora? zelo paziti,ker bo?nega oprijema sploh nima.Skratka,sem imel ?e ni?kolikokrat bolj?e gume.Vsem jih toplo odsvetujem. :D

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Sej 200 lahko vozi? tudi z Trayal gumami,samo,kako bo? pa vozu in se zaustavil,je pa drugi problem. ;)

Te Pirelli 6000 so za umirjeno,penzionisti?no- ni?- adrenalinsko vo?njo.So mogo?e malo bolj?e od povpre?nih gum in zelo dra?je od njih.Po de?ju mora? zelo paziti,ker bo?nega oprijema sploh nima.Skratka,sem imel ?e ni?kolikokrat bolj?e gume.Vsem jih toplo odsvetujem. :D

 

:(:( Pa to smo jih dobl montirane ker smo vzel ?porten paket cordobe, ni?ja, ve?je felge,... pa so montiral pirelli gor :D sej dok bom mel svoj avto bom ?e velik novga vedel kaj ja in kaj ne :jupiii::ouje:

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
    • Sejem v Pordenonu 10 €. Pa je bilo videt enih avtov + elektronika. 9 hal. Cena za LJ je res pretirana.
    • Bom testiral na desni strani. Do sedaj nisem razmišljal o tem.   Sem mislil, da je to klasika pri Mazdi, iz v vaših odgovorov pa vidim, da vam ta sistem deluje 100% oz. izredno redko zataji.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.